abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201299701
Volgens jouw cijfers zijn er in heel Nederland nu 0.4 kinderen die een onschuldige ontsteking opgelopen hebben wat mogelijk komt omdat ze gevaccineerd zijn :o
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201299721
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Voor jonge kinderen? Serieus? Dat denk je?
Een paar duizend kinderen in Nederland zullen long covid hebben. En voor een deel zal dat grote gevolgen hebben.
pi_201299736
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Een paar duizend kinderen in Nederland zullen long covid hebben. En voor een deel zal dat grote gevolgen hebben.
Ohjoh, lekker man, en dat weet je allemaal vanwege je grote teen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:45:36 #79
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201299742
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat onderzoek dat gedeeld werd was duidelijk, ontsteking hartspier voor jongetjes is 6x waarschijnlijker van Vaccin dan van een besmetting corona.

Long Covid voor kinderen is BS wat je niet met feiten en goede statistieken kan onderbouwen.
Kwestie van tijd dan worden baby's met long covid geboren al helemaal als de moeder een ongevaccineerde is :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201299771
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ohjoh, lekker man, en dat weet je allemaal vanwege je grote teen?
Er zijn in deze reeks al tientallen berichten over long covid langs gekomen mijn waarde Ludo. Die ga ik niet nog een keer voor je opzoeken. Als jij ondanks die berichten denkt dat ik dat uit mijn duim zuig dan moet je dat lekker geloven.
pi_201299788
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Kwestie van tijd dan worden baby's met long covid geboren al helemaal als de moeder een ongevaccineerde is :o
Tjah keb wel van complicaties gehoord van Corona voor moeders, maar okay, lekker zelf weten allemaal vind ik...

Uiteindelijk is dit een enorm mild virus gebleken, alle angst en paniek was overdreven, laten we daar blij mee zijn.

En laten we het een les noemen dat overheden zo extreem kunnen reageren...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299802
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Er zijn in deze reeks al tientallen berichten over long covid langs gekomen mijn waarde Ludo. Die ga ik niet nog een keer voor je opzoeken. Als jij ondanks die berichten denkt dat ik dat uit mijn duim zuig dan moet je dat lekker geloven.
Klopt ja, het artikel van RIVM geloof je dat nou wel trouwens? Long Covid komt relatief vaker voor bij oudere mensen, niet jongere.
pi_201299816
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Klopt ja, het artikel van RIVM geloof je dat nou wel trouwens? Long Covid komt relatief vaker voor bij oudere mensen, niet jongere.
BNW / Coronavirus1984 - #136 -You can run but you can't hide
pi_201299841
quote:
Hehh, t.o.v. wat wil je het gaan vergelijken dan? Relatief aan wat vaak long Covid? Kanker?

Sorry hoor maar als je het over "jongere" hebt als bijzonderheidje dan neem ik toch aan dat je leeftijd gebruikt als independent variable.
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:51:08 #85
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201299842
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Ga je nu toegeven dat je er naast zat dan?
:') .
Huilen dan.
pi_201299877
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hehh, t.o.v. wat wil je het gaan vergelijken dan? Relatief aan wat vaak long Covid? Kanker?

Sorry hoor maar als je het over "jongere" hebt als bijzonderheidje dan neem ik toch aan dat je leeftijd gebruikt als independent variable.
Net zo als dat mensen die overlijden aan covid vaker ouder zijn of andere ziektes hebben komt long covid vaker voor onder ouderen en jongeren. En ik geloof het RIVM best dat het het vaakst bij de ouderen voorkomt.
pi_201299889
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
:') .
Ik verwacht niet dat hij dat gaat toegeven hoor.
pi_201299938
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Net zo als dat mensen die overlijden aan covid vaker ouder zijn of andere ziektes hebben komt long covid vaker voor onder ouderen en jongeren. En ik geloof het RIVM best dat het het vaakst bij de ouderen voorkomt.
.. ???

Vaker voor dan wat?
pi_201299952
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
.. ???

Vaker voor dan wat?
Iedereen buiten de groepen 15-25 jaar en 70+ bijvoorbeeld
pi_201300042
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wil je nu nog steeds beweren dat het risicovoller is om kinderen wel in te enten dan niet?
En tot hoe jong wil meneer gaan ?

quote:
Moderna-vaccin nu ook getest op baby's
Het geneesmiddelenbedrijf Moderna is gestart met het testen van zijn coronavaccin op baby's vanaf zes maanden. Ook kinderen onder 12 jaar krijgen in deze proeffase een prik
https://www.tijd.be/onder(...)baby-s/10291642.html
Waanzin ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201300100
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[..]
Waanzin ...
Vanwege de risico's zou ik het voor geen enkele leeftijdsgroep laten.
Of het zinvol is om kinderen in te enten voor ze de basisschoolleeftijd hebben is weer een andere discussie.
pi_201300119
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vanwege de risico's zou ik het voor geen enkele leeftijdsgroep laten.
Of het zinvol is om kinderen in te enten voor ze de basisschoolleeftijd hebben is weer een andere discussie.
Ze testen nu op 6 maand oude baby's ... nogmaals ... wanneer spuiten we foetussen ?
Obsessieve massahypnotische waanzin
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201300172
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ze testen nu op 6 maand oude baby's ... nogmaals ... wanneer spuiten we foetussen ?
Obsessieve massahypnotische waanzin
In Nederland vaccineren we vooralsnog alleen bij 12+
Men denkt er hier over om ook vanaf 6 te gaan inenten, wat ik helemaal niet zo gek zou vinden.

Inenten bij nog jongere kinderen is misschien niet heel zinvol, maar er is tevens zo goed als geen risico in die groep als je ze gaat inenten. Ik vind die vraag daarom niet zo boeiend. Waarschijnlijk kunnen we hier maar beter mee wachten zolang er nog landen zijn waar er tekorten zijn aan vaccins voor volwassenen.

Maar jij weet toch ook dat baby's al heel vroeg voor van alles en nog wat worden ingeënt?
Vind je dat dan ook zo verschrikkelijk?
  vrijdag 10 september 2021 @ 22:23:12 #94
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201300288
Oh noes ze testen op babies :'( !!!

Echt, deze selectieve verontwaardiging :') .

[ Bericht 8% gewijzigd door Isdatzo op 10-09-2021 22:36:11 ]
Huilen dan.
pi_201300296
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar jij weet toch ook dat baby's al heel vroeg voor van alles en nog wat worden ingeënt?
Vind je dat dan ook zo verschrikkelijk?
Tegen serieuse ziekten die bedreigend zijn voor kinderen, en met vaccins(technologie)
die al jaaaaaaren getest en gebruikt worden.
pi_201300334
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:23 schreef Isdatzo het volgende:
MIMIIMIMIMI ZE TESTEN OP BABY'S :'( !!!

Echt, deze selectieve verontwaardiging :') .
OBSESSIEVE HYPNOTISCHE WAANZIN
  vrijdag 10 september 2021 @ 22:31:24 #97
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201300379
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
OBSESSIEVE HYPNOTISCHE WAANZIN
Ja als jij 't zegt
Huilen dan.
pi_201300451
quote:
Ziekenhuizen zijn niet in staat om de capaciteit van de intensive cares uit te breiden naar 1700 bedden als dat nodig is bij een nieuwe golf. Het maximum is 1350 bedden. Dat stellen de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) en de beroepsvereniging V&VN IC. Zij hebben vrijdag een zogeheten opschalingsplan gepresenteerd.

Dat het eerder afgesproken aantal niet kan worden gehaald, komt onder meer door de 'uitgestelde zorg'. Mensen die tijdens de eerste en tweede golf niet konden worden behandeld, moeten nu alsnog worden geholpen. Bovendien is er minder personeel beschikbaar, 'de uitstroom is hoger gebleken dan de instroom' en de ziekenhuizen kampen met een hoog ziekteverzuim.

De intensive cares hebben momenteel iets meer dan 900 bedden beschikbaar, waarvan bijna 800 in gebruik zijn. Dat zijn niet alleen coronapatiënten, maar ook mensen met andere ernstige aandoeningen, de zogeheten non-Covid-patiënten. Als het aantal opgenomen patiënten stijgt, kan de capaciteit eerst omhoog naar 1150 bedden, maar dan moeten ziekenhuizen wel 'strenger beoordelen welke patiënten wel en welke niet baat hebben bij ic-opname'. Bovendien kan zo'n verhoging niet te lang duren.

Als er genoeg ondersteuning komt, zou de capaciteit verder omhoog kunnen naar 1350 bedden. Dat is vier weken lang vol te houden, schrijven de NVIC en V&VN IC. Als het aantal patiënten die grens overschrijdt, komt 'code zwart' in beeld. Dan moeten artsen kiezen welke patiënten nog kunnen worden geholpen en wie niet.
https://www.ad.nl/binnenl(...)gezondheid~a52a4287/
:{
pi_201300470
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[..]
Waanzin ...
Het is vooral heel vreemd. Kinderen lopen amper tot geen risico en we weten dat de bescherming van de vaccinaties per maand minder wordt. Bovendien kunnen gevaccineerden het virus alsnog verspreiden. Dus waarom zou je dit dan in hemelsnaam gaan toedienen op baby's? Je bent ook als ouder wel een beetje gestoord als je daarmee in zou gaan stemmen trouwens. Je kroost dient letterlijk als proefkonijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201300521
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:31 schreef Isdatzo het volgende:
Ja als jij 't zegt
Open je ogen, kijk naar de wereld ... iedereen is dwangmatig geobsedeerd door het vaccin , het vaccin, het vaccin ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')