Vond ik ook.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat was toch duidelijk hoofd laag ipv voet hoog of ben ik nou gek?
Heeft met het type spel te maken wat Haifa speelt, leggen er ook veel energie in, maar het laatste kwartier lijkt Feyenoord ook wat zenuwachtiger en slordiger te worden.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:11 schreef fetX het volgende:
Ben ik het al gewend of zetten we vandaag minder druk dan normaal?
Je mist Jahanbakhsh en (waarschijnlijk) Nelson wel echt ja. Toch wel goed dat we die laatste gehaald hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:22 schreef Caland het volgende:
Het is ook wel makkelijk als je alleen op Sini hoeft te letten. Merkt nu wel echt dat je aanvallend wat mist
Linssen in dit soort wedstrijden op 9 is ook echt niks
Waarschijnlijk ook de enige twee die zo schnabbelgeil zijn dat ze daar op dinsdagmiddag gaan zittenquote:Op dinsdag 14 september 2021 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van alle oud Feyenoorders zetten ze Been en Van Hooijdonk neervermoeiend.
Linssen zou ik er juist afhalen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:45 schreef fetX het volgende:
Kokcu eraf, Toornstra terug, Linssen naar rechts en kijken wat Dessers kan brengen.
En dan met Toornstra op rechts blijven spelen? Nee, dank je.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Linssen zou ik er juist afhalen.
Ja! Echt een prima speler. Rustig, overzicht, loopt goed.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:46 schreef fetX het volgende:
Uitstekende actie van Aursnes weer trouwens.
Linssen op rechts is wel een beetje hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 14 september 2021 17:46 schreef fetX het volgende:
[..]
En dan met Toornstra op rechts blijven spelen? Nee, dank je.
Heb je wel wat meer diepgang. Ik vind het echt pure armoe die Toornstra op rechts.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Linssen op rechts is wel een beetje hetzelfde probleem
Ook Linssen heeft totaal geen diepgang. Dat bedoel ik met hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je wel wat meer diepgang. Ik vind het echt pure armoe die Toornstra op rechts.
Die vrouwenverslinder moet toch wel gewoon twintig minuten kunnen meespelen?quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:55 schreef fetX het volgende:
Waarom zo’n bal, kies eens voor de simpele oplossing![]()
Ik erger me echt kapot aan Jens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |