Laten we het hopen! Bij mij zou hij van de p50 naar de p30 zijn gegaanquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:15 schreef Mahra het volgende:
En daar sta je dan ineens bovenaan. Slik slik!
Lily, hopelijk zitten ze er gewoon naast. Bij mij zeiden ze ook dat ze van p50 naar p80 is gegaan en een week later bleek het toch niet zo te zijn.
Oh, maar dat kan volgende week alweer anders zijn. Maak je geen zorgen hoor!quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:11 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Laten we het hopen! Bij mij zou hij van de p50 naar de p30 zijn gegaan
Had je het verwacht of was het een verassing?quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vandaag babyshower gehadWas erg leuk
Nu helemaal gesloopt op de bank
Mijn schoonmoeder belde me donderdag en vroeg of ik het oke vond als ze tussen 12 en 1 even langs zou komen vandaag, want ze zou in de buurt zijn. En ik zou niet hoeven lunchen, daar zou zij voor zorgen. Toen had ik wel een vermoedenquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:38 schreef Mahra het volgende:
[..]
Had je het verwacht of was het een verassing?
Lekker geluncht, ze hadden wat babyshowerquizjes die we deden - sommige voor mij om te beantwoorden, sommige voor allemaal - en vooral veel knuffels, voorleesboeken en kleding gekregenquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:04 schreef elamanilo het volgende:
Rebubbled, wat een rijkdom in je bed
TheGirlNextDoor, wat leuk en lief! Wat hebben jullie allemaal gedaan? En wat heb je zoal gekregen?
Ohh Mahra, dat is nog een heleboel! Overwerk jezelf nietGeboortekaartje zelf tekenen/maken is ook leuk. En je kunt ze dan bij een drukwerktoko laten afdrukken.
Succes meidquote:Op zaterdag 11 september 2021 17:18 schreef Mahra het volgende:
Ik moet nog zoveel regelen. Ga zo even ledikant hoezen halen bij Ikea. Kon ze gisteren bij H&M niet vinden.
We hebben ook nog geen geboortekaartjes gevonden. Niks wat we mooi vinden. Moet ook nog een geboortefeest regelen... een leuk jurkje voor haar laten naaien, etc. Oh een trouwakte ophalen wat anders kunnen we haar straks niet inschrijven. Zoveel te doen. Hoofd loopt over.
Hahaha, vrouwen hebben echt alles door. Ik had het ook door, maar mijn man is nog steeds in de veronderstelling dat ik niks door had.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder belde me donderdag en vroeg of ik het oke vond als ze tussen 12 en 1 even langs zou komen vandaag, want ze zou in de buurt zijn. En ik zou niet hoeven lunchen, daar zou zij voor zorgen. Toen had ik wel een vermoeden
Ik ben helaas niet zo creatief, hahaha. Ken jij anders leuke websites die leuk geboortekaarten hebben?quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:04 schreef elamanilo het volgende:
Rebubbled, wat een rijkdom in je bed
TheGirlNextDoor, wat leuk en lief! Wat hebben jullie allemaal gedaan? En wat heb je zoal gekregen?
Ohh Mahra, dat is nog een heleboel! Overwerk jezelf nietGeboortekaartje zelf tekenen/maken is ook leuk. En je kunt ze dan bij een drukwerktoko laten afdrukken.
Wat moet jij allemaal nog hebben?quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:34 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Succes meid
Ja het is enorm veel werk. Zeker als het je 1e kind is en nog geen speentje in huis hebt
Ik had het zonder mijn man nooit gered. Hij heeft 90% gedaan….. waardoor we nu klaar zijn op een paar dingen na. Die ga ik online bestellen, kan ook als het kind er al is
Jazekerquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:45 schreef Mahra het volgende:
[..]
Hahaha, vrouwen hebben echt alles door. Ik had het ook door, maar mijn man is nog steeds in de veronderstelling dat ik niks door had.Hopelijk heb je een leuke dag gehad.
Heb je een lijstje gemaakt met wat je allemaal nog moet? Dat scheelt misschien wat drukte/chaos in je hoofd. En gewoon rustig beginnen met de belangrijkste dingen, als je die eenmaal hebt kan de rest ook later nog wel als de baby er isquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:49 schreef Mahra het volgende:
[..]
Wat moet jij allemaal nog hebben?
De babykamer is nog niet af, sterker nog we zijn er nog niet aan begonnen.
Fijn dat je het leuk hebt gehad. Ja, beginnen met alle kleding wassen (morgen doen) en mijn vluchttas inpakken. Andere belangrijke dingen zijn geboortekaart, geboortefeest en trouwakte ophalen. En de rest ga ik bestellen. Ik ben ook perfectionistisch, helaas. Al haar spullen moeten mooi zijn, etc.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jazeker
[..]
Heb je een lijstje gemaakt met wat je allemaal nog moet? Dat scheelt misschien wat drukte/chaos in je hoofd. En gewoon rustig beginnen met de belangrijkste dingen, als je die eenmaal hebt kan de rest ook later nog wel als de baby er is
Een babyfoon en campingbedje voor als we uit logeren gaan. En de geboortekaartjes. Ik heb t kaartje al maar moet de tekst nog. Dat is alles.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:49 schreef Mahra het volgende:
[..]
Wat moet jij allemaal nog hebben?
De babykamer is nog niet af, sterker nog we zijn er nog niet aan begonnen.
Wij hebben zowel vorige keer (toen hadden ze nog een andere bedrijfsnaam) en deze keer gekozen voor Pretty Orange.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:46 schreef Mahra het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet zo creatief, hahaha. Ken jij anders leuke websites die leuk geboortekaarten hebben?
Ja die hebben we hier ook liggen. Gezien m'n hoeveelheid vruchtwater en de plons van de vorige keer ga ik weer voor laagjes eropquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:43 schreef Keroppi het volgende:
Oh en misschien heeft iemand nog iets aan deze tip: Ikea heeft een waterdichte/afstotende matrasbeschermer die niet kraakt.
Dat plastic ding uit het kraampakket zal vast zijn werk doen, maar ik vind dit een stuk comfortabeler slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |