abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201342955
Jochies die kicken op nazietje spelen.... :(
Dat hoor je wel eens vaker
Natuurlijk zijn het verder hardwerkende conservatieve christelijke brave burgers.
Dat waren de nazi's ook
pi_201343024
Wat verwacht je ook van dit volk…
De gemiddelde incest Urker heeft ook een IQ van tussen de 40-45.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  maandag 13 september 2021 @ 19:58:15 #53
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201343456
is dit niet gewoon urker kledingdracht?
Tot nooit .......
pi_201343760
Ik vind 't wel lachen, het interesseert mij niet zo veel. Gewoon kwajongensstreek.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201343864
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 19:20 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat is toch het plan? Horeca, bioscopen, zwembaden. Ungeimpfte nicht erwünscht.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201344138
Moeten zij weten. In ieder geval beter dan drillrappertje spelen of treitervlogs maken.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201344686
_O-

Wel leuk idee voor een vrijgezellenfeest
pi_201345073
Hitler heeft met zijn SS leger Nederland aangevallen. Rotterdam met grond gelijk gemaakt. En deze nationalistische helden komen aan met verheerlijken van nazi. Hoe tegenstrijdig kun je zijn :')
pi_201345127
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 19:20 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat is toch het plan? Horeca, bioscopen, zwembaden. Ungeimpfte nicht erwünscht.
Je kunt je ook laten testen. Dan ben je gewoon overal welkom.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 13 september 2021 @ 21:34:09 #60
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_201345333
Waarschijnlijk gewoon een uit de hand gelopen vrijgezellenfeest.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_201345367
Ophef om niks weer
pi_201345376
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je kunt je ook laten testen. Dan ben je gewoon overal welkom.
Dat concept is al te ingwikkeld hier, geloof ik.
pi_201345572
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat concept is al te ingwikkeld hier, geloof ik.
Dat slachtofferjasje zit nou eenmaal als gegoten. Ik denk ook dat een hoop van die hysterische anti-vaxxers het buitengewoon spannend vinden om zich te verzetten tegen prikjes en het coronabeleid. De held in je eigen jongensboek, dat idee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201345708
En nu excuses aanbieden en zeggen dat het ze helemaal niet doorhadden dat ze iets van WO2 naspeelden en was natuurlijk niet de bedoeling om dat te doen.

Nee.... Als Nazi soldaten, als Hitler en met Jodenster rondlopen doet je vast niet denken aan WO2.
8)7 8)7 8)7

Kan er niet gewoon een groot hek om Urk?
En die figuren daar eerst verplicht allemaal naar de middelbare school sturen. En voor ze naar binnen mogen ook verplicht een vaccinatie geven.

Wachten tot ze eindelijk het verstand hebben gekregen waarom vaccinaties werken duurt nog wel flink wat jaren.
pi_201346147
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 19:20 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat is toch het plan? Horeca, bioscopen, zwembaden. Ungeimpfte nicht erwünscht.
Mensen zonder CBR-rijvaardigheidsbewijs worden ook uitgesloten van deelname met een motorvoertuig aan het wegenverkeersnet.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_201346258
quote:
10s.gif Op maandag 13 september 2021 21:02 schreef tjoptjop het volgende:
_O-

Wel leuk idee voor een vrijgezellenfeest
Met de bruidegom als de jood?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_201346281
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 19:15 schreef Raw85 het volgende:
Tja, het getuigt van weinig/geen enkele smaak maar strafbaar lijkt het me niet
Ze zouden ook buiten mensen hebben laten schrikken met pistooltjes.
Dat gaat wat verder dan in de zuipkeet naziliedjes zingen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  maandag 13 september 2021 @ 22:34:44 #68
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_201346327
quote:
De gemeente Urk heeft de betreffende beelden gezien en onderzoekt met de politie en het Openbaar Ministerie of het tafereel op de beelden strafbaar is.
Satire is niet strafbaar, ongeacht wat je ervan vindt.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_201346636
Is dit de jeugdafdeling van het FvD?
pi_201346652
quote:
6s.gif Op maandag 13 september 2021 22:34 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Satire is niet strafbaar, ongeacht wat je ervan vindt.
Iets met (niet van echt te onderscheiden) wapens en bedreiging van voorbijgangers.
  maandag 13 september 2021 @ 23:12:43 #71
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_201346776
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 19:22 schreef TLC het volgende:

[..]
Tsja eigen keuze toch, nu moet de meerderheid nog naar de pijpen dansen voor de minderheid.
Als je niet gevaccineerd wilt worden prima maar dan ook maar de consequenties ervaren.
Naar de pijpen dansen van de minderheid? Dat zijn niet degenen die deze achterlijke maatregelen hebben ingevoerd vriend.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_201346907
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 23:00 schreef Nielsch het volgende:
Is dit de jeugdafdeling van het FvD?
Baudetjugend.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_201347095
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 23:12 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Naar de pijpen dansen van de minderheid? Dat zijn niet degenen die deze achterlijke maatregelen hebben ingevoerd vriend.
Maar wel waarom we deze achterlijke maatregelen nog hebben. Dus ja we dansen nog steeds naar de pijpen van de minderheid (die minderheid is vast ook nooit gevaccineerd toen ze nog een lieve kleine onschuldige baby'tjes waren tegen allerlei ziektes).

Vriend.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 13 september 2021 @ 23:49:53 #74
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201347165
Wth :{

twitter
pi_201347246
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')