Haha hier hetzelfde. Ik denk dat het nog zeker een 1,5 jaar PS4 gamen is.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:24 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Als de nieuwe console nu ook nog eens in de winkels verkocht wordt, in plaats van alleen Marktplaats, dan zou dat mooi zijn. Tegen de tijd dat ik een PS5 heb bemachtigd, dan ligt er al een hoop in de budgetbak. Dat is dan wel een voordeel.
Voor mij Switch- en PC-gamen. Mijn PS4 heeft vorige maand de geest gegeven en ik ben niet van plan om nog een PS4 (nieuw of tweedehands) aan te schaffen in dit stadium. Ach, des te groter de vreugde straks.quote:Op zaterdag 11 september 2021 07:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Haha hier hetzelfde. Ik denk dat het nog zeker een 1,5 jaar PS4 gamen is.
Ik heb gisteren via dit twee codes gekregen (ik weet niet of het nu nog werkt);quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:18 schreef StateOfMind het volgende:
Dat early acces weekend voor de bčta was toch alleen voor degenen die een pre order hebben?
Welke Lego games? Want als daar City Undercover tussenzit sowieso die.quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
Alle basis verhaallijnen van Valhalla uit. Geen idee of ik de rest van de trophy’s nog ga proberen. Wellicht volgend jaar als dat tweede seizoen komt.
Ik denk erover na om alle kingdom heartsen opnieuw te spelen. Maar heb ook nog wat Lego games, watchdogs die nog sowieso moet. Ook planet coaster en eventueel Fenyx opnieuw ( die al geplat is op de 4)
Keuzes, keuzes
Nee, die heb ik op de wiiU gespeeld.quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke Lego games? Want als daar City Undercover tussenzit sowieso die.
Ik heb nog een code over....quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:23 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zie dat je een post moet retweeten, maar ik heb geen Twitter helaas.
Volgend weekend is de open beta voor iedereen toch?
Hopelijk zit er dan ook Team Deathmatch in want dat is en blijft toch wel mijn favoriete modus.
Ik wilde spelen, maar heb geen pre-order…quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:33 schreef Bolasie het volgende:
Mensen hier die Vanguard Beta spelen?
Mijn dm/pm staat openquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:53 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik heb nog een code over....
Thanks, zal als ik straks thuis ben eens even kijken.quote:
Dat ben ik!!quote:
V&A / [Centraal] Playstation 4-games ruil/verkooptopic #16 ^quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wie wil Descenders van me kopen?
Ga ik morgen een aantal games op zetten. Heel weinig activiteit is daar nog maar.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
V&A / [Centraal] Playstation 4-games ruil/verkooptopic #16 ^
klopt, jammer welquote:Op zaterdag 11 september 2021 23:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ga ik morgen een aantal games op zetten. Heel weinig activiteit is daar nog maar.
Op dit forum heb ik zeker 25 games verkocht en iets van 10-15 games gekocht.. Welke had jij van me gekocht?quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
klopt, jammer wel(ook nog geen ps5/PlayStation algemeen topic...)
Zie net wel dat ik wel eens iets van jou gekocht heb en dat dat goed gegaan is. Mijn positieve aanbeveling heb je dus iig
Okay , toch even verder op inlezen dan.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
Geen idee, maar van de 3rd party partijen is Nacon wel goed.
The Order en misschien nog wel een andere maar zou niet meer weten welke.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Op dit forum heb ik zeker 25 games verkocht en iets van 10-15 games gekocht.. Welke had jij van me gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |