quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt wel Grieks genot gemist, Belgische mooiigheid en Turkse rock
En natuurlijk het absolute hoogtepunt: Verenigd Koninkrijk, die gewoon hadden moeten winnen
Maar welkom
Die Grieken vond ik geloof ik nooit zo geweldig.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:13 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Met Belgie, Turkije en Griekenland heeft hij toch ook erg leuke nummers gemist, hoor.
Ah ja Epic Sax Guyquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die Grieken vond ik geloof ik nooit zo geweldig.![]()
Turken dat jaar ook niet.
Ik heb vooral België en Moldavië gemist, geloof ik.
Hm, ik snap wel wat je bedoelt jaquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:16 schreef Momo het volgende:
Dit nummer doet mij altijd erg denken aan een nummer van Ayreon
Volgens Wikipedia had ze met een ander nummer gewonnen, maar was dat te vroeg uitgebracht. Toen werd het dit lied.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Waren er niet wat schandalen in de Nationale voorronde?
Dat is toch bijna standaard in de Oekraïnequote:Op zaterdag 11 september 2021 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Vaak bij Oekraïnequote:Op zaterdag 11 september 2021 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Zo klinkt het welquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat was dat WK nummer, toch?
quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat was dat WK nummer, toch?
Ik dacht het Waka Waka was van Shakiraquote:
In 2010 ja. Afbeelding is van 1998.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht het Waka Waka was van Shakira
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |