DHL geeft ook geen tijdvak aan. Ik heb nu al 3 mails gehad dat ze vandaag komen maar geen idee hoe laat. Ze zullen vast komen wanneer ik net Aapie op moet halenquote:Op woensdag 15 december 2021 16:37 schreef twist02 het volgende:
Ik had de hoop dat mijn 2 sets vandaag binnen zouden komen, maar DHL loopt te klooien
/geengeduld
De mijne 'hangt' in het sorteercentrum geloof ik.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
DHL geeft ook geen tijdvak aan. Ik heb nu al 3 mails gehad dat ze vandaag komen maar geen idee hoe laat. Ze zullen vast komen wanneer ik net Aapie op moet halen
Hopelijk ontvang je het nog snel!quote:Op woensdag 15 december 2021 16:52 schreef twist02 het volgende:
[..]
De mijne 'hangt' in het sorteercentrum geloof ik.
Maar toevallig vandaag in de buurtapp ook al wat berichten van pakketjes die afgeleverd zouden zijn (maar niet dus) en dan opeens opduiken achter een plantenpot enzo...
Ah tof, veel bouwplezier!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:06 schreef MaJo het volgende:
Ze kwamen inderdaad precies toen ik Aapie ophaaldegelukkig kon mijn man het aannemen
![]()
@:twist02 al een pakket ontvangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Dickens set is vetquote:Op donderdag 16 december 2021 11:59 schreef FlyingFish het volgende:
Ik had m’n ouders op pad gestuurd voor de kerstmanslee, die wonen op fietsafstand van de Lego store in Leidschenhage. Daar was hij nog op voorraad (had ik online al gecheckt). Bij de kassa kregen ze nog een klein gratis dingetje erbij (geen idee wat) en een kraskaart waarmee ze de nog de bonusset van vorig jaar er bij kregen, het Dickens boek 40410. Het kan dus lonen om bij de winkel te kopen ipv online
Deze dus: https://www.lego.com/nl-nl/product/charles-dickens-tribute-40410
Veel plezierquote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb vandaag even een foto van onze legofamilie voor op onze kerstkaart gemaakt.
[ afbeelding ]
We kregen gisteren weer een bricklink pakketje binnen, dus ons buurtje heeft weer wat extra bewoners en features gekregen.Wow wat tof gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke details ook, zoals Santa die uitglijdt en inderdaad het mannetje in het wak
Wij zijn gisteren begonnenHet begin is er:
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Deze heb ik ook nog staan voor komende week. Ik wilde voor de verandering eens zelf lekker bouwen, maar het wordt noodgedwongen toch een familieprojectquote:Op zondag 19 december 2021 17:10 schreef Gogo83 het volgende:
Ik was gisteren zo gefrustreerd dat ik ook een doos Lego voor mezelf heb gekocht: de eerder genoemde Santa's Visit. Twee van de negen zakjes gebouwd gisteravond.
Nee joh echt?quote:Op maandag 20 december 2021 15:01 schreef bleiblei het volgende:
Is er eigenlijk een bewaarvoorschrift voor Lego?![]()
Heb gisteren de boel van zolder getrokken en 50% van de gloednieuwe donker rode 1x1 tiles breken gewoon door midden als ik ze op de nopjes duw.
Oh en de 1x4 bruine tiles breken de hoekjes vanaf als ik ze van een plaatje af peuter.
Ik schat dat ik dat spul een jaar of 10 geleden gekocht heb. En is nog nooit gebruikt.
Nope, ongebruikte nieuwe blokjes. Bewaard in ziploc zakjes die weer in plastic dozen opgeborgen zat.quote:Op maandag 20 december 2021 15:06 schreef exode het volgende:
[..]
Nee joh echt?
Wij hebben echt veel oude Lego en dat is allemaal nog in goede staat. Maar dat lag niet opgeslagen op zolder.
Heeft het al die tijd in elkaar gezeten, dus gebouwd zeg maar? Wellicht dat het daar mis is gegaan.
De skilift is gisteren uitgetest, het gaat aardig, maar het touw was te glad begreep ik. Kortom, er gaat weer aangepast worden. Ooit is de skihelling af
Misschien te vochtig geworden door die ziploc zakjes. Volgens mij kan dat bij warm weer wel lekker gaan condeseren (mooi woord). Wij bewaren het in plastic bakken, zonder zakjes. Maar goed het ligt er bij ons niet 10 jaar (nu liggen de zomer en herfst Lego op zolder)quote:Op maandag 20 december 2021 15:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope, ongebruikte nieuwe blokjes. Bewaard in ziploc zakjes die weer in plastic dozen opgeborgen zat.
Ze lijken ook wel een soort van dof te zijn. Of ligt dat aan de foto?quote:Op maandag 20 december 2021 15:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope, ongebruikte nieuwe blokjes. Bewaard in ziploc zakjes die weer in plastic dozen opgeborgen zat.
Maar goed om te weten. Ga ik er voortaan rekening mee houden.
Nee, dat is echt de foto gelukkigquote:Op maandag 20 december 2021 15:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ze lijken ook wel een soort van dof te zijn. Of ligt dat aan de foto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |