Als je het bij de juiste mensen meldt bevestig ik je verhaal als dat nodig isquote:
Kan het niet bewijzen, maar is wel zekerquote:Op maandag 13 september 2021 02:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je het bij de juiste mensen meldt bevestig ik je verhaal als dat nodig is
Ja hequote:Op maandag 13 september 2021 03:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij zei net welterusten en post nu om de 40 sec na de post van een ander random woorden inderdaad ik zie het ook.
Ja hequote:Op maandag 13 september 2021 03:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij zei net welterusten en post nu om de 40 sec na de post van een ander random woorden inderdaad ik zie het ook.
Lullig hoorquote:Op maandag 13 september 2021 03:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
hidi is nog 250 punten wegquote:Op maandag 13 september 2021 03:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Hoop het, moet je wel HiDiHo bolken.
Zou hij ook zo vorig seizoen gewonnen hebben?quote:Op maandag 13 september 2021 03:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Was gister ook, en dan niet mee hunten met dt. Apart wel
Hij gebruikt een bot mario dat is vals spelen.quote:
Nee. Maar met een bot is kinderachtigquote:Op maandag 13 september 2021 03:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou hij ook zo vorig seizoen gewonnen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |