abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201306878
Uitgerekende data:

2 oktober: Mahra (meisje)
4 oktober: LauriLynne (meisje)
22 oktober: _Lily_ (jongen)

Begin november: onomatopee
2 november: ***TheGirlNextDoor*** (meisje)
3 november: douche-eendje
Half november: Takkie88 (meisje)
19 november: BananaPancake

8 december: altootje86 (jongen)
23 december: Poepz0r's vrouw (meisje)

Oud&nieuw 2021/2022: elamanilo (meisje)

2022
Begin januari: eponine (meisje)
22 januari: littledrummergirl
29 januari: LaBelleFleur27
30 januari: CaVaBien

8 maart: Bottoms_up

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_201307469
Oh rebubbled wat een heerlijke foto van je duo O+
pi_201308022
En daar sta je dan ineens bovenaan. Slik slik!

Lily, hopelijk zitten ze er gewoon naast. Bij mij zeiden ze ook dat ze van p50 naar p80 is gegaan en een week later bleek het toch niet zo te zijn.
pi_201308969
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:15 schreef Mahra het volgende:
En daar sta je dan ineens bovenaan. Slik slik!

Lily, hopelijk zitten ze er gewoon naast. Bij mij zeiden ze ook dat ze van p50 naar p80 is gegaan en een week later bleek het toch niet zo te zijn.
Laten we het hopen! Bij mij zou hij van de p50 naar de p30 zijn gegaan
pi_201309027
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 17:11 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Laten we het hopen! Bij mij zou hij van de p50 naar de p30 zijn gegaan
Oh, maar dat kan volgende week alweer anders zijn. Maak je geen zorgen hoor!
pi_201309074
Ik moet nog zoveel regelen. Ga zo even ledikant hoezen halen bij Ikea. Kon ze gisteren bij H&M niet vinden.

We hebben ook nog geen geboortekaartjes gevonden. Niks wat we mooi vinden. Moet ook nog een geboortefeest regelen... een leuk jurkje voor haar laten naaien, etc. Oh een trouwakte ophalen wat anders kunnen we haar straks niet inschrijven. Zoveel te doen. Hoofd loopt over.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mahra op 11-09-2021 17:49:24 ]
pi_201309755
Aah rebubbled, wat een smeltfoto!

Ik kon al niet wachten totdat mijn baby geboren gaat worden, maar nu ik zo'n foto zie van jouw meiden, al helemaal niet meer :P

Veel geluk met jullie mooie gezinnetje en een hele fijne kraamperiode!
  zaterdag 11 september 2021 @ 18:11:17 #8
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_201309858
Vandaag babyshower gehad O+ Was erg leuk O+ Nu helemaal gesloopt op de bank :D
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_201310991
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vandaag babyshower gehad O+ Was erg leuk O+ Nu helemaal gesloopt op de bank :D
Had je het verwacht of was het een verassing?
  zaterdag 11 september 2021 @ 19:46:42 #10
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_201311100
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:38 schreef Mahra het volgende:

[..]
Had je het verwacht of was het een verassing?
Mijn schoonmoeder belde me donderdag en vroeg of ik het oke vond als ze tussen 12 en 1 even langs zou komen vandaag, want ze zou in de buurt zijn. En ik zou niet hoeven lunchen, daar zou zij voor zorgen. Toen had ik wel een vermoeden :+
|| justdiggit.org ||
pi_201311351
Rebubbled, wat een rijkdom in je bed O+

TheGirlNextDoor, wat leuk en lief! Wat hebben jullie allemaal gedaan? En wat heb je zoal gekregen?

Ohh Mahra, dat is nog een heleboel! Overwerk jezelf niet ;) Geboortekaartje zelf tekenen/maken is ook leuk. En je kunt ze dan bij een drukwerktoko laten afdrukken.
  zaterdag 11 september 2021 @ 20:25:00 #12
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_201311674
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:04 schreef elamanilo het volgende:

TheGirlNextDoor, wat leuk en lief! Wat hebben jullie allemaal gedaan? En wat heb je zoal gekregen?

Ohh Mahra, dat is nog een heleboel! Overwerk jezelf niet ;) Geboortekaartje zelf tekenen/maken is ook leuk. En je kunt ze dan bij een drukwerktoko laten afdrukken.
Lekker geluncht, ze hadden wat babyshowerquizjes die we deden - sommige voor mij om te beantwoorden, sommige voor allemaal - en vooral veel knuffels, voorleesboeken en kleding gekregen O+
|| justdiggit.org ||
pi_201311828
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 17:18 schreef Mahra het volgende:
Ik moet nog zoveel regelen. Ga zo even ledikant hoezen halen bij Ikea. Kon ze gisteren bij H&M niet vinden.

We hebben ook nog geen geboortekaartjes gevonden. Niks wat we mooi vinden. Moet ook nog een geboortefeest regelen... een leuk jurkje voor haar laten naaien, etc. Oh een trouwakte ophalen wat anders kunnen we haar straks niet inschrijven. Zoveel te doen. Hoofd loopt over.
Succes meid
Ja het is enorm veel werk. Zeker als het je 1e kind is en nog geen speentje in huis hebt
Ik had het zonder mijn man nooit gered. Hij heeft 90% gedaan….. waardoor we nu klaar zijn op een paar dingen na. Die ga ik online bestellen, kan ook als het kind er al is
pi_201311903
TGND: wat leuk van de babyshower! Zoiets was het ook bij mij drie jaar geleden, alleen dan zonder spelletjes want er was heel goed ingeschat dat dat niet zo bij mij past :D

Is een babyshower bij een tweede/volgend kindje gebruikelijk? Weten jullie dat? Dan weet ik of ik me ergens op zou moeten voorbereiden :+

Hier de 23 weken aangetikt inmiddels. Merk wel dat het lichamelijk echt anders is dan bij de eerste. Niet alleen qua groei (dat gaat nu veel harder dan toen) maar ook qua vermoeidheid. Lig op m’n vrije dagen regelmatig even een dutje te doen als peuter ook slaapt. Het helpt ook niet echt dat we geen benedenverdieping hebben momenteel, die wordt compleet verbouwd/aangebouwd. Maarrr, wat verbouwen betreft is het nog maar 6 ā 7 weken afzien :') (en as. maandag gaan we week 5 in…)
pi_201311985
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Mijn schoonmoeder belde me donderdag en vroeg of ik het oke vond als ze tussen 12 en 1 even langs zou komen vandaag, want ze zou in de buurt zijn. En ik zou niet hoeven lunchen, daar zou zij voor zorgen. Toen had ik wel een vermoeden :+
Hahaha, vrouwen hebben echt alles door. Ik had het ook door, maar mijn man is nog steeds in de veronderstelling dat ik niks door had. :D Hopelijk heb je een leuke dag gehad.
pi_201312002
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:04 schreef elamanilo het volgende:

Ik ben helaas niet zo creatief, hahaha. Ken jij anders leuke websites die leuk geboortekaarten hebben?
pi_201312039
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:34 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Succes meid
Ja het is enorm veel werk. Zeker als het je 1e kind is en nog geen speentje in huis hebt
Ik had het zonder mijn man nooit gered. Hij heeft 90% gedaan….. waardoor we nu klaar zijn op een paar dingen na. Die ga ik online bestellen, kan ook als het kind er al is
Wat moet jij allemaal nog hebben?

De babykamer is nog niet af, sterker nog we zijn er nog niet aan begonnen.
  zaterdag 11 september 2021 @ 20:55:42 #18
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_201312115
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:45 schreef Mahra het volgende:

[..]
Hahaha, vrouwen hebben echt alles door. Ik had het ook door, maar mijn man is nog steeds in de veronderstelling dat ik niks door had. :D Hopelijk heb je een leuke dag gehad.
Jazeker O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:49 schreef Mahra het volgende:

[..]

Heb je een lijstje gemaakt met wat je allemaal nog moet? Dat scheelt misschien wat drukte/chaos in je hoofd. En gewoon rustig beginnen met de belangrijkste dingen, als je die eenmaal hebt kan de rest ook later nog wel als de baby er is :Y
|| justdiggit.org ||
pi_201312448
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Jazeker O+
[..]
Heb je een lijstje gemaakt met wat je allemaal nog moet? Dat scheelt misschien wat drukte/chaos in je hoofd. En gewoon rustig beginnen met de belangrijkste dingen, als je die eenmaal hebt kan de rest ook later nog wel als de baby er is :Y
Fijn dat je het leuk hebt gehad. Ja, beginnen met alle kleding wassen (morgen doen) en mijn vluchttas inpakken. Andere belangrijke dingen zijn geboortekaart, geboortefeest en trouwakte ophalen. En de rest ga ik bestellen. Ik ben ook perfectionistisch, helaas. Al haar spullen moeten mooi zijn, etc.
pi_201313286
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:49 schreef Mahra het volgende:

[..]

Een babyfoon en campingbedje voor als we uit logeren gaan. En de geboortekaartjes. Ik heb t kaartje al maar moet de tekst nog. Dat is alles.

En een kinderstoel maar die doen we tzt.

Maar zelf had ik hier allemaal geen energie voor. Mijn man heeft ontdekt dat de baby z’n nieuwste hobby is. Hij vond het heerlijk om alles uit te pluizen en uit te zoeken. Hij heeft samen met mijn schoonvader alles gedaan, ze gingen er meerdere weekenden samen op uit de laatste maanden.
  FOK!fossiel zaterdag 11 september 2021 @ 21:48:11 #21
1455 Keroppi
kool kikker
pi_201313489
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:46 schreef Mahra het volgende:

[..]
Ik ben helaas niet zo creatief, hahaha. Ken jij anders leuke websites die leuk geboortekaarten hebben?
Wij hebben zowel vorige keer (toen hadden ze nog een andere bedrijfsnaam) en deze keer gekozen voor Pretty Orange.

Toen omdat ze een design hadden wat (na flinke aanpassingen in de editor) aan onze wensen voldeed.

Als je een proefdruk bestelt krijg je ook allerlei staaltjes van papier hoe de diverse opties eruit zien.

Deze keer hebben we (nouja mijn vriend) iets feom scratch ontworpen. We hadden in theorie dus elke aanbieder kunnen kiezen maar hebben vanwege de service weer voor dit bedrijf gekozen.

Toen we de vorige keer de kaartjes binnenkregen was er namelijk aan de binnenkant een aanzienlijk kleurverschil met de proefdruk waardoor bepaalde tekst niet goed leesbaar was. Met slechts 1 telefoontje + foto van het verschil was het geregeld en kregen we zonder gezeur een nieuwe set kaarten opgestuurd.
Chick on a mission
pi_201314241
Voor het geboortekaartje zijn wij weer geslaagd bij de plek waar die van Bas ook vandaan komt, petite fleur. Kregen ook net zoals keroppi bij de proefdruk allerlei staaltjes aan papier type, envelop kleurtjes etc. We vonden er al heel snel een er tussenuit springen, daarvan heb ik nog wat kleine dingen op de achterzijde aangepast.
pi_201314674
Ik heb me vanavond ook maar eens op de kaartjes gestort, wat is het grotendeels eenheidsworst zeg :{ de kaartjes met folieopdruk, silhouetjes van kinderen en jungledieren vliegen je om de oren.

T gaat nog wel even duren voor ik iets leuks heb gevonden denk ik. Ik twijfel ook nog of ik losjes voor hetzelfde stijltje wil gaan als het kaartje van kapitein of niet.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  FOK!fossiel zaterdag 11 september 2021 @ 22:43:23 #24
1455 Keroppi
kool kikker
pi_201314828
Oh en misschien heeft iemand nog iets aan deze tip: Ikea heeft een waterdichte/afstotende matrasbeschermer die niet kraakt.

Dat plastic ding uit het kraampakket zal vast zijn werk doen, maar ik vind dit een stuk comfortabeler slapen ;)
Chick on a mission
pi_201314867
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 22:43 schreef Keroppi het volgende:
Oh en misschien heeft iemand nog iets aan deze tip: Ikea heeft een waterdichte/afstotende matrasbeschermer die niet kraakt.

Dat plastic ding uit het kraampakket zal vast zijn werk doen, maar ik vind dit een stuk comfortabeler slapen ;)
Ja die hebben we hier ook liggen. Gezien m'n hoeveelheid vruchtwater en de plons van de vorige keer ga ik weer voor laagjes erop _O- .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')