abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201495555
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
Er ontstaan nu wel een vervelende drang. Dat zou je ook indirecte dwang kunnen noemen.
Bepaalde keuzes hebben bepaalde gevolgen.
pi_201495826
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:21 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Waarom denk je dat de doden mij iets interesseren?
De discussie is, dat mensen die zich niet willen vaccineren de zorg overbelasten.

Dit klopt feitelijk gezien niet. Wanneer je alle kinderen en gezonde volwassenen zou inenten zou dat bijna geen verschil maken in het aantal ic opnames.

Wanneer je iedereen onder de 50 vaccineerd maakt dit nog steeds een heel klein verschil. Niet voldoende om de maatregelen die we nu nemen goed te keuren.
pi_201495868
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:33 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Volgens mij is vaccineren helemaal niet verplicht.
Natuurlijk wel, anders kun je immers nu al een heleboel zaken niet meer doen, iets wat uiteraard alleen maar minder gaat worden.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201496049
We deden dit om de zorg te ontlasten.

De discussie is verschoven van zorg ontlasten naar iedereen moet of hij nou een risico vormt voor overbelasting van de zorg of niet, moet gevaccineerd worden.

Dit was niet de reden van de maatregelen.
pi_201496130
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:58 schreef bellamy13 het volgende:
We deden dit om de zorg te ontlasten.

De discussie is verschoven van zorg ontlasten naar iedereen moet of hij nou een risico vormt voor overbelasting van de zorg of niet, moet gevaccineerd worden.

Dit was niet de reden van de maatregelen.
En zo waren er een hele hoop maatregelen op oneigenlijke gronden.

Scholen dicht, zodat ouders een levende enkelband hadden. Mondkapjes verplicht om van de discussie af te zijn. Avondklok om feestende jongeren tegen te gaan.
pi_201496289
Zag laatst een filmpje van jonge kinderen die tijdens de lunch bij elke hap het mondkapje af moesten doen, maar alleen om eten in de mond te doen. Kauwen moest met mondkapje.

Echt wtf zijn we aan het doen met zijn allen
pi_201496389
Ik moet binnenkort ergens heen voor een hele dag. Moet de qr code alleen geldig zijn bij binnenkomst of voor die gehele dag?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201496533
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:23 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik moet binnenkort ergens heen voor een hele dag. Moet de qr code alleen geldig zijn bij binnenkomst of voor die gehele dag?
Alleen bij binnenkomst.
pi_201496553
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:32 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Alleen bij binnenkomst.
Gelukkig maar, maar wat als ik even naar buiten ga en dan weer naar binnen?
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201496555
Nog een mindfck.

Stel het kon.. en we hadden alleen in 2019 en 2020 alle kinderen en mensen onder de 30 gevaccineerd. Dan waren er 17 mensen minder overleden de afgelopen 2 jaar.

Had dat de crisis voorkomen?

Waarom zou dit nu wel het geval zijn?
pi_201496557
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:32 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Gelukkig maar, maar wat als ik even naar buiten ga en dan weer naar binnen?
Dat zal niet gaan dan.
pi_201496572
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:33 schreef bellamy13 het volgende:
Nog een mindfck.

Stel het kon.. en we hadden alleen in 2019 en 2020 alle kinderen en mensen onder de 30 gevaccineerd. Dan waren er 17 mensen minder overleden de afgelopen 2 jaar.

Had dat de crisis voorkomen?

Waarom zou dit nu wel het geval zijn?
Het aantal doden heeft niks te maken met de crisis. Mijn appelboom heeft er bv ook niks mee te maken.
pi_201496581
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:33 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Dat zal niet gaan dan.
Ok dan moet ik daar rekening mee houden.
pi_201496616
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:34 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Het aantal doden heeft niks te maken met de crisis. Mijn appelboom heeft er bv ook niks mee te maken.
Oh sorry ik dacht het iets te maken had met ic opnames. Daar doen we alles voor toch? Deze doelgroep belandt ook nauwelijks op de ics in vergelijking met de kwetsbare (obesitas en ouderen)

Waren dan de ics dan maar enigsinds overbelast geweest?

Heb t even snel uitgerkend. Mensen onder de 30 zijn ongeeer 1% van de ic opnames
pi_201496649
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:37 schreef bellamy13 het volgende:

[..]
Oh sorry ik dacht het iets te maken had met ic opnames. Daar doen we alles voor toch? Deze doelgroep belandt ook nauwelijks op de ics in vergelijking met de kwetsbare (obesitas en ouderen)

Waren dan de ics dan maar enigsinds overbelast geweest?
Ics... Overlijdens... Wat wil je zeggen?
pi_201496656
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:39 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
De grondslag voor welke maatregelen dan ook is al maanden geleden verdwenen. Zover je het cirus al serieus kon nemen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201496665
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:39 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
De grondslag voor welke maatregelen dan ook is al maanden geleden verdwenen. Zover je het cirus al serieus kon nemen.
Ok dat klopt inderdaad.
pi_201496740
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:39 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Misschien niet duidelijk genoeg.

Gezonde mensen, kinderen OVERBELASTEN de zorg NIET. Dat is een feit. Er wordt gedaan of dat wel zo is. Dat klopt niet

Getuige de minder dan 1% van iedereen die op de IC ligt iemand onder de 30 is.

Dus, conclusie. Inenten kan, maar is niet nodig. Het leven zuur maken omdat die groep zich niet wil inenten is ongegrond en absurt. De reden dat we dit wel doen is om de zorg niet te overbelasten. Maar zie hierboven, dat doen deze mensen niet
pi_201496863
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:45 schreef bellamy13 het volgende:

[..]
Misschien niet duidelijk genoeg.

Gezonde mensen, kinderen OVERBELASTEN de zorg NIET. Dat is een feit. Er wordt gedaan of dat wel zo is. Dat klopt niet

Getuige de minder dan 1% van iedereen die op de IC ligt iemand onder de 30 is.

Dus, conclusie. Inenten kan, maar is niet nodig. Het leven zuur maken omdat die groep zich niet wil inenten is ongegrond en absurt. De reden dat we dit wel doen is om de zorg niet te overbelasten. Maar zie hierboven, dat doen deze mensen niet
Klopt echter waar wordt gedaan alsof deze mensen de zorg overbelasten?
pi_201496911
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:45 schreef bellamy13 het volgende:

Nogmaals, definieer gezond.
pi_201496925
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:02 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Gezond is inderdaad te breed. Ook de meeste ongezonde mensen belasten de zorg niet. Er zijn redelijk specifieke risicogroepen waarvan een klein percentage druk op de zorg kan veroorzaken.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201496935
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:02 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Waarom zou je dat moeten definiėren? Men werkte in het vaccinatieprogramma toch ook met risicogroepen?
pi_201497007
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:05 schreef Halcon het volgende:

[..]
Waarom zou je dat moeten definiėren? Men werkte in het vaccinatieprogramma toch ook met risicogroepen?
Iemand die risico loopt is niet per definitie ongezond.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_201497039
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je moet wel kijken naar risicogroepen.
pi_201497120
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Al behoor ik wel tot de risicogroep, mensen onder de 30 overbelasten de zorg niet. Waarom moeten deze mensen zich dan vaccineren?

Ik vertrouw het niet. Zo is er 2.3 biljoen aan schadevergoeding betaald in 2009 door de maker van dit vaccin. Weet je wat er daarna gebeurt is? Om dit te voorkomen is er een wet gekomen dat dit bedrijf nooit meer aansprakelijk gesteld mag worden door slachtoffers.

Voordat je reageerd, kijk de docu the bleeding edge op netflix.

De hoogste schadevergoeding ooit. AL DEZE SLACHTOFFERS waren wappies!!????
https://www.nytimes.com/2009/09/03/business/03health.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')