Bepaalde keuzes hebben bepaalde gevolgen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er ontstaan nu wel een vervelende drang. Dat zou je ook indirecte dwang kunnen noemen.
De discussie is, dat mensen die zich niet willen vaccineren de zorg overbelasten.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:21 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de doden mij iets interesseren?
Natuurlijk wel, anders kun je immers nu al een heleboel zaken niet meer doen, iets wat uiteraard alleen maar minder gaat worden.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:33 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Volgens mij is vaccineren helemaal niet verplicht.
En zo waren er een hele hoop maatregelen op oneigenlijke gronden.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:58 schreef bellamy13 het volgende:
We deden dit om de zorg te ontlasten.
De discussie is verschoven van zorg ontlasten naar iedereen moet of hij nou een risico vormt voor overbelasting van de zorg of niet, moet gevaccineerd worden.
Dit was niet de reden van de maatregelen.
Alleen bij binnenkomst.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:23 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik moet binnenkort ergens heen voor een hele dag. Moet de qr code alleen geldig zijn bij binnenkomst of voor die gehele dag?
Gelukkig maar, maar wat als ik even naar buiten ga en dan weer naar binnen?quote:
Dat zal niet gaan dan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, maar wat als ik even naar buiten ga en dan weer naar binnen?
Het aantal doden heeft niks te maken met de crisis. Mijn appelboom heeft er bv ook niks mee te maken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:33 schreef bellamy13 het volgende:
Nog een mindfck.
Stel het kon.. en we hadden alleen in 2019 en 2020 alle kinderen en mensen onder de 30 gevaccineerd. Dan waren er 17 mensen minder overleden de afgelopen 2 jaar.
Had dat de crisis voorkomen?
Waarom zou dit nu wel het geval zijn?
Ok dan moet ik daar rekening mee houden.quote:
Oh sorry ik dacht het iets te maken had met ic opnames. Daar doen we alles voor toch? Deze doelgroep belandt ook nauwelijks op de ics in vergelijking met de kwetsbare (obesitas en ouderen)quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het aantal doden heeft niks te maken met de crisis. Mijn appelboom heeft er bv ook niks mee te maken.
Ics... Overlijdens... Wat wil je zeggen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:37 schreef bellamy13 het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht het iets te maken had met ic opnames. Daar doen we alles voor toch? Deze doelgroep belandt ook nauwelijks op de ics in vergelijking met de kwetsbare (obesitas en ouderen)
Waren dan de ics dan maar enigsinds overbelast geweest?
De grondslag voor welke maatregelen dan ook is al maanden geleden verdwenen. Zover je het cirus al serieus kon nemen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ics... Overlijdens... Wat wil je zeggen?
Ok dat klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:39 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
De grondslag voor welke maatregelen dan ook is al maanden geleden verdwenen. Zover je het cirus al serieus kon nemen.
Misschien niet duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ics... Overlijdens... Wat wil je zeggen?
Klopt echter waar wordt gedaan alsof deze mensen de zorg overbelasten?quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:45 schreef bellamy13 het volgende:
[..]
Misschien niet duidelijk genoeg.
Gezonde mensen, kinderen OVERBELASTEN de zorg NIET. Dat is een feit. Er wordt gedaan of dat wel zo is. Dat klopt niet
Getuige de minder dan 1% van iedereen die op de IC ligt iemand onder de 30 is.
Dus, conclusie. Inenten kan, maar is niet nodig. Het leven zuur maken omdat die groep zich niet wil inenten is ongegrond en absurt. De reden dat we dit wel doen is om de zorg niet te overbelasten. Maar zie hierboven, dat doen deze mensen niet
Nogmaals, definieer gezond.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:45 schreef bellamy13 het volgende:
Gezonde mensen, kinderen OVERBELASTEN de zorg NIET. Dat is een feit. Er wordt gedaan of dat wel zo is. Dat klopt niet
Gezond is inderdaad te breed. Ook de meeste ongezonde mensen belasten de zorg niet. Er zijn redelijk specifieke risicogroepen waarvan een klein percentage druk op de zorg kan veroorzaken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:02 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Nogmaals, definieer gezond.
Waarom zou je dat moeten definiėren? Men werkte in het vaccinatieprogramma toch ook met risicogroepen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:02 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Nogmaals, definieer gezond.
Iemand die risico loopt is niet per definitie ongezond.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat moeten definiėren? Men werkte in het vaccinatieprogramma toch ook met risicogroepen?
Je moet wel kijken naar risicogroepen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iemand die risico loopt is niet per definitie ongezond.
Al behoor ik wel tot de risicogroep, mensen onder de 30 overbelasten de zorg niet. Waarom moeten deze mensen zich dan vaccineren?quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iemand die risico loopt is niet per definitie ongezond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |