SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He will find you.quote:Op zondag 12 september 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft zich ergens verstopt waar ik niet bij kom
al onze katten hebben spinnen altijd genegeerd..quote:Op zondag 12 september 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak toch een klein huiskatje, die vreten die met smaak op.
quote:Op zondag 12 september 2021 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
al onze katten hebben spinnen altijd genegeerd..
die vonden het veel leuker een vogel op je bed te deponeren
Mijn poesje ziet een spinnetje in haar slaap op 10 meter afstand en rust niet voordat ze die te pakken heeft, I love that furry chick.quote:Op zondag 12 september 2021 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
al onze katten hebben spinnen altijd genegeerd..
die vonden het veel leuker een vogel op je bed te deponeren
die komt zeker wraak nemenquote:
gewoon hele lange vakantiequote:Op zondag 12 september 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die hun afwezigheidsbericht niet aanpassen en op 16 augustus je bericht zullen beantwoorden
16 augustus 2024quote:
misschien inmiddels wel overledenquote:Op zondag 12 september 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die hun afwezigheidsbericht niet aanpassen en op 16 augustus je bericht zullen beantwoorden
Ja, dat scenario moeten we zeker niet uitsluiten.quote:Op zondag 12 september 2021 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien inmiddels wel overleden
voedselallergie of toch een gist/schimmel/parasiet ofzo.quote:Op zondag 12 september 2021 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat denk je zelf dat het is, of geen idee?
Voedselallergie is echt crap.quote:Op zondag 12 september 2021 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voedselallergie of toch een gist/schimmel/parasiet ofzo.
Heb je nou al een keer een date met die jongen?quote:Op zondag 12 september 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft zich ergens verstopt waar ik niet bij kom
Van biljetjes, treinen en kapsalon bedoel je?quote:Op zondag 12 september 2021 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
sommige mensen kunnen er echt geen genoeg van krijgen he
Fox ziet dingen wel vaker beter dan dat gekke CNNquote:Op zondag 12 september 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Wat een enorm verschil tussen CNN en Fox News op 9/11 trouwens, CNN mist alles op te merken, mist zelfs live dat tweede vliegtuig, weet het daarna totaal niet te duiden, maakt verkeerde conclusies en Fox News heeft het bij het eerste vliegtuig al over Osama Bin Laden en verslaan live exact zoals het was.
Je bent heel september en oktober vrij?quote:Op zondag 12 september 2021 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, moet dit jaar nog 56 uren opmaken en ik heb al vrij in september en oktober.
nee gaat ook niet meer gebeurenquote:Op zondag 12 september 2021 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je nou al een keer een date met die jongen?
Ja maar wel raar achteraf gezien, CNN destijds wereldwijd de enorme mastodont op Live News en Breaking News gebied en Fox News werd door zes cowboys en een debiele kalkoenenkop bekeken.quote:Op zondag 12 september 2021 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fox ziet dingen wel vaker beter dan dat gekke CNN
nee van 9/11 berichtgeving. Ik was er destijds ook wekenlang druk mee maar inmiddels ga ik het liever uit de weg gewoon.quote:Op zondag 12 september 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van biljetjes, treinen en kapsalon bedoel je?
Wel nog contact gehad of zomaar laten waaien?quote:Op zondag 12 september 2021 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee gaat ook niet meer gebeuren
Waarom niet?quote:Op zondag 12 september 2021 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee gaat ook niet meer gebeuren
laten waaien 💨quote:Op zondag 12 september 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel nog contact gehad of zomaar laten waaien?
Jup. Inmiddels is CNN niet eens meer die mastodont. Maar mensen beseffen vaak niet eens dat CNN politiek net zo gekleurd is als Fox.quote:Op zondag 12 september 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar wel raar achteraf gezien, CNN destijds wereldwijd de enorme mastodont op Live News en Breaking News gebied en Fox News werd door zes cowboys en een debiele kalkoenenkop bekeken.
Neen, was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 12 september 2021 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent heel september en oktober vrij?
Lekkerquote:Op zondag 12 september 2021 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, was het maar zo'n feest.
Ik ben wel vrij, maar ik kan niet meer opnemen in die maanden.
Dus dan maar november en december.
Ik vind het nu wel weer vrij actueel, de halve wereld bestaat inmiddels uit complotgekkies, de bezetting van Afghanistan is net achter de rug.quote:Op zondag 12 september 2021 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee van 9/11 berichtgeving. Ik was er destijds ook wekenlang druk mee maar inmiddels ga ik het liever uit de weg gewoon.
CNN is net wat hier vroeger de VARA was, en nog een beetje is.quote:Op zondag 12 september 2021 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Inmiddels is CNN niet eens meer die mastodont. Maar mensen beseffen vaak niet eens dat CNN politiek net zo gekleurd is als Fox.
Heb je nog lichamelijke klachten gehad?quote:Op zondag 12 september 2021 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, was het maar zo'n feest.
Ik ben wel vrij, maar ik kan niet meer opnemen in die maanden.
Dus dan maar november en december.
Ja klopt, maar daar ben ik ook wel klaar mee eigenlijkquote:Op zondag 12 september 2021 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel weer vrij actueel, de halve wereld bestaat inmiddels uit complotgekkies, de bezetting van Afghanistan is net achter de rug.
Links en overdreven politiek correctquote:Op zondag 12 september 2021 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
CNN is net wat hier vroeger de VARA was, en nog een beetje is.
Allemaal deugblaadjes geworden ja?quote:Op zondag 12 september 2021 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Links en overdreven politiek correctMaar dat geldt in Nederland inmiddels wel een beetje voor de hele media. De NRC is opgeschoven van rechts-liberaal naar links-liberaal en de volkskrant is inmiddels een onleesbaar activistisch pamflet.
Nee, gelukkig niet, bloeddruk is weer naar beneden.quote:Op zondag 12 september 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je nog lichamelijke klachten gehad?
Ja, een beetje wel. Toen ik stage liep bij NRC zag je die omslag al. Oude garde waren sigarenrokende mannen met een fles whisky in de la. Nieuwe garde allemaal unikutjes met linksdraaiende amandelbiogarde.quote:Op zondag 12 september 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal deugblaadjes geworden ja?Ik lees nooit kranten. Mijn pa heeft al sinds de Oerknal een abonnement op het NRC trouwens.
Ah zie, daar word je communist van, daar zit het probleemquote:
Huehue!quote:Op zondag 12 september 2021 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, bloeddruk is weer naar beneden.
Ik let nu ook beter op wat ik in mn mond schuif en beweeg nu wat meer.
True true.quote:Op zondag 12 september 2021 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Links en overdreven politiek correctMaar dat geldt in Nederland inmiddels wel een beetje voor de hele media. De NRC is opgeschoven van rechts-liberaal naar links-liberaal en de volkskrant is inmiddels een onleesbaar activistisch pamflet.
Nee, denk dat je die dingen dan uit de bek van de palingbeestjes moet redden.quote:Op zondag 12 september 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie welles zon magnetische ramenwissen gebruikt?
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_1_2.4.ProductImage
quote:Op zondag 12 september 2021 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, denk dat je die dingen dan uit de bek van de palingbeestjes moet redden.
Mooi, wie weet kun je het met deze kleine aanpassingen al oplossen.quote:Op zondag 12 september 2021 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, bloeddruk is weer naar beneden.
Ik let nu ook beter op wat ik in mn mond schuif en beweeg nu wat meer.
Jij denkt dan sta ik veilig binnen zelfquote:Op zondag 12 september 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
ja, in aquarium.. pleuris dingenquote:Op zondag 12 september 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
Ik woon op 4 hoogquote:Op zondag 12 september 2021 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij denkt dan sta ik veilig binnen zelf
deze is voor in het mensenaquarium denk ik. Aka huis.quote:
ja ik zat ook al te denken, handig voor plekken waar ik niet bij kan. Maar dan moet je dat ding dus eerst daar krijgen aan de buitenkant.quote:
bijzonder, op cnn toch echt live dat 2de vliegtuig erin zien vliegen..quote:Op zondag 12 september 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Wat een enorm verschil tussen CNN en Fox News op 9/11 trouwens, CNN mist alles op te merken, mist zelfs live dat tweede vliegtuig, weet het daarna totaal niet te duiden, maakt verkeerde conclusies en Fox News heeft het bij het eerste vliegtuig al over Osama Bin Laden en verslaan live exact zoals het was.
ja dat kan wel toch?quote:Op zondag 12 september 2021 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik zat ook al te denken, handig voor plekken waar ik niet bij kan. Maar dan moet je dat ding dus eerst daar krijgen aan de buitenkant.
net zo kut dus, techniek blijft hetzelfdequote:Op zondag 12 september 2021 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
deze is voor in het mensenaquarium denk ik. Aka huis.
ja hoe dan? Moet je toch met een ladder of een hoogwerker naar dat raam toe. Tenzij het open kan maar dan heb je dat hele kutding sowieso niet nodig.quote:
Oh ja ik heb hier onder de ramen die open kunnen nog een raam die niet opengaat en wil niet half uit het gebouw hangen om bij die hoekjes te komenquote:Op zondag 12 september 2021 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoe dan? Moet je toch met een ladder of een hoogwerker naar dat raam toe. Tenzij het open kan maar dan heb je dat hele kutding sowieso niet nodig.
Kurkuma en kaneelquote:Op zondag 12 september 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi, wie weet kun je het met deze kleine aanpassingen al oplossen.
Jij wel maar hun nietquote:Op zondag 12 september 2021 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]
bijzonder, op cnn toch echt live dat 2de vliegtuig erin zien vliegen..
het is niet alsof ik buiten kan staan en de ramen kan schoonmakenquote:Op zondag 12 september 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, denk maar eens logisch na
oh ja nou in zo'n scenario kun je er inderdaad wel wat aan hebben jaquote:Op zondag 12 september 2021 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja ik heb hier onder de ramen die open kunnen nog een raam die niet opengaat en wil niet half uit het gebouw hangen om bij die hoekjes te komen
Je staat binnen, je "plakt" de binnenkant aan de buitenkant van het ding vast met het raam ertussen, je zet een kek muziekje op en danst je ramen spinnenvrijquote:Op zondag 12 september 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is niet alsof ik buiten kan staan en de ramen kan schoonmaken
Gewoon de stickertjes verplaatsen johquote:Op zondag 12 september 2021 12:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zal en moet die %#$@#$# kubus ook oplossen ook![]()
![]()
![]()
Zijn geen stickertjesquote:Op zondag 12 september 2021 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon de stickertjes verplaatsen joh
Je moet helemaal niets, trap dat ding gewoon in zeven stukken, opgelost.quote:Op zondag 12 september 2021 12:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Youtube staat vol met tutorials.quote:Op zondag 12 september 2021 12:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
denk dat het constant naar beneden valtquote:Op zondag 12 september 2021 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je staat binnen, je "plakt" de binnenkant aan de buitenkant van het ding vast met het raam ertussen, je zet een kek muziekje op en danst je ramen spinnenvrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |