SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Nee voor mezelfquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met andere woorden.
Ballie ga eens naar bed??
![]()
![]()
Das geen kuthondquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer die achterlijke kuthont. Doe plonscaaf terug.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik vroeg me af waarom ik zo'n gevoelig voorhoofd heb maar ik heb natuurlijk m'n knar gestoten aan de afzuigkap
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb bloemen voor mezelf gekocht
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het bloed er eerst afgeveegd.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat deed een begeleider ook een keer. Ik toen meteen de afzuigkap aaien van ahh zielig...
![]()
![]()
![]()
Soms heb je dat ook gewoon nodigquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n roze bloemkoolkransje aan de hoek van de afzuigkap en ineens weet je je eigen naam niet meer.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het bloed er eerst afgeveegd.
Nee grapje. Wel gekeken of er geen huid en haar op achter was gebleven.
Zonnebloemenquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms heb je dat ook gewoon nodig
Er zit een bult net op de haargrens dus daar zit ik nu steeds op te duwen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n roze bloemkoolkransje aan de hoek van de afzuigkap en ineens weet je je eigen naam niet meer.
Nou ja op zich eens dat het een keer klaar is met de man. Maar aan de andere kant is er niemand momenteel die hem aankan.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij snapt zelf nog niet helemaal dat hijzelf het probleem is, nieuwe verkiezingen met Rutte als lijsttrekker leveren bijna hetzelfde resultaat op en er is toch echt flink werk aan de winkel, dus hups opzij stappen voor een hoger doel.
Ja te moeilijke kerel met verzuurde lachspieren, die zie ik nog wel een keer een chihuahua doodtrappen omdat het dinsdag is.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
En die Omzigt, ik zei het een tijd geleden al, dat is ook gewoon een moeilijke kneus.
misschien zit hij ook wel op fokquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja te moeilijke kerel met verzuurde lachspieren, die zie ik nog wel een keer een chihuahua doodtrappen omdat het dinsdag is.
Wie zou het zijn?quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien zit hij ook wel op fok
oudequote:Op zaterdag 11 september 2021 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Is @:Flory weer bezig geweest?? of is dit een oude??
wat is dezequote:Op zaterdag 11 september 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
Buda, het is zaterdagavond. We zouden het waarderen als je de badkamers van de andere gasten ook gelijk even meeneemt, lekker podcastje erbij en gaan.
Dit is zo'n vrouw die in de ochtend koffie lust en honden wil gaan fokken en tegen de tijd dat het avond is drinkt ze thee en wil ze astronaut worden.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Mode vrouwtjes en ondernemen![]()
https://www.ad.nl/geld/me(...)s-aan-over~a415be4d/
gaat het over "Ik vertrek"?quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is zo'n vrouw die in de ochtend koffie lust en honden wil gaan fokken en tegen de tijd dat het avond is drinkt ze thee en wil ze astronaut worden.
ze probeert tenminste dingenquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is zo'n vrouw die in de ochtend koffie lust en honden wil gaan fokken en tegen de tijd dat het avond is drinkt ze thee en wil ze astronaut worden.
En alles moet leuk zijn, personeel meenemen naar beurzen alles all in natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga jij toch ook doenquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:16 schreef bitterbal het volgende:
nee lekker burgerlijk saai werken tot je pensioen
die zal wel bezet zijn als die aan al het bovenstaande voldoetquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rijke lieve knappe leuke man zoeken
Soms zijn die een klein poosje los op de markt.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zal wel bezet zijn als die aan al het bovenstaande voldoet
ja ben ik altijd aan het werkquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms zijn die een klein poosje los op de markt.
Misschien komt die wel een kopje tomatensoep of vipsje peuzelen op een mooie warme dag.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik altijd aan het werk
die hebben ook nooit tijd voor een relatiequote:Op zaterdag 11 september 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms zijn die een klein poosje los op de markt.
Vriendin van me date bijna altijd miljonairs, die hebben maar af en toe tijd en dat vind ze juist prima en prettig.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die hebben ook nooit tijd voor een relatie
Oh ja tuurlijk ja.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
Vriendin van me date bijna altijd miljonairs
Ze is zelf ook niet onbemiddeld maar gewoon, ze vroeg laatst aan mij, ja snap jij dat nou dat al die rijke mannen nu net op mij vallen? Eeeeuhmquote:
surveillance logs van de Chinese overheid.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:37 schreef mschol het volgende:
zo, terug van nachtelijk fietstochtje..
kreeg onderweg een melding van mijn telefoon dat zijn opslag vol is...
euhm.. hoe dan? hij is een 2 maanden oud en neem er bijna geen foto's mee... :/
van google danquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
surveillance logs van de Chinese overheid.
Andere serveerster op de kop getikt.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hij is wel uit eten geweest als het goed is
quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere serveerster op de kop getikt.
Wel goed dat hij verder gaat met zijn leven. Zal het whatsapp-contact ook wel minder gaan worden.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere serveerster op de kop getikt.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel goed dat hij verder gaat met zijn leven. Zal het whatsapp-contact ook wel minder gaan worden.
Eerste keer zal wel wat blauwe balletjes opleveren.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel goed dat hij verder gaat met zijn leven. Zal het whatsapp-contact ook wel minder gaan worden.
nee maar whatsappen doen we gewoon elke dagquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je houd hem toch niet aan het lijntje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |