Ik ken die buurt en het blok waar die jongen is neergestoken is al heel erg lang een probleemblok. En dan heb ik het niet over een paar jaar maar al 10+ jaar. Het is volgens mij ook nog echt de enige buurt met verpauperde flats terwijl de rest van Middelburg is opgeknapt. Zelfs het winkelcentrum van de buurt is al 30(?) jaar een grote tering zooi en veel mensen durven er niet te winkelen. (door algemeen overlast van jongeren en het is een vies grauw winkelcentrum omdat er bijna nooit iemand in wilt investeren)quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:23 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)j-in-middelburg.html
Nee.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:52 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Dus dan is de dood van deze jongen minder erg?
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:58 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-zuidoost~a4a95f284/
Bekende naam> Petalo
Maar idd dit is het steektopic.
Klopt, ik woon er niet ver vandaan, wel in het nog betere gedeelte.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:20 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik ken die buurt en het blok waar die jongen is neergestoken is al heel erg lang een probleemblok. En dan heb ik het niet over een paar jaar maar al 10+ jaar. Het is volgens mij ook nog echt de enige buurt met verpauperde flats terwijl de rest van Middelburg is opgeknapt. Zelfs het winkelcentrum van de buurt is al 30(?) jaar een grote tering zooi en veel mensen durven er niet te winkelen. (door algemeen overlast van jongeren en het is een vies grauw winkelcentrum omdat er bijna nooit iemand in wilt investeren)
Ik ken mensen in de buurt die daar wonen en op jonge leeftijd verslaafd zijn geraakt en zelfs als drugskoerier misbruikt zijn (en dan heb je het over gastjes van 13-14 jaar oud).
De gemeente weigert helaas te investeren in dat stukje Middelburg en het blijft gewoon een blok ellende. Auto's die in brand worden gestoken, drugsdealers etc. etc. Het is de armste buurt van Middelburg en ik denk niet dat het snel gaat veranderen.
5e keer autobrand in 1 week (2 januari), 100-200 meter van de plek waar deze jongen is neergestoken.
3e keer autobrand in 5 dagen (31 december), nog geen 100 meter van de plek vandaan waar deze jongen neergestoken is.
(juni 2021) Jeugdbende opgerold die Middelburgse wijk onveilig maakte: drugshandel, overvallen en ripdeals, opnieuw nog geen 100 meter waar deze jongen is neergestoken
Echt triest voor deze jongen en dit had misschien gewoon voorkomen kunnen worden als Middelburg de problemen in de wijk/deze buurt gewoon aangepakt had.
Nooit. Dit is de nieuwe realiteit. Er lopen teveel zwakzinnigen rond.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:42 schreef BMW1993 het volgende:
M'n hart huilt, wanneer houd deze gekkigheid nou eens op in Nederland?
quote:Een 29-jarige man uit Nijmegen is dinsdagavond overleden nadat hij op straat in Amsterdam was neergestoken. De politie heeft drie minderjarigen aangehouden, een jongen van 16 uit Amstelveen, een van 15 uit Uithoorn en een 16-jarige jongen uit Amsterdam.
Het incident gebeurde dinsdagmiddag aan de Meer en Vaart in Amsterdam Nieuw-West. Het slachtoffer zou zijn gestoken tijdens een ruzie op straat, waarbij meer mensen waren betrokken. Hij overleed ’s avonds in het ziekenhuis aan zijn verwondingen.
Twee van de drie verdachten werden vrijwel direct aangehouden. De derde, de jongen uit Amsterdam, werd woensdag opgepakt. Ze zitten alle drie vast en mogen alleen contact hebben met hun advocaat. De recherche vraagt getuigen zich te melden.
Lol, je loopt achter oude man. Een achtjarige is de jongste die ik tot nu toe gezien heb. Maar dat was met een tang.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:42 schreef maily het volgende:
Nijmegenaar in Amsterdam overleden na steekincident; drie minderjarigen aangehouden
[..]![]()
What's next? Kinderen van 10 en 11?
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Lol, je loopt achter oude man. Een achtjarige is de jongste die ik tot nu toe gezien heb. Maar dat was met een tang.
https://www.telegraaf.nl/(...)met-stuk-gereedschap
Pfffft...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 07:57 schreef maily het volgende:
Twee moeders vermoord, twee vaders zitten vast; wat gebeurt er met de kinderen?
Zelf verder lezen.
Komt omdat zwakzinnigheid gesubsidieerd wordt door de overheid.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:51 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nooit. Dit is de nieuwe realiteit. Er lopen teveel zwakzinnigen rond.
Gelukkig worden daders uitgezet naar land van herkomstquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:33 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-budel-twee-gewonden
Stukje oorlogstrauma @:zipportal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
8 (Acht!quote:Bij een steekpartij in Oudewater, in Utrecht, is vanmorgen een dode gevallen. Het gebeurde rond 06.30 uur in een woning. De politie heeft acht personen aangehouden. Waarvan ze precies worden verdacht, is niet bekend.
Er was een traumahelikopter opgeroepen maar de hulp kwam te laat om het leven van het zwaargewonde slachtoffer te redden. Over de identiteit van de overledene kan de politie nog niks zeggen.
Volgens RTV Utrecht was de steekpartij in een voormalige dokterspraktijk die tot appartementencomplex is verbouwd.
De dader was verkleed als Messi ?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:00 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Carnaval afschaffen.
Ontnuchterend.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:00 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Carnaval afschaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |