SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook altijd leuk je als je naar de wc moet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was vast leuk in het hoofd van de architect, maar wie zit daar nou op te wachten?
Zie er ook wel voordelen in, maar misschien heb ik te veel p0rn gekekenquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was vast leuk in het hoofd van de architect, maar wie zit daar nou op te wachten?
Kloptquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Luie dikkerds zijn dat. Of bang dat er iets niet meer is 5 min later
Waar ongeveer?quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:41 schreef gianni61 het volgende:
Leuk appartementje gezien op airbnb.
verhuurder biedt ook vervoer van en naar het vliegveld en je kunt een boodschappenlijstje opsturen zodat de koelkast al vol is bij aankomst.
Ik denk dat dit hem gaat worden
Netjesquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit gebouw als ik het goed heb
https://www.google.nl/map(...)5!4d19.0774057?hl=nl
True, maar goed, die stad is zo groot dat ik niet verwacht dat ik alles te voet kan doenquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NetjesWel redelijk ver uit het centrum.
Mja, zelfs met je partner wil je toch wel een beetje privacy onder de douchequote:Op vrijdag 10 september 2021 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zie er ook wel voordelen in, maar misschien heb ik te veel p0rn gekeken
De pure haat naar die mensen op je vroege ochtend voel ik hier nog.quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt
En nou loopt ze nog heen en weer te drentelen want ze mocht de koffiemachine niet mee naar haar tafeltje nemen. Hubby laat zich lekker bedienen, die beweegt helemaal niet
Zolang je maar weet dat je wel steeds wat reistijd gaat hebben van en naar het centrumquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
True, maar goed, die stad is zo groot dat ik niet verwacht dat ik alles te voet kan doen
Nou, haat niet. Maar ik verbaas me wel vaak over mensenquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De pure haat naar die mensen op je vroege ochtend voel ik hier nog.
In jouw hoofd is elk hotel een bejaardensoosquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen in berghutten waar veel gezonde jongeren komen vind ik zo’n ontbijt buffet relaxt. Met een beetje leuke muziek en normaal kletsende mensen.
In zo’n bejaardensoos krijg ik dan een soort zelfmoordneigingen.
Daar mag jij toch zeker al 20 jaar niet meer komen?quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen in berghutten waar veel gezonde jongeren komen vind ik zo’n ontbijt buffet relaxt. Met een beetje leuke muziek en normaal kletsende mensen.
In zo’n bejaardensoos krijg ik dan een soort zelfmoordneigingen.
hebben ze daar ook fietsverkopende junks?quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat je wel steeds wat reistijd gaat hebben van en naar het centrum
Kantoordagje hierquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekker thuis werken vanochtend in onze mooie uitbouw met uitzicht op het landgoed.
Nooit gezienquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben ze daar ook fietsverkopende junks?
In die berghutten of de bejaardensoos?quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar mag jij toch zeker al 20 jaar niet meer komen?
Ik vernam dat iedereen op kantoor vandaag ging lamballen thuis dus blijf ook maar thuis.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kantoordagje hier![]()
Gelukkig had ik de sleutel van het kantoor bijeven vergeten dat er zo vroeg vaak nog geen mensen aan de slag zijn.
bij de jongerenquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In die berghutten of de bejaardensoos?
Ja gek mensquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Natte dromen van je tietencollega zeker?
Nou ja vergeten aan te zetten.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen airco’s in je hele huis hebben
Ik heb een split unit en ik heb hem historisch weinig gebruikt deze zomer. Wel twee keer.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen airco’s in je hele huis hebben
De Faneshutte in de Dolomieten kan ik aanraden.quote:
Je lult er lekker omheen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De Faneshutte in de Dolomieten kan ik aanraden.
Heerlijk eten, goede sfeer en kamers en alleen te voet te bereiken zodat die oude versleten lui er niet kunnen komen.![]()
[ afbeelding ]
Jij gaat een JOEKEL van een midlifecrisis krijgenquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De Faneshutte in de Dolomieten kan ik aanraden.
Heerlijk eten, goede sfeer en kamers en alleen te voet te bereiken zodat die oude versleten lui er niet kunnen komen.![]()
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten tot ik oud en versleten ben.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij gaat een JOEKEL van een midlifecrisis krijgen
MTB kan ook.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je lult er lekker omheen.
tevens: "alleen te voet te bereiken"
en dan een foto waar zowel een fiets als een auto te zien zijn..
Ik zit er misschien wel middenin.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij gaat een JOEKEL van een midlifecrisis krijgen
Ik sluit het niet uitquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zit er misschien wel middenin.
Dan kunnen bejaarden er ook komen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
MTB kan ook.
En er is een bevoorradings pad, maar die is niet toegankelijk. Alleen met 4x4 van de diensten
quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan kunnen bejaarden er ook komen.
lekker met de e-bike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |