SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk nou hij heeft nog gelijk over zichzelf ook.quote:Op maandag 13 september 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flauw, je kunt in je hoofd toch ook zelf er Libië, China of Rusland van maken alleen schat ik in dat niet iedereen hier weet hoe die landen vanaf het jaar nulletje naar 2021 zijn gekomen.
Nee je moet wantrouwend zijn tegenover een overheid die inbreuk maakt op jouw godgegeven rechten en vrijheden.quote:Op maandag 13 september 2021 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als ik dimmy goed begrijp moet je dus trappen en rellen tegen alles en iedereen aan want anders ga je eraan.
Terwijl rellende, revolutionaire, gezagsontrouwe, trappelende, wantrouwende en ongehoorzame mensen toch echt vaak prima landsbestuurders zijnquote:Op maandag 13 september 2021 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als ik dimmy goed begrijp moet je dus trappen en rellen tegen alles en iedereen aan want anders ga je eraan.
Nee hoor wat mensen met hun baarmoeder doen moeten ze helemaal zelf weten. Al maken ze er een confettikanon van.quote:Op maandag 13 september 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
Mijn lijf, mijn lichaam, mijn keuze, mijn recht maar ondertussen wel meepraten en beslissen over wat er in andermans baarmoeder allemaal gebeurt hoor
Dadelijk moet ik weer belangrijke dingen doen dan mag het weer over snacken en ontlasting gaan.quote:Op maandag 13 september 2021 13:58 schreef Ama het volgende:
Ah het is een gezellige maandagmiddag zie ik.
Liever dat het weer over poep en kaaskroketjes gaat?quote:Op maandag 13 september 2021 13:58 schreef Ama het volgende:
Ah het is een gezellige maandagmiddag zie ik.
Wie ben jij om daar meer zeggenschap over te claimen dan degene wiens buik het is?quote:Op maandag 13 september 2021 14:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor wat mensen met hun baarmoeder doen moeten ze helemaal zelf weten. Al maken ze er een confettikanon van.
Zodra jij echter een ander leven en lichaam in je buik hebt dan gaat die vlieger niet meer op.
Dus ontneem jij vrouwen de rechten waar ze hard voor gestreden hebben?quote:Op maandag 13 september 2021 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tevens interpretabel als natuur gegeven rechten.
Kaaskroketten is wel een prima onderwerp.quote:Op maandag 13 september 2021 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever dat het weer over poep en kaaskroketjes gaat?
Doe ik niet.quote:Op maandag 13 september 2021 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie ben jij om daar meer zeggenschap over te claimen dan degene wiens buik het is?
Gatverdamme, kaaskroketjesquote:Op maandag 13 september 2021 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever dat het weer over poep en kaaskroketjes gaat?
Abortus is geen natuurrecht.quote:Op maandag 13 september 2021 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus ontneem jij vrouwen de rechten waar ze hard voor gestreden hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |