Maar gast, het speelt zo lekker wegquote:Op woensdag 22 september 2021 10:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja snap ook niet zo goed wat iedereen er zo geweldig aan vind. Ja het ziet er erg mooi uit. Maar de gameplay is nou niet echt boeiend te noemen
Achja iedereen zo zijn ding.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar gast, het speelt zo lekker weg
Cutequote:Op woensdag 22 september 2021 10:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het is echt een pareltje
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik koop mijn eigen bier, en zal nooit een wijf hebben die zeikt.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En ik wil een koud glas bier en een wijf die nooit zeikt.
We kunnen niet alles hebben he, hans.
Nee, dat train je, maar ik vraag waar voorquote:
Kinderen die Warzone spelenquote:Op woensdag 22 september 2021 14:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, dat train je, maar ik vraag waar voor
Alleen om beter te worden of ga je ook nog iets nuttigs ermee doen? Of ben je gewoon bang dat je neefje van 12 beter geworden is?
Ga er niets nuttigs mee doen neequote:Op woensdag 22 september 2021 14:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, dat train je, maar ik vraag waar voor
Alleen om beter te worden of ga je ook nog iets nuttigs ermee doen? Of ben je gewoon bang dat je neefje van 12 beter geworden is?
sowieso brabo'squote:Op woensdag 22 september 2021 14:44 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Kinderen die Warzone spelen
Had laatst een Nederlands joch in m'n team en hij schold me gelijk uit voor pedo![]()
Kut 13 jarige brabo
Mja call of duty en kinderen die stoer doen gaat altijd goed...quote:Op woensdag 22 september 2021 14:44 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Had laatst een Nederlands joch in m'n team en hij schold me gelijk uit voor pedo![]()
Kut 13 jarige brabo
Ik heb geen eens een mailtje gehad.quote:Op donderdag 23 september 2021 18:39 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Fons van Radar ingelicht.
Dit is nog meer schandalig dan de kleine SSD van de PS5….quote:Op donderdag 23 september 2021 18:39 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Fons van Radar ingelicht.
dat hoort bij de online experiencequote:Op woensdag 22 september 2021 14:44 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Kut 13 jarige brabo
En nu? Check ook de spambox.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:04 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een mailtje gehad.
Daar heb ik laatst een hele discussie over gehad, over dat "hoort er bij". Vind ik echt de grootste bullshit.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat hoort bij de online experience
Je BENT oud.quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst een hele discussie over gehad, over dat "hoort er bij". Vind ik echt de grootste bullshit.
Het hoort er dus inmiddels bij dat je mensen voor god weet wat allemaal uitmaakt en niet fatsoenlijk sportief samen een spelletje kan spelen? Ik word oud..................
In plaats van dat wangedrag te accepteren, kun je er ook gewoon tegen optreden. Het is echt een toxic community.
Niks gehadquote:Op donderdag 23 september 2021 23:11 schreef Nober het volgende:
Waarom is er überhaupt een schaarste, dat was bij de 3 en 4 toch ook niet?
[..]
En nu? Check ook de spambox.
Iets met wereldwijde chips tekorten.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:11 schreef Nober het volgende:
[..]
En nu? Check ook de spambox.
Daarom zet ik standaard iedereen op mute als ik een Battlefield of CoD speel.quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst een hele discussie over gehad, over dat "hoort er bij". Vind ik echt de grootste bullshit.
Het hoort er dus inmiddels bij dat je mensen voor god weet wat allemaal uitmaakt en niet fatsoenlijk sportief samen een spelletje kan spelen? Ik word oud..................
In plaats van dat wangedrag te accepteren, kun je er ook gewoon tegen optreden. Het is echt een toxic community.
Heel veel fabrieken in verschillende sectoren hebben stilgelegen waaronder sommige fabrieken die onderdelen aanleveren voor de PS5.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:11 schreef Nober het volgende:
Ho even. Gen X. Niet Boomerquote:
Ten tijde van de 3 en 4 was er geen Corona crisis voorafquote:Op donderdag 23 september 2021 23:11 schreef Nober het volgende:
Ja, dat is mij puntje 4 idd.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:02 schreef over_hedge het volgende:
Sony sold 7.8 million units of the PlayStation 5 (PS5) in the first fiscal year, which ended on March 31, 2021, surpassing the results of the PlayStation 4 (PS4) in the same period, with 7.6 million units sold.
Er zijn ook gewoon meer ps5 nu dan er ps4 waren na een jaar. Er zijn alleen veel meer mensen die er 1 willen
Ja vind het altijd wel apart hoe iedereen net doet dat bijna niemand een ps5 heeft. Terwijl ondertussen er dus gewoon meer zijn dan de ps4 hadquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat is mij puntje 4 idd.
De vraag is groter, de markt is krapper --> probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |