abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201692689
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 10:44 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik heb nog geen enkele date niet gehad op een openbare locatie. Ik snap ook niet dat mensen iemand voor een eerste date gewoon thuis uitnodigen, vooral vrouwen die dat doen niet. Je wil eerst toch de mogelijkheid hebben om te kijken of het iets is en zo neutraal/veilig mogelijk nog terug kunnen trekken?

Wat ik na 5 dates (na 2 mnd ofzo) nu zie is dat het wel hele markante typetjes zijn. In principe filter ik de echt rare vrouwen er al tijdens de chats uit. Maar ook als ik ze dan IRL zie dan is het toch nog geen match (van mijn kant). Zitten er op apps nu apartere vrouwen die IRL niet slagen? Of neem ik ze zelf anders waar? Die 5 vrouwen waren allemaal echt compleet anders.
Of is het zo dat vrouwen rond de 40 zonder kinderen aparter zijn? De reden dat ik de voorkeur geef aan een vrouw zonder kinderen is puur om praktische redenen. Als je ver van elkaar woont en je hebt beiden co-ouderschap oid dan is het gewoon lastig om een echte relatie te onderhouden.
Nee, ik zou ook nooit iemand gelijk bij mij thuis uitnodigen, daarvoor lees je teveel rare verhalen. Ten tijde van de echte lockdown heb ik wel met iemand afgesproken en na een rondje lopen toch naar zijn huis gegaan. Maar goed, na een of meerdere dates in het openbaar kan iemand alsnog een enge stalker blijken te zijn als hij eenmaal je adres weet.

Wat vind jij rare vrouwen? Zijn het zweverige types die leven volgens de maancyclus? Er zijn vast ook mensen die dat normaal vinden :)
Ik weet niet of ik als bijna 40-jarige vrouw zonder kinderen echt zo apart ben. Misschien wat zelfstandiger, minder zorgzaam en minder de drang om alles samen te doen, maar dat valt voor mij niet onder apart. Het kan ook jouw perceptie zijn? Of misschien hebben alle normale vrouwen nu al een relatie en zijn alleen de rare nog over ;) gelukkig geldt dat dan ook voor de mannen, dus dan zou het toch wel weer moeten matchen :P
Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:37:05 #277
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201692921
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 12:06 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Nee, ik zou ook nooit iemand gelijk bij mij thuis uitnodigen, daarvoor lees je teveel rare verhalen. Ten tijde van de echte lockdown heb ik wel met iemand afgesproken en na een rondje lopen toch naar zijn huis gegaan. Maar goed, na een of meerdere dates in het openbaar kan iemand alsnog een enge stalker blijken te zijn als hij eenmaal je adres weet.

Wat vind jij rare vrouwen? Zijn het zweverige types die leven volgens de maancyclus? Er zijn vast ook mensen die dat normaal vinden :)
Ik weet niet of ik als bijna 40-jarige vrouw zonder kinderen echt zo apart ben. Misschien wat zelfstandiger, minder zorgzaam en minder de drang om alles samen te doen, maar dat valt voor mij niet onder apart. Het kan ook jouw perceptie zijn? Of misschien hebben alle normale vrouwen nu al een relatie en zijn alleen de rare nog over ;) gelukkig geldt dat dan ook voor de mannen, dus dan zou het toch wel weer moeten matchen :P
Misschien ligt het ook wel aan mij hoor. Ik ben wel op zoek naar een serieuze relatie, dus wat kieskeuriger dan toen ik 20 was en wel zag wat er op mijn pad kwam.
The End Times are wild
pi_201693103
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 12:37 schreef LXIV het volgende:

[..]
Misschien ligt het ook wel aan mij hoor. Ik ben wel op zoek naar een serieuze relatie, dus wat kieskeuriger dan toen ik 20 was en wel zag wat er op mijn pad kwam.
Ik heb juist vaak het idee dat de mannen het al gauw best vinden. Met alle dates pas 1 x gehad dat een man geen 2e date wilde. Ik vind mezelf best leuk hoor maar ik pas echt niet bij iedereen. Of misschien hopen ze gewoon op een wip op de 2e date, of ben ik dan te wantrouwig _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201693558
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 12:59 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ik heb juist vaak het idee dat de mannen het al gauw best vinden. Met alle dates pas 1 x gehad dat een man geen 2e date wilde. Ik vind mezelf best leuk hoor maar ik pas echt niet bij iedereen. Of misschien hopen ze gewoon op een wip op de 2e date, of ben ik dan te wantrouwig _O-
Ik heb dat juist afgeleerd, wantrouwig zijn is ook wel goed imo. Ben echt kieskeurig en leg de bal nu bij andere vrouwen neer. In het verleden wel gedaan overigens, "ja is wel best", zo zijn mannen ook heb ik het idee. Die zijn na één date al wel om snel. En dan wordt je een beetje verliefd en daarna denk je van wat ben je toch onnozel of irrationeel bezig. Het zit alleen maar in de weg. Verliefd worden doe ik wel vier maanden later ofzo, als het echt goed klikt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201696579
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 12:59 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ik heb de theorie dat je bij bijna iedereen wel past, als je qua uiterlijk degene wel aantrekkelijk vindt.

Het gaat erom hoeveel je rekening met elkaar kan houden en kan aanpakken tot op zekere hoogte (niet iemand willen veranderen etc), gaat dat goed dan lukt een relatie wel. Misschien naïef want mij is het tot nu toe niet gelukt :')

Ik vind overigens niet alles best. Genoeg malen dat ik heb gezegd geen 2e date te willen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 20:03:45 #281
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201696590
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 20:02 schreef Godshand het volgende:
Ik vind overigens niet alles best. Genoeg malen dat ik heb gezegd geen 2e date te willen
Same.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 20:04:53 #282
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201696598
Ik ben ook wel weer even klaar met datingapps eigenlijk. Ik swipe me suf, krijg ook wel leuke matches maar de gesprekken komen of niet op gang, of vallen stil. En uiteindelijk komen er dus geen dates. :{
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 20:22:40 #283
497658 Revac
Fka womanly
pi_201696741
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 20:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben ook wel weer even klaar met datingapps eigenlijk. Ik swipe me suf, krijg ook wel leuke matches maar de gesprekken komen of niet op gang, of vallen stil. En uiteindelijk komen er dus geen dates. :{
Je kunt altijd nog fok als datingsite gebruiken.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 20:27:01 #284
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201696775
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 20:22 schreef Revac het volgende:

[..]
Been there, done that. Was geen succes.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 20:29:05 #285
497658 Revac
Fka womanly
pi_201696792
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 20:27 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Been there, done that. Was geen succes.
En je stopt ook met datingapps. En nu, kat nemen?
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 20:30:29 #286
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201696803
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 20:29 schreef Revac het volgende:

[..]
Dat is ook een optie :P
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 20:58:16 #287
497658 Revac
Fka womanly
pi_201697094
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 20:30 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Dat is ook een optie :P
Gewoon een foto met een kat online gooien. Dat soort foto's doen het goed op datingapps, je zachte kant tonen. :P
pi_201699668
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 20:58 schreef Revac het volgende:

[..]
Gewoon een foto met een kat online gooien. Dat soort foto's doen het goed op datingapps, je zachte kant tonen. :P
Haha, gewoon een foto van een willekeurige kat, zonder dat je er zelf bij op staat? :D En dan in de beschrijving "niet mijn kat", net zoals veel mannen een foto met kind hebben en er dan bij zetten "niet mijn kind", dat is ook om hun zachte vriendelijke kant te tonen, maar ik vind het toch een beetje apart.
Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 23:59:48 #289
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201699700
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 23:57 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Haha, gewoon een foto van een willekeurige kat, zonder dat je er zelf bij op staat? :D En dan in de beschrijving "niet mijn kat", net zoals veel mannen een foto met kind hebben en er dan bij zetten "niet mijn kind", dat is ook om hun zachte vriendelijke kant te tonen, maar ik vind het toch een beetje apart.
Dat vind ik zo raar, je gaat toch niet met een kind van een ander op een datingsite zitten? Ik vind zelfs foto's maken van kinderen van vrienden van me al not done.
pi_201700118
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 20:22 schreef Revac het volgende:

[..]
:Y O+
pi_201700153
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 20:29 schreef Revac het volgende:

[..]
2 Stuks :'(
pi_201701362
Ik heb Breeze maar 'ns op mijn telefoon geïnstalleerd. Op aanvragen van een oud-collega. Op dit moment ben ik nog niet helemaal blij met mijn profiel. Met name de Q&A-sectie kan beter. Maar ik had gisteren nog niet zoveel inspiratie. :) Sowieso is 'een dating-profiel invullen' geen hobby van me. 't Is best ingewikkeld.
pi_201701414
Vakantiefoto’s met locals vind ik ook altijd zo vreselijk. Afrikaanse weeskinderen, mensen in inheemse kledij, hebben die geen recht op privacy ofzo, brrrrrrr.

Ik zou echt “not amused” zijn als iemand mij zomaar op tinder zou zetten als opvulling, laat staan mijn kind.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201702137
#helpingoutthelocals #proudtohelp #motivation #goals

.
afspraak tandarts verzetten
pi_201702138
Boeiend, ik heb ook gewoon de kat van de buurman gebruikt voor een foto. Heb ik zijn toestemming gevraagd? Nee.
  zondag 10 oktober 2021 @ 11:14:04 #296
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201702149
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 09:30 schreef Groepfunder het volgende:
Ik heb Breeze maar 'ns op mijn telefoon geïnstalleerd. Op aanvragen van een oud-collega. Op dit moment ben ik nog niet helemaal blij met mijn profiel. Met name de Q&A-sectie kan beter. Maar ik had gisteren nog niet zoveel inspiratie. :) Sowieso is 'een dating-profiel invullen' geen hobby van me. 't Is best ingewikkeld.
Ik overdenk die dingen ook vaak waardoor het alleen maar erger wordt. :P
pi_201702171
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:12 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Boeiend, ik heb ook gewoon de kat van de buurman gebruikt voor een foto. Heb ik zijn toestemming gevraagd? Nee.
Serieus :D , gewoon een random kat gepakt voor een tinderfoto ^O^
pi_201702185
Nou nou gepakt, zat gewoon heel lief op schoot! O+

[ Bericht 52% gewijzigd door Tyranoesauroes op 10-10-2021 11:36:25 ]
pi_201702342
Vinden jullie zonnenbrilfoto's ook zo irritant?
  zondag 10 oktober 2021 @ 11:38:29 #300
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201702355
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:37 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Vinden jullie zonnenbrilfoto's ook zo irritant?
Een no-go. Net zoals duckfaces, tatoeages, 'een wijntje', het onjuist gebruik van het woord 'me' en statements over corona en vaccineren.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')