SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He will find you.quote:Op zondag 12 september 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft zich ergens verstopt waar ik niet bij kom
al onze katten hebben spinnen altijd genegeerd..quote:Op zondag 12 september 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak toch een klein huiskatje, die vreten die met smaak op.
quote:Op zondag 12 september 2021 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
al onze katten hebben spinnen altijd genegeerd..
die vonden het veel leuker een vogel op je bed te deponeren
Mijn poesje ziet een spinnetje in haar slaap op 10 meter afstand en rust niet voordat ze die te pakken heeft, I love that furry chick.quote:Op zondag 12 september 2021 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
al onze katten hebben spinnen altijd genegeerd..
die vonden het veel leuker een vogel op je bed te deponeren
die komt zeker wraak nemenquote:
gewoon hele lange vakantiequote:Op zondag 12 september 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die hun afwezigheidsbericht niet aanpassen en op 16 augustus je bericht zullen beantwoorden
16 augustus 2024quote:
misschien inmiddels wel overledenquote:Op zondag 12 september 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die hun afwezigheidsbericht niet aanpassen en op 16 augustus je bericht zullen beantwoorden
Ja, dat scenario moeten we zeker niet uitsluiten.quote:Op zondag 12 september 2021 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien inmiddels wel overleden
voedselallergie of toch een gist/schimmel/parasiet ofzo.quote:Op zondag 12 september 2021 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat denk je zelf dat het is, of geen idee?
Voedselallergie is echt crap.quote:Op zondag 12 september 2021 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voedselallergie of toch een gist/schimmel/parasiet ofzo.
Heb je nou al een keer een date met die jongen?quote:Op zondag 12 september 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft zich ergens verstopt waar ik niet bij kom
Van biljetjes, treinen en kapsalon bedoel je?quote:Op zondag 12 september 2021 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
sommige mensen kunnen er echt geen genoeg van krijgen he
Fox ziet dingen wel vaker beter dan dat gekke CNNquote:Op zondag 12 september 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Wat een enorm verschil tussen CNN en Fox News op 9/11 trouwens, CNN mist alles op te merken, mist zelfs live dat tweede vliegtuig, weet het daarna totaal niet te duiden, maakt verkeerde conclusies en Fox News heeft het bij het eerste vliegtuig al over Osama Bin Laden en verslaan live exact zoals het was.
Je bent heel september en oktober vrij?quote:Op zondag 12 september 2021 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, moet dit jaar nog 56 uren opmaken en ik heb al vrij in september en oktober.
nee gaat ook niet meer gebeurenquote:Op zondag 12 september 2021 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je nou al een keer een date met die jongen?
Ja maar wel raar achteraf gezien, CNN destijds wereldwijd de enorme mastodont op Live News en Breaking News gebied en Fox News werd door zes cowboys en een debiele kalkoenenkop bekeken.quote:Op zondag 12 september 2021 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fox ziet dingen wel vaker beter dan dat gekke CNN
nee van 9/11 berichtgeving. Ik was er destijds ook wekenlang druk mee maar inmiddels ga ik het liever uit de weg gewoon.quote:Op zondag 12 september 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van biljetjes, treinen en kapsalon bedoel je?
Wel nog contact gehad of zomaar laten waaien?quote:Op zondag 12 september 2021 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee gaat ook niet meer gebeuren
Waarom niet?quote:Op zondag 12 september 2021 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
laten waaien 💨quote:Op zondag 12 september 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel nog contact gehad of zomaar laten waaien?
Jup. Inmiddels is CNN niet eens meer die mastodont. Maar mensen beseffen vaak niet eens dat CNN politiek net zo gekleurd is als Fox.quote:Op zondag 12 september 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar wel raar achteraf gezien, CNN destijds wereldwijd de enorme mastodont op Live News en Breaking News gebied en Fox News werd door zes cowboys en een debiele kalkoenenkop bekeken.
Neen, was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 12 september 2021 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent heel september en oktober vrij?
Lekkerquote:Op zondag 12 september 2021 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, was het maar zo'n feest.
Ik ben wel vrij, maar ik kan niet meer opnemen in die maanden.
Dus dan maar november en december.
Ik vind het nu wel weer vrij actueel, de halve wereld bestaat inmiddels uit complotgekkies, de bezetting van Afghanistan is net achter de rug.quote:Op zondag 12 september 2021 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee van 9/11 berichtgeving. Ik was er destijds ook wekenlang druk mee maar inmiddels ga ik het liever uit de weg gewoon.
CNN is net wat hier vroeger de VARA was, en nog een beetje is.quote:Op zondag 12 september 2021 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Inmiddels is CNN niet eens meer die mastodont. Maar mensen beseffen vaak niet eens dat CNN politiek net zo gekleurd is als Fox.
Heb je nog lichamelijke klachten gehad?quote:Op zondag 12 september 2021 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, was het maar zo'n feest.
Ik ben wel vrij, maar ik kan niet meer opnemen in die maanden.
Dus dan maar november en december.
Ja klopt, maar daar ben ik ook wel klaar mee eigenlijkquote:Op zondag 12 september 2021 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel weer vrij actueel, de halve wereld bestaat inmiddels uit complotgekkies, de bezetting van Afghanistan is net achter de rug.
Links en overdreven politiek correctquote:Op zondag 12 september 2021 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
CNN is net wat hier vroeger de VARA was, en nog een beetje is.
Allemaal deugblaadjes geworden ja?quote:Op zondag 12 september 2021 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Links en overdreven politiek correctMaar dat geldt in Nederland inmiddels wel een beetje voor de hele media. De NRC is opgeschoven van rechts-liberaal naar links-liberaal en de volkskrant is inmiddels een onleesbaar activistisch pamflet.
Nee, gelukkig niet, bloeddruk is weer naar beneden.quote:Op zondag 12 september 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je nog lichamelijke klachten gehad?
Ja, een beetje wel. Toen ik stage liep bij NRC zag je die omslag al. Oude garde waren sigarenrokende mannen met een fles whisky in de la. Nieuwe garde allemaal unikutjes met linksdraaiende amandelbiogarde.quote:Op zondag 12 september 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal deugblaadjes geworden ja?Ik lees nooit kranten. Mijn pa heeft al sinds de Oerknal een abonnement op het NRC trouwens.
Ah zie, daar word je communist van, daar zit het probleemquote:
Huehue!quote:Op zondag 12 september 2021 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, bloeddruk is weer naar beneden.
Ik let nu ook beter op wat ik in mn mond schuif en beweeg nu wat meer.
True true.quote:Op zondag 12 september 2021 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Links en overdreven politiek correctMaar dat geldt in Nederland inmiddels wel een beetje voor de hele media. De NRC is opgeschoven van rechts-liberaal naar links-liberaal en de volkskrant is inmiddels een onleesbaar activistisch pamflet.
Nee, denk dat je die dingen dan uit de bek van de palingbeestjes moet redden.quote:Op zondag 12 september 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie welles zon magnetische ramenwissen gebruikt?
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_1_2.4.ProductImage
quote:Op zondag 12 september 2021 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, denk dat je die dingen dan uit de bek van de palingbeestjes moet redden.
Mooi, wie weet kun je het met deze kleine aanpassingen al oplossen.quote:Op zondag 12 september 2021 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, bloeddruk is weer naar beneden.
Ik let nu ook beter op wat ik in mn mond schuif en beweeg nu wat meer.
Jij denkt dan sta ik veilig binnen zelfquote:Op zondag 12 september 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
ja, in aquarium.. pleuris dingenquote:Op zondag 12 september 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
Ik woon op 4 hoogquote:Op zondag 12 september 2021 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij denkt dan sta ik veilig binnen zelf
deze is voor in het mensenaquarium denk ik. Aka huis.quote:
ja ik zat ook al te denken, handig voor plekken waar ik niet bij kan. Maar dan moet je dat ding dus eerst daar krijgen aan de buitenkant.quote:
bijzonder, op cnn toch echt live dat 2de vliegtuig erin zien vliegen..quote:Op zondag 12 september 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Wat een enorm verschil tussen CNN en Fox News op 9/11 trouwens, CNN mist alles op te merken, mist zelfs live dat tweede vliegtuig, weet het daarna totaal niet te duiden, maakt verkeerde conclusies en Fox News heeft het bij het eerste vliegtuig al over Osama Bin Laden en verslaan live exact zoals het was.
ja dat kan wel toch?quote:Op zondag 12 september 2021 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik zat ook al te denken, handig voor plekken waar ik niet bij kan. Maar dan moet je dat ding dus eerst daar krijgen aan de buitenkant.
net zo kut dus, techniek blijft hetzelfdequote:Op zondag 12 september 2021 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
deze is voor in het mensenaquarium denk ik. Aka huis.
ja hoe dan? Moet je toch met een ladder of een hoogwerker naar dat raam toe. Tenzij het open kan maar dan heb je dat hele kutding sowieso niet nodig.quote:
Oh ja ik heb hier onder de ramen die open kunnen nog een raam die niet opengaat en wil niet half uit het gebouw hangen om bij die hoekjes te komenquote:Op zondag 12 september 2021 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoe dan? Moet je toch met een ladder of een hoogwerker naar dat raam toe. Tenzij het open kan maar dan heb je dat hele kutding sowieso niet nodig.
Kurkuma en kaneelquote:Op zondag 12 september 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi, wie weet kun je het met deze kleine aanpassingen al oplossen.
Jij wel maar hun nietquote:Op zondag 12 september 2021 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]
bijzonder, op cnn toch echt live dat 2de vliegtuig erin zien vliegen..
het is niet alsof ik buiten kan staan en de ramen kan schoonmakenquote:Op zondag 12 september 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, denk maar eens logisch na
oh ja nou in zo'n scenario kun je er inderdaad wel wat aan hebben jaquote:Op zondag 12 september 2021 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja ik heb hier onder de ramen die open kunnen nog een raam die niet opengaat en wil niet half uit het gebouw hangen om bij die hoekjes te komen
Je staat binnen, je "plakt" de binnenkant aan de buitenkant van het ding vast met het raam ertussen, je zet een kek muziekje op en danst je ramen spinnenvrijquote:Op zondag 12 september 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is niet alsof ik buiten kan staan en de ramen kan schoonmaken
Gewoon de stickertjes verplaatsen johquote:Op zondag 12 september 2021 12:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zal en moet die %#$@#$# kubus ook oplossen ook![]()
![]()
![]()
Zijn geen stickertjesquote:Op zondag 12 september 2021 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon de stickertjes verplaatsen joh
Je moet helemaal niets, trap dat ding gewoon in zeven stukken, opgelost.quote:Op zondag 12 september 2021 12:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Youtube staat vol met tutorials.quote:Op zondag 12 september 2021 12:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
denk dat het constant naar beneden valtquote:Op zondag 12 september 2021 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je staat binnen, je "plakt" de binnenkant aan de buitenkant van het ding vast met het raam ertussen, je zet een kek muziekje op en danst je ramen spinnenvrij
Ja, die heb ik ook gekeken. en ik volg die stappen ook. Maar ja het blijft ik en een kwestie van geduld..quote:Op zondag 12 september 2021 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Youtube staat vol met tutorials.
Ik snap al die algoritmes niet. Ik doe eigenlijk maar wat, soms...quote:
Nee joh jij bent handig genoegquote:Op zondag 12 september 2021 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat het constant naar beneden valt
Deed ik vroeger hahaha.quote:Op zondag 12 september 2021 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon de stickertjes verplaatsen joh
Same here. Normaal komen ze de ruiten wassen langs buiten (ramen zijn 3m hoog) maar allang niemand gezien. Ik betaal daarvoorquote:Op zondag 12 september 2021 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja ik heb hier onder de ramen die open kunnen nog een raam die niet opengaat en wil niet half uit het gebouw hangen om bij die hoekjes te komen
Ja, weet ik. Maar op die manier wordt het echt nooit wat. Als je er niet uit komt, gewoon een andere tutorial zoeken. En stap voor stap werken. Eerst zien dat je het kruis maakt, dan first 2 layers, en dan verder kijken. Ik heb er 2 maanden over gedaan om het onder de knie te krijgen.quote:Op zondag 12 september 2021 12:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik snap al die algoritmes niet. Ik doe eigenlijk maar wat, soms...
Zit je heel de dag op die beestjes te focussen ? 👀quote:Op zondag 12 september 2021 12:36 schreef bitterbal het volgende:
ik zie er net 1 in de schroef van het raam kruipen![]()
wat voor vreemd wereldbeeld heeft die organisatie, amsterdam op 2quote:Time Out's top 10 coolest cities
1. San Francisco, California, USA
2. Amsterdam, Netherlands
3. Manchester, UK
4. Copenhagen, Denmark
5. New York, USA
6. Montreal, Canada
7. Prague, Czech Republic
8. Tel Aviv, Israel
9. Porto, Portugal
10. Tokyo, Japan
Ik ben wel met de 4x4 bezig, ter informatie. Daar komt een kruis pas later...quote:Op zondag 12 september 2021 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar op die manier wordt het echt nooit wat. Als je er niet uit komt, gewoon een andere tutorial zoeken. En stap voor stap werken. Eerst zien dat je het kruis maakt, dan first 2 layers, en dan verder kijken. Ik heb er 2 maanden over gedaan om het onder de knie te krijgen.
Manchester op 3quote:Op zondag 12 september 2021 12:42 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor vreemd wereldbeeld heeft die organisatie, amsterdam op 2
Jammerquote:Op zondag 12 september 2021 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh de 3x3 kun je al? Ja voor de 4x4 heb je wat extra algs nodig ja. Centers bouwen, edges bouwen, en dan de parity nogquote:Op zondag 12 september 2021 12:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben wel met de 4x4 bezig, ter informatie. Daar komt een kruis pas later...
Ik kan de 3x3 niet, die heb ik ook niet in huis. ik ben gewoon wat vreemd dat aangaandequote:Op zondag 12 september 2021 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh de 3x3 kun je al? Ja voor de 4x4 heb je wat extra algs nodig ja. Centers bouwen, edges bouwen, en dan de parity nogPas boven de 6x6 komen er geen nieuwe algs meer bij
Nou succes dan maarquote:Op zondag 12 september 2021 12:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan de 3x3 niet, die heb ik ook niet in huis. ik ben gewoon wat vreemd dat aangaande![]()
![]()
![]()
![]()
nou deed een raam open en toen zag ik em dus zo wegglippenquote:Op zondag 12 september 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je heel de dag op die beestjes te focussen ? 👀
Plafond is wel kut maar wacht dan altijd maar tot ze naar de muur lopen haha.quote:Op zondag 12 september 2021 13:02 schreef mschol het volgende:
gisteren nog spinnetje naar buiten gelaten.. die zat al 2 dagen op mn plafond..
schuin plafond (dak) dus kon er vrij makkelijk bij..quote:Op zondag 12 september 2021 13:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Plafond is wel kut maar wacht dan altijd maar tot ze naar de muur lopen haha.
Cool he.quote:Op zondag 12 september 2021 13:04 schreef Koen66 het volgende:
Ow Ama is nog wel roze maar geen mod meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
hoezo ziek?quote:Op zondag 12 september 2021 13:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, weer een zieke Bitterbal vanavond
ja das toch niet ziekquote:Op zondag 12 september 2021 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
inb4
Jongens, ik heb te veel gegeten..
quote:Op zondag 12 september 2021 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Cool he.Groot gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
vreemd dat je dan aan mij denktquote:Op zondag 12 september 2021 13:09 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Moest aan @:bitterbal denken bij deze
Je hebt iets met insectenquote:Op zondag 12 september 2021 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vreemd dat je dan aan mij denkt
en daarna slikt ze em door?quote:Op zondag 12 september 2021 13:09 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Moest aan @:bitterbal denken bij deze
Nicequote:Op zondag 12 september 2021 13:16 schreef Ama het volgende:
Hey ik kan mijn schouders weer zien zonder veel pijn.🥳
niks doenquote:Op zondag 12 september 2021 13:22 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
niet valsspelen met de spiegel he..quote:Op zondag 12 september 2021 13:16 schreef Ama het volgende:
Hey ik kan mijn schouders weer zien zonder veel pijn.🥳
quote:Op zondag 12 september 2021 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
niet valsspelen met de spiegel he..
Wel al 2,5 uur gefietst netquote:
Ik moet nog dweilen.quote:Op zondag 12 september 2021 13:22 schreef Koen66 het volgende:
rotwerkjequote:
Met de ramenlikker is dat een stuk minder onaangenaam. Maar dweilen blijft kut want ik kan moeilijk op m'n knieën.quote:Op zondag 12 september 2021 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rotwerkje
bijna zo vervelend als ramen wassen
Huequote:Op zondag 12 september 2021 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de ramenlikker is dat een stuk minder onaangenaam. Maar dweilen blijft kut want ik kan moeilijk op m'n knieën.
Kan je eens een plaatje posten van jouw ramenlikker?quote:Op zondag 12 september 2021 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de ramenlikker is dat een stuk minder onaangenaam. Maar dweilen blijft kut want ik kan moeilijk op m'n knieën.
Het is Open Monumentendag zag ik. Net een stukje gelopen door de stad. Nergens in geweest. Nu lunchen.quote:Op zondag 12 september 2021 13:22 schreef Koen66 het volgende:
Wat is een ramen likker?quote:Op zondag 12 september 2021 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zou je op je knieën moeten gaan?quote:Op zondag 12 september 2021 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 september 2021 13:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Quizvraagje, van wie is de legendarische uitspraak?
“Give me a new boy, this one is bleeding out of its arse”
Googlen op ramenlikker, al dan niet met spatie, levert wel leuke hits op maar vast allemaal niet wat ze hier bedoelen.quote:
Freddy Mercuryquote:
Ik niet in iedergevalquote:Op zondag 12 september 2021 14:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kunnen jullie door een waterkraan?
Freddiequote:Op zondag 12 september 2021 14:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Freddy Mercury
Niet alles staat altijd op de interwebs, dit stond ooit in een boek van een bandlid die alles meemaakte.
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
quote:Op zondag 12 september 2021 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh dat is lekker. Maar hij gaat niet reageren ben ik bang.
quote:Op zondag 12 september 2021 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Waarom merk ik altijd pas dat het lopen vandaag niet zo lekker gaat als ik heel hel pleuriseind nog terug moet.
Ja ik heb die 'wijze' uitspraak niet gedaan ...quote:Op zondag 12 september 2021 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in vloeibare staat pas ik er doorheen
Ow was dat een van de slachtoffers?quote:Op zondag 12 september 2021 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh dat is lekker. Maar hij gaat niet reageren ben ik bang.
Slachtoffers?quote:Op zondag 12 september 2021 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ow was dat een van de slachtoffers?
quote:Op zondag 12 september 2021 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je eens een plaatje posten van jouw ramenlikker?
Omdat ik van die goedkope kutzooi heb die niet aan de steel blijft zitten.quote:Op zondag 12 september 2021 13:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom zou je op je knieën moeten gaan?
Van de rel? Ik was er verder niet bij ofzo. Heeft ie een streepje?quote:
Owww... Ik kan de vileda met voetcentrifuge wel aanraden. Kost wel wat maar bevalt echt goed.quote:Op zondag 12 september 2021 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik van die goedkope kutzooi heb die niet aan de steel blijft zitten.
Ah. Want ik had al een paar keer gegoogled als jij dat postte. Maar die zuigt de ramen ook droog?quote:
quote:. Freddie Mercury heette eigenlijk Farrokh Bulsara, wat Perzisch is voor ‘Trek eens aan mijn vinger’. Hij werd geboren op Zanzibar, als zoon van Smupuk Bulsara, een beroepsverzamelaar van gebarsten dakpannen en Lulula Bulsara-Impuki, een vrouw die negentien bosbessen kon laten balanceren op haar neus, maar verder kon ze niks.
Illustratie Steve Nestorovski
Het schamele gezin verhuisde naar India, een land dat nu niet bepaald bekendstaat om z’n gebarsten dakpannen, en dus werd algauw verkast naar Middlesex in Engeland, waar Freddie, zoals hij zich inmiddels noemde, naar de kunstschool ging en afstudeerde in design, met als eindwerk een tafel die je kon opvouwen tot een halve tafel.
Maar muziek was helaas z’n leven en na een doortocht bij de belabberdste band van het Verenigd Koninkrijk, Wreckage, sloot hij zich aan bij de op één na belabberste band, Smile. Daarin zaten schertsfiguren als Brian May en Roger Taylor en ze haalden er een collega-loser bij, een of andere Deacon, en samen vormden ze Queen. Freddie Mercury werd beïnvloed door verschillende muziekstijlen en figuren, onder andere de flikker der klassieke flikkers, Frédéric Chopin; de uitvinder van de hedendaagse homofilie, de danser Vaslav Nijinsky, en N’Konko Zundi, een zwarte man die tegelijk de bongo’s en de vibrafoon kon bespelen met z’n penis. Over penissen gesproken, eerst leek Freddie Mercury heteroseksueel en had hij zelfs een relatie met een vrouw, Mary Austin. Nou ja, een vrouw. Ze had de tieten van een vlo, een clitoris als een thermosfles en de snor van vadertje Stalin.
Algauw wisselde Mercury van kamp en begon hij zich in de reet te laten buffelen door drie kwart van de gayscene in een straal van 500 kilometer. Ondertussen kweelde hij met die ongelooflijk irritante stem van hem wegwerpdeuntjes als We Will Rock You, Radio Gaga, I Want To Break Free, You’re My Best Friend, en het nummer dat zelfs een gecremeerd lijk op de zenuwen werkt, Bohemian Rhapsody, en ik zweer je, iedere keer als ik dit nog steeds grijsgedraaide kutlied hoor, zoek ik doodnerveus in m’n keukenkasten of er geen rattengif te vinden is waarmee ik mij binnen zes minuten van kant kan maken.
Mercury had op de koop toe een solocarrière; zo zong hij Barcelona samen met de Spaanse sopraan Montserrat Caballé, die zo dik is dat minstens vijf pubers verstoppertje kunnen spelen tussen haar vetlagen. Dik was Freddie Mercury allerminst, en je zou kunnen zeggen dat hij steeds dunner werd, waarbij gefluisterd werd dat het weleens aan aids zou kunnen liggen. En verdomd als het niet waar is, de knakker had nog aids ook! Hoe zou dat zo gekomen zijn? Wat was die Freddie Mercury een belediging voor de rockmuziek, de live-shows en het rijk der nichten.
Ja, is eigenlijk een soort waterstofzuigertje en trekker in een.quote:Op zondag 12 september 2021 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah. Want ik had al een paar keer gegoogled als jij dat postte. Maar die zuigt de ramen ook droog?
Die rel over mij?quote:Op zondag 12 september 2021 14:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van de rel? Ik was er verder niet bij ofzo. Heeft ie een streepje?
Smurfen is toch ook lekker? Of gaat je etentje niet door?quote:Op zondag 12 september 2021 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm beetje een smurfdagje. Had misschien toch beter naar het zwembad kunnen gaan.
Klinkt wel handig.quote:Op zondag 12 september 2021 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, is eigenlijk een soort waterstofzuigertje en trekker in een.
Ik heb laatst ook zitten te googelen op welke "ramenlikker" nou het beste was, kwam oa Bosch en Karcher tegen en van de Karcher is een jubileumvariant (zwart=geel geel=zwart) en die schijnt het beste te zijn?quote:Op zondag 12 september 2021 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah. Want ik had al een paar keer gegoogled als jij dat postte. Maar die zuigt de ramen ook droog?
Jawel.quote:Op zondag 12 september 2021 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Smurfen is toch ook lekker? Of gaat je etentje niet door?
Kutding werkt nietquote:Op zondag 12 september 2021 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, is eigenlijk een soort waterstofzuigertje en trekker in een.
ga dan voor een leifheit..quote:Op zondag 12 september 2021 14:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Owww... Ik kan de vileda met voetcentrifuge wel aanraden. Kost wel wat maar bevalt echt goed.
Heh was er een rel.quote:Op zondag 12 september 2021 14:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welke rel over jou? Niks van gemerkt joh.
Nee wel die van Netflix.quote:Op zondag 12 september 2021 14:17 schreef bitterbal het volgende:
kijk die docu op npo van 9/11. hebben jullie die ook gezien?
Volgens mij heeft hij dat niet eens gezien.quote:Op zondag 12 september 2021 14:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, de Kluun rel. Ik riep maar wat he
was het wat?quote:
Nee, bevat die nog nieuwe info?quote:Op zondag 12 september 2021 14:17 schreef bitterbal het volgende:
kijk die docu op npo van 9/11. hebben jullie die ook gezien?
denk het nietquote:Op zondag 12 september 2021 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, bevat die nog nieuwe info?
Ja die is erg goed.quote:Op zondag 12 september 2021 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was het wat?
op de npo aflevering zie je beelden van mensen die daar die dag op bezoek waren in new york of wonen
Even gekeken allemaal emotie verhalen.quote:Op zondag 12 september 2021 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk het nietmaar net begonnen
2Doc
Gisteren 22:10 - Seizoen 1 Afl. 46 - 9/11 Life Under Attack
Minutieus verslag van het verloop van de dag waarop de aanslag op de Twin Towers in New York plaatsvond. Een dag die de wereld veranderde.
Had diegene ook een voetcentrifuge? Want je hebt ook hele goedkope van vileda bij bijv action, zo een zelfuitwringer door naar beneden te duwen, dat is echt ff stuk minder goed dan die met voetcentrifuge.quote:Op zondag 12 september 2021 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ga dan voor een leifheit..
is mij aangeraden door iemand die beide heeft...
Toen was jij nog een klein balletjequote:Op zondag 12 september 2021 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat dat vliegtuig zo dat wtc in vliegt.
nou dat valt ook wel meequote:Op zondag 12 september 2021 14:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toen was jij nog een klein balletje
Waarom doe je het danquote:Op zondag 12 september 2021 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
godver. Pijnboompitjes roosteren. Jezus wat een lucht
Een bitterbal hoer krokant te zijn hoor, niet sappigquote:
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar het is beter als je zit.quote:Op zondag 12 september 2021 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
godver. Pijnboompitjes roosteren. Jezus wat een lucht
quote:Op zondag 12 september 2021 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar het is beter als je zit.
yupquote:Op zondag 12 september 2021 14:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had diegene ook een voetcentrifuge? Want je hebt ook hele goedkope van vileda bij bijv action, zo een zelfuitwringer door naar beneden te duwen, dat is echt ff stuk minder goed dan die met voetcentrifuge.
Ken je die niet?quote:
quote:
Als je in het vliegtuig zat was het snel gedaanquote:Op zondag 12 september 2021 14:33 schreef bitterbal het volgende:
en dan de 2e
man man man je zal het maar meemaken
wat is er aan de hand?quote:Op zondag 12 september 2021 14:33 schreef bitterbal het volgende:
en dan de 2e
man man man je zal het maar meemaken
Was zelfs een hele docu over een van die springers. Heel indrukwekkend.quote:Op zondag 12 september 2021 14:40 schreef bitterbal het volgende:
je ziet ook beelden van hulpdiensten binnen en dan hoor je harde knallen op dak en dat zijn dan mense die zijn gesprongen
Over 10 jaar doen we het nog een keertje.quote:Op zondag 12 september 2021 14:43 schreef Ama het volgende:
Ik heb weer wel even genoeg 9/11 beelden gezien.
Wel gruwelijke slownoquote:
Ohja die wil ik ook nog kijken. Is het wat?quote:Op zondag 12 september 2021 15:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik kijk die zembla uitzending over die neo nazi gekkies @:haags
Oke dat ziet er wel leip uit zo.quote:Op zondag 12 september 2021 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel gruwelijke slowno
[ afbeelding ]
ja opzich ook niks nieuwsquote:Op zondag 12 september 2021 15:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja die wil ik ook nog kijken. Is het wat?
Ja ze mankeren niks.quote:Op zondag 12 september 2021 15:49 schreef Ama het volgende:
Maar uhm goed gekomen met Lewis en Max? Volg het verder niet hoor.
lijkt mij dat ham (buitenkant) meer ruimte had moeten houden voor ver (binnenkant)quote:Op zondag 12 september 2021 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze mankeren niks.
Had op een knokpartij gehoopt maar het is moeilijk te zien wie er fout zat.
Ja echt fucking downie dat het is, had wat geweest als die wagen los was geschoten toen Max er achter liepquote:Op zondag 12 september 2021 15:57 schreef FranticDJ het volgende:
Wel bizar dat Hammie blijft gassen terwijl max uit die wagen probeert te klimmen
ja, vrij absurd eigenlijk, als ervaren coureur moet je weten wanneer het over is.. en lijkt me dat dit echt een schoolvoorbeeld daarvan is...quote:Op zondag 12 september 2021 15:57 schreef FranticDJ het volgende:
Wel bizar dat Hammie blijft gassen terwijl max uit die wagen probeert te klimmen
ja wel -punten waard eigenlijk..quote:Op zondag 12 september 2021 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, vrij absurd eigenlijk, als ervaren coureur moet je weten wanneer het over is.. en lijkt me dat dit echt een schoolvoorbeeld daarvan is...
dat hij vervolgens over de radio moet worden gevraagd om de motor uit te zetten vind ik best een reprimande vanuit de wedstrijdleiding uit waard..
quote:Op zondag 12 september 2021 15:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit deed hij bewust in zijn eigen voordeel. Hamilton zou dit winnen van hem.
Knettermongool dat het is.quote:Op zondag 12 september 2021 15:57 schreef FranticDJ het volgende:
hoeven van mij niet eens puntenaftrek te zijn.. maar F1 wil zoveel doen voor veiligheid, dat dit best aangestipt moet worden dan..quote:Op zondag 12 september 2021 16:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wel -punten waard eigenlijk..
als je ziet voor wat voor andere dingen ze al aan puntenaftrek doen.
In dit geval snap ik dat hij pissed is, hier zat Max toch wel behoorlijk fout.quote:
quote:Op zondag 12 september 2021 16:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In dit geval snap ik dat hij pissed is, hier zat Max toch wel behoorlijk fout.
Houden jouw meiden van knutselen/experimentjes doen?quote:Op zondag 12 september 2021 16:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen, een volkomen terechte payback.
Te vroeg voor wat?quote:Op zondag 12 september 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Even paar minuutjes wachten anders ben ik weer te vroeg
Ja donders.quote:Op zondag 12 september 2021 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Houden jouw meiden van knutselen/experimentjes doen?
Tof, hiermee ga je een scoren.quote:
nou iddquote:Op zondag 12 september 2021 16:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ziet er nog steeds uit alsof die nasty kan bijten.
Zo stel ik me jou altijd voor als je op me aan het mopperen bentquote:
quote:Op zondag 12 september 2021 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo stel ik me jou altijd voor als je op me aan het mopperen bent
quote:Op zondag 12 september 2021 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou idd
https://comment-cdn.9gag.(...)aM7RJkPa_700wv_0.mp4
Wat is dit?quote:Op zondag 12 september 2021 16:42 schreef liesje1979 het volgende:
@:Lospedrosa
[ afbeelding ]
Vinden ze leuk, wedden?
Is nep.quote:Op zondag 12 september 2021 16:40 schreef bitterbal het volgende:
maar dit is die echt
[ afbeelding ]
Ja maar wat voor knutselen, ziet er wel leuk uit hoor daar niet van.quote:Op zondag 12 september 2021 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Knutselen, zie mijn post aan Los.
GC / [KSC #13318]Nog lang geen tijd voor kattenplaatjesquote:Op zondag 12 september 2021 16:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar wat voor knutselen, ziet er wel leuk uit hoor daar niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |