SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Nee voor mezelfquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met andere woorden.
Ballie ga eens naar bed??
![]()
![]()
Das geen kuthondquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer die achterlijke kuthont. Doe plonscaaf terug.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik vroeg me af waarom ik zo'n gevoelig voorhoofd heb maar ik heb natuurlijk m'n knar gestoten aan de afzuigkap
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb bloemen voor mezelf gekocht
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het bloed er eerst afgeveegd.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat deed een begeleider ook een keer. Ik toen meteen de afzuigkap aaien van ahh zielig...
![]()
![]()
![]()
Soms heb je dat ook gewoon nodigquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n roze bloemkoolkransje aan de hoek van de afzuigkap en ineens weet je je eigen naam niet meer.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het bloed er eerst afgeveegd.
Nee grapje. Wel gekeken of er geen huid en haar op achter was gebleven.
Zonnebloemenquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms heb je dat ook gewoon nodig
Er zit een bult net op de haargrens dus daar zit ik nu steeds op te duwen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n roze bloemkoolkransje aan de hoek van de afzuigkap en ineens weet je je eigen naam niet meer.
Nou ja op zich eens dat het een keer klaar is met de man. Maar aan de andere kant is er niemand momenteel die hem aankan.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij snapt zelf nog niet helemaal dat hijzelf het probleem is, nieuwe verkiezingen met Rutte als lijsttrekker leveren bijna hetzelfde resultaat op en er is toch echt flink werk aan de winkel, dus hups opzij stappen voor een hoger doel.
Ja te moeilijke kerel met verzuurde lachspieren, die zie ik nog wel een keer een chihuahua doodtrappen omdat het dinsdag is.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
En die Omzigt, ik zei het een tijd geleden al, dat is ook gewoon een moeilijke kneus.
misschien zit hij ook wel op fokquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja te moeilijke kerel met verzuurde lachspieren, die zie ik nog wel een keer een chihuahua doodtrappen omdat het dinsdag is.
Wie zou het zijn?quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien zit hij ook wel op fok
oudequote:Op zaterdag 11 september 2021 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Is @:Flory weer bezig geweest?? of is dit een oude??
wat is dezequote:Op zaterdag 11 september 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
Buda, het is zaterdagavond. We zouden het waarderen als je de badkamers van de andere gasten ook gelijk even meeneemt, lekker podcastje erbij en gaan.
Dit is zo'n vrouw die in de ochtend koffie lust en honden wil gaan fokken en tegen de tijd dat het avond is drinkt ze thee en wil ze astronaut worden.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Mode vrouwtjes en ondernemen![]()
https://www.ad.nl/geld/me(...)s-aan-over~a415be4d/
gaat het over "Ik vertrek"?quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is zo'n vrouw die in de ochtend koffie lust en honden wil gaan fokken en tegen de tijd dat het avond is drinkt ze thee en wil ze astronaut worden.
ze probeert tenminste dingenquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is zo'n vrouw die in de ochtend koffie lust en honden wil gaan fokken en tegen de tijd dat het avond is drinkt ze thee en wil ze astronaut worden.
En alles moet leuk zijn, personeel meenemen naar beurzen alles all in natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga jij toch ook doenquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:16 schreef bitterbal het volgende:
nee lekker burgerlijk saai werken tot je pensioen
die zal wel bezet zijn als die aan al het bovenstaande voldoetquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rijke lieve knappe leuke man zoeken
Soms zijn die een klein poosje los op de markt.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zal wel bezet zijn als die aan al het bovenstaande voldoet
ja ben ik altijd aan het werkquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms zijn die een klein poosje los op de markt.
Misschien komt die wel een kopje tomatensoep of vipsje peuzelen op een mooie warme dag.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik altijd aan het werk
die hebben ook nooit tijd voor een relatiequote:Op zaterdag 11 september 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms zijn die een klein poosje los op de markt.
Vriendin van me date bijna altijd miljonairs, die hebben maar af en toe tijd en dat vind ze juist prima en prettig.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die hebben ook nooit tijd voor een relatie
Oh ja tuurlijk ja.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
Vriendin van me date bijna altijd miljonairs
Ze is zelf ook niet onbemiddeld maar gewoon, ze vroeg laatst aan mij, ja snap jij dat nou dat al die rijke mannen nu net op mij vallen? Eeeeuhmquote:
surveillance logs van de Chinese overheid.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:37 schreef mschol het volgende:
zo, terug van nachtelijk fietstochtje..
kreeg onderweg een melding van mijn telefoon dat zijn opslag vol is...
euhm.. hoe dan? hij is een 2 maanden oud en neem er bijna geen foto's mee... :/
van google danquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
surveillance logs van de Chinese overheid.
Andere serveerster op de kop getikt.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hij is wel uit eten geweest als het goed is
quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere serveerster op de kop getikt.
Wel goed dat hij verder gaat met zijn leven. Zal het whatsapp-contact ook wel minder gaan worden.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere serveerster op de kop getikt.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel goed dat hij verder gaat met zijn leven. Zal het whatsapp-contact ook wel minder gaan worden.
Eerste keer zal wel wat blauwe balletjes opleveren.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel goed dat hij verder gaat met zijn leven. Zal het whatsapp-contact ook wel minder gaan worden.
nee maar whatsappen doen we gewoon elke dagquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je houd hem toch niet aan het lijntje?
Nee dan loop ik het de hele nacht op te boeren.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
wel in een mega mok toch? zo'n driekwart liter ding?
oh oke..quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dan loop ik het de hele nacht op te boeren.
Precies 1.81 lang?quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Over 3 weken een op maat afgesteld nieuw bed
quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
@:Budapestenaar: https://reizendekabouters.nl/amkp2-boldizsar/
Je kabouter (twee) is ook aan het reizen zie ik.
ja.. omdraaien en weer doorslapen..quote:
Ja, zo maar even het avondeten opzetten en dan snel naar bedquote:Op zondag 12 september 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor jou is het alweer bijna bedtijd
quote:Op zondag 12 september 2021 08:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zo maar even het avondeten opzetten en dan snel naar bed
Leuk, vooral op een terrasje mensen kijken in Amsterdam, en broeken kunnen vinden die lang genoeg zijnquote:Op zondag 12 september 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Hoe vindt Gergi Nederland?
quote:Op zondag 12 september 2021 08:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk, vooral op een terrasje mensen kijken in Amsterdam, en broeken kunnen vinden die lang genoeg zijn![]()
Ben je nog in Hongarije?
Amsterdam vinden buitenlanders altijd magisch op de een of andere manier.quote:Op zondag 12 september 2021 08:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk, vooral op een terrasje mensen kijken in Amsterdam, en broeken kunnen vinden die lang genoeg zijn![]()
Ben je nog in Hongarije?
Beetje als zogenaamd brave katholieken die voor het eerst parende walrussen zien op National Geographic Channel.quote:Op zondag 12 september 2021 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Amsterdam vinden buitenlanders altijd magisch op de een of andere manier.
Wat zijn jullie plannen verder nog (en heeft hij je toch niet stiekem al ten huwelijk gevraagd)
Ik wil me altijd douchen met chloor als ik er ben geweest. Maar het kan ook heel mooi zijn.quote:Op zondag 12 september 2021 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn Zweedse en Spaanse collega vonden Amsterdam vies en stinken naar wiet
Amsterdam is een beetje als vroeger de Playboy, die kocht een bepaald type man voor de prima interviews, in Amsterdam kun je als excuus ook het Rijksmuseum bezoeken maar eigenlijk gaat het om hoeren kijken en drugs uitproberen.quote:Op zondag 12 september 2021 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn Zweedse en Spaanse collega vonden Amsterdam vies en stinken naar wiet
hoe was het cake avontuur?quote:Op zondag 12 september 2021 08:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je nog in Hongarije?
Nopesquote:Op zondag 12 september 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog iets van Baldie gehoord?
quote:
Je kan je ook tot boom laten maken dacht ikquote:Op zondag 12 september 2021 08:52 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)nen-in-begraven.html
intressant
Krijg je van die paddenstoelzombies.quote:Op zondag 12 september 2021 08:52 schreef mschol het volgende:
intressant
https://www.capsulamundi.it/en/quote:Op zondag 12 september 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan je ook tot boom laten maken dacht ik
ah jaquote:Op zondag 12 september 2021 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.capsulamundi.it/en/
Dit keek mijn dochter al op zo’n jeugdprogramma. Lieten ze zien hoe dat gemaakt word.quote:Op zondag 12 september 2021 08:52 schreef mschol het volgende:
intressant
vuilnisbelt is wat overdreven denk ik, maar kan mij wel voorstellen dat de grond kwaliteit minder goed is.quote:Op zondag 12 september 2021 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit keek mijn dochter al op zo’n jeugdprogramma. Lieten ze zien hoe dat gemaakt word.
En dat is omdat de bodem net een vuilnisbelt is rondom begraafplaatsen. Onzin natuurlijk
Gewoon de natuur volgen en massaal luchtbegraven ergens centraal in Afrika, leuk en goed voor de beestjes.quote:Op zondag 12 september 2021 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit keek mijn dochter al op zo’n jeugdprogramma. Lieten ze zien hoe dat gemaakt word.
En dat is omdat de bodem net een vuilnisbelt is rondom begraafplaatsen. Onzin natuurlijk
Ja maar als je ze in een kale houten kist stopt is er ook niks aan de hand.quote:Op zondag 12 september 2021 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]
vuilnisbelt is wat overdreven denk ik, maar kan mij wel voorstellen dat de grond kwaliteit minder goed is.
https://www.bndestem.nl/b(...)-versieren~a531b657/quote:Toen zij hoorde over de 3 miljoen euro zwart geld rook zij haar kans.
...
Elke keer vroeg Ilse meer geld. Wanneer Perdaems weigerde, dreigde Ilse de fiscus in te lichten over het zwart geld dat Perdaems had achtergehouden. In totaal rijfde De Meulemeester voor 2,8 miljoen euro binnen van Perdaems. Nog is het niet genoeg, zij eist nog eens 10.000 euro schadevergoeding.”
meneer was ook wat naief misschienquote:Op zondag 12 september 2021 09:17 schreef LTVDK het volgende:
Apart verhaal dit, in het begin denk je van 'weer zo'n vies oud rijk mannetje die zijn scharreltje mishandeld als die zijn zin niet krijgt' maar naar het einde toe blijkt toch dat zij de uitmelkende golddigger is.
[..]
https://www.bndestem.nl/b(...)-versieren~a531b657/
Zo'n kerel spoort ook gewoon totaal niet hoor, just an old incel " Eén keer mocht hij bij haar op de bank blijven slapen"quote:Op zondag 12 september 2021 09:17 schreef LTVDK het volgende:
Apart verhaal dit, in het begin denk je van 'weer zo'n vies oud rijk mannetje die zijn scharreltje mishandeld als die zijn zin niet krijgt' maar naar het einde toe blijkt toch dat zij de uitmelkende golddigger is.
[..]
https://www.bndestem.nl/b(...)-versieren~a531b657/
Nja je verwacht daarvoor dan wel felle stadionlichten op de baarmoedermond terwijl je zelf een glaasje champagne drinkt.quote:Op zondag 12 september 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
Juwelen ter waarde van 80 duizend euro geven voor 1 etentje
als ik het goed begrijp dienen die gifstoffen als voedingsbodem voor de kist, dus die worden dan op natuurlijke wijze opgeruimd, waarschijnlijk in een heel veel sneller tempo dan bij een normale begrafenis.quote:Op zondag 12 september 2021 09:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar als je ze in een kale houten kist stopt is er ook niks aan de hand.
Maar ze lieten ook al die metalen en gifstoffen zien die in een lichaam zitten, nou dat houdt die kist niet tegen toch?
Ja die vent zal ook niet het scherpste mes in de lade zijn nee, maar dat probeerde ze wel smerig uit te melkenquote:Op zondag 12 september 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n kerel spoort ook gewoon totaal niet hoor, just an old incel " Eén keer mocht hij bij haar op de bank blijven slapen"
Kun je ook gewoon heel erg veel sushi van kopen ipv 1 keertje uit etenquote:Op zondag 12 september 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
Juwelen ter waarde van 80 duizend euro geven voor 1 etentje
": Ilse had haar moeder meegebracht naar het etentje. "quote:Op zondag 12 september 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja je verwacht daarvoor dan wel felle stadionlichten op de baarmoedermond terwijl je zelf een glaasje champagne drinkt.
Nopes, je mag als man wel wat eergevoel hebben, sterker nog dat is de basis hoe je jezelf als man dient te gedragen, bij zo'n frietboer komt dat wat laat en uit zich als wraak, zie je vaak ook bij een gebrekkig EQ.quote:Op zondag 12 september 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die vent zal ook niet het scherpste mes in de lade zijn nee, maar dat probeerde ze wel smerig uit te melken
quote:Op zondag 12 september 2021 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
": Ilse had haar moeder meegebracht naar het etentje. "
Ja die is van het type 'eerst doen, dan denken', hartstikke handig als ondernemer om je zaak lekker te laten groeien maar in de liefde iets minder bruikbaarquote:Op zondag 12 september 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, je mag als man wel wat eergevoel hebben, sterker nog dat is de basis hoe je jezelf als man dient te gedragen, bij zo'n frietboer komt dat wat laat en uit zich als wraak, zie je vaak ook bij een gebrekkig EQ.
"Hij is geen intellectueel” moest ik dan wel weer om lachen.
Dan weet je toch gelijk al dat het niks gaat wordenquote:Op zondag 12 september 2021 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
": Ilse had haar moeder meegebracht naar het etentje. "
Klinkt allemaal een beetje Turksquote:Op zondag 12 september 2021 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die is van het type 'eerst doen, dan denken', hartstikke handig als ondernemer om je zaak lekker te laten groeien maar in de liefde iets minder bruikbaar
Genoeg wanhopige mensen. Sommige mensen denken dat liefde ook maakbaar is.quote:Op zondag 12 september 2021 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan weet je toch gelijk al dat het niks gaat worden
ja dom van dat mens.quote:Op zondag 12 september 2021 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon heel erg veel sushi van kopen ipv 1 keertje uit eten
Ik hoor dat hij nog een nieuwe vriendin zoekt.quote:Op zondag 12 september 2021 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dom van dat mens.
was een life time sushi pass die vent
Zal wel in zijn dm sliden op instaquote:Op zondag 12 september 2021 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoor dat hij nog een nieuwe vriendin zoekt.
Je weet wat je moet doen vandaag dus, bikini aantrekken, Miss Rotterdam worden en dan een dansje doen voor elke Japanner die dure kleding aan heeftquote:Op zondag 12 september 2021 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dom van dat mens.
was een life time sushi pass die vent
quote:Op zondag 12 september 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal wel in zijn dm sliden op insta
Ergens klinkt dit viesquote:Op zondag 12 september 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal wel in zijn dm sliden op insta
Krijgt ze iedere dag een frietje in plaats van sushiquote:Op zondag 12 september 2021 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoor dat hij nog een nieuwe vriendin zoekt.
'pssst maisje, zal ik eens even lekker in jouw dm slidenquote:
Haal je je staf zo tevoorschijn?quote:Op zondag 12 september 2021 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoor het geroezemoes van katholieken die op hun herder wachten
Ja, zoiets dusquote:Op zondag 12 september 2021 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'pssst maisje, zal ik eens even lekker in jouw dm sliden![]()
'
Nooit op zondagquote:Op zondag 12 september 2021 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haal je je staf zo tevoorschijn?
Niet meer terugkomen dan en daar blijven. Hongaarse schone tegenkomen in koffiezaakje op de hoek en dan is het compleet.quote:Op zondag 12 september 2021 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou best in dit appartementje kunnen wonenKlein, maar heel rustig en comfortabel
Doen dan, je leeft maar eenmaal hè.quote:Op zondag 12 september 2021 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou best in dit appartementje kunnen wonenKlein, maar heel rustig en comfortabel
Denk dat Tibor, de eigenaar, het hier niet mee eens isquote:Op zondag 12 september 2021 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet meer terugkomen dan en daar blijven. Hongaarse schone tegenkomen in koffiezaakje op de hoek en dan is het compleet.
quote:Op zondag 12 september 2021 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doen dan, je leeft maar eenmaal hè.
Misschien wil die wel een huisje in Nederland.quote:Op zondag 12 september 2021 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat Tibor, de eigenaar, het hier niet mee eens is
quote:Op zondag 12 september 2021 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoor het geroezemoes van katholieken die op hun herder wachten
zwembandjesquote:Op zondag 12 september 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet wat je moet doen vandaag dus, bikini aantrekken, Miss Rotterdam worden en dan een dansje doen voor elke Japanner die dure kleding aan heeft
Eerst even naar dat plein waar de Paus is, vragen en bidden om een leuk huisje, twee Ierse Setters en een premium Hongaarse vagijnquote:
Mja, dat moet hij dan bespreken met de verhuurderquote:Op zondag 12 september 2021 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wil die wel een huisje in Nederland.
In Roemenië kun je gewoon briefjes en geld geven zodat ze voor je bidden daar. Zal daar ook vast kunnen.quote:Op zondag 12 september 2021 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst even naar dat plein waar de Paus is, vragen en bidden om een leuk huisje, twee Ierse Setters en een premium Hongaarse vagijn
Die non in het Vaticaan zei dat de Lord plans with me heeftquote:Op zondag 12 september 2021 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst even naar dat plein waar de Paus is, vragen en bidden om een leuk huisje, twee Ierse Setters en een premium Hongaarse vagijn
Misschien dat Tibor opeens kan 'verdwijnen'quote:Op zondag 12 september 2021 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat Tibor, de eigenaar, het hier niet mee eens is
Misschien moet je het klooster in.quote:Op zondag 12 september 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die non in het Vaticaan zei dat de Lord plans with me heeft
Tot nu toe niet veel soeps
Hele provincies bidden hier naar Dordrecht. Helpt niksquote:Op zondag 12 september 2021 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Roemenië kun je gewoon briefjes en geld geven zodat ze voor je bidden daar. Zal daar ook vast kunnen.
Ik weet niet of die Romeinse non toen specifiek aan premium Hongaarse vagijnen dacht.quote:Op zondag 12 september 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die non in het Vaticaan zei dat de Lord plans with me heeft
Tot nu toe niet veel soeps
Jij kijkt te veel Balflixquote:Op zondag 12 september 2021 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat Tibor opeens kan 'verdwijnen'
ja maar dat geroezemoes ookquote:Op zondag 12 september 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja echtDe paus spreekt hier over een uurtje 300 meter verderop
Ja slechte invloedquote:
Daar heb jij een puntquote:Op zondag 12 september 2021 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sumo is nog steeds populair in Japan.
neequote:Op zondag 12 september 2021 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu heb je spijt van alle snacks zeker?
Plausibel.quote:Op zondag 12 september 2021 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet je het klooster in.
quote:Op zondag 12 september 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet of die Romeinse non toen specifiek aan premium Hongaarse vagijnen dacht.
Ik vrees dat je minimaal tien graden tekort komt.quote:Op zondag 12 september 2021 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo richting zee. Misschien kan ik nog een bitterbal spotten.
Zijn die er eigenlijk wel, dacht dat het alleen een mannensport was?quote:Op zondag 12 september 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Seks met een sumoworstelares lijkt me niet heel erg prettig.
nou iddquote:Op zondag 12 september 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vrees dat je minimaal tien graden tekort komt.
ja keer docu gezien over meisjes die het ook dedenquote:Op zondag 12 september 2021 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn die er eigenlijk wel, dacht dat het alleen een mannensport was?
Zo raakte ik een keer in gesprek met een uiterst vriendelijke Boeddhistische monnik en die had echt alles wat God verboden had op zijn kerfstok "ja ik had echt geen zin in een levenslange celstraf"quote:Op zondag 12 september 2021 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Haar gedachten dwaalden wel af en toe af tijdens de tour.
Kweenie, wel een keer een of andere Japanse sumoworstelkampioen ontmoet bij Yodobashi Camera Multimedia Akiba, die rook heel erg sterk naar ei.quote:Op zondag 12 september 2021 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn die er eigenlijk wel, dacht dat het alleen een mannensport was?
Ik neem de zon mee.quote:Op zondag 12 september 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vrees dat je minimaal tien graden tekort komt.
Flink aan de eiwitten voor de massive spierbundelsquote:Op zondag 12 september 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kweenie, wel een keer een of andere Japanse sumoworstelkampioen ontmoet bij Yodobashi Camera Multimedia Akiba, die rook heel erg sterk naar ei.
quote:
en mogen ze handje schudden of wat gaan ze doen?quote:Op zondag 12 september 2021 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is voor mijn deur en die rij loopt nog honderden meters door in een andere straat
[ afbeelding ]
Denk dat ik beter even op tv kan kijken
Waar zijn ze tegen?quote:Op zondag 12 september 2021 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is voor mijn deur en die rij loopt nog honderden meters door in een andere straat
[ afbeelding ]
Wat loopt daar iets rechts van het midden?quote:Op zondag 12 september 2021 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel op Unmute Us gisteren. Hoewel ik daar ook wel Berlijnse vibes van kreeg.quote:Op zondag 12 september 2021 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Luisteren naar de misquote:Op zondag 12 september 2021 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en mogen ze handje schudden of wat gaan ze doen?
Genoeg zon voor iedereen. Hier schijnt het wel lekker.quote:Op zondag 12 september 2021 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil vanmiddag ook nog wat baantjes trekken.
Hier ookquote:Op zondag 12 september 2021 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg zon voor iedereen. Hier schijnt het wel lekker.
Dweperij is dan ook een vreemd en potentieel gevaarlijk menselijk trekje.quote:Op zondag 12 september 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou echt voor niemand in zulke rijen gaan staan
Gruwel
Ik ben niet zo dweperig aangelegdquote:Op zondag 12 september 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dweperij is dan ook een vreemd en potentieel gevaarlijk menselijk trekje.
Een John Deere?quote:Op zondag 12 september 2021 10:46 schreef bitterbal het volgende:
en een spin naar beneden gegooid met een trekker
blockquote:Op zondag 12 september 2021 10:51 schreef Karzai het volgende:
Nationale Spinnentelling
Vandaag
Wat hebben de getijgerde lijmspuiter, de boomzesoog en de gewone tandkaak gemeen? Het zijn alle drie spinnen, die je in deze periode in je huis of tuin kunt tegenkomen. En dat komt goed uit want dit weekend is de Nationale Spinnentelling. Iedereen kan meedoen, op zoek naar alle achtpotigen van Nederland. Zondag gaan we op spinnenjacht bij het Naardermeer, met Andrea Dekkers van het Natuurmuseum Brabant.
Die trekkerquote:Op zondag 12 september 2021 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een wat?
Ik heb er gewoon warm van. Zweet ook
quote:Op zondag 12 september 2021 10:45 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een raam spinvrij en schoongemaakt![]()
Laatst moest je ook al zweten. Je zit toch niet in de overgang ofwel?quote:Op zondag 12 september 2021 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een wat?
Ik heb er gewoon warm van. Zweet ook
Of over lopen posten op een forumquote:Op zondag 12 september 2021 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, dan is de paus langs je gereden en dan kun je weer naar huis. Heb je daar uren voor staan wachten
Ik deel mijn ervaringen en gevoelens graag met julliequote:Op zondag 12 september 2021 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of over lopen posten op een forum
O, ik heb dat met absoluut niemandquote:Op zondag 12 september 2021 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar voor sommigen is het het hoogste om te zien.
Collega van mij had dat met Michael Jackson.
nee dit is puur angstzweetquote:Op zondag 12 september 2021 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst moest je ook al zweten. Je zit toch niet in de overgang ofwel?
maar dan ben je gezegend toch wel?quote:Op zondag 12 september 2021 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, dan is de paus langs je gereden en dan kun je weer naar huis. Heb je daar uren voor staan wachten
Ben je nu gezegend en heilig verklaard?quote:Op zondag 12 september 2021 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
die gaat lekker in je bed nestelenquote:Op zondag 12 september 2021 10:46 schreef bitterbal het volgende:
en een spin naar beneden gegooid met een trekker
ja hoe moet ik dat nou wetenquote:Op zondag 12 september 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een John Deere is een trekker/tractor stadsbal
Sint Buda vanaf nuquote:Op zondag 12 september 2021 11:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je nu gezegend en heilig verklaard?
Nee dit was de eerste van vandaag nog maar..quote:
Daar is deze SC een veilige plek voor inderdaad.quote:Op zondag 12 september 2021 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik deel mijn ervaringen en gevoelens graag met jullie
awwwquote:Op zondag 12 september 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan vlieg ik weer naar huis
Ja grote kansquote:Op zondag 12 september 2021 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij zou op het platteland elke gierkelder aanzien voor een metrostation he?
Weet je al wat meer?quote:Op zondag 12 september 2021 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee dit was de eerste van vandaag nog maar..
wel weer een halve aardbeving
Vraag me af en toe wel eens af of de buren wat kunnen ruiken
Wel benieuwd wat el doktoro deze week weer gaat verzinnen.
Nu pasquote:Op zondag 12 september 2021 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Begint wel aardig grijs te worden zo richting Rotterdam![]()
Begrijp bitterbal wat beter nu.
test after test after test..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 september 2021 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
test after test after test..Wat is loos, Koos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Het Szent Lukács Gyógyfürdő.quote:Op zondag 12 september 2021 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awww![]()
waar ging je gisteren nou dobberen?
oh dat is fucked up!quote:Op zondag 12 september 2021 11:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
probleempjes in het voedselverwerkingskanaal
is dat zon badhuis?quote:Op zondag 12 september 2021 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het Szent Lukács Gyógyfürdő.
wel proberen te slapen hoor. Maar te veel dingen aan mijn hoofd en ik was vrij dicht bij het oplossen van de 4 x4 Rubiks kubus, maar door een onoplettendheid ben ik weer een flinke stap terug...quote:Op zondag 12 september 2021 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat heb je de hele nacht gedaan?
Eentje die je over de vloer hoort lopen?quote:Op zondag 12 september 2021 11:29 schreef bitterbal het volgende:
is een grote spin naar binnen gerend
quote:Op zondag 12 september 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel badcomplex. Binnenbaden, buitenbaden, sauna’s, stoombaden, zonneterras
quote:Op zondag 12 september 2021 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
test after test after test..Hmm, hopelijk weet je snel wat het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op je tellijst zettenquote:Op zondag 12 september 2021 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Pak toch een klein huiskatje, die vreten die met smaak op.quote:Op zondag 12 september 2021 11:29 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2021 11:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wel proberen te slapen hoor. Maar te veel dingen aan mijn hoofd en ik was vrij dicht bij het oplossen van de 4 x4 Rubiks kubus, maar door een onoplettendheid ben ik weer een flinke stap terug...
INmiddels wel wat kunnen slapen hoor..
quote:Op zondag 12 september 2021 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Glas over de spin zetten.quote:Op zondag 12 september 2021 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Wat denk je zelf dat het is, of geen idee?quote:Op zondag 12 september 2021 11:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
probleempjes in het voedselverwerkingskanaal
enige wat ze hier niet kunnen is vliegenquote:Op zondag 12 september 2021 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eentje die je over de vloer hoort lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |