abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201293488
twitter

Erg mooi.
Zonder wrijving geen glans
pi_201293498
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:23 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

FRIESLANDED.
Thanks again! ^O^
Net op tijd.... de stoel naast me raakte vol. :+
*kuiert naar gezelliger regionen..... :W
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:27:04 #28
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201293536
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:23 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Erg mooi.
Hopelijk trekken ze de keutel niet weer in :).

Overigens beetje jammer om te verwijzen naar voetbalstadia etc, want die draaien ook gewoon op 2/3e capaciteit.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201293548
R-waarde ook weer 1,02.

0,04 meer dan gisteren.
pi_201293591
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:27 schreef Zipportal het volgende:
R-waarde ook weer 1,02.

0,04 meer dan gisteren.
/Care
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201293612
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:20 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Waar zit hier precies de vraag dan?
[..]

Er is zoveel mis met de argumentatie van Hugo om voortaan mondkapjes te dragen in het OV dat het geen eens zin heeft om hier tegenin te gaan eerlijk gezegd.
pi_201293652
Ze willen nu toch kijken of de nachthoreca al open kan per 25 september.
pi_201293668
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:33 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Er is zoveel mis met de argumentatie van Hugo om voortaan mondkapjes te dragen in het OV dat het geen eens zin heeft om hier tegenin te gaan eerlijk gezegd.
Ik vind het vooral zeer storend dat Hugo de Jonge zich wederom voortijdig hierover uitlaat in de pers. Je weet bijna zeker dat gezien de geschiedenis een voorbode is voor het OMT van komende week. Die gaan niet afgeschaft worden, en als het OMT het wel van plan was, dan is nu de tendens wel dat het OMT denkt oh. misschien moeten we het toch maar niet adviseren.

/BNW
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201293701
Voor wie het interesseert.

Ik heb besloten niet meer te gaan posten in COR. In ieder geval de komende tijd.

Hoewel hier echt goede, constructieve discussies gevoerd worden, heb ik het gevoel dat ik na al die maanden een beetje uitgeluld ben zo langzamerhand. Alles is gezegd en besproken. Dat er dan met enige regelmaat ook nog mensen een ander menen de maat te moeten nemen, maakt dat ik er wel klaar mee ben nu.

Fijne voortzetting allen. Ik hoop dat we snel van dit gezanik af zijn en dat COR definitief naar het archief kan. Daar drink ik er 1 op.
pi_201293738
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:39 schreef Spablauw214 het volgende:

Ik heb besloten niet meer te gaan posten in COR. In ieder geval de komende tijd.

Hoewel hier echt goede, constructieve discussies gevoerd worden, heb ik het gevoel dat ik na al die maanden een beetje uitgeluld ben zo langzamerhand. Alles is gezegd en besproken. Dat er dan met enige regelmaat ook nog mensen een ander menen de maat te moeten nemen, maakt dat ik er wel klaar mee ben nu.

Fijne voortzetting allen. Ik hoop dat we snel van dit gezanik af zijn en dat COR definitief naar het archief kan. Daar drink ik er 1 op.
Jammer, ik zal jouw bijdragen in elk geval missen, die waren van hogere kwaliteit dan sommige anderen. Ik post de laatst tijd ook veel minder, vooral omdat je bij sommige (ik noem ze niet bij naam) tegen een muur aan het praten ben.

Ik post nu alleen nog wat context en soms een klein beetje in de discussies mee, maar niet meer zoveel als de afgelopen maanden.

Verder eens met je post. Hopelijk kunnen we het zwalkbeleid van de overheid snel achter ons laten, en dit forum sluiten.
pi_201293740
Verplichte kaartverkoop :') :') :') Wereldvreemd deze mensen

quote:
Eerder kwam naar buiten dat het kabinet overweegt om cafés, restaurants en de cultuursector alleen toegankelijk te maken met coronatoegangsbewijzen. Voor de horeca die na 22.00 uur open is, wordt gedacht aan verplichte kaartverkoop. De brancheorganisatie van de horeca heeft al laten weten niets te zien in de plannen van het kabinet.
pi_201293746
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:42 schreef Cynicio het volgende:
[..]

Mede mogelijk gemaakt door Ticketmaster.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_201293753
quote:
[..]

Serieus, willen ze dat echt gaan doen, jezus, dit land is echt failliet, en weer wordt de horeca het pispaaltje van de overheid.
pi_201293806
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:36 schreef Shaar12 het volgende:
Ze willen nu toch kijken of de nachthoreca al open kan per 25 september.
Het kabinet heeft het voor de bühne gevraagd aan het OMT, en we weten allemaal wat het antwoord gaat zijn.

Nee, we moeten straks een kaartje kopen om na 22:00 op het terras te zitten!
pi_201293817
quote:

Jammer, wel begrijpelijk ;(
pi_201293829
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:48 schreef Cynicio het volgende:

[..]
Het kabinet heeft het voor de bühne gevraagd aan het OMT, en we weten allemaal wat het antwoord gaat zijn.

Nee, we moeten straks een kaartje kopen om na 22:00 op het terras te zitten!
Ik kan me van het vorige OMT-advies herinneren dat het OMT zei dat ze één plek per 24 uur ofzo wilden zien die bezocht mocht worden. Zou dit daarmee te maken hebben misschien?
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:51:34 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201293850
quote:
[..]

na 22uur :D
pi_201293851
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:49 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik kan me van het vorige OMT-advies herinneren dat het OMT zei dat ze één plek per 24 uur ofzo wilden zien die bezocht mocht worden. Zou dit daarmee te maken hebben misschien?
Zoiets kan ik me ook herinneren. Dan kan je net zo goed niks doen. Een nachtclub kan daar niet op teren.
pi_201293857
De Nederlandse bevolking en de Nederlandse ondernemers moeten snel onderkennen dat we geen regering meer hebben maar een regime. Totaal op hol geslagen, proportionaliteit totaal uit het oog verloren en wereldvreemd. Het is oorlog.

Zonder burgerlijke ongehoorzaamheid komt hier geen einde aan. Ik hoop dat de decentrale overheden Den Haag eens de middelvinger gaan geven, maar gelet op de partijpolitieke belangen die daar spelen vrees ik het ergste. De rechtspraak is al helemaal een lachertje.
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:51:58 #45
75556 erkel
back from Dagestan
pi_201293859
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Op een gegeven moment komt eigen verantwoordelijkheid ook gewoon weer om het hoekje kijken. Het leven zit vol met risico's en iedereen bepaald op individuele basis welk risico hij/zij wil nemen.

De kwetsbaren hebben ondertussen de kans gehad om een prik te halen (m.u.v. de kwetsbaren die het niet konden vanwege medische redenen), dan is het wel een keer mooi geweest hoor. Met deze redenatie kunnen ze zo'n maatregelen nog jaren rekken. Er zal immers altijd een risico zijn; Corona gaat niet opeens weg.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:49 schreef erkel het volgende:

[..]
Het hoofddoel is ook niet om elke dode te voorkomen, maar om het zorgapparaat beschikbaar te houden voor een ieder die het nodig heeft. Acuut of minder acuut.

Telkens wordt weer vergeten bij uitspraken als: 'Het is klaar! Kwetsbaren moeten zichzelf maar beschermen' of 'Iedereen kan nu gevaccineerd zijn. Alles weer open!', dat niet alleen ongevaccineerden of kwetsbaren een probleem hebben. Iedereen heeft een probleem als je kanker 6 maanden te laat wordt gediagnosticeerd of als je met je gebroken been even een paar dagen moet wachten.

Natuurlijk is het geen eentweetje dat de zorg overspoelt raakt bij alles los, maar Dansen met Janssen heeft wel aangetoond dat het snel kan gaan.
Bingokaart vol!
Weisst
pi_201293867
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:51 schreef Cynicio het volgende:

[..]
Zoiets kan ik me ook herinneren. Dan kan je net zo goed niks doen. Een nachtclub kan daar niet op teren.
En dat is dus precies waar ze op rekenen: Kan niet rendabel draaien, dus dan maar dicht. Hoef je ook geen steun want je sluit uit eigen beweging je deuren.

Verkapte manier van steun wegbezuinigen dus.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_201293877
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:51 schreef Confetti het volgende:
De Nederlandse bevolking en de Nederlandse ondernemers moeten snel onderkennen dat we geen regering meer hebben maar een regime. Totaal op hol geslagen, proportionaliteit totaal uit het oog verloren en wereldvreemd. Het is oorlog.

Zonder burgerlijke ongehoorzaamheid komt hier geen einde aan. Ik hoop dat de decentrale overheden Den Haag eens de middelvinger gaan geven, maar gelet op de partijpolitieke belangen die daar spelen vrees ik het ergste. De rechtspraak is al helemaal een lachertje.
Zo zo, stoere taal zeg, heb jij je hooivork al geslepen voor het sprintje naar het Binnenhof? :')
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:55:07 #48
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_201293906
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:51 schreef Confetti het volgende:
Het is oorlog.

Nou nou nou...
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_201293907
quote:

Jammer. Maar wel herkenbaar verhaal verder, er zijn maar weinig ontwikkelingen eigenlijk. Ik post ook stukken minder de laatste dagen.
pi_201293913
quote:
[..]

Waar staat dit?

dit kan echt niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')