SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Nee voor mezelfquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met andere woorden.
Ballie ga eens naar bed??
![]()
![]()
Das geen kuthondquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer die achterlijke kuthont. Doe plonscaaf terug.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik vroeg me af waarom ik zo'n gevoelig voorhoofd heb maar ik heb natuurlijk m'n knar gestoten aan de afzuigkap
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb bloemen voor mezelf gekocht
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het bloed er eerst afgeveegd.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat deed een begeleider ook een keer. Ik toen meteen de afzuigkap aaien van ahh zielig...
![]()
![]()
![]()
Soms heb je dat ook gewoon nodigquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n roze bloemkoolkransje aan de hoek van de afzuigkap en ineens weet je je eigen naam niet meer.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het bloed er eerst afgeveegd.
Nee grapje. Wel gekeken of er geen huid en haar op achter was gebleven.
Zonnebloemenquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms heb je dat ook gewoon nodig
Er zit een bult net op de haargrens dus daar zit ik nu steeds op te duwen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n roze bloemkoolkransje aan de hoek van de afzuigkap en ineens weet je je eigen naam niet meer.
Nou ja op zich eens dat het een keer klaar is met de man. Maar aan de andere kant is er niemand momenteel die hem aankan.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij snapt zelf nog niet helemaal dat hijzelf het probleem is, nieuwe verkiezingen met Rutte als lijsttrekker leveren bijna hetzelfde resultaat op en er is toch echt flink werk aan de winkel, dus hups opzij stappen voor een hoger doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |