Thanks again!quote:
Hopelijk trekken ze de keutel niet weer inquote:
/Carequote:Op vrijdag 10 september 2021 15:27 schreef Zipportal het volgende:
R-waarde ook weer 1,02.
0,04 meer dan gisteren.
Er is zoveel mis met de argumentatie van Hugo om voortaan mondkapjes te dragen in het OV dat het geen eens zin heeft om hier tegenin te gaan eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:20 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waar zit hier precies de vraag dan?
[..]
Ik vind het vooral zeer storend dat Hugo de Jonge zich wederom voortijdig hierover uitlaat in de pers. Je weet bijna zeker dat gezien de geschiedenis een voorbode is voor het OMT van komende week. Die gaan niet afgeschaft worden, en als het OMT het wel van plan was, dan is nu de tendens wel dat het OMT denkt oh. misschien moeten we het toch maar niet adviseren.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:33 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Er is zoveel mis met de argumentatie van Hugo om voortaan mondkapjes te dragen in het OV dat het geen eens zin heeft om hier tegenin te gaan eerlijk gezegd.
Jammer, ik zal jouw bijdragen in elk geval missen, die waren van hogere kwaliteit dan sommige anderen. Ik post de laatst tijd ook veel minder, vooral omdat je bij sommige (ik noem ze niet bij naam) tegen een muur aan het praten ben.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:39 schreef Spablauw214 het volgende:
Voor wie het interesseert.
Ik heb besloten niet meer te gaan posten in COR. In ieder geval de komende tijd.
Hoewel hier echt goede, constructieve discussies gevoerd worden, heb ik het gevoel dat ik na al die maanden een beetje uitgeluld ben zo langzamerhand. Alles is gezegd en besproken. Dat er dan met enige regelmaat ook nog mensen een ander menen de maat te moeten nemen, maakt dat ik er wel klaar mee ben nu.
Fijne voortzetting allen. Ik hoop dat we snel van dit gezanik af zijn en dat COR definitief naar het archief kan. Daar drink ik er 1 op.
quote:Eerder kwam naar buiten dat het kabinet overweegt om cafés, restaurants en de cultuursector alleen toegankelijk te maken met coronatoegangsbewijzen. Voor de horeca die na 22.00 uur open is, wordt gedacht aan verplichte kaartverkoop. De brancheorganisatie van de horeca heeft al laten weten niets te zien in de plannen van het kabinet.
Mede mogelijk gemaakt door Ticketmaster.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:42 schreef Cynicio het volgende:
Verplichte kaartverkoop![]()
![]()
Wereldvreemd deze mensen
[..]
Serieus, willen ze dat echt gaan doen, jezus, dit land is echt failliet, en weer wordt de horeca het pispaaltje van de overheid.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:42 schreef Cynicio het volgende:
![]()
Wereldvreemd deze mensen
[..]
Het kabinet heeft het voor de bühne gevraagd aan het OMT, en we weten allemaal wat het antwoord gaat zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:36 schreef Shaar12 het volgende:
Ze willen nu toch kijken of de nachthoreca al open kan per 25 september.
Jammer, wel begrijpelijkquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:39 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik heb besloten niet meer te gaan posten in COR. In ieder geval de komende tijd.
Hoewel hier echt goede, constructieve discussies gevoerd worden, heb ik het gevoel dat ik na al die maanden een beetje uitgeluld ben zo langzamerhand. Alles is gezegd en besproken. Dat er dan met enige regelmaat ook nog mensen een ander menen de maat te moeten nemen, maakt dat ik er wel klaar mee ben nu.
Fijne voortzetting allen. Ik hoop dat we snel van dit gezanik af zijn en dat COR definitief naar het archief kan. Daar drink ik er 1 op.
Ik kan me van het vorige OMT-advies herinneren dat het OMT zei dat ze één plek per 24 uur ofzo wilden zien die bezocht mocht worden. Zou dit daarmee te maken hebben misschien?quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:48 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Het kabinet heeft het voor de bühne gevraagd aan het OMT, en we weten allemaal wat het antwoord gaat zijn.
Nee, we moeten straks een kaartje kopen om na 22:00 op het terras te zitten!
na 22uurquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:42 schreef Cynicio het volgende:
![]()
Wereldvreemd deze mensen
[..]
Zoiets kan ik me ook herinneren. Dan kan je net zo goed niks doen. Een nachtclub kan daar niet op teren.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kan me van het vorige OMT-advies herinneren dat het OMT zei dat ze één plek per 24 uur ofzo wilden zien die bezocht mocht worden. Zou dit daarmee te maken hebben misschien?
quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Op een gegeven moment komt eigen verantwoordelijkheid ook gewoon weer om het hoekje kijken. Het leven zit vol met risico's en iedereen bepaald op individuele basis welk risico hij/zij wil nemen.
De kwetsbaren hebben ondertussen de kans gehad om een prik te halen (m.u.v. de kwetsbaren die het niet konden vanwege medische redenen), dan is het wel een keer mooi geweest hoor. Met deze redenatie kunnen ze zo'n maatregelen nog jaren rekken. Er zal immers altijd een risico zijn; Corona gaat niet opeens weg.
Bingokaart vol!quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Het hoofddoel is ook niet om elke dode te voorkomen, maar om het zorgapparaat beschikbaar te houden voor een ieder die het nodig heeft. Acuut of minder acuut.
Telkens wordt weer vergeten bij uitspraken als: 'Het is klaar! Kwetsbaren moeten zichzelf maar beschermen' of 'Iedereen kan nu gevaccineerd zijn. Alles weer open!', dat niet alleen ongevaccineerden of kwetsbaren een probleem hebben. Iedereen heeft een probleem als je kanker 6 maanden te laat wordt gediagnosticeerd of als je met je gebroken been even een paar dagen moet wachten.
Natuurlijk is het geen eentweetje dat de zorg overspoelt raakt bij alles los, maar Dansen met Janssen heeft wel aangetoond dat het snel kan gaan.
En dat is dus precies waar ze op rekenen: Kan niet rendabel draaien, dus dan maar dicht. Hoef je ook geen steun want je sluit uit eigen beweging je deuren.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:51 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Zoiets kan ik me ook herinneren. Dan kan je net zo goed niks doen. Een nachtclub kan daar niet op teren.
Zo zo, stoere taal zeg, heb jij je hooivork al geslepen voor het sprintje naar het Binnenhof?quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:51 schreef Confetti het volgende:
De Nederlandse bevolking en de Nederlandse ondernemers moeten snel onderkennen dat we geen regering meer hebben maar een regime. Totaal op hol geslagen, proportionaliteit totaal uit het oog verloren en wereldvreemd. Het is oorlog.
Zonder burgerlijke ongehoorzaamheid komt hier geen einde aan. Ik hoop dat de decentrale overheden Den Haag eens de middelvinger gaan geven, maar gelet op de partijpolitieke belangen die daar spelen vrees ik het ergste. De rechtspraak is al helemaal een lachertje.
Jammer. Maar wel herkenbaar verhaal verder, er zijn maar weinig ontwikkelingen eigenlijk. Ik post ook stukken minder de laatste dagen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:39 schreef Spablauw214 het volgende:
Waar staat dit?quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:42 schreef Cynicio het volgende:
![]()
Wereldvreemd deze mensen
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |