Dat hoeft ook weer niet maar ik moet toch wel op zijn minst het gevoel hebben dat ik er wel een keer naast wakker zou willen worden.quote:Op zondag 26 september 2021 16:42 schreef Hineni het volgende:
[..]
Dan zit je meestal al behoorlijk op de verkeerde afslag als er een vriendschappelijk gevoel ontstaat.
Mijn ervaring is dat met minder dan hoteldebotel geen genoegen wordt genomen.
Dat gevoel wordt aangewakkerd door fysieke aantrekkingskracht? Of?quote:Op zondag 26 september 2021 16:46 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet maar ik moet toch wel op zijn minst het gevoel hebben dat ik er wel een keer naast wakker zou willen worden.
Een combinatie van chemie en connectie. Dus zowel fysiek als iets in de omgang wat “klikt”.quote:Op zondag 26 september 2021 16:48 schreef Hineni het volgende:
[..]
Dat gevoel wordt aangewakkerd door fysieke aantrekkingskracht? Of?
Uiteindelijk speel je gewoon een spelletje in het begin. Als er eenmaal een relatie is voor een tijdje wen je aan elkaar en is alle magie verdwenen en ben je gewoon een stelletje net zoals al die duizend andere stellen.quote:Op zondag 26 september 2021 16:33 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Wat ik van vrouwen snap is dat ze willen voelen dat je ze wilt, zonder dat het te obvious is.
De intentie van je date is het vinden van je levenspartner toch? Dan lijkt mij een vriendschappelijk gevoel bij een eerste date helemaal niet verkeerd.
Vind elkaar eerst maar eens gewoon aardig te vinden en als je een beetje kan levelen is dat al heel wat. Probeer wel goed te kijken naar subtiele hints van haar kant. Ze geeft het vanzelf wel aan wanneer ze verwacht dat jij het initiatief neemt voor de volgende stap
Meestal neem ik ze mee uit eten in hun woonplaats. Lunch of dinerquote:Op zondag 26 september 2021 16:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bloemen zijn overdreven. Wat doe je op date?
Misschien biedt je profiel te weinig aanknopingspuntenquote:Op zondag 26 september 2021 17:24 schreef Olga het volgende:
Sinds kort ook maar eens de wereld van online dating ingegaan. Maar met een eerste berichtje met als aanhef hallo schoonheid kan ik niet echt veel. Spreekt dit echt vrouwen aan bij het eerste bericht?
Hoe bedoel je dat? Er staat volgens mij genoeg inquote:Op zondag 26 september 2021 17:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien biedt je profiel te weinig aanknopingspunten
Ook in dating apps kom je genoeg idioten tegen ;-)quote:Op zondag 26 september 2021 17:24 schreef Olga het volgende:
Sinds kort ook maar eens de wereld van online dating ingegaan. Maar met een eerste berichtje met als aanhef hallo schoonheid kan ik niet echt veel. Spreekt dit echt vrouwen aan bij het eerste bericht?
Ik denk dat veel mannen geen inspiratie meer hebben of niet meer gemotiveerd zijn in leuke openingszinnen omdat er al zoveel voorbij is gegaan. Een aanhef zegt niets over een persoon en daarnaast zou ik meer naar mijn eigen gevoel luisteren en minder naar wat anderen vindenquote:Op zondag 26 september 2021 17:24 schreef Olga het volgende:
Hallo schoonheidquote:Op zondag 26 september 2021 18:04 schreef Olga het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Er staat volgens mij genoeg in
Mij niet. Zijn vaak maar uit op 1 ding…quote:Op zondag 26 september 2021 17:24 schreef Olga het volgende:
Ja dat snap ik. Maar omdat ik geen 20er ben dacht ik, waarschijnlijk onterecht, dat men dan ook een normale aanhef of helemaal geen gebruikt/quote:Op zondag 26 september 2021 18:25 schreef DjMark het volgende:
[..]
Ook in dating apps kom je genoeg idioten tegen ;-)
quote:Op zondag 26 september 2021 18:28 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mannen geen inspiratie meer hebben of niet meer gemotiveerd zijn in leuke openingszinnen omdat er al zoveel voorbij is gegaan. Een aanhef zegt niets over een persoon en daarnaast zou ik meer naar mijn eigen gevoel luisteren en minder naar wat anderen vinden![]()
Een leuke reactie terug kan een gesprek misschien op gang brengen.
Aan de andere kant, online daten is een eindeloze keuring dus ik snap wel dat ook de vrouwen een beetje verveeld zijn van nietszeggende openingszinnen.
Oh maar dat doe ik ook niet hoor. Ik vroeg alleen hoe andere vrouwen hier over dachten. Rest van het profiel sprak me ook niet aan (hele andere interesses) [quote]Op zondag 26 september 2021 18:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hallo schoonheid
quote:Op zondag 26 september 2021 18:38 schreef Avianflu het volgende:
9 van de 10 complimenteren je eerst op je uiterlijk of op je leuke profiel/foto’s.
Neem het niet echt meer serieus, misschien ben ik wel een lelijk gedrocht.
Ja en dat gevoel heb ik daar dus ook bij. Leuk voor een keertje maar that's all. Als ik dat al zou willen, ga ik wel naar een kroeg.quote:Op zondag 26 september 2021 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mij niet. Zijn vaak maar uit op 1 ding…
quote:Op zondag 26 september 2021 18:28 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mannen geen inspiratie meer hebben of niet meer gemotiveerd zijn in leuke openingszinnen omdat er al zoveel voorbij is gegaan. Een aanhef zegt niets over een persoon en daarnaast zou ik meer naar mijn eigen gevoel luisteren en minder naar wat anderen vinden![]()
quote:Op zondag 26 september 2021 19:08 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Wij proberen ook maar wat hé
Andersom ook hoor.quote:Op zondag 26 september 2021 19:08 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Wij proberen ook maar wat hé
Dat weet ik niet, want dat heb ik niet gezien. Ik probeer vaak een kort aanknooppunt in de tekst te vinden. Doms staat er niks, dan is dat lastigquote:Op zondag 26 september 2021 18:04 schreef Olga het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Er staat volgens mij genoeg in
Er staan genoeg aanknopingspunten in om over te praten. Dat lijkt me wel zo handig.quote:Op zondag 26 september 2021 20:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, want dat heb ik niet gezien. Ik probeer vaak een kort aanknooppunt in de tekst te vinden. Doms staat er niks, dan is dat lastig
Waar wil je het over hebben danquote:Op zondag 26 september 2021 20:51 schreef Olga het volgende:
[..]
Er staan genoeg aanknopingspunten in om over te praten. Dat lijkt me wel zo handig.
Mogelijke raakvlakken. Of over dingen die hij heeft neergezet. En dan maar kijken hoe het gesprek verloopt. Zoals ik al zei, datingssites en apps zijn nieuw voor me dus we zien het allemaal welquote:Op zondag 26 september 2021 21:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar wil je het over hebben dan
Vrouwen die kicken op complimentjes vast wel...quote:Op zondag 26 september 2021 17:24 schreef Olga het volgende:
Ik gok over sport, gezien @Olga haar functie op FOK! hierquote:Op zondag 26 september 2021 21:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar wil je het over hebben dan
quote:Op zondag 26 september 2021 21:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik gok over sport, gezien @:Olga haar functie op FOK! hier
O dacht meer over vodka en putinquote:Op zondag 26 september 2021 21:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik gok over sport, gezien @:Olga haar functie op FOK! hier
Inderdaad mijn twee favoriete onderwerpen om over te praten.quote:Op zondag 26 september 2021 21:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dacht meer over vodka en putin
Ik zou vodka vooral drinken, dat is meer ervaring dan erover pratenquote:Op zondag 26 september 2021 21:25 schreef Olga het volgende:
[..]
Inderdaad mijn twee favoriete onderwerpen om over te praten.
Zelf een gesprek beginnen?quote:Op zondag 26 september 2021 17:24 schreef Olga het volgende:
Is het waar wat ze zeggen over een dinoquote:Op zondag 26 september 2021 21:34 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Rawr, al eens met een dinosauriër gedatet?
Toen ik jonger was en dinosauriërs toen nog bestonden welquote:Op zondag 26 september 2021 21:34 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Rawr, al eens met een dinosauriër gedatet?
One way to find out...quote:Op zondag 26 september 2021 21:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is het waar wat ze zeggen over een dino
quote:Op zondag 26 september 2021 21:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Toen ik jonger was en dinosauriërs toen nog bestonden wel
Dan hebben die mannen weinig fantasie of sturen ze iedereen dezelfde tekstquote:Op zondag 26 september 2021 20:51 schreef Olga het volgende:
[..]
Er staan genoeg aanknopingspunten in om over te praten. Dat lijkt me wel zo handig.
Ik denk inderdaad een van beiden. Maar goed het is het kaf van het koren scheidenquote:Op zondag 26 september 2021 21:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan hebben die mannen weinig fantasie of sturen ze iedereen dezelfde tekst
Hoe kleiner de armpjes, hoe groter het hoofd?quote:Op zondag 26 september 2021 21:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is het waar wat ze zeggen over een dino
Ik was daar snel klaar mee. Algoritme van Parship was ook niet zo geweldig vond ikquote:Op zondag 26 september 2021 22:21 schreef Avianflu het volgende:
Heb maar eens een gratis account op ematching en Parship geopend. Iemand ervaring daarmee?
Geen idee hoe Parship werkt, ik vind het wel wat onhandig via zo’n website.quote:Op zondag 26 september 2021 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was daar snel klaar mee. Algoritme van Parship was ook niet zo geweldig vond ik
Maar oke, jaaaaaren terug alweer.
Ik met Parship. Vooral weinig keuze vind ikquote:Op zondag 26 september 2021 22:21 schreef Avianflu het volgende:
Heb maar eens een gratis account op ematching en Parship geopend. Iemand ervaring daarmee?
Toen deden ze nog mensen koppelen aan de hand van hun profiel. Geen idee of dat nu nog zo is.quote:Op zondag 26 september 2021 22:26 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Geen idee hoe Parship werkt, ik vind het wel wat onhandig via zo’n website.
Ematching wel direct een leuk gesprek met ogenschijnlijk leuke man maar woont ver weg.
quote:Op zondag 26 september 2021 22:28 schreef LXIV het volgende:
Wat is je naam daar? Dan kijk ik voor de lol of we matchen!
Mijn naam is gwn mijn echte naam daarquote:Op zondag 26 september 2021 22:28 schreef LXIV het volgende:
Wat is je naam daar? Dan kijk ik voor de lol of we matchen!
Likes is minder werk dan het hele profiel lezenquote:Op maandag 27 september 2021 16:48 schreef Avianflu het volgende:
Echt veel “oude mannen” reageren op mijn profiel bij e-matching. Staat duidelijk 30-42 in mijn profiel.
Spelfouten in een profiel zijn voor mij echt een no go.quote:Op maandag 27 september 2021 18:11 schreef Olga het volgende:
Het is ook vermoeiend een heel profiel lezen.
Wat mij trouwens opvalt is het slechte Nederlands. Nu maak ik zelf ook geregeld fouten, maar de fouten die ik tegen kom zijn echt van het niveau lagere school.
Gelukkig geen last van duckfacesquote:Op maandag 27 september 2021 18:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Spelfouten in een profiel zijn voor mij echt een no go.
Net als duckfaces, mondkapjes of alles met Corona
Ik zag een profiel met de tekst “mijn zes honden komen op de eerste plaats” ! Dan pas ik om op de zevende plaats aan te sluiten. Dat eventuele kinderen op de erste plaats komen vind ik vanzelfsprekend. Maar zes honden!quote:Op maandag 27 september 2021 18:53 schreef Olga het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van duckfaces
Foto's met mondkapjes op hoeven van mij ook niet. Alsof het leuk is om ze op te moeten.
Of iemand die foto's heeft maar geen een waar hij zelf op staat. Ik vind foto's van honden en katten leuk hoor, maar daar ben ik niet naar op zoek.
Zo'n gek moet je sowieso niet willen.quote:Op maandag 27 september 2021 19:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zag een profiel met de tekst “mijn zes honden komen op de eerste plaats” ! Dan pas ik om op de zevende plaats aan te sluiten. Dat eventuele kinderen op de erste plaats komen vind ik vanzelfsprekend. Maar zes honden!
quote:Op maandag 27 september 2021 19:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zag een profiel met de tekst “mijn zes honden komen op de eerste plaats” ! Dan pas ik om op de zevende plaats aan te sluiten. Dat eventuele kinderen op de erste plaats komen vind ik vanzelfsprekend. Maar zes honden!
Je moet je wel realiseren dat je die kinderen er eventueel bijkrijgt. Het is geen zijdelingse bijkomstigheid.quote:Op maandag 27 september 2021 19:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo'n gek moet je sowieso niet willen.
Mensen die ofwel met hun kinderen herkenbaar op de foto staan of hele lappen tekst er aan wijden snap ik niet zo goed. Het gaat om jou. Dat je meedeelt kinderen te hebben, prima. Maar meer dan dat hoeft echt niet.
Ik vind het ook een beetje vies, zoveel honden. Woont waarschijnlijk ook op een flatje van 100m2. Met al die honden. En dan is er altijd wel eentje loops. En dat geblaf. Dat niet aflatende geblsf, dag en nacht. Brrrquote:Op maandag 27 september 2021 19:33 schreef Olga het volgende:
[..]![]()
![]()
Als het tegenzit mag je dan ook niet bij haar in bed slapen. Daar liggen de honden al
Klopt, maar ik vind het nogal wat om je kind herkenbaar op tinder te zetten. Iets met privacy enzo.quote:Op maandag 27 september 2021 19:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet je wel realiseren dat je die kinderen er eventueel bijkrijgt. Het is geen zijdelingse bijkomstigheid.
Laat staan gefilterde mannenquote:Op maandag 27 september 2021 19:33 schreef LXIV het volgende:
Of profielfoto ‘s die zo gefilterd zijn dat de vrouw letterlijk op een barbiepop (van plastic) lijkt. Dan liever een paar rimpels.
Ondanks het enorme aanbod vind ik het toch lastiger dan verwacht om iemand te vinden die goed bij me past. Of misschien wel juist daarom.
Ik vind dat niet zo heel erg. Op FB doen mensen dat ook. Zelf zit ik niet op tonder, maar op een serieuze site…quote:Op maandag 27 september 2021 19:44 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het nogal wat om je kind herkenbaar op tinder te zetten. Iets met privacy enzo.
Natuurlijk, ook mannen met duckfaces, snapchat oortjes, tong uitstekend. Talloze zonder shirt etc etc.quote:
Ja, vandaar de laatste zin.quote:Op maandag 27 september 2021 19:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet je wel realiseren dat je die kinderen er eventueel bijkrijgt. Het is geen zijdelingse bijkomstigheid.
Dat kan toch niet??quote:Op maandag 27 september 2021 19:47 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Natuurlijk, ook mannen met duckfaces, snapchat oortjes, tong uitstekend. Talloze zonder shirt etc etc.
Tja. Het was nu eenmaal een foto waar hij goed opstond. En al die moeite een nieuwe te maken…quote:Op maandag 27 september 2021 19:47 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Natuurlijk, ook mannen met duckfaces, snapchat oortjes, tong uitstekend. Talloze zonder shirt etc etc.
Mijn favoriet is de man die zijn ex uit de foto knipt of krast.
De boodschap is duidelijk: Je neemt mij zoals ik ben!quote:Op maandag 27 september 2021 19:47 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Mijn favoriet is de man die zijn ex uit de foto knipt of krast.
Ja laat dan eens zienquote:Op dinsdag 28 september 2021 02:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pfff, je zou mij keihard liken als ik een duckface met snapoortjes deed
Nah gaat 'm niet wordenquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Instagram en Facebook hebben ook filters voor je foto
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze heeft je beste deel toch wel gezien
Dan hebben ze hun 'Bumble taak' volbracht, en ligt de bal gewoon weer bij jouquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:24 schreef Idioteque het volgende:
Ik meld me ook maar eens. Ben alweer een tijdje vrijgezel en heb inmiddels al wat apps geprobeerd. Zijn sites als E-matching, Parship of Lexa aan te raden om eens te proberen?
Ik denk dat ik zelf ook vaak wel moeite heb met het verzinnen van een goede openingszin. Dat komt misschien ook door het gebrek aan info op de profielen. Ik heb Bumble ook geprobeerd. Het leek me wel interessant om te zien hoe het gaat als de vrouw het gesprek moet starten. Het blijkt dat het voor vrouwen niet veel makkelijker is om iets origineels te verzinnen. Negen van de tien keer beginnen ze het gesprek met een gifje dat hallo zegt.
De crux is dat het helemaal niet uitmaakt wat de openingszin is als het een leuke match is. Hoi is ok voor mij.quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:24 schreef Idioteque het volgende:
Ik meld me ook maar eens. Ben alweer een tijdje vrijgezel en heb inmiddels al wat apps geprobeerd. Zijn sites als E-matching, Parship of Lexa aan te raden om eens te proberen?
Ik denk dat ik zelf ook vaak wel moeite heb met het verzinnen van een goede openingszin. Dat komt misschien ook door het gebrek aan info op de profielen. Ik heb Bumble ook geprobeerd. Het leek me wel interessant om te zien hoe het gaat als de vrouw het gesprek moet starten. Het blijkt dat het voor vrouwen niet veel makkelijker is om iets origineels te verzinnen. Negen van de tien keer beginnen ze het gesprek met een gifje dat hallo zegt.
Klinkt als een ideale relatie.quote:Op donderdag 30 september 2021 15:28 schreef LXIV het volgende:
Ik heb nu 3x gedate met dezelde vrouw. Ze is veel jonger en knapper dan ik. Ze wil nog wel een keer daten. Als ik eerlijk naar mezelf kijk denk ik overdag nooit aan haar. We appen ook niet, alleen heel kort voor de volgend afspraak. Er komt geen gevoel bij me los, terwijl ze objectief gezien misschien wel het beste is wat ik kan krijgen.
LOL. Maar nier voor mij. Er ontstaat gewoon geen vonkje. Er is verder ook nog "niks" gebeurd.quote:Op donderdag 30 september 2021 15:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klinkt als een ideale relatie.
Je kunt het nog even aankijken of de spark misschien later wel komt. Wel eerlijk voor uit komen hoe je je nu voelt, dan weet zij ook waar ze aan toe is.quote:Op donderdag 30 september 2021 15:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
LOL. Maar nier voor mij. Er ontstaat gewoon geen vonkje. Er is verder ook nog "niks" gebeurd.
Stuur haar dan maar door naar @Faxiequote:Op donderdag 30 september 2021 15:28 schreef LXIV het volgende:
Ik heb nu 3x gedate met dezelde vrouw. Ze is veel jonger en knapper dan ik. Ze wil nog wel een keer daten. Als ik eerlijk naar mezelf kijk denk ik overdag nooit aan haar. We appen ook niet, alleen heel kort voor de volgend afspraak. Er komt geen gevoel bij me los, terwijl ze objectief gezien misschien wel het beste is wat ik kan krijgen.
Dat is toch vies?!quote:Op maandag 27 september 2021 19:33 schreef Olga het volgende:
[..]![]()
![]()
Als het tegenzit mag je dan ook niet bij haar in bed slapen. Daar liggen de honden al
Graagquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Stuur haar dan maar door naar @:Faxie
Mannen worden toch knapper naarmate ze ouder worden?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:15 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben van de week een beetje afgeknapt..
Kerel, tinder leuke foto's, leuk gesprekje..
Hij: zullen we afspreken,
Ik: ja leuk!
Hij: Oh.. hier zijn trouwens wat recentere foto's..
Ik: Ehm.. hoeveel jaar verschil zit er in de foto's?
Hij: 2 jaar.
Ik:gaat em niet worden, doei!
Zo jammer.. zet gewoon je huidige foto's op tinder jonguh.. kost me weer een week..
In twee jaar verander je toch niet zoveel? Tenzij extreem afgevallen/aangekomen....Ik vind het persoonlijk wel leuk om in verschillende foto's een beetje een tijdsbeeld te zien eigenlijk, maar minimaal één recente foto is wel handig inderdaad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:15 schreef Barreltje het volgende:
Zo jammer.. zet gewoon je huidige foto's op tinder jonguh.. kost me weer een week..
mja hij was grijs geworden en een boel rimpels er bij gekregen..quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
In twee jaar verander je toch niet zoveel? Tenzij extreem afgevallen/aangekomen....Ik vind het persoonlijk wel leuk om in verschillende foto's een beetje een tijdsbeeld te zien eigenlijk, maar minimaal één recente foto is wel handig inderdaad.
Maar ja, na een aantal dates kan hij ook grijzer worden en rimpels krijgen, dat hoort nou eenmaal bij het levenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja hij was grijs geworden en een boel rimpels er bij gekregen..
als je in 2 jaar zo verouderd weet ik niet wat er in de komende 2 jaar nog gaat gebeuren..
het is gewoon suf.. " jonge " foto's op je profiel zetten en dan daarna ineens een stuk ouder blijken te zijn..
Zijn jouw foto's daar zonder filter?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:15 schreef Barreltje het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik een filter op een foto moet zettenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:18 schreef Hineni het volgende:
[..]
Zijn jouw foto's daar zonder filter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |