SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ik kan nog verder dan die mevrouw omhoogquote:Op zondag 12 september 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat gaat mij dan weer niet lukken.
Ben bang dat mijn schouder dan weer *plop* doet.
gergi goedgekeurd?quote:Op zondag 12 september 2021 21:58 schreef kwiwi het volgende:
Nou, dat was me het weekend wel.. 22u in de auto gezeten, eerste familieleden hebben Gergi eindelijk kunnen ontmoeten, veel te veel gegeten, geen spacecake uiteindelijk, en nu thuis in bed
Zei ik tochquote:Op zondag 12 september 2021 21:58 schreef kwiwi het volgende:
Nou, dat was me het weekend wel.. 22u in de auto gezeten, eerste familieleden hebben Gergi eindelijk kunnen ontmoeten, veel te veel gegeten, geen spacecake uiteindelijk, en nu thuis in bed
Kinkyquote:Op zondag 12 september 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan nog verder dan die mevrouw omhoog
De realiteit zegt wat anders.quote:
Dit is speciaal houtskool begrijp ik? Voor de bbq?quote:Op zondag 12 september 2021 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo’n lekkere geur hč.
Grof houtskool van Marabu uit Cuba.
quote:Op zondag 12 september 2021 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen hier die een spagaat kunnen?
ten huwelijk gevraagd?quote:Op zondag 12 september 2021 21:58 schreef kwiwi het volgende:
Grote verrassing: nope.quote:Op zondag 12 september 2021 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
Niet zonder iets te scheuren denk ikquote:Op zondag 12 september 2021 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
Vroeger wel, geen idee of ik het nog kan. Been in mijn nek tijd geleden nog eens geprobeerd, toen lukte het nogquote:Op zondag 12 september 2021 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2021 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vroeger wel, geen idee of ik het nog kan. Ben in mijn nek tijd geleden nog eens geprobeerd, toen lukte het nog
Zelfs met hard duwen gaat het 'm niet worden.quote:Op zondag 12 september 2021 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet zonder iets te scheuren denk ik
Probeer nu eens.quote:Op zondag 12 september 2021 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vroeger wel, geen idee of ik het nog kan. Been in mijn nek tijd geleden nog eens geprobeerd, toen lukte het nog
quote:Op zondag 12 september 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
Wie zou van ons de mooiste ogen hebben?
quote:Op zondag 12 september 2021 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs met hard duwen gaat het 'm niet worden.![]()
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Noordzee smudzig in de aanbieding dus nope ik ben het nietquote:Op zondag 12 september 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
Deze bewering klopt niet, kan niet anders of jij hebt de ogenquote:Op zondag 12 september 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Noordzee smudzig in de aanbieding dus nope ik ben het niet
Ik niet.quote:Op zondag 12 september 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
'Het is groen, het is grijs, het is blauw en hier en daar drijft een bruin poepje'quote:Op zondag 12 september 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze bewering klopt niet, kan niet anders of jij hebt de ogen
Een van mijn eerste schoonmoeders zat me ooit aan te staren (toen het bijna uit was met haar dochter) en toen zei ze "jouw ogen kloppen totaal niet bij je gezicht" en ik moest daar vandaag nog aan denken. kan dat nog steeds niet duiden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 september 2021 22:16 schreef Modus het volgende:
Echt hoor, 1 vunzige post en binnen halve minuut like van ballie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij is het juist m'n gezicht dat helemaal niet klopt.quote:Op zondag 12 september 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van mijn eerste schoonmoeders zat me ooit aan te staren (toen het bijna uit was met haar dochter) en toen zei ze "jouw ogen kloppen totaal niet bij je gezicht" en ik moest daar vandaag nog aan denken. kan dat nog steeds niet duiden.
Welke hexcode hebben ze ongeveerquote:Op zondag 12 september 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van mijn eerste schoonmoeders zat me ooit aan te staren (toen het bijna uit was met haar dochter) en toen zei ze "jouw ogen kloppen totaal niet bij je gezicht" en ik moest daar vandaag nog aan denken. kan dat nog steeds niet duiden.
Boks.quote:Op zondag 12 september 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Noordzee smudzig in de aanbieding dus nope ik ben het niet
Nou ja ik weet dat ik zowat de mooiste ogen ter wereld heb heb dus ze zal me wel een enorm kutgezicht hebben gevonden of zo.quote:
Je vorige vraag was dus irrelevant.quote:Op zondag 12 september 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik weet dat ik zowat de mooiste ogen ter wereld heb heb dus ze zal me wel een enorm kutgezicht hebben gevonden of zo.
Ik had even behoefte aan een aaitje.quote:Op zondag 12 september 2021 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je vorige vraag was dus irrelevant.
ja dat is alweer voorbij. We hebben nu een korte pauze in het programma voordat we straks verder gaan met 'kijken naar kattenplaatjes'quote:Op zondag 12 september 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
Oh ben te laat voor alle darmproblemen hier zie ik
Je had extra gas moeten geven.quote:Op zondag 12 september 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
Oh ben te laat voor alle darmproblemen hier zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |