Nee, geen last van, ook 33.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:44 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Nou ben ik een relatief oude man met mijn 33 jaar maar ik kan maar niet wennen aan het PS5 besturingssysteem. Hebben meer mensen daar last van? Het starten van party's, het aan en uitzetten van geluid op mijn joystick, het zoeken naar vrienden, de PS store. Ik heb de PS5 nu twee maanden maar nog steeds niet gewend eraan.
Dit min een jaarquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:46 schreef Leonos het volgende:
n ik een relatief oude man met mijn 33 jaar maar ik kan maar niet wennen aan het PS5 besturingssysteem. Hebben meer mensen daar last van? Het starten van party's, het aan en uitzetten van geluid op mijn joystick, het zoeken naar vrienden, de PS store. Ik heb de PS5 nu twee maanden maar nog steeds niet gewend eraan.
Nee, geen last van, ook 33.
43 hier. Geen problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:44 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Nou ben ik een relatief oude man met mijn 33 jaar maar ik kan maar niet wennen aan het PS5 besturingssysteem. Hebben meer mensen daar last van? Het starten van party's, het aan en uitzetten van geluid op mijn joystick, het zoeken naar vrienden, de PS store. Ik heb de PS5 nu twee maanden maar nog steeds niet gewend eraan.
Klopt, OS is een drama.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:44 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Kom vechten dan verzuurde exmodquote:
ik zet 5 euro op Jimboquote:
afgevinktquote:
Bedankt voor de hulp bij het weghalen van deze bagger. Zullen we nu weer ontopic gaan?quote:
Ik leen Jimbo ook mijn bloeddorstige vechthond uit.quote:
2 tegen 2 zo te lezenquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:14 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
43 hier. Geen problemen mee gehad.
Hadden jullie ook geen problemen aanvankelijk na de overgang van PS4 naar PS5?quote:
Was eventjes wennen, maar na een dagje was het al gewend.quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:03 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
[..]
Hadden jullie ook geen problemen aanvankelijk na de overgang van PS4 naar PS5?
Het was voor mij puur wennen aan de controller in het begin. Maar dan puur met de game rocket league. Duurde ff. Nu weet ik niet beter. Enorm pluspunt voor mij persoonlijk zijn de laadtijden ivm de ps4 games. (Dochterlief heeft nu mijn ps4 proquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:03 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
[..]
Hadden jullie ook geen problemen aanvankelijk na de overgang van PS4 naar PS5?
De controller is veel beter en de PS5 is veel sneller. Grootste verschil.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:28 schreef StateOfMind het volgende:
En updates voor je controller, dat vind ik ook wel grappig.
Klopt, bij COD voelt het met wat beter dus zet het wel aanquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
60fps is idd zoooooooo fijn
Ik was voorheen altijd van mening dat 30fps voor de meeste (non shooter) games goed genoeg was.
Maar eenmaal gewend aan 60fps is terug naar 30 geen optie.
Dat verschil is enorm.
Het verschil tussen 60fps en 120fps vind ik zelf een stuk minder opvallend.
pc games zien dat verschil niet zo omdat ze het al jaren hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
60fps is idd zoooooooo fijn
Ik was voorheen altijd van mening dat 30fps voor de meeste (non shooter) games goed genoeg was.
Maar eenmaal gewend aan 60fps is terug naar 30 geen optie.
Dat verschil is enorm.
Het verschil tussen 60fps en 120fps vind ik zelf een stuk minder opvallend.
Wat ga je als eerste spelen?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Divje het volgende:
Morgen als een kindje bij de deur zitten wachten op de bezorger![]()
Heeft iemand hier al zo'n extra SSD in z'n PS5?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |