SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ik kan nog verder dan die mevrouw omhoogquote:Op zondag 12 september 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat gaat mij dan weer niet lukken.
Ben bang dat mijn schouder dan weer *plop* doet.
gergi goedgekeurd?quote:Op zondag 12 september 2021 21:58 schreef kwiwi het volgende:
Nou, dat was me het weekend wel.. 22u in de auto gezeten, eerste familieleden hebben Gergi eindelijk kunnen ontmoeten, veel te veel gegeten, geen spacecake uiteindelijk, en nu thuis in bed
Zei ik tochquote:Op zondag 12 september 2021 21:58 schreef kwiwi het volgende:
Nou, dat was me het weekend wel.. 22u in de auto gezeten, eerste familieleden hebben Gergi eindelijk kunnen ontmoeten, veel te veel gegeten, geen spacecake uiteindelijk, en nu thuis in bed
Kinkyquote:Op zondag 12 september 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan nog verder dan die mevrouw omhoog
De realiteit zegt wat anders.quote:
Dit is speciaal houtskool begrijp ik? Voor de bbq?quote:Op zondag 12 september 2021 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo’n lekkere geur hč.
Grof houtskool van Marabu uit Cuba.
quote:Op zondag 12 september 2021 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen hier die een spagaat kunnen?
ten huwelijk gevraagd?quote:Op zondag 12 september 2021 21:58 schreef kwiwi het volgende:
Grote verrassing: nope.quote:Op zondag 12 september 2021 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
Niet zonder iets te scheuren denk ikquote:Op zondag 12 september 2021 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
Vroeger wel, geen idee of ik het nog kan. Been in mijn nek tijd geleden nog eens geprobeerd, toen lukte het nogquote:Op zondag 12 september 2021 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2021 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vroeger wel, geen idee of ik het nog kan. Ben in mijn nek tijd geleden nog eens geprobeerd, toen lukte het nog
Zelfs met hard duwen gaat het 'm niet worden.quote:Op zondag 12 september 2021 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet zonder iets te scheuren denk ik
Probeer nu eens.quote:Op zondag 12 september 2021 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vroeger wel, geen idee of ik het nog kan. Been in mijn nek tijd geleden nog eens geprobeerd, toen lukte het nog
quote:Op zondag 12 september 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
Wie zou van ons de mooiste ogen hebben?
quote:Op zondag 12 september 2021 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs met hard duwen gaat het 'm niet worden.![]()
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Noordzee smudzig in de aanbieding dus nope ik ben het nietquote:Op zondag 12 september 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
Deze bewering klopt niet, kan niet anders of jij hebt de ogenquote:Op zondag 12 september 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Noordzee smudzig in de aanbieding dus nope ik ben het niet
Ik niet.quote:Op zondag 12 september 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
'Het is groen, het is grijs, het is blauw en hier en daar drijft een bruin poepje'quote:Op zondag 12 september 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze bewering klopt niet, kan niet anders of jij hebt de ogen
Een van mijn eerste schoonmoeders zat me ooit aan te staren (toen het bijna uit was met haar dochter) en toen zei ze "jouw ogen kloppen totaal niet bij je gezicht" en ik moest daar vandaag nog aan denken. kan dat nog steeds niet duiden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 september 2021 22:16 schreef Modus het volgende:
Echt hoor, 1 vunzige post en binnen halve minuut like van ballie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij is het juist m'n gezicht dat helemaal niet klopt.quote:Op zondag 12 september 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van mijn eerste schoonmoeders zat me ooit aan te staren (toen het bijna uit was met haar dochter) en toen zei ze "jouw ogen kloppen totaal niet bij je gezicht" en ik moest daar vandaag nog aan denken. kan dat nog steeds niet duiden.
Welke hexcode hebben ze ongeveerquote:Op zondag 12 september 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van mijn eerste schoonmoeders zat me ooit aan te staren (toen het bijna uit was met haar dochter) en toen zei ze "jouw ogen kloppen totaal niet bij je gezicht" en ik moest daar vandaag nog aan denken. kan dat nog steeds niet duiden.
Boks.quote:Op zondag 12 september 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Noordzee smudzig in de aanbieding dus nope ik ben het niet
Nou ja ik weet dat ik zowat de mooiste ogen ter wereld heb heb dus ze zal me wel een enorm kutgezicht hebben gevonden of zo.quote:
Je vorige vraag was dus irrelevant.quote:Op zondag 12 september 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik weet dat ik zowat de mooiste ogen ter wereld heb heb dus ze zal me wel een enorm kutgezicht hebben gevonden of zo.
Ik had even behoefte aan een aaitje.quote:Op zondag 12 september 2021 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je vorige vraag was dus irrelevant.
ja dat is alweer voorbij. We hebben nu een korte pauze in het programma voordat we straks verder gaan met 'kijken naar kattenplaatjes'quote:Op zondag 12 september 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
Oh ben te laat voor alle darmproblemen hier zie ik
Je had extra gas moeten geven.quote:Op zondag 12 september 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
Oh ben te laat voor alle darmproblemen hier zie ik
Ik zat gewoon te netflixenquote:Op zondag 12 september 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je had extra gas moeten geven.
gelachenquote:Op zondag 12 september 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je had extra gas moeten geven.
Eerder een hard gelagquote:
Nee dit is bitterballiaansquote:
Het topic binnenrollen terwijl iedereen net weg isquote:
is iedereen weg?quote:Op zondag 12 september 2021 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het topic binnenrollen terwijl iedereen net weg is
Helpquote:
Ik heb geen moves meerquote:
Pak de fiets, trap een uurtje of drie en neuk die half Egyptische kut helemaal aan gort zodat ze morgen alleen nog maar tot vier kan tellen.quote:
Eskimo Callboyquote:
quote:Op zondag 12 september 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak de fiets, trap een uurtje of drie en neuk die half Egyptische kut helemaal aan gort zodat ze morgen alleen nog maar to vier kan tellen.
quote:Op zondag 12 september 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak de fiets, trap een uurtje of drie en neuk die half Egyptische kut helemaal aan gort zodat ze morgen alleen nog maar tot vier kan tellen.
US heeft zo te merken weer een glaasje teveel op dus dan moet je hem maar gewoon een beetje in de rondte laten lullenquote:
Nee, je moet geen enkel bakje voer een dag laten staan anders smaakt het niet meer of de bak is leeg.quote:Op zondag 12 september 2021 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US heeft zo te merken weer een glaasje teveel op dus dan moet je hem maar gewoon een beetje in de rondte laten lullen
hmm das jammerquote:Op maandag 13 september 2021 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer bere kut geslapenGeen gewandel vandaag
hoop hetquote:Op maandag 13 september 2021 08:23 schreef Wereldgozer het volgende:
13 september.
Zou ons vriendje @:dud0r terugkomen
quote:Op maandag 13 september 2021 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag eens wat groentjes eten
Bier?quote:Op maandag 13 september 2021 08:34 schreef Karzai het volgende:
Maar er zijn ook andere blikjes en flesjes
Wat trek je aan?quote:Op maandag 13 september 2021 08:43 schreef mschol het volgende:
over 3 minuten wil ik de deur uit zijn..
probleem: moet mij nog wel even aankleden
Naar huisquote:
Da's meestal toch na de vakantie?quote:Op maandag 13 september 2021 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Lang geleden dat ik weer aan het werk moest na vakantie. Wat een hel.
Ik was vergeten hoe kut het was.quote:Op maandag 13 september 2021 09:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Da's meestal toch na de vakantie?
Niet meer aan het werk gaan danquote:Op maandag 13 september 2021 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Lang geleden dat ik weer aan het werk moest na vakantie. Wat een hel.
Ik kan er weer 3,5 jaar tegenaan.quote:Op maandag 13 september 2021 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of nooit meer vakantie nemen
Dat was een goeie vakantie danquote:Op maandag 13 september 2021 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er weer 3,5 jaar tegenaan.
24 graden is toch niet echt strandweer?quote:Op maandag 13 september 2021 09:17 schreef Karzai het volgende:
Morgen strandweer volgens het weerbericht
Klopt.quote:Op maandag 13 september 2021 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was vergeten hoe kut het was.
Het is perfect weer.quote:Op maandag 13 september 2021 09:18 schreef Ama het volgende:
[..]
24 graden is toch niet echt strandweer?
Niet, warm genoeg hoorquote:Op maandag 13 september 2021 09:18 schreef Ama het volgende:
[..]
24 graden is toch niet echt strandweer?
Vind mijn oplossing een beter plan hoorquote:Op maandag 13 september 2021 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of nooit meer vakantie nemen
Mja, ik zou me best vermakenquote:Op maandag 13 september 2021 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind mijn oplossing een beter plan hoor
20 graden en 60%kans op regen volgens nosquote:Op maandag 13 september 2021 09:17 schreef Karzai het volgende:
Morgen strandweer volgens het weerbericht
Oh gaat prima, kan weer redelijk mijn nek bewegen. 👌🏻quote:Op maandag 13 september 2021 09:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik hoor het al jij gaat de hele dag klagen over alles, hoe is het met je nek?
quote:Op maandag 13 september 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
20 graden en 60%kans op regen volgens nos
Ja in rotterdamquote:Op maandag 13 september 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
20 graden en 60%kans op regen volgens nos
Morgen is het in de ochtend op veel plaatsen bewolkt. In de middag breekt wat vaker de zon door en het wordt opnieuw 18 tot 22 graden. Het is rustig weer met een zwakke tot matige noordoostenwind.quote:
Kuil gravenquote:Op maandag 13 september 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen is het in de ochtend op veel plaatsen bewolkt. In de middag breekt wat vaker de zon door en het wordt opnieuw 18 tot 22 graden. Het is rustig weer met een zwakke tot matige noordoostenwind.
het zou kunnen als je windvrij zo plat mogelijk op het strand ligt
nee gaat meequote:Op maandag 13 september 2021 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vergeet je Duitse vlaggetje niet, bal
Hoe dan?quote:Op maandag 13 september 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen is het in de ochtend op veel plaatsen bewolkt. In de middag breekt wat vaker de zon door en het wordt opnieuw 18 tot 22 graden. Het is rustig weer met een zwakke tot matige noordoostenwind.
het zou kunnen als je windvrij zo plat mogelijk op het strand ligt
26 en het grootste deel van de dag wel "ok" weer.quote:Op maandag 13 september 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In eindhoven zeker weer 27 graden en 5% kans op regen
Gewoon amper tieten hebben, heb je daar ook geen last van.quote:Op maandag 13 september 2021 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Tieten zakken naar de zijkant op onze leeftijd.
Gewoon als een vleermuis slapenquote:Op maandag 13 september 2021 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is daar eigenlijk nooit iets voor uitgevonden? je kunt zelf wel met een nietmachine aan de slag maar dat lijkt me ook vrij pijnlijk.quote:Op maandag 13 september 2021 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Hangen ze voor je gezicht.quote:Op maandag 13 september 2021 09:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon als een vleermuis slapen![]()
Scheelt een booblift en een facelift.
quote:Op maandag 13 september 2021 09:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon als een vleermuis slapen![]()
Scheelt een booblift en een facelift.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op maandag 13 september 2021 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik channel m'n inner-Oscar met m'n derriebuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Samenvatting van de laatste 1.5 jaar.quote:Op maandag 13 september 2021 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Teamsgesprek:
HOI????? Ik hoor jou niet!! Hoor je mij wel??
stilte..
Hooi!
Ja.. jaa... oh wacht, je valt even weg
Ja, bevalt wel prima eigenlijk.quote:Op maandag 13 september 2021 10:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Samenvatting van de laatste 1.5 jaar.
Die zitten bij mij helemaal vast, denk dat ik op z'n kop heb geslapen of zoquote:Op maandag 13 september 2021 10:07 schreef Ama het volgende:
En goed om mijn nekspieren helemaal los te krijgen. 😎
Oei heb je het van mij overgenomen?quote:Op maandag 13 september 2021 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zitten bij mij helemaal vast, denk dat ik op z'n kop heb geslapen of zo
Ik channel m'n inner-Oscar met m'n derriebuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik vrees dat het besmettelijk isquote:
Ik channel m'n inner-Oscar met m'n derriebuis.Ben jij dat? Obstacle run?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik channel m'n inner-Oscar met m'n derriebuis.Kun je nu weer een mooie dressed-up foto sturen om dit te compenseren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
quote:Op maandag 13 september 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je ziet er niet uit als een Inge.
Jeans en t-shirtdag vandaag, dus nope.quote:Op maandag 13 september 2021 10:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je nu weer een mooie dressed-up foto sturen om dit te compenseren?
Ik channel m'n inner-Oscar met m'n derriebuis.Ik las gerriebuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Het was wel echt vieze kleiderrie onder die buis.quote:
When I feel heavy metalquote:Op maandag 13 september 2021 10:06 schreef Ama het volgende:
De dag beginnen met een portie metal is wel goed begin van de dag.
Kom dan met metal.quote:Op maandag 13 september 2021 10:52 schreef Nine. het volgende:
[..]
When I feel heavy metal
(Woo-hoo) and I'm pins and I'm needles
(Woo-hoo) well, I lie and I'm easy
All of the time but I'm never sure why I need you
Pleased to meet you
Ik had "goeie metal" moeten zeggen.quote:
@HeatWavequote:Op maandag 13 september 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had "goeie metal" moeten zeggen.
Iedereen heeft recht op wansmaak.quote:
Ach ja... soberso punk,grunge >>>>>>>>>>>>>>>>> metalquote:Op maandag 13 september 2021 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Iedereen heeft recht op wansmaak.
Blurquote:Op maandag 13 september 2021 10:52 schreef Nine. het volgende:
[..]
When I feel heavy metal
(Woo-hoo) and I'm pins and I'm needles
(Woo-hoo) well, I lie and I'm easy
All of the time but I'm never sure why I need you
Pleased to meet you
Dat zeg ik, iedereen heeft recht op wansmaak.quote:Op maandag 13 september 2021 11:06 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ach ja... soberso punk,grunge >>>>>>>>>>>>>>>>> metal
Elitair geneuzelquote:Op maandag 13 september 2021 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat zeg ik, iedereen heeft recht op wansmaak.
Als iemand die bijna alleen zwart draagt: nee. Gewoon koud (dertig graden) wassen en niet in de zon te drogen hangen.quote:Op maandag 13 september 2021 11:12 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat was middel voor zwarte kleding zijn geld waard is?
Dan lees je 'm precies niet goed.quote:
Niet? Ik draag ook bijna altijd zwart maar ik gebruik dat spul wel.quote:Op maandag 13 september 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als iemand die bijna alleen zwart draagt: nee. Gewoon koud (dertig graden) wassen en niet in de zon te drogen hangen.
Jules Deelder vond van welquote:Op maandag 13 september 2021 11:12 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat was middel voor zwarte kleding zijn geld waard is?
Ik zie echt geen verschil.quote:Op maandag 13 september 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet? Ik draag ook bijna altijd zwart maar ik gebruik dat spul wel.
Ja kweenie, gebruik dat al jaren, kan zijn dat het geen blubber werkt vergeleken hoe jij het wast.quote:
quote:Op maandag 13 september 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk steeds dat de TT iets Japans is, Rugyoga, soort manier om zonlicht te ruiken als het regent in november.
Ja, hetzelfde dus.quote:Op maandag 13 september 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kweenie, gebruik dat al jaren, kan zijn dat het geen blubber werkt vergeleken hoe jij het wast.
Ik heb wel een aantal zwarte shirts die wat UV-verkleuring hebben, maar dat komt denk ik vooral door teveel in de zon lopenquote:Op maandag 13 september 2021 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde dus.En m'n oude spul is wel nog duidelijk zwart, niet vaal.
Zonlicht en op hoge temperaturen wassen doet je kleur meer schade inderdaad.quote:Op maandag 13 september 2021 11:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal zwarte shirts die wat UV-verkleuring hebben, maar dat komt denk ik vooral door teveel in de zon lopenBij donkerblauwe kleuren heb ik dat nog veel erger, heb nu ook korte broeken die ik 2 maanden geleden heb gekocht ofzo die al aan alle kanten aan het verkleuren zijn
Mooi, ik heb trek.quote:Op maandag 13 september 2021 11:31 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Hoelaat ga je het zeggen tegen Sir John?quote:Op maandag 13 september 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kweenie, gebruik dat al jaren, kan zijn dat het geen blubber werkt vergeleken hoe jij het wast.
Wie gaat er nou sochtends vroeg lunchen?quote:Op maandag 13 september 2021 11:31 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Luiwammes, pas zo laat bezig.quote:Op maandag 13 september 2021 11:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie gaat er nou sochtends vroeg lunchen?
Net gezegd tegen wat mannetjes net onder Johhny en gezegd dat mocht hij op- of aanmerkingen hebben dat ik vanaf 17:00 vandaag of anders morgen beschikbaar daarvoor ben.quote:Op maandag 13 september 2021 11:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoelaat ga je het zeggen tegen Sir John?
Ik zat om 6:15 op de fiets naar het werk.quote:Op maandag 13 september 2021 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Luiwammes, pas zo laat bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Gecondoleerd denk ik. Ken deze uitdrukking niet.quote:Op maandag 13 september 2021 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow, dat is hard gegaan![]()
Mijn oom "wandelt sinds vanochtend 9 uur in de tuin van Jezus", zoals mijn tante het verwoordde.
Gecondoleerd!quote:Op maandag 13 september 2021 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn oom "wandelt sinds vanochtend 9 uur in de tuin van Jezus", zoals mijn tante het verwoordde.
Oh jeetjequote:Op maandag 13 september 2021 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op maandag 13 september 2021 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Gecondoleerd Fles.quote:Op maandag 13 september 2021 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zulks een verrassing.quote:Op maandag 13 september 2021 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ben benieuwd hoe het straks op het werk is, veel kinderen afgemeld, klassen in quarantaine en positieve testen. Je verwacht het niet.
Dat geouwehoer met hele groepen en klassen in quarantaine moeten ze nu echt eens een keer mee gaan stoppen ook. Kansloos gedoe.quote:Op maandag 13 september 2021 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ben benieuwd hoe het straks op het werk is, veel kinderen afgemeld, klassen in quarantaine en positieve testen. Je verwacht het niet.
Ey, jij begon over 's ochtends vroeg lunchen.quote:Op maandag 13 september 2021 11:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zat om 6:15 op de fiets naar het werk.
quote:Op maandag 13 september 2021 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Thx allenquote:Op maandag 13 september 2021 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh jeetjeen kreeg het gisteren te horen?
Gecondoleerd
Gecondoleerdquote:Op maandag 13 september 2021 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thx allen![]()
Nee vrijdag kreeg ik te horen dat het slecht was, zaterdag is hij overgebracht naar Zwolle waar ze misschien meer voor hem konden doen. Maar het ging te hard. Gelukkig is hem een lang ziekbed bespaard gebleven.
Dat is snel, gecondoleerd man.quote:Op maandag 13 september 2021 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thx allen![]()
Nee vrijdag kreeg ik te horen dat het slecht was, zaterdag is hij overgebracht naar Zwolle waar ze misschien meer voor hem konden doen. Maar het ging te hard. Gelukkig is hem een lang ziekbed bespaard gebleven.
Ik deel je mening, deels. Want ja ik ben het er in principe mee eens, maar als ik nu zie hoeveel positief zijn, dan snap ik het wel. Bijvoorbeeld 1 klas, daar was een jongetje die een feestje had gegeven, die bleek positief. Hoefde niet de hele klas in quarantaine maar alleen de kinderen die op dat feestje geweest waren. Nu toch maar de rest van de klas ook, want ietsjes meer besmettingen. Het gaat gewoon heel hard.quote:Op maandag 13 september 2021 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat geouwehoer met hele groepen en klassen in quarantaine moeten ze nu echt eens een keer mee gaan stoppen ook. Kansloos gedoe.
Ja als het er echt zoveel zijn dan ontkom je er niet meer aan nee.quote:Op maandag 13 september 2021 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik deel je mening, deels. Want ja ik ben het er in principe mee eens, maar als ik nu zie hoeveel positief zijn, dan snap ik het wel. Bijvoorbeeld 1 klas, daar was een jongetje die een feestje had gegeven, die bleek positief. Hoefde niet de hele klas in quarantaine maar alleen de kinderen die op dat feestje geweest waren. Nu toch maar de rest van de klas ook, want ietsjes meer besmettingen. Het gaat gewoon heel hard.
Waarom las ik ik heb een nieuwe fiets.quote:Op maandag 13 september 2021 12:13 schreef Karzai het volgende:
Dat is naar nieuws fles, gecondoleerd
Bril niet op?quote:Op maandag 13 september 2021 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom las ik ik heb een nieuwe fiets.
Gecondoleerd.quote:Op maandag 13 september 2021 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom las ik ik heb een nieuwe fiets.
nee man laten we vooral nog twee jaar kinderen die in de meest vormende fase van hun leven zitten sociaal isoleren zodat ze straks een gigantische achterstand op sociaal niveau hebben gepaard met een mooie leerachterstand in leesvaardigheid en rekenen en een hele rits psychologische klachten, vanwege een virus dat voor 99.999% ongevaarlijk is voor kinderenquote:Op maandag 13 september 2021 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat geouwehoer met hele groepen en klassen in quarantaine moeten ze nu echt eens een keer mee gaan stoppen ook. Kansloos gedoe.
Allemaal nieuwe aanwas voor Foquevillequote:Op maandag 13 september 2021 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee man laten we vooral nog twee jaar kinderen die in de meest vormende fase van hun leven zitten sociaal isoleren zodat ze straks een gigantische achterstand op sociaal niveau hebben gepaard met een mooie leerachterstand in leesvaardigheid en rekenen en een hele rits psychologische klachten, vanwege een virus dat voor 99.999% ongevaarlijk is voor kinderen![]()
![]()
Ik denk dat dit zo langzamerhand wel een serieus probleem gaat vormen op de langere termijn eigenlijkquote:Op maandag 13 september 2021 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee man laten we vooral nog twee jaar kinderen die in de meest vormende fase van hun leven zitten sociaal isoleren zodat ze straks een gigantische achterstand op sociaal niveau hebben gepaard met een mooie leerachterstand in leesvaardigheid en rekenen en een hele rits psychologische klachten, vanwege een virus dat voor 99.999% ongevaarlijk is voor kinderen![]()
![]()
Mijn mening over die groep is wel bekendquote:Op maandag 13 september 2021 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Tsja, stel je voor dat je je laat vaccineren zodat de kans op volle IC's, doordat kinderen het doorgeven, kleiner wordt en de lui met een matige immuunrespons ķķk minder kans lopen om ziek te worden.
Kan er misschien weer meer reguliere zorg doorgaan ook.
Vertel.quote:Op maandag 13 september 2021 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn mening over die groep is wel bekend
Ja, ik ga er verder ook geen discussie aan vuil maken.quote:Op maandag 13 september 2021 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn mening over die groep is wel bekend
Dimm is expert natuurlijk.quote:Op maandag 13 september 2021 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zo langzamerhand wel een serieus probleem gaat vormen op de langere termijn eigenlijk
Make Achterstandskinderen Great Again!!quote:Op maandag 13 september 2021 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dimm is expert natuurlijk.En nee, ik zeg niet dat het nergens voor achterstanden of ongelukkige kinderen zorgt en er zal best nog het nodige onderzoek naar gedaan worden maar kinderen zijn enorm flexibel en ik heb bij de paar
kinderen die ik dagelijks zie echt nog geen gekke dingen ontdekt ofzo
Ook net hoe je "achterstand" definieert natuurlijk. Ik snap nog steeds niet zo goed hoe al die toetsen op zeer jonge leeftijd erin gekomen zijn.quote:Op maandag 13 september 2021 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dimm is expert natuurlijk.En nee, ik zeg niet dat het nergens voor achterstanden of ongelukkige kinderen zorgt en er zal best nog het nodige onderzoek naar gedaan worden maar kinderen zijn enorm flexibel en ik heb bij de paar
Ligt er morgenochtend een zwerver op de bank en is de koelkast leegquote:Op maandag 13 september 2021 12:59 schreef Ama het volgende:
Laat ook wel eens sleutels in de voordeur zitten 's nachts.
Wacht maar tot ze kettingzagen en dode vogels meebrengen naar school.quote:Op maandag 13 september 2021 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En de kattebak volquote:Op maandag 13 september 2021 13:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ligt er morgenochtend een zwerver op de bank en is de koelkast leeg
Minder wantrouwende en slecht van vertrouwen karaktertjes in Denemarken dan in Nederland dus.quote:Op maandag 13 september 2021 13:06 schreef Karzai het volgende:
Op hoeveel zit nederland
76% gevaccineerd?
Denemarken 82% daar is alles nu open ook zonder vaccinatiebewijs
Wij hebben dus schoolgaande kinderen maar die toetsen herken ik niet.quote:Op maandag 13 september 2021 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook net hoe je "achterstand" definieert natuurlijk. Ik snap nog steeds niet zo goed hoe al die toetsen op zeer jonge leeftijd erin gekomen zijn.
Staat toch weinig in de koelkast.quote:Op maandag 13 september 2021 13:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ligt er morgenochtend een zwerver op de bank en is de koelkast leeg
Denemarken is ook wel een enorm saai en volgzaam land.quote:Op maandag 13 september 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minder wantrouwende en slecht van vertrouwen karaktertjes in Denemarken dan in Nederland dus.
Yep maar saai en volgzaam zijn geen slechte eigenschappen tijdens pogingen een pandemie te beteugelen.quote:Op maandag 13 september 2021 13:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denemarken is ook wel een enorm saai en volgzaam land.
Dat iets getoetst wordt, wil niet zeggen dat het ook een "je gaat aan je tafeltje zitten en schrijven maar"-toets is he.quote:Op maandag 13 september 2021 13:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben dus schoolgaande kinderen maar die toetsen herken ik niet.
Nu gaat de oudste naar groep 7 daar zullen er wel wat cito toetsen komen maar dat mag ook wel.
saai en volgzaam zijn altijd foute eigenschappen als het de overheid betreft. Ik hoef denk ik niet uit te leggen hoeveel miljoenen doden die houding de afgelopen 100 jaar heeft opgebracht.quote:Op maandag 13 september 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep maar saai en volgzaam zijn geen slechte eigenschappen tijdens pogingen een pandemie te beteugelen.
Dit is vrij simpel gedacht vind je niet, de echte ellende komt meestal van de barricades af.quote:Op maandag 13 september 2021 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
saai en volgzaam zijn altijd foute eigenschappen als het de overheid betreft. Ik hoef denk ik niet uit te leggen hoeveel miljoenen doden die houding de afgelopen 100 jaar heeft opgebracht.
quote:Eitan, de 6-jarige jongen die als enige het Italiaanse kabelbaandrama overleefde, is door zijn opa ontvoerd naar Israël. Hij nam de kleuter mee toen hij op bezoek was bij de zus van Eitans vader, die onlangs de voogdij kreeg over de jongen. De Italiaanse autoriteiten zijn een onderzoek gestart.
Moeilijk hier op FOK!.quote:Op maandag 13 september 2021 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Probeer eens te communiceren zonder linksom of rechtsom Duitsland en een Wereldoorlog erbij te sleuren.
Flauw, je kunt in je hoofd toch ook zelf er Libië, China of Rusland van maken alleen schat ik in dat niet iedereen hier weet hoe die landen vanaf het jaar nulletje naar 2021 zijn gekomen.quote:Op maandag 13 september 2021 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Probeer eens te communiceren zonder linksom of rechtsom Duitsland en een Wereldoorlog erbij te sleuren.
Het is niet alsof in 1933 gelijk werd gezegd en nu gaan alle onwelgevallige naar een vernietigingskamp. Het was “saai en volgzaam” steeds en stapje “Oh het is maar een ster”.quote:Op maandag 13 september 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is vrij simpel gedacht vind je niet, de echte ellende komt meestal van de barricades af.
Als de Duitsers in 1933 gewoon saai en volgzaam achter de Weimarrepubliek waren blijven staan dan was het toch allemaal net wat anders gelopen.
Dat zijn allemaal revolutionaire landen waar mensen die niet zo saai en volgzaam waren een bloedbad hebben aangerichtquote:Op maandag 13 september 2021 13:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is niet alsof in 1933 gelijk werd gezegd en nu gaan alle onwelgevallige naar een vernietigingskamp. Het was “saai en volgzaam” steeds en stapje “Oh het is maar een ster”.
Daarnaast hadden we in de 20e eeuw nog de sovjet unie, maoīstisch china, Cambodja, Noord-Korea, de DDR, Iran.
Allemaal regimes waar “saai en volgzaam” tot dood en verderf heeft geleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |