Van wat ik begreep van die joodse verslaggever was dé sterspeler (naast Chery) vanochtend nog naar het ziekenhuis gegaan met een blessure. Ik ben alleen zijn naam kwijt.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:49 schreef fetX het volgende:
Slordig zeg.
Dat Haifa kan er in ieder geval echt geen reet van.
Dit zou echt makkelijk moeten kunnen, heb ik het idee. Dat Haifa legt er ook wel heel veel energie in.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:49 schreef fetX het volgende:
Slordig zeg.
Dat Haifa kan er in ieder geval echt geen reet van.
Toen ik het zag kreeg ik flashbacks mooi shirt was dat in de tijd van Emerton etcquote:Op dinsdag 14 september 2021 16:44 schreef aTypisch het volgende:
Haifa wel een mooi uitshirt voor Feyenoord aan.
Tijd voor weer zo'n groen-witte
Jaar na Europa cup winst ja.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen ik het zag kreeg ik flashbacks mooi shirt was dat in de tijd van Emerton etc
Atszili heet ie, voetblessure.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat ik begreep van die joodse verslaggever was dé sterspeler (naast Chery) vanochtend nog naar het ziekenhuis gegaan met een blessure. Ik ben alleen zijn naam kwijt.
Nou ja, het moet hoe dan ook wel kunnen ja.
Eensquote:
Spelers zoals Mohamed zijn nu al moe, dus er liggen echt kansen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:06 schreef fetX het volgende:
Tweede helft iets minder slordig en je wint hier 0-2.
Om met Slot te spreken; hunnie spelen een beetje hetzelfde spelletje dus het is maar net wie de meeste kans krijgt/neemt om dat te doen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:11 schreef fetX het volgende:
Ben ik het al gewend of zetten we vandaag minder druk dan normaal?
Volgens mij heeft Haifa goed gekeken naar Utrecht en overklassen ze ons daarmee. Worden ze wel heel moe van.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:11 schreef fetX het volgende:
Ben ik het al gewend of zetten we vandaag minder druk dan normaal?
Dit ja. Hopelijk kan Slot het even scherp stellen in de rust.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:13 schreef Caland het volgende:
Eerste 20-30 minuten wel aardig, daarna zakt het redelijk in elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |