SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
misschien geunliked?quote:Op donderdag 9 september 2021 19:15 schreef Ama het volgende:
Huh kreeg twee meldingen voor dezelfde like?
Nee. Ik gaf een like maar hij werd niet blauw dus klikte nog een keer.quote:
Nee hoiquote:Op donderdag 9 september 2021 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry, wist niet dat ik lapo ging maken.
Ben weer weg
ah..quote:Op donderdag 9 september 2021 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee. Ik gaf een like maar hij werd niet blauw dus klikte nog een keer.
Soms gebeurd dat iddquote:Op donderdag 9 september 2021 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee. Ik gaf een like maar hij werd niet blauw dus klikte nog een keer.
Nou ja iets unliken zou ook wel leuk zijn.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ah..
daar moeten ze sowieso wat aan doen als je em aanraakt/klikt
Dit, gefrituurde snacks met kaas er in zouden niet eens de naam bitterballen mogen dragenquote:
Smaakt sowieso wel lekkerder dan gewone gesmolten kaasquote:
Welke naam dan kaasballen of kaasbollen?quote:Op donderdag 9 september 2021 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit, gefrituurde snacks met kaas er in zouden niet eens de naam bitterballen mogen dragen
De testikels van de duivel. Het scrotum van Hades.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welke naam dan kaasballen of kaasbollen?
shitterballenquote:Op donderdag 9 september 2021 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die met kaas gevulde jalapeños van de groothandel zijn ook lekker.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Smaakt sowieso wel lekkerder dan gewone gesmolten kaas
Een belediging voor onze huissnackquote:Op donderdag 9 september 2021 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit, gefrituurde snacks met kaas er in zouden niet eens de naam bitterballen mogen dragen
quote:Op donderdag 9 september 2021 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De testikels van de duivel. Het scrotum van Hades.
Nou daar krijg ik niet erg trek in als ik die naam op de verpakking zie staanquote:
Ronde kaassoufflé.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Scherp zekerquote:Op donderdag 9 september 2021 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die met kaas gevulde jalapeños van de groothandel zijn ook lekker.
Dit is zo herkenbaarquote:Op donderdag 9 september 2021 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Even wachten tot die grijze postduiven zijn opgehoepeld uit de lobby en dan aan de koffie
Ja spicyquote:Op donderdag 9 september 2021 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Scherp zeker
Hou daar niet zo van
quote:Op donderdag 9 september 2021 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]je hebt regelmatig postduiven in je lobby?
Ja, het was te te vol. Als ik zo mijn koffie heb ga ik even lezenquote:Op donderdag 9 september 2021 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nee, maar gewoon wachten tot mensen ophoepelen
maar als je in de lobby gaat koffieleuten ben je zelf ook een grijze postduifquote:Op donderdag 9 september 2021 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Even wachten tot die grijze postduiven zijn opgehoepeld uit de lobby en dan aan de koffie
Opstaan.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was net in slaap gevallen.
Ik ga zo weer slapen, denk ik.quote:
Broodje kaasburger?quote:Op donderdag 9 september 2021 19:56 schreef LTVDK het volgende:
Die dingen bitterballen durven noemen, dat is een beetje als iets een broodje hamburger noemen alleen dan ipv een hamburger vrot je er 3 plakken kaas op.
Is dat niet de baas van deze tent hiero dan?quote:
Met een hamer met ijzeren punties.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat niet de baas van deze tent hiero dan?
Cool.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
"This statue depicts Saint Bartholomew who was skinned alive. The "robe" around his shoulders is his own skin."
Gezelligquote:Op donderdag 9 september 2021 20:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
"This statue depicts Saint Bartholomew who was skinned alive. The "robe" around his shoulders is his own skin."
Koffieleuten en lezen in mijn boekquote:Op donderdag 9 september 2021 19:46 schreef mschol het volgende:
[..]
maar als je in de lobby gaat koffieleuten ben je zelf ook een grijze postduif
zoals altijd, preuts gedoequote:Op donderdag 9 september 2021 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat er van zijn lul overbleef was te schokkend om te tonen. Okee.
Hoe is het met je op deze lieflijke avond?quote:
Gaat z'n gangetjequote:Op donderdag 9 september 2021 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het met je op deze lieflijke avond?
Ook zijn gangetjequote:Op donderdag 9 september 2021 20:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje
Hoe is t met jou?
Nog een dagje en het is weekend, dat is dan wel weer een goed feitjequote:
Moet jij weten.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles op Disney is kut, nee het is de aids van de TV. En dan nog kutter.
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 9 september 2021 20:56 schreef Haags het volgende:
Ik zit Zembla te kijken. Gadverdamme wat een walgelijk onderwerp.
Het onderwerp is gerries?quote:Op donderdag 9 september 2021 20:56 schreef Haags het volgende:
Ik zit Zembla te kijken. Gadverdamme wat een walgelijk onderwerp.
quote:
Onderzoeksprogramma he. Hebben wel vaker boeiende onderwerpen.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En waarom maakt zembla een programma over ze?
Alles waar de term 'extremist' bij staat is eng en foutquote:
ja dat weet ik maar waarom precies dit onderwerp ;Pquote:Op donderdag 9 september 2021 20:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Onderzoeksprogramma he. Hebben wel vaker boeiende onderwerpen.
Dus onze sushi-extremist is eng en foutquote:Op donderdag 9 september 2021 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alles waar de term 'extremist' bij staat is eng en fout
Omdat het een groeiend gevaar is.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar waarom precies dit onderwerp ;P
ahquote:Op donderdag 9 september 2021 21:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Omdat het een groeiend gevaar is.
quote:Op donderdag 9 september 2021 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus onze sushi-extremist is eng en fout
Ok er zijn gunstige uitzonderingenquote:Op donderdag 9 september 2021 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok dat eng klopt wel inderdaadquote:
die uit balliestan? uiteraard.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 september 2021 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand nog iets spannends meegemaakt vandaag?
La familiaquote:Op donderdag 9 september 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met wie ben je daar nou al die dagen?
oh johquote:Op donderdag 9 september 2021 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel. Blijf niet heen en weer rijden.
wat, acteert zij?quote:Op donderdag 9 september 2021 21:29 schreef Ama het volgende:
Denk al waar ken ik die chick van in deze serie maar is de dochter van Michael Jackson.
Owquote:Op donderdag 9 september 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ze woont niet om de hoek van strand :p
Is het dan wel de bedoeling dat je nu op fok zitquote:Op donderdag 9 september 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
Ok neuken dus, vrouwen zijn raar
Nou ja nu is het ineens stil.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is het dan wel de bedoeling dat je nu op fok zit
ja omdat je ging fokkenquote:Op donderdag 9 september 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja nu is het ineens stil.
Hoezo is het stil dan ?quote:Op donderdag 9 september 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja nu is het ineens stil.
Buitengewoon geloofwaardig jaquote:Op donderdag 9 september 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
Zojuist tietenshow van een collega gehad![]()
Stay tuned
Ze heeft gewoon door dat je niet de volle aandacht voor d'r hebt.quote:
Misschien schaamt ze zich nu 🤔 of ze kreeg niet de gewenste respons, could be anything. 🤔quote:
Genoeg om het hier te postenquote:
Ingewikkelde kutzooi steeds ook.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien schaamt ze zich nu 🤔 of ze kreeg niet de gewenste respons, could be anything. 🤔
Zelf ben je ook aardig ingewikkeld, dus tjaquote:Op donderdag 9 september 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ingewikkelde kutzooi steeds ook.
Tietenzooi.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ingewikkelde kutzooi steeds ook.
Vertel hier eens meer over?quote:Op donderdag 9 september 2021 21:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zelf ben je ook aardig ingewikkeld, dus tja
Is het een mummie?quote:Op donderdag 9 september 2021 21:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zelf ben je ook aardig ingewikkeld, dus tja
quote:Op donderdag 9 september 2021 21:44 schreef Ama het volgende:
Bij gebrek aan borrelhapjes pak ik maar melk.
Bijna hetzelfdequote:Op donderdag 9 september 2021 21:44 schreef Ama het volgende:
ohh zoooquote:Op donderdag 9 september 2021 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze liet toch haar tieten zien?
gefrituurde melkquote:Op donderdag 9 september 2021 21:44 schreef Ama het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
Past wel bij mij, zakelijk gesprek en dan laat ze dertig keer haar tieten zien
Melkquote:Op donderdag 9 september 2021 21:44 schreef Ama het volgende:
Ja goed excuus om melk te pakken. Heb ook nog een mexicano zie ik.quote:
Dat is het wel geworden iddquote:Op donderdag 9 september 2021 21:49 schreef Koen66 het volgende:
Mooie karikatuur is deze SC toch wel
Even pocheren in melkquote:Op donderdag 9 september 2021 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja goed excuus om melk te pakken. Heb ook nog een mexicano zie ik.
Vermoeiend. Je had al die tijd kunnen FOK!kenquote:Op donderdag 9 september 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
Wat heeft haar aandacht nu dan?quote:Op donderdag 9 september 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
Heb schijtveel van haar tieten mogen zien maar nu reageert ze niet
Heb je haar ook wat laten zien dan ?quote:Op donderdag 9 september 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
Heb schijtveel van haar tieten mogen zien maar nu reageert ze niet
She askedquote:Op donderdag 9 september 2021 21:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je haar ook wat laten zien dan ?
Oh jij hebt nog iets spannends meegemaakt. Vertel.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
Zojuist tietenshow van een collega gehad![]()
Stay tuned
quote:Op donderdag 9 september 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Mooie borsten heeft ze maar eigenlijk hoeft ze zo niet te laten zien als ik zakelijk opbel, en niet zondererg maar optillen en aan haar tepels likken
Haar blote tieten via teams? Vroeg je daarom? Hoe ging dat?quote:Op donderdag 9 september 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
Deed ze zelf, was niet mijn idee.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haar blote tieten via teams? Vroeg je daarom? Hoe ging dat?
In today's episode of shit that never happenedquote:Op donderdag 9 september 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Mooie borsten heeft ze maar eigenlijk hoeft ze zo niet te laten zien als ik zakelijk opbel, en niet zondererg maar optillen en aan haar tepels likken
Dus je bespreekt een zakelijk stuk, zeg de kwartaalcijfers. En ze haalt ineens een tiet uit haar shirt en gaat eraan likken?quote:Op donderdag 9 september 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deed ze zelf, was niet mijn idee.
Nee begon al eerderquote:Op donderdag 9 september 2021 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus je bespreekt een zakelijk stuk, zeg de kwartaalcijfers. En ze haalt ineens een tiet uit haar shirt en gaat eraan likken?
Is het een kliniek ofzo?
We hebben gewoon te weinig hete collega's.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus je bespreekt een zakelijk stuk, zeg de kwartaalcijfers. En ze haalt ineens een tiet uit haar shirt en gaat eraan likken?
Is het een kliniek ofzo?
Nee johquote:
doe jij nooit op teams even aan je tepels sabbelen?quote:Op donderdag 9 september 2021 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben gewoon te weinig hete collega's.
Daar kom ik niet bij, te kleine tetten.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
doe jij nooit op teams even aan je tepels sabbelen?
Dus bij een leuke / hete collega zou je ook je tieten wel even likken in teams?quote:Op donderdag 9 september 2021 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben gewoon te weinig hete collega's.
Moet nu gelijk denken aan die suikervrije haribo's waar we het gisteren over haddenquote:
Oh geen promotie dusquote:Op donderdag 9 september 2021 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar kom ik niet bij, te kleine tetten.
Wat zei je? En wat gebeurde er toen?quote:Op donderdag 9 september 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou meteen, beeld ging aan en ik zag grote tieten dus ik zei daar wat van.
quote:Op donderdag 9 september 2021 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet nu gelijk denken aan die suikervrije haribo's waar we het gisteren over hadden
Klopt, veel met bijenwas.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb nog niet eerder vegan gummybeertjes gezien
Daarom nam ik ze mee.quote:
Hoeveel zitten er in die meeting?quote:Op donderdag 9 september 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Ze heeft de hele vergadering met haar tieten zitten spelen en af en toe haar tepel talen zien, niemand die dit geloofd maar dat is echt zo
Gelukkig maar, anders was het zo een olympisch sprintje geweestquote:
Ik hoop zaterdag een afspraakje.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zei je? En wat gebeurde er toen?
2quote:Op donderdag 9 september 2021 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoeveel zitten er in die meeting?
Heb je een abbo onlyfans genomen ofzo?quote:Op donderdag 9 september 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Ze heeft de hele vergadering met haar tieten zitten spelen en af en toe haar tepel talen zien, niemand die dit geloofd maar dat is echt zo
Wat snap ik? Was ff aan het bellen, dus heb wat gemist denk ikquote:Op donderdag 9 september 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat Fo het wel een beetje snapt.
Nee Mill Street Bistro is de bestequote:
That is a tender piece of elk...quote:Op donderdag 9 september 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee Mill Street Bistro is de beste
You French pig is nooit mijn gedachte uitgegaan als ik weer in Frankrijk ben en zo’n smerige chauvinistische gannsenmagen kut kok tegenkom.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee Mill Street Bistro is de beste
Ik denk dat ze een hekel heeft aan Nick.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
ai ai ai![]()
https://9gag.com/gag/a6E04ZN
quote:Op donderdag 9 september 2021 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een hekel heeft aan Nick.
Dat is wel sad.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh die collega die ik vorige week nog een verjaardagskaart stuurde? Die is eergisteren overleden. Ik kan hier vrij weinig mee op zich
Wat had je in die kaart gestopt?quote:Op donderdag 9 september 2021 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh die collega die ik vorige week nog een verjaardagskaart stuurde? Die is eergisteren overleden. Ik kan hier vrij weinig mee op zich
geez :/quote:Op donderdag 9 september 2021 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja is echt hard gegaan de laatste dagenquote:
Sow hahaquote:Op donderdag 9 september 2021 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat had je in die kaart gestopt?
Liefde.quote:Op donderdag 9 september 2021 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat had je in die kaart gestopt?
quote:Op donderdag 9 september 2021 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja is echt hard gegaan de laatste dagenZaterdag zijn er nog wat collega's heen gegaan met bloemen en zo. en woensdag eigenlijk alleen het bericht dat ze op 57-jarige leeftijd etc. Dan weet je dus eigenlijk alleen maar zeker dat ze zondag nog gehaald heeft.
Oh damnquote:Op donderdag 9 september 2021 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja is echt hard gegaan de laatste dagenZaterdag zijn er nog wat collega's heen gegaan met bloemen en zo. en woensdag eigenlijk alleen het bericht dat ze op 57-jarige leeftijd etc. Dan weet je dus eigenlijk alleen maar zeker dat ze zondag nog gehaald heeft.
quote:Op donderdag 9 september 2021 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jequote:
Ik kijk nog een programma af en dan lekker slapenquote:
Oke UitStralingquote:Op donderdag 9 september 2021 23:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
morgen lekker de stad in mn nagels laten doen
Huh? Waar de fuck staat dat nou weer op?quote:
Je bent niet zo handig gewoon.quote:Op donderdag 9 september 2021 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
oh oh lange teentjesNou, eerst die nageltjes maar eens doen dan, dat scheelt al de helft
![]()
Wat een fucking bullshit weer, maar is goed hoor, zal voortaan mn plannetjes hier niet meer delenquote:Op donderdag 9 september 2021 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
oh oh lange teentjesNou, eerst die nageltjes maar eens doen dan, dat scheelt al de helft
![]()
Tuurlijk mag datquote:Op donderdag 9 september 2021 23:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat een fucking bullshit weer, maar is goed hoor, zal voortaan mn plannetjes hier niet meer delen
het is wel gewoon rot..quote:Op donderdag 9 september 2021 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jeIk kende haar verder niet zo goed of zo hoor, alleen paar maanden geleden een kennismakingsgesprek mee gehad. Maar toch.
nou nou nou stel je even aan zegquote:Op donderdag 9 september 2021 23:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat een fucking bullshit weer, maar is goed hoor, zal voortaan mn plannetjes hier niet meer delen
Okee professoroloogopaatquote:Op donderdag 9 september 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent niet zo handig gewoon.
Ik heb een kort lontje en mensen die vreemde opmerkingen maken krijgen dat te merken.quote:Op donderdag 9 september 2021 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou nou nou stel je even aan zeg
`quote:Op donderdag 9 september 2021 23:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb een kort lontje en mensen die vreemde opmerkingen maken krijgen dat te merken.
Can't help it, is mn Schotse bloedquote:
Dacht het ff van niet neequote:Op donderdag 9 september 2021 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft ze dr verkering mee dan?
Who knows.quote:Op donderdag 9 september 2021 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft ze dr verkering mee dan?
Kom op joh, dacht dat je me wel een beetje kende, had het een tijd terug toch over een date met een drummer in een metalband, nou die zie ik van het weekend weerquote:
Nu in frankfurt. Ben al 4u wakker maar we zijn in zo'n kut hip hotel waarbij de douche een glaswand naar de kamer heeft en de wasbak/spiegel met lekker fel licht ín de kamer is, dus kan niet eens alvast kan douchen voordat Gergi wakker isquote:
Luie dikkerds zijn dat. Of bang dat er iets niet meer is 5 min laterquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo raar, mensen die bij een onbijtbuffet hun hele tafel volstouwen en dan pas gaan eten. Je kunt toch gewoon nog een keer lopen?
Oh we krijgen nu steeds een 9/11 lang weekend?quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:26 schreef Koen66 het volgende:
alleen maar over 9/11 op de tv....
TE VROEG
20 jaar geleden alweerquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh we krijgen nu steeds een 9/11 lang weekend?
Ik heb daar zo’n hekel aan, van die kleine of grote hotels met zo’n ontbijt buffet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo raar, mensen die bij een onbijtbuffet hun hele tafel volstouwen en dan pas gaan eten. Je kunt toch gewoon nog een keer lopen?
Heb je de lekkerste sushi van de wereld al gehad?quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu in frankfurt. Ben al 4u wakker maar we zijn in zo'n kut hip hotel waarbij de douche een glaswand naar de kamer heeft en de wasbak/spiegel met lekker fel licht ín de kamer is, dus kan niet eens alvast kan douchen voordat Gergi wakker is
inb4: dat is toch pas over 2 maanden..quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:26 schreef Koen66 het volgende:
alleen maar over 9/11 op de tv....
TE VROEG
Amerikanen met hun rare datumnotatiequote:Op vrijdag 10 september 2021 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inb4: dat is toch pas over 2 maanden..
quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu in frankfurt. Ben al 4u wakker maar we zijn in zo'n kut hip hotel waarbij de douche een glaswand naar de kamer heeft en de wasbak/spiegel met lekker fel licht ín de kamer is, dus kan niet eens alvast kan douchen voordat Gergi wakker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |