SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook altijd leuk je als je naar de wc moet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was vast leuk in het hoofd van de architect, maar wie zit daar nou op te wachten?
Zie er ook wel voordelen in, maar misschien heb ik te veel p0rn gekekenquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was vast leuk in het hoofd van de architect, maar wie zit daar nou op te wachten?
Kloptquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Luie dikkerds zijn dat. Of bang dat er iets niet meer is 5 min later
Waar ongeveer?quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:41 schreef gianni61 het volgende:
Leuk appartementje gezien op airbnb.
verhuurder biedt ook vervoer van en naar het vliegveld en je kunt een boodschappenlijstje opsturen zodat de koelkast al vol is bij aankomst.
Ik denk dat dit hem gaat worden
Netjesquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit gebouw als ik het goed heb
https://www.google.nl/map(...)5!4d19.0774057?hl=nl
True, maar goed, die stad is zo groot dat ik niet verwacht dat ik alles te voet kan doenquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NetjesWel redelijk ver uit het centrum.
Mja, zelfs met je partner wil je toch wel een beetje privacy onder de douchequote:Op vrijdag 10 september 2021 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zie er ook wel voordelen in, maar misschien heb ik te veel p0rn gekeken
De pure haat naar die mensen op je vroege ochtend voel ik hier nog.quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt
En nou loopt ze nog heen en weer te drentelen want ze mocht de koffiemachine niet mee naar haar tafeltje nemen. Hubby laat zich lekker bedienen, die beweegt helemaal niet
Zolang je maar weet dat je wel steeds wat reistijd gaat hebben van en naar het centrumquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
True, maar goed, die stad is zo groot dat ik niet verwacht dat ik alles te voet kan doen
Nou, haat niet. Maar ik verbaas me wel vaak over mensenquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De pure haat naar die mensen op je vroege ochtend voel ik hier nog.
In jouw hoofd is elk hotel een bejaardensoosquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen in berghutten waar veel gezonde jongeren komen vind ik zo’n ontbijt buffet relaxt. Met een beetje leuke muziek en normaal kletsende mensen.
In zo’n bejaardensoos krijg ik dan een soort zelfmoordneigingen.
Daar mag jij toch zeker al 20 jaar niet meer komen?quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen in berghutten waar veel gezonde jongeren komen vind ik zo’n ontbijt buffet relaxt. Met een beetje leuke muziek en normaal kletsende mensen.
In zo’n bejaardensoos krijg ik dan een soort zelfmoordneigingen.
hebben ze daar ook fietsverkopende junks?quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat je wel steeds wat reistijd gaat hebben van en naar het centrum
Kantoordagje hierquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekker thuis werken vanochtend in onze mooie uitbouw met uitzicht op het landgoed.
Nooit gezienquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben ze daar ook fietsverkopende junks?
In die berghutten of de bejaardensoos?quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar mag jij toch zeker al 20 jaar niet meer komen?
Ik vernam dat iedereen op kantoor vandaag ging lamballen thuis dus blijf ook maar thuis.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kantoordagje hier![]()
Gelukkig had ik de sleutel van het kantoor bijeven vergeten dat er zo vroeg vaak nog geen mensen aan de slag zijn.
bij de jongerenquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In die berghutten of de bejaardensoos?
Ja gek mensquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Natte dromen van je tietencollega zeker?
Nou ja vergeten aan te zetten.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen airco’s in je hele huis hebben
Ik heb een split unit en ik heb hem historisch weinig gebruikt deze zomer. Wel twee keer.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen airco’s in je hele huis hebben
De Faneshutte in de Dolomieten kan ik aanraden.quote:
Je lult er lekker omheen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De Faneshutte in de Dolomieten kan ik aanraden.
Heerlijk eten, goede sfeer en kamers en alleen te voet te bereiken zodat die oude versleten lui er niet kunnen komen.![]()
[ afbeelding ]
Jij gaat een JOEKEL van een midlifecrisis krijgenquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heerlijk eten, goede sfeer en kamers en alleen te voet te bereiken zodat die oude versleten lui er niet kunnen komen.![]()
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten tot ik oud en versleten ben.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij gaat een JOEKEL van een midlifecrisis krijgen
MTB kan ook.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je lult er lekker omheen.
tevens: "alleen te voet te bereiken"
en dan een foto waar zowel een fiets als een auto te zien zijn..
Ik zit er misschien wel middenin.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uitquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zit er misschien wel middenin.
Dan kunnen bejaarden er ook komen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
MTB kan ook.
En er is een bevoorradings pad, maar die is niet toegankelijk. Alleen met 4x4 van de diensten
quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan kunnen bejaarden er ook komen.
lekker met de e-bike
In Heidelberg had je ook een bikepark en veel downhill/enduro MTB routes.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:16 schreef UitStraling het volgende:
Die Gideon van Meijeren, de tering
Die bedoelde ik gisteren toen ik het over FvD had. Dat stemmetje ookquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:16 schreef UitStraling het volgende:
Die Gideon van Meijeren, de tering
Krijgen?quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad. Alleen die laatste nog niet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Die is top inderdaad.
Deze twee waren qua ligging toch wel mijn favorieten. Eten is over het algemeen ook erg goed daar![]()
Lagazuoi
[ afbeelding ]
Nuvolau
[ afbeelding ]
Ik zou hem om dat stemmetje alleen al dagelijks tegen zijn ballen hebben getrapt en een dode vogel in zijn schooltas hebben verstopt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die bedoelde ik gisteren toen ik het over FvD had. Dat stemmetje ook
Die jongen zal vroeger wel veel gepest zijn
Die achtergrond met die modder en kluiten: die kunstenaar lacht zich nu thuis suf dat ze daar in getrapt zijn. Toch?quote:
Heeft toch weer even 2 ton aan belastingcenten gekost.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die achtergrond met die modder en kluiten: die kunstenaar lacht zich nu thuis suf dat ze daar in getrapt zijn. Toch?
quote:
Denk dat 76 dagen daar een lage schatting voor is.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh schatjensvandaag weer 3:59 minder daglicht. Het belooft een beetje een klam dagje te worden.
De gemiddelde vrouw besteedt 76 dagen van haar leven aan het zoeken van dingen in haar handtas.
Maar de vrouwen van hier niet neem ik aan![]()
Straks komen ze in de kamer er achter dat ze liever met de pvv samen werken en dat fvd de echte gekkies zijn .quote:
Nee, da's minimaal het dubbele.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh schatjensvandaag weer 3:59 minder daglicht. Het belooft een beetje een klam dagje te worden.
De gemiddelde vrouw besteedt 76 dagen van haar leven aan het zoeken van dingen in haar handtas.
Hoe hebben ze dit geteld?quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja ik had er wel een eigen invulling aan willen geven maar het staat op mijn scheurkalender dus dan is het waarquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat 76 dagen daar een lage schatting voor is.
De alwetende scheurkalenderquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik had er wel een eigen invulling aan willen geven maar het staat op mijn scheurkalender dus dan is het waar
De alwetende scheur vind ik wel een mooie benaming.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De alwetende scheurkalenderHeb je al een nieuwe voor komend jaar, dat is over 3,5 maand alweer
Nee volgend jaar gewoon Fokke en Sukkequote:Op vrijdag 10 september 2021 08:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De alwetende scheurkalenderHeb je al een nieuwe voor komend jaar, dat is over 3,5 maand alweer
Als je gaat cherrypicken staan er best geinige verhaaltjes in.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:37 schreef gianni61 het volgende:
Heb ooit ergens gepoept waar ze een scheurkalender met bijbelquotes hadden.
Ik vond dat eigenlijk best interessant
Staan ook best nuttige dingen in hoorquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:37 schreef gianni61 het volgende:
Heb ooit ergens gepoept waar ze een scheurkalender met bijbelquotes hadden.
Ik vond dat eigenlijk best interessant
Nou, ik heb er 1 thuis staan en het in een verdomd dik boek.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staan ook best nuttige dingen in hoorAl wordt 365 daarvan wel goed zoeken ben ik bang, maar toch
Ik denk niet dat die een scherukalender gaan halen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:43 schreef UitStraling het volgende:
Die eerste vier hebben een beetje een hoog "wij van wc eend" gehalte.
U zult geen andere goden voor mijn aangezicht hebben.
U zult voor uzelf geen afgodsbeelden maken, noch die dienen.
U zult de naam van de Eeuwige, uw God, niet ijdel gebruiken.
Gedenk de sabbatdag, dat u die heiligt.
Eert uw vader en uw moeder.
U zult niet doodslaan.
U zult niet echtbreken.
U zult niet stelen.
U zult geen valse getuigenis spreken tegen uw naaste.
U zult niet begeren wat van uw naaste is.
Die god die zogenaamd van iedereen houdt lijkt vooral van zichzelf te houden als je dit zo leest, smerige narcist dat het isquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:43 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk staat er, geloof je iets anders dan ga maar lekker pijnlijk dood in de bek van een leeuw.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die god die zogenaamd van iedereen houdt lijkt vooral van zichzelf te houden als je dit zo leest, smerige narcist dat het is
De laatste 6 zijn toch wel goed bedoelt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:43 schreef UitStraling het volgende:
Die eerste vier hebben een beetje een hoog "wij van wc eend" gehalte.
Gedenk de sabbatdag, dat u die heiligt.
Eert uw vader en uw moeder.
U zult niet doodslaan.
U zult niet echtbreken.
U zult niet stelen.
U zult geen valse getuigenis spreken tegen uw naaste.
U zult niet begeren wat van uw naaste is.
Die laatste zes horen al in je karakter te zitten, als je die uit een boekje moet halen dan is er iets mis met je.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De laatste 6 zijn toch wel goed bedoelt.
Vergeleken met knifestabbing muslims zijn dit wel goede tips.
Nou ja het feit dat het expliciet genoemd moet worden geeft wel aan dat het beoogde publiek niet de helderste lichten zijn, lijken me vrij normale dingen namelijkquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
toch gaat dat nog best vaak mis. Niet echtbreken en niet stelen enz blijkt voor velen wel een uitdaging.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja het feit dat het expliciet genoemd moet worden geeft wel aan dat het beoogde publiek niet de helderste lichten zijn, lijken me vrij normale dingen namelijk
Middelmatig proza boekje dat alleen zo groot is kunnen worden omdat mensen destijds niet echt een e-reader hadden om makkelijk veel verschillende boeken te lezenquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ja zo'n geweldig verhaal is het allemaal niet. Voor mensen die graag zelf nadenken dan.
Lig je daar met je piel net voor het gaatje, shit ik ben getrouwd, sorry Klara maar ik mag niet echtbreken herinner ik me ineens, ok doei.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja het feit dat het expliciet genoemd moet worden geeft wel aan dat het beoogde publiek niet de helderste lichten zijn, lijken me vrij normale dingen namelijk
Hebben ze je vannacht in de tuin geparkeerd?quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar kan ik heel hard snurken.
Ik blijf voor altijd alleen.
Door wie ben je betrapt?quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar kan ik heel hard snurken.
Ik blijf voor altijd alleen.
Vakantiegerriestressquote:
Vincent Bijlo? O nee, die is blindquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knappe slechthorende man zoeken dan maar.
Dit staat ook in de koran. Daarom zijn er lijfstraffen bv op stelenquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ja heb gister avond nog even aan de buurman gevraagd of het goed was en die zei alles is goed gemaaktquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:15 schreef Karzai het volgende:
Morning, gaslek gister nog opgelost bal?
Hoe is dit kunnen gebeuren?quote:
Wij doen niet aan lijfstraffen dus mogen ze stelen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit staat ook in de koran. Daarom zijn er lijfstraffen bv op stelen
quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet meestal vrij snel na mijn kop koffie
das een vreemde conclusiequote:Op vrijdag 10 september 2021 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij doen niet aan lijfstraffen dus mogen ze stelen.
ja werken dus kon wat lter op staanquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreemd antwoord op vraag dit is.
En als jij iets hebt en ik wil het, wat is daar mis mee? Dat mag ik niet eens willen?quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch gaat dat nog best vaak mis. Niet echtbreken en niet stelen enz blijkt voor velen wel een uitdaging.
Dit puntje wil ook nog wel eens overlappen met het echtbrekenquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als jij iets hebt en ik wil het, wat is daar mis mee? Dat mag ik niet eens willen?
Ik spreek dan ook vloeiend Bitterballiaansquote:
https://www.intertoys.nl/(...)jn-eerste-woordjes-1quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik spreek dan ook vloeiend Bitterballiaans
en het stelenquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit puntje wil ook nog wel eens overlappen met het echtbreken
quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:26 schreef Ama het volgende:
Jippie kan mijn nek weer beetje meer bewegen.
Heb goede hoop dat ik na het weekend weer gewoon goed opzij kan kijken.quote:
Beetje twijfelachtige tekst op de cover ...quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.intertoys.nl/(...)jn-eerste-woordjes-1
Dus er zijn weer gevulde koeken🫓🥖🥐🍞quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:26 schreef Ama het volgende:
Jippie kan mijn nek weer beetje meer bewegen.
nou ja heb nog griekenland in verschiet maar over wat daarna komt denk ik liever niet teveel naquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu de zomer voorbij is? Ga je in winterslaap?
We weten dat het serieus is.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:45 schreef bitterbal het volgende:
jullie denken altijd dat ik garpjes maak over mijn haat voor kou maar het is echt
nee hoor, we vinden je alleen een ontzettende aanstellerquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:45 schreef bitterbal het volgende:
jullie denken altijd dat ik garpjes maak over mijn haat voor kou maar het is echt
maar goed niks aan te doen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We weten dat het serieus is.
Ben gewoon echt niet gemaakt voor de kouquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, we vinden je alleen een ontzettende aansteller
Als het koud is zou ik wel wat aan doen hoorquote:
Ik heb datzelfde met hittequote:Op vrijdag 10 september 2021 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben gewoon echt niet gemaakt voor de kou
Nee, we vinden je definitie van "kou" gewoon wat mal.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:45 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het koud is zou ik wel wat aan doen hoor
Misschien moet je in een magnetron gaan wonen dan?quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben gewoon echt niet gemaakt voor de kou
past nietquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet je in een magnetron gaan wonen dan?
ja meeste mensen welquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, we vinden je definitie van "kou" gewoon wat mal.
Om even een zeer wijze dame te citeren:quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben 1 op werk. dat ding is zo tering heet
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
nou ja dit echt nietquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om even een zeer wijze dame te citeren:
[..]
Dus ik leef al die tijd al met een leugenquote:
wat mal is een understatementquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, we vinden je definitie van "kou" gewoon wat mal.
Dat het ook deels gewenning is, wil je vast niet horen?quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja meeste mensen wel
misschien is er intern wat kapot
Te gefixeerd op tetten.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Waarom krijg ik reclame voor lingerie.
in stukjes zou ik passenquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus ik leef al die tijd al met een leugen![]()
nou dan had ik toch al gewend moeten zijn aan de nederlandse winters ?:Pquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat het ook deels gewenning is, wil je vast niet horen?
Kweenie hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Te gefixeerd op tetten.
Of ze denken dat het je enig gaat staan. Kan ook.
Ja ik ben niet zo van het in stukjes hakken, dat is meer jouw vakgebiedquote:
nee want dan vertrek je naar een of ander tropisch oord, toch?quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan had ik toch al gewend moeten zijn aan de nederlandse winters ?:P
meestal pas halverwege maartquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nee want dan vertrek je naar een of ander tropisch oord, toch?
Dat viel echt zķ tegenquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je de lekkerste sushi van de wereld al gehad?
tja, het blijft rauwe vis en rijstquote:
Zijn toch meer (vreemde) vogels die naar het zuiden trekken in de winter.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nee want dan vertrek je naar een of ander tropisch oord, toch?
Niet als je de kachel hoog stookt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan had ik toch al gewend moeten zijn aan de nederlandse winters ?:P
Oh, je definitie van lingerie klopt niet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kweenie hoor.
https://www.revolve.com/c(...)gn=intl_P_nl-similar
moet toch naar buitenquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet als je de kachel hoog stookt.
Die mensen willen gewoon een fashion statement makenquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet toch naar buiten![]()
als het een kwestie van gewenning was geweest had niemand buiten met muts, sjaal en handschoenen gelopen
Nou...quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet toch naar buiten![]()
als het een kwestie van gewenning was geweest had niemand buiten met muts, sjaal en handschoenen gelopen
Ik ben zo'n gezonde man dat ik een bontmuts nog wel als lingerie beziequote:Op vrijdag 10 september 2021 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, je definitie van lingerie klopt niet.
Ja, een idioot dus.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zo'n gezonde man dat ik een bontmuts nog wel als lingerie bezie
quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn toch meer (vreemde) vogels die naar het zuiden trekken in de winter.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
we hebben een wat neutralere fladderende smiley nodig
Nee, maar je maakt er wel een drama van.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja?:P
ik ben niet de enige die het koud heeft he in de winter.
ja ik vind 20.5 echt te koud. maar nu met deze gasprijzen ga ik het toch proberenquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar, bal, zonder geintjes: de kachel bij m'n ouders staat (in kacheltijden) standaard op 20.5. Als ik daar 's winters ga zitten nu, heb ik het standaard te warm, omdat ik gewend ben aan de 19.5 die het bij mij is. Vroeger nooit last van.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat is daadwerkelijk een gave
Minder stilzitten.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vind 20.5 echt te koud. maar nu met deze gasprijzen ga ik het toch proberen![]()
![]()
maar denk dat het ook aard van et beestje is om het snel koud te hebben of snel te warm
ja vind het ook echt naar. serieus. zie er tegenop. vind et somber. alles is grauw en grijs. Vind er werkelijk geen flikker aanquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, maar je maakt er wel een drama van.
in een bejaardenhuis gaan wonen dan maarquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vind 20.5 echt te koud. maar nu met deze gasprijzen ga ik het toch proberen![]()
![]()
maar denk dat het ook aard van et beestje is om het snel koud te hebben of snel te warm
mag ik nog nietquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in een bejaardenhuis gaan wonen dan maar
Oh, maar dát kan ook een tikje SAD zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind het ook echt naar. serieus. zie er tegenop. vind et somber. alles is grauw en grijs. Vind er werkelijk geen flikker aan
Tegen die tijd heb je echt wel een leuke lieve warme vriend om lekker tegenaan te kruipen als het koud isquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind het ook echt naar. serieus. zie er tegenop. vind et somber. alles is grauw en grijs. Vind er werkelijk geen flikker aan
nou ja lees wel dingen als zelfmoodneigingen. Dat heb ik nietquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar dát kan ook een tikje SAD zijn.
"any", niet "all".quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja lees wel dingen als zelfmoodneigingen. Dat heb ik nietMaar goed echt veel levensvreugde is er ook niet dan
![]()
hoop dat er nog een tijd komt dat ik het gewoon allemaal over kan slaan
modderfukkersquote:e bestelde artikel is geannuleerd, omdat we het artikel niet hebben kunnen inkopen. Het is helaas niet meer leverbaar.
ja heb ik welles aan gedacht maar was ook altijd skeptischquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"any", niet "all".Duidelijk neerslachtig wanneer het weer omslaat, kan ook al genoeg indicatie zijn dat je minder goede stofjes aanmaakt. (Waarbij lichttherapie, dus zo'n daglichtlamp oid, al kan helpen)
Oh balen, 12 tot 12? Dat is wel erg langquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een lange dag denk ik. De persoon die opent gaat tevens ook sluiten omdat er te weinig personeel is vanavond
Mja, kerel en ik matchen ook niet briljant qua temperatuur, die vindt 17 ook wel best. Daarom is het compromis 19.5, in de meeste gevallen is dat warm zat voor me als ik m'n winterspul aan heb. En anders dekentjes.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
In het huis waar ik nu woon moet het toch echt 20.5/21 graden zijn in de winter anders bevriest mijn vriendin.
Vorige huis was het met 19.5 al comfortabel.
Ja die opent begint om 1030 maar meestal zijn wel zo rond 11 klaar. Maar goed alsnog lange dagquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh balen, 12 tot 12? Dat is wel erg lang
Zo duur zijn ze niet toch? Zou het gewoon eens proberen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik welles aan gedacht maar was ook altijd skeptisch
oh niet kwa prijs maar of het helptquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo duur zijn ze niet toch? Zou het gewoon eens proberen.
Al heel lang niet meer, heb de Playstation ook al een tijdje niet aangehad.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:41 schreef bitterbal het volgende:
heb je no man's sky nog gespeeld @:ltvdk
krijg ineens zin om een beetje rond te vliegenquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer, heb de Playstation ook al een tijdje niet aangehad.
Wetenschap lijkt het te onderschrijven, dus eh.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh niet kwa prijs maar of het helpt
Maar je hebt je PS niet meer toch?quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
krijg ineens zin om een beetje rond te vliegen
neequote:Op vrijdag 10 september 2021 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je hebt je PS niet meer toch?
Het is ook voor PC tegenwoordig.quote:
Maar goed, ik heb nog even.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook voor PC tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb nog even.
vlucht wel net geboekt.
dus het gaat door
Volgens mij is het al tig keer geupgrade dus geen idee hoe dat spel tegenwoordig isquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh. Moet ik later even naar kijken dan.
flight sim?quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook voor PC tegenwoordig.
Voor je gefixt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het koud is kan ik er wel wat aan doen hoor
nu twijfel ik toch weer over de duurderequote:
Waren wel vette dingen beloofdquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het al tig keer geupgrade dus geen idee hoe dat spel tegenwoordig is
Compleet ander spel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het al tig keer geupgrade dus geen idee hoe dat spel tegenwoordig is
...treat yo self?quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu twijfel ik toch weer over de duurdere
ja.. beetje jammer wel..quote:
k had voor dat spel een playstation gekochtquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:57 schreef mschol het volgende:
oh wacht, no man sky..
die is vanaf begin al op PC
#pcmasterrace
Ooh, weet ik veel. Kerel kocht er speciaal een PS4 voor toen en hij heeft z'n savegame nu naar de PC geflikkerd omdat de PS4 nogal traag is.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:57 schreef mschol het volgende:
oh wacht, no man sky..
die is vanaf begin al op PC
#pcmasterrace
Vond de versie bij de release ook gewoon vermakelijk, had toen wel al die speciale dingen verzameld (geen idee meer wat het was). Heb het tussendoor nog wel eens opgestart maar toen was dat allemaal al weg, dus geen idee hoe het nu isquote:
Mja, kerel had een oude save waarin 'ie heel leuk allemaal waardevolle dingen aan het farmen was. Tijdje links laten liggen en z'n mooie farm was geen flikker meer waard.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond de versie bij de release ook gewoon vermakelijk, had toen wel al die speciale dingen verzameld (geen idee meer wat het was). Heb het tussendoor nog wel eens opgestart maar toen was dat allemaal al weg, dus geen idee hoe het nu is
quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Verspreid over het land kan een bui voorkomen en in de middag is er bovendien kans op onweer, hagel en veel neerslag in korte tijd. In de loop van de avond houden de buien op.
Bij een zwakke tot matige zuidwestenwind komt de temperatuur uit op 23 graden.
spannend
Zeg, doe eens niet. Ik moet nog fietsen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Verspreid over het land kan een bui voorkomen en in de middag is er bovendien kans op onweer, hagel en veel neerslag in korte tijd. In de loop van de avond houden de buien op.
spannend
voor gisteren was ook regen beloofdquote:Op vrijdag 10 september 2021 11:11 schreef bitterbal het volgende:
spannend
idd het werd alleen focking benauwdquote:Op vrijdag 10 september 2021 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor gisteren was ook regen beloofd
Zijn wel een paar druppeltjes gevallen hier, of ja er is wat water uit de lucht gevallen waardoor de straat ietwat vochtig leek.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor gisteren was ook regen beloofd
huehuequote:Op vrijdag 10 september 2021 11:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn wel een paar druppeltjes gevallen hier, of ja er is wat water uit de lucht gevallen waardoor de straat ietwat vochtig leek.
ontbijtgenot bedoel jequote:Op vrijdag 10 september 2021 11:33 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Goed bezigquote:Op vrijdag 10 september 2021 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Het zal vanmiddag wel plakkerig worden in de sportschool.
Maar, op m'n dag ziek na ben ik alle dagen dat ik zou gaan, ook daadwerkelijk heengeweest!
Oh dat was ook maar kort danquote:Op vrijdag 10 september 2021 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Autootje volgetankt. Nog 8 km tot de luchthaven
Ja, nog steeds mod en rozequote:
Geen dikke BMW gehuurd?quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog ruim een week, maar het autootje gaat terug naar Hertz
quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:12 schreef gianni61 het volgende:
MED / Ama gaat verder in het zwart
wat is deze..
Nu wel zwart hier.quote:
Is dit Sanasoufi dr schuld?quote:
oh gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 september 2021 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog ruim een week, maar het autootje gaat terug naar Hertz
Toch maar een autootje gaan zoeken dan?quote:De mondkapjesplicht in het openbaar
vervoer lijkt voorlopig niet geschrapt
te worden.Demissionair minister De
Jonge benadrukt dat er grote nadelen
kleven aan het schrappen van de regel.
Het moet volgens hem niet onderschat
worden dat veel reizigers zich daardoor
extra kwetsbaar zouden voelen in het ov
en hij wil die groep niet tekortdoen.
De Jonge zegt dat reizigers in het ov
mogelijk straks weer "als haringen in
een ton" zitten.Hij denkt dat mensen
met een zwakke immuunrespons "er niet
zo blij mee zijn dat ze tegen iemand
aangeplakt staan die de hele tijd in
hun nek staat te aerosolen".
Misschien willen ze dat je wat gaat doen op het werk.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik raak lichtelijk geīrriteerd van het massale gelobby om me een bepaalde functie waar ik geen trek in heb in de schoenen te schuiven.
Keep the fear alivequote:Op vrijdag 10 september 2021 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch maar een autootje gaan zoeken dan?
Ik las dit op z'n Boris'.quote:
Zul je straks zien dat Rutte ineens opstapt en er een Bosschenaar op lijsttrekker is.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien willen ze dat je wat gaat doen op het werk.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zul je straks zien dat Rutte ineens opstapt en er een Bosschenaar op lijsttrekker is.
klein campertjequote:Op vrijdag 10 september 2021 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel relaxeter.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
“We schaffen de mondkapjes op de werkvloer af. En de bh’s ook.”quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zul je straks zien dat Rutte ineens opstapt en er een Bosschenaar op lijsttrekker is.
Ja, dat dansje kan je dan wel vergeten. Auw.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“We schaffen de mondkapjes op de werkvloer af. En de bh’s ook.” [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |