SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 11-09-2021 08:28:51 ]
Ja tegen de zon. Die kan ik met klemmetjes vastmaken aan de deuren.quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:13 schreef mschol het volgende:
[..]
screens achterdeuren? tegen zonlicht ofzo?
ik ga misschien vandaag eens naar belgie, even een dagje op en neer.
maar van al die corona regeltjes wordt je wel gek (zeker vanwege alle uitzonderingen)
maar lijkt erop dat ik niks hoef in te vullen, alleen mn qr code moet hebben.
en van stof ofzo? dat je ze binnenhaalt tegen de regen?quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tegen de zon. Die kan ik met klemmetjes vastmaken aan de deuren.
ik denk even dagje antwerpen..quote:Waar ga je heen in België?
Top, dit tolereer ik.quote:
Zag gisteren wel een Dwuster met Zwitsers kenteken hier door het dorp rijdenquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag gisteren wel een Dwuster met Zwitsers kenteken hier door het dorp rijden
Verdacht wel jaquote:
Zat er een lieftallige dame achter het stuur?quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verdacht wel jaHet was zo'n bruinige dwuster
Dat kon ik niet zien, kwam opeens achter me langs gereden en daarna snel de bocht omquote:Op zaterdag 11 september 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat er een lieftallige dame achter het stuur?
Ze sneden je af!quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kon ik niet zien, kwam opeens achter me langs gereden en daarna snel de bocht om
quote:
spacecake?quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]Gisterenavond lekker in zandvoort op het strand geborreld en gegeten bij de Hippie Fish ofzoiets
zit je daar in een hotelletje?quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]Gisterenavond lekker in zandvoort op het strand geborreld en gegeten bij de Hippie Fish ofzoiets
Gebraden zeemeermin besteld?quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:51 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |