Ik dacht het Waka Waka was van Shakiraquote:
In 2010 ja. Afbeelding is van 1998.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht het Waka Waka was van Shakira
Wél goedquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:23 schreef Sableheart het volgende:
Nu de inzending van Paula en Ovi die wel goed was.
Je zal beter dan hun spelenquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan deze morgen gaan proberen op mijn piano
Kijk je uit dat je geen brand krijgt ?quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Dan moet wel de buurman even een piano aan de andere kant van de muur zetten en meedoen, om het af te maken.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Welke letters?quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie nu pas de letters op de achtergrond
Dat heb ik met haarquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet niet, maar vind hem heel aantrekkelijk.
Oh dat snap ik wel ja, ik zie dat ook wel. Maar uitleggen kan ik het nietquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik word juist een tikje bischierig van haarquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:25 schreef Guanabana het volgende:
Rusland had recent gewonnen en hoefde ook niet meer zo nodig.quote:
Dat zeggen we ook van julliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
I stair here at zhe votoquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Rusland had recent gewonnen en hoefde ook niet meer zo nodig.
Ze stuurden nog steeds kwaliteit, maar niet wat je zou verwachten.
Bij het tweede couplet zag je "Boy" en "Girl" op de achtergrond staan. Ik heb het optreden vaak teruggekeken en het viel me nu pas op.quote:
Hier heb je eigenlijk drank bij nodig.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:27 schreef Meridiaan het volgende:
Dit worden drie heel lange minuten.
Messandei?quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:30 schreef Guanabana het volgende:
Zij doet me denken aan dinges van GoT.
Dat aanhangsel van Danearys?quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:30 schreef Guanabana het volgende:
Zij doet me denken aan dinges van GoT.
Straks zie je er nog veel meer.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wacht, Spain another go?
Is dit dat jaar van die stage invader?
Jazeker.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wacht, Spain another go?
Is dit dat jaar van die stage invader?
Plus wat nationalisme in het Engels.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:33 schreef Meridiaan het volgende:
Armenië speelt de boobscard. En de nephaarkaart.
quote:
Nice, dat vond ik echt wel een leuk liedje. Blij dat ik die toch nog even kan zien zo.quote:
Oh, dat valt nog mee dan.quote:
Wiebelknietjesquote:
Jaquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:36 schreef NailQueen het volgende:
Was Lena dit jaar niet voor het eerst moeder geworden?
Ik niet.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:36 schreef Momo het volgende:
Veel mensen hadden altijd een crush op Lena
De staging zet het nummer en de zangeres uitstekend neer, en doet dus precies wat een staging moet doen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Blijft toch een leuk nummer, lekker simpele staging ook.
Vanaf seconde 1 de topfavoriet… misschien ook wel invloed gehad, dat mensen dat volop hoorden?quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het superleuk hoor, maar het verbaast me toch een beetje dat dit gewonnen heeft als ik heel de avond zo zie.
Ja, dat heb ik ook, het is toch een beetje 13 in een dozijn. Maar kennelijk heeft het voor veel mensen toch wel iets.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het superleuk hoor, maar het verbaast me toch een beetje dat dit gewonnen heeft als ik heel de avond zo zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |