quote:Op maandag 13 september 2021 19:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is toch het plan? Horeca, bioscopen, zwembaden. Ungeimpfte nicht erwünscht.
Je kunt je ook laten testen. Dan ben je gewoon overal welkom.quote:Op maandag 13 september 2021 19:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat concept is al te ingwikkeld hier, geloof ik.quote:Op maandag 13 september 2021 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt je ook laten testen. Dan ben je gewoon overal welkom.
Dat slachtofferjasje zit nou eenmaal als gegoten. Ik denk ook dat een hoop van die hysterische anti-vaxxers het buitengewoon spannend vinden om zich te verzetten tegen prikjes en het coronabeleid. De held in je eigen jongensboek, dat idee.quote:Op maandag 13 september 2021 21:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat concept is al te ingwikkeld hier, geloof ik.
Mensen zonder CBR-rijvaardigheidsbewijs worden ook uitgesloten van deelname met een motorvoertuig aan het wegenverkeersnet.quote:Op maandag 13 september 2021 19:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met de bruidegom als de jood?quote:Op maandag 13 september 2021 21:02 schreef tjoptjop het volgende:
![]()
Wel leuk idee voor een vrijgezellenfeest
Ze zouden ook buiten mensen hebben laten schrikken met pistooltjes.quote:Op maandag 13 september 2021 19:15 schreef Raw85 het volgende:
Tja, het getuigt van weinig/geen enkele smaak maar strafbaar lijkt het me niet
Iets met (niet van echt te onderscheiden) wapens en bedreiging van voorbijgangers.quote:Op maandag 13 september 2021 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Satire is niet strafbaar, ongeacht wat je ervan vindt.
Naar de pijpen dansen van de minderheid? Dat zijn niet degenen die deze achterlijke maatregelen hebben ingevoerd vriend.quote:Op maandag 13 september 2021 19:22 schreef TLC het volgende:
[..]
Tsja eigen keuze toch, nu moet de meerderheid nog naar de pijpen dansen voor de minderheid.
Als je niet gevaccineerd wilt worden prima maar dan ook maar de consequenties ervaren.
Baudetjugend.quote:Op maandag 13 september 2021 23:00 schreef Nielsch het volgende:
Is dit de jeugdafdeling van het FvD?
Maar wel waarom we deze achterlijke maatregelen nog hebben. Dus ja we dansen nog steeds naar de pijpen van de minderheid (die minderheid is vast ook nooit gevaccineerd toen ze nog een lieve kleine onschuldige baby'tjes waren tegen allerlei ziektes).quote:Op maandag 13 september 2021 23:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Naar de pijpen dansen van de minderheid? Dat zijn niet degenen die deze achterlijke maatregelen hebben ingevoerd vriend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |