SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 11-09-2021 08:28:51 ]
Ja tegen de zon. Die kan ik met klemmetjes vastmaken aan de deuren.quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:13 schreef mschol het volgende:
[..]
screens achterdeuren? tegen zonlicht ofzo?
ik ga misschien vandaag eens naar belgie, even een dagje op en neer.
maar van al die corona regeltjes wordt je wel gek (zeker vanwege alle uitzonderingen)
maar lijkt erop dat ik niks hoef in te vullen, alleen mn qr code moet hebben.
en van stof ofzo? dat je ze binnenhaalt tegen de regen?quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tegen de zon. Die kan ik met klemmetjes vastmaken aan de deuren.
ik denk even dagje antwerpen..quote:Waar ga je heen in België?
Top, dit tolereer ik.quote:
Zag gisteren wel een Dwuster met Zwitsers kenteken hier door het dorp rijdenquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag gisteren wel een Dwuster met Zwitsers kenteken hier door het dorp rijden
Verdacht wel jaquote:
Zat er een lieftallige dame achter het stuur?quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verdacht wel jaHet was zo'n bruinige dwuster
Dat kon ik niet zien, kwam opeens achter me langs gereden en daarna snel de bocht omquote:Op zaterdag 11 september 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat er een lieftallige dame achter het stuur?
Ze sneden je af!quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kon ik niet zien, kwam opeens achter me langs gereden en daarna snel de bocht om
quote:
spacecake?quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]Gisterenavond lekker in zandvoort op het strand geborreld en gegeten bij de Hippie Fish ofzoiets
zit je daar in een hotelletje?quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]Gisterenavond lekker in zandvoort op het strand geborreld en gegeten bij de Hippie Fish ofzoiets
Gebraden zeemeermin besteld?quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:51 schreef kwiwi het volgende:
Die weet altijd wel de grootste mafkezen te vinden.quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:48 schreef datismijnmening het volgende:
Deze beelden zijn puur goud
Weten we dat als je hier vanavond allemaal onsamenhangend aan het rondbazelen bentquote:
Heb Gergi al gezegd dat ie alleen een heel klein stukje moet etenz dat vond ie prima. Volgens mij gaat het hem meer om de ervaring, eens naar een coffeeshop gaan.quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
ojee niet doen hoor, kan je echt goed ziek van worden en urenlang spacen
Ik heb een plons-wc, dat zie ik allemaal niet.quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Top, dit tolereer ik.
Als je gaat melden hoe groot en andere details je uitwerpsel is dan keur ik dat af.
Ja soort ruw zeilstof. Het is meer dat het met die screens en regenachtig weer heel donker wordt in huis.quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
en van stof ofzo? dat je ze binnenhaalt tegen de regen?
[..]
ik denk even dagje antwerpen..
trein is wel duur geworden, 28 euro voor een enkeltje
Gelijk gewassen door Poseidon's kusquote:Op zaterdag 11 september 2021 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een plons-wc, dat zie ik allemaal niet.
die kan dan samen in de op met de plonscaaf en plonsorcaquote:Op zaterdag 11 september 2021 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een plons-wc, dat zie ik allemaal niet.
Ik ga het niet proberen hoor, heb nog nooit een joint ofzo gerooktquote:Op zaterdag 11 september 2021 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weten we dat als je hier vanavond allemaal onsamenhangend aan het rondbazelen bent
quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weten we dat als je hier vanavond allemaal onsamenhangend aan het rondbazelen bent
Ik ooit een keertje als pubertje maar vond het maar niks, en de lucht ervan vind ik niet te hachelenquote:Op zaterdag 11 september 2021 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga het niet proberen hoor, heb nog nooit een joint ofzo gerookt
meurt als de neten iddquote:Op zaterdag 11 september 2021 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ooit een keertje als pubertje maar vond het maar niks, en de lucht ervan vind ik niet te hachelen
Vreselijke luchtquote:Op zaterdag 11 september 2021 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ooit een keertje als pubertje maar vond het maar niks, en de lucht ervan vind ik niet te hachelen
Ohquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren had ik lekkere worstjes waar kaas in zat
quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren had ik lekkere worstjes waar kaas in zat
Geloof dat ze Biden vandaag nieuwe batterijtjes geven voor een optreden in NYC?quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:06 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen een gelukkige 9-11 vandaag.
My dear fellow Americans, today on December the seventh we commemorate the cowardly attack on Las Vegas by the evil Smurfs.quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geloof dat ze Biden vandaag nieuwe batterijtjes geven voor een optreden in NYC?
ja dat kan echt niet meerquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
My dear fellow Americans, today on December the seventh we commemorate the cowardly attack on Las Vegas by the evil Smurfs.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
My dear fellow Americans, today on December the seventh we commemorate the cowardly attack on Las Vegas by the evil Smurfs.
Kwam er gisteren pas achter dat de Hongaren eigenlijk de reden zijn dat er twee supermachten minder zijn en waarom dat het Suez kanaal Egyptisch is.quote:
waarom dan?quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam er gisteren pas achter dat de Hongaren eigenlijk de reden zijn dat er twee supermachten minder zijn en waarom dat het Suez kanaal Egyptisch is.
Dacht iets met leuke beestjesquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.naturetoday.c(...)s/message/?msg=28126
Doe je mee??![]()
De Sovjets vielen Hongarije binnen na een opstand in Boedapest en tegelijkertijd nam Nasser de controle over het Suez kanaal over, dit pikten Israel, Frankrijk en Engeland niet dus die vielen op hun beurt weer Egypte binnen, Eisenhower zag in Hongarije het grote gevaar van een derde wereldoorlog maar door de inval in Egypte kon hij moreel zijn vingertje niet heffen tegen de Sovjet Unie, dus floot hij Engeland, Frankrijk en Israel terug in ruil voor een non interventie afspraak in Hongarije.quote:
Ik zeg veel, stikt van de spinnetjes dit jaar.quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.naturetoday.c(...)s/message/?msg=28126
Doe je mee??![]()
ahquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Sovjets vielen Hongarije binnen na een opstand in Boedapest en tegelijkertijd nam Nasser de controle over het Suez kanaal over, dit pikten Israel, Frankrijk en Engeland niet dus die vielen op hun beurt weer Egypte binnen, Eisenhower zag in Hongarije het grote gevaar van een derde wereldoorlog maar door de inval in Egypte kon hij moreel zijn vingertje niet heffen tegen de Sovjet Unie, dus floot hij Engeland, Frankrijk en Israel terug in ruil voor een non interventie afspraak in Hongarije.
Is volgens mij de enige keer dat de Russen en de Amerikanen diplomatiek zij aan zij stonden en Chroesjtsjov wilde zelfs zover gaan om Frankrijk en Engeland de oorlog te verklaren maar dat ging de Amerikanen dan weer te ver.
Zoiets op zijn US
overal waar ik kom zijn zequote:Op zaterdag 11 september 2021 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg veel, stikt van de spinnetjes dit jaar.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien volgen ze je wel?
quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht iets met leuke beestjes
Dat je je plotseling omdraait en dan zie je duizenden achtervolgende spinnen zich snel verstoppen of een beetje nonchalant doen alsof ze je niet volgen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
die gedachte is al voorbij gekomen ja
ja zo fluitend omhoog kijkenquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je je plotseling omdraait en dan zie je duizenden achtervolgende spinnen zich snel verstoppen of een beetje nonchalant doen alsof ze je niet volgen.
nee heb ik niks te zoekenquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Loop je vandaag mee met unmute us?
Jaquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
nou dat duurt weer een week voordat bal in slaap kan komen
2 pootjes krantje en dan 1 pootje koffie en nog 1 pootje een croissantjequote:Op zaterdag 11 september 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje pompiedompiedom doen en krantje lezen.
He vriendquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:53 schreef Haags het volgende:
Ik heb de plié geprobeerd om uit te voeren.
Conclusie: ik ben niet zo goed in ballet.
wel mooi dat je het probeertquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:53 schreef Haags het volgende:
Ik heb de plié geprobeerd om uit te voeren.
Conclusie: ik ben niet zo goed in ballet.
Zo klinken ze bijna liefquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 pootjes krantje en dan 1 pootje koffie en nog 1 pootje een croissantje
Ja mijn dochter daagt mij uit. Ze lacht me alleen vierkant uit en zegt keihard dat ik er echt HELEMAAL niets van kan.quote:
US vast wel. Wel bijzonder dat door het hele land willen dat US zijn ding weer kan gaan doen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb ik niks te zoeken![]()
moet zo ook werken
helemaal nietquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:55 schreef Haags het volgende:
[..]
he maatje.
@:dud0r reageert niet meer hier.
Wat een homoquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:55 schreef Haags het volgende:
[..]
he maatje.
@:dud0r reageert niet meer hier.
uhm?quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US vast wel. Wel bijzonder dat door het hele land willen dat US zijn ding weer kan gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |