Nah gaat 'm niet wordenquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Instagram en Facebook hebben ook filters voor je foto
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze heeft je beste deel toch wel gezien
Dan hebben ze hun 'Bumble taak' volbracht, en ligt de bal gewoon weer bij jouquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:24 schreef Idioteque het volgende:
Ik meld me ook maar eens. Ben alweer een tijdje vrijgezel en heb inmiddels al wat apps geprobeerd. Zijn sites als E-matching, Parship of Lexa aan te raden om eens te proberen?
Ik denk dat ik zelf ook vaak wel moeite heb met het verzinnen van een goede openingszin. Dat komt misschien ook door het gebrek aan info op de profielen. Ik heb Bumble ook geprobeerd. Het leek me wel interessant om te zien hoe het gaat als de vrouw het gesprek moet starten. Het blijkt dat het voor vrouwen niet veel makkelijker is om iets origineels te verzinnen. Negen van de tien keer beginnen ze het gesprek met een gifje dat hallo zegt.
De crux is dat het helemaal niet uitmaakt wat de openingszin is als het een leuke match is. Hoi is ok voor mij.quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:24 schreef Idioteque het volgende:
Ik meld me ook maar eens. Ben alweer een tijdje vrijgezel en heb inmiddels al wat apps geprobeerd. Zijn sites als E-matching, Parship of Lexa aan te raden om eens te proberen?
Ik denk dat ik zelf ook vaak wel moeite heb met het verzinnen van een goede openingszin. Dat komt misschien ook door het gebrek aan info op de profielen. Ik heb Bumble ook geprobeerd. Het leek me wel interessant om te zien hoe het gaat als de vrouw het gesprek moet starten. Het blijkt dat het voor vrouwen niet veel makkelijker is om iets origineels te verzinnen. Negen van de tien keer beginnen ze het gesprek met een gifje dat hallo zegt.
Klinkt als een ideale relatie.quote:Op donderdag 30 september 2021 15:28 schreef LXIV het volgende:
Ik heb nu 3x gedate met dezelde vrouw. Ze is veel jonger en knapper dan ik. Ze wil nog wel een keer daten. Als ik eerlijk naar mezelf kijk denk ik overdag nooit aan haar. We appen ook niet, alleen heel kort voor de volgend afspraak. Er komt geen gevoel bij me los, terwijl ze objectief gezien misschien wel het beste is wat ik kan krijgen.
LOL. Maar nier voor mij. Er ontstaat gewoon geen vonkje. Er is verder ook nog "niks" gebeurd.quote:Op donderdag 30 september 2021 15:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klinkt als een ideale relatie.
Je kunt het nog even aankijken of de spark misschien later wel komt. Wel eerlijk voor uit komen hoe je je nu voelt, dan weet zij ook waar ze aan toe is.quote:Op donderdag 30 september 2021 15:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
LOL. Maar nier voor mij. Er ontstaat gewoon geen vonkje. Er is verder ook nog "niks" gebeurd.
Stuur haar dan maar door naar @Faxiequote:Op donderdag 30 september 2021 15:28 schreef LXIV het volgende:
Ik heb nu 3x gedate met dezelde vrouw. Ze is veel jonger en knapper dan ik. Ze wil nog wel een keer daten. Als ik eerlijk naar mezelf kijk denk ik overdag nooit aan haar. We appen ook niet, alleen heel kort voor de volgend afspraak. Er komt geen gevoel bij me los, terwijl ze objectief gezien misschien wel het beste is wat ik kan krijgen.
Dat is toch vies?!quote:Op maandag 27 september 2021 19:33 schreef Olga het volgende:
[..]![]()
![]()
Als het tegenzit mag je dan ook niet bij haar in bed slapen. Daar liggen de honden al
Graagquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Stuur haar dan maar door naar @:Faxie
Mannen worden toch knapper naarmate ze ouder worden?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:15 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben van de week een beetje afgeknapt..
Kerel, tinder leuke foto's, leuk gesprekje..
Hij: zullen we afspreken,
Ik: ja leuk!
Hij: Oh.. hier zijn trouwens wat recentere foto's..
Ik: Ehm.. hoeveel jaar verschil zit er in de foto's?
Hij: 2 jaar.
Ik:gaat em niet worden, doei!
Zo jammer.. zet gewoon je huidige foto's op tinder jonguh.. kost me weer een week..
In twee jaar verander je toch niet zoveel? Tenzij extreem afgevallen/aangekomen....Ik vind het persoonlijk wel leuk om in verschillende foto's een beetje een tijdsbeeld te zien eigenlijk, maar minimaal één recente foto is wel handig inderdaad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:15 schreef Barreltje het volgende:
Zo jammer.. zet gewoon je huidige foto's op tinder jonguh.. kost me weer een week..
mja hij was grijs geworden en een boel rimpels er bij gekregen..quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
In twee jaar verander je toch niet zoveel? Tenzij extreem afgevallen/aangekomen....Ik vind het persoonlijk wel leuk om in verschillende foto's een beetje een tijdsbeeld te zien eigenlijk, maar minimaal één recente foto is wel handig inderdaad.
Maar ja, na een aantal dates kan hij ook grijzer worden en rimpels krijgen, dat hoort nou eenmaal bij het levenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja hij was grijs geworden en een boel rimpels er bij gekregen..
als je in 2 jaar zo verouderd weet ik niet wat er in de komende 2 jaar nog gaat gebeuren..
het is gewoon suf.. " jonge " foto's op je profiel zetten en dan daarna ineens een stuk ouder blijken te zijn..
Zijn jouw foto's daar zonder filter?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:15 schreef Barreltje het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik een filter op een foto moet zettenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:18 schreef Hineni het volgende:
[..]
Zijn jouw foto's daar zonder filter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |