abonnement Unibet Coolblue
pi_201280754
De situatie in Australi lijkt met de dag te verslechteren.

Niet qua aantal COVID-stergevallen, maar qua restrictieve tirannieke maatregelen.

Er zijn hier en daar al een paar pareltjes over geplaatst, zoals filmpjes uit quarantainekampen en dergelijke, maar volgens mij verdient dit land ondertussen een apart topic.

Plaats hier dus alles over de ontwikkelingen in Australi.

Totale bevolking: 25.360.000 (2019)
Aantal covid-gevallen totaal: 68.045 (0,27% vd totale bevolking)
Aantal covid-sterfgevallen totaal: 1.066 (0,000042% vd totale bevolking en 0,15% van het totale aantal gevallen).

Quarantainekamp:
https://www.bitchute.com/video/MwO2PhcFgmY2/
https://www.bitchute.com/video/rmcw41f9KNM/
https://www.bitchute.com/video/WwAax3T7cwhl/

BIj een vaccinatiegraad van 70% wordt de lockdown opgeheven voor gevaccineerden:
https://www.bitchute.com/video/25yr2u8c089b/

Plaats hier al het relevante nieuws over deze voormalige strafkolonie die back naar zijn roots lijkt te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 10-09-2021 17:06:10 ]
pi_201280962
Over welke sta(a)t(en) van Australi hebben we het hier?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201281117
quote:
5s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:48 schreef xpompompomx het volgende:
Over welke sta(a)t(en) van Australi hebben we het hier?
Over heel Australi zoals we ook de maatregelen in Nederland bespreken en niet alleen in Friesland.

Als iets specifiek voor een staat geldt dan kan dat er natuurlijk bij voor de nauwkeurigheid.
pi_201281148
Australische gezondheidschef: “ Men zal moeten wennen aan eindeloze boostershots ”

Kerry Chant, chief health officer van New South Wales, zegt dat Covid mogelijk “voor eeuwig” onder ons zal zijn en dat mensen beter zo snel mogelijk wennen aan het idee van een eindeloze cyclus van varianten en vaccins.
https://www.msn.com/nl-be(...)aMj2?ocid=entnewsntp
  donderdag 9 september 2021 @ 18:19:15 #5
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_201281423
Die mensen zijn helemaal doorgeslipt daar. Echt belachelijk om aan te zien. Ik kan Down Under niet meer serieus nemen. 8)7
Mijn echte naam begint met een D en eindigd op een O.
  donderdag 9 september 2021 @ 18:25:33 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201281516
Agh ja bezig bent met je walkabout dan heb je er weinig last van.

Verder eens dat maar goed is dat ze aan de andere kant van de wereld zitten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201291045
Dankzij Austrialie is het woord ''NWO'' al twee dagen trending op twitter . Doen ze toch nog iets goeds
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 11 september 2021 @ 19:45:14 #8
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201311083
twitter


Zie um staan de melkmuil, zijn boekje paraat maar druipt wel mooi af.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 19 september 2021 @ 12:36:48 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201425704
twitter


twitter


Zo hee :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201427375
Ons voorland.
pi_201448209
Beelden van bouwvakkers in opstand.

https://www.bitchute.com/video/u2Cx5pcKSefw/
pi_201452460
Geweld in Australi van en tegen politie neemt toe

https://www.bitchute.com/video/Tr6zZ49jp5CF/
pi_201452647
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Beelden van bouwvakkers in opstand.

https://www.bitchute.com/video/u2Cx5pcKSefw/
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 09:08 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Dat lossen we toch op met een 2 weken durende lockdown waar bouwvakkers niet mogen werken.

https://twitter.com/bridg(...)is_nightmode%3Dfalse
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201452652
Gelukkig zijn ze wel lekker rechts in Australi.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201452653
_O-

En alleen gevaccineerde bouwvakkers mogen op 5 oktober weer gaan werken:

quote:
Honderden mensen zijn dinsdag in Melbourne de straat op gegaan, nadat de autoriteiten alle bouwplaatsen in de Australische stad voor twee weken hadden gesloten. De veelvuldige verplaatsing van bouwvakkers zou volgens het stadsbestuur het coronavirus te veel verspreiden. Melbourne is, net als Sydney, al enige tijd in lockdown. Maar de regels worden onvoldoende nageleefd.

Het besluit om alle bouwactiviteiten stil te leggen, kwam nadat een anti-vaccinatieprotest maandag uit de hand liep. De regering van de deelstaat Victoria, waarin Melbourne ligt, eiste dat alle bouwvakkers tegen het einde van deze week ten minste n dosis van een coronavaccin zouden hebben gekregen. Maar tegen die maatregel bestond weerstand.

Op televisie en op sociale media waren beelden te zien van demonstranten die door de straten van Melbourne marcheerden, brandjes stichtten en anti-vaccinatieleuzen scandeerden. De oproerpolitie probeerde de orde te herstellen.

De deadline voor de eerste prik voor bouwvakkers is inmiddels verschoven naar 5 oktober. Dat is de datum waarop de bouwplaatsen in Melbourne weer open mogen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201452676
En ondertussen jaagt de politie op criminelen die KFC Auckland in proberen te smokkelen _O-



https://www.rtlnieuws.nl/(...)00000-dollar-contant
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 21 september 2021 @ 11:59:47 #18
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_201453150
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 11:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En ondertussen jaagt de politie op criminelen die KFC Auckland in proberen te smokkelen _O-

[ afbeelding ]

https://www.rtlnieuws.nl/(...)00000-dollar-contant
Goeden topografische kennis. ;)

Australi is notoir strikt met een aantal zaken. Zo mocht ik ooit eens mijn zak dropjes niet meenemen, want etenswaren. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_201453254
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 september 2021 11:59 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
Goeden topografische kennis. ;)

Australi is notoir strikt met een aantal zaken. Zo mocht ik ooit eens mijn zak dropjes niet meenemen, want etenswaren. :D
De laaste keer dat ik naar Australi ging moest ik, Border Patrol Australia- style, mee zo'n hokje in. Reden, ik had een fiets bij (want ik ging een nogal stevig stukje fietsen en kamperen), maar ik had op mn formuliertje niet aangegeven dat het iets van 'sports equipment' was. Uiteindelijk geen boete gehad en de aardige mevrouw van de douane was jaloers dat ze niet mee kon. Wel leuk om een keertje meegemaakt te hebben verder.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 21 september 2021 @ 16:43:50 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201457096
twitter


}:|
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201478262
Politie gaat het le maal los met rubberen kogels.

https://www.bitchute.com/video/yLbUco11ugDB/

Vanwege de kracht van die dingen en het serieuze risico op letsel, worden deze normaal gesproken alleen ingezet als de politie zelf gevaar loopt. Niet om een crowd te verspreiden of verplaatsen. Zo gaat dat hier officieel in Frankrijk en volgens mij is dat internationale wet.

Het feit dat men hier op mensen schiet alsof het beesten zijn markeert de overschrijding van een nieuwe grens wat betreft de manier waarop met (vreedzame) manifestanten wordt omgegaan.
  donderdag 23 september 2021 @ 12:04:17 #23
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201481398
twitter


Wow :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201490928
Ze zijn echt compleet doorgeslagen daar in aus 8)7

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201491009
Sorry, was dezelfde tweet.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201491115
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:28 schreef Complotwappie het volgende:
Sorry, was dezelfde tweet.
Nou ik heb zoveel beelden voorbij zien komen deze laatste dagen, die hier nog niet gepost zijn . Van zwaar bewapende militairen op straat, tot de politie die rubberen kogels schiet op onschuldige omstanders, oude omaatjes die gevloerd worden omdat ze de bevelen niet snel genoeg opvolgen

Keus zat zou ik zeggen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201491184
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Nou ik heb zoveel beelden voorbij zien komen deze laatste dagen, die hier nog niet gepost zijn . Van zwaar bewapende militairen op straat, tot de politie die rubberen kogels schiet op onschuldige omstanders, oude omaatjes die gevloerd worden omdat ze de bevelen niet snel genoeg opvolgen

Keus zat zou ik zeggen
Ja, ik dacht daar ook een van te delen maar het was toevallig net dezelfde. Helaas even de energie niet om ze op te zoeken. Sorry!
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201491435
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:39 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ja, ik dacht daar ook een van te delen maar het was toevallig net dezelfde. Helaas even de energie niet om ze op te zoeken. Sorry!
No worries , dan ga ik hier gewoon even verder # Austreliahas fallen is trending om twitter

Dit zijn de nieuwe beelden waar ze wederom met rubberen kogels schieten

twitter


Dit is het resultaat van de rubberen kogels

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201491780
Moeder word meegenomen door de politie omdat ze staat te protesteren, haar kind barst in tranen uit

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201491817
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201491868
The NWO, coming to a town near you O+

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201491941
twitter


Er zijn ook geluiden dat ze het internet deels hebben platgelegd . Heeft iemand hier vrienden of familie in Australi zitten ? Ben reuze benieuwd naar de verhalen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201492076
Speciale troepen en de bijbehorende symboliek









A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201492182
Journalisten worden zonder goede reden gearresteerd

twitter


En wie niet luisteren wil moet maar voelen :(

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201492265
Mijn laatste bijdrage voor vanavond :W

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201492305
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 11:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
_O-

En alleen gevaccineerde bouwvakkers mogen op 5 oktober weer gaan werken:
[..]

Ze hebben de politie twee weken de tijd gegeven om zich te vaccineren anders zijn die ook hun baan kwijt O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201492409
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 23:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ze hebben de politie twee weken de tijd gegeven om zich te vaccineren anders zijn die ook hun baan kwijt O+
Lijkt me volkomen logisch.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201496764
twitter


Ga wel een iets betere foto nodig heb van dat logo. Kan het zo niet echt plaatsen in Australi.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201497062
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 23:28 schreef Ali_boo het volgende:
Speciale troepen en de bijbehorende symboliek

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Laten we eens even naar de plaatjes kijken.

Je eerste plaatje zegt niet zoveel. Predator Security Company lijkt in Zuid Afrika te zitten zo te zien aan hun emailadres.

Het volgende plaatje dan. Je ziet daar een agent van de Victoria Police Special Operations Group . En zonder bron of context zegt dat plaatje ook niet zoveel.

De derde foto. Een agent met een patch van the Predator. Ook dat zegt weer niet zoveel omdat je die werkelijk overal kan kopen. Ik had gisteren trouwens een tshirt aan van The Predator. Ben ik nu ook verdacht?

Next. We zien een fototje met agenten waarvan de eerste al een wapen draagt dat niet gebruikt wordt door de eerder genoemde politieeenheid. Wederom geen bron of context.

Het laaste plaatje dan. Dit is weer een ander bedrijf dan die van het eerste plaatje. Dit bedrijf zit in de VS.

Dus ja. Al met al komt het een beetje paranoide over allemaal.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 24 september 2021 @ 13:28:05 #40
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201497185
twitter


jup
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201497233
Bedankt voor de bijdragen!
pi_201497329
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:51 schreef Ali_boo het volgende:
# Austreliahas fallen
Met de gele hesjes in Frankrijk zijn er ook honderden mensen ernstig geblesseerd geraakt en zelfs overleden door het optreden van de politie. Ogen kwijt, ledematen kwijt, gaten in hoofd, tanden kwijt, enzovoorts. Australi is nog aggresiever met die dingen aan het schieten, dus foto's zoals hieronder zullen wel in rap tempo volgen.



pi_201497887
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:47 schreef Complotwappie het volgende:
[ twitter ]

Ga wel een iets betere foto nodig heb van dat logo. Kan het zo niet echt plaatsen in Australi.
Zelfde filmpje iets langer.

https://twitter.com/i/status/1441362260320874497

Zo ziet fascisme er wmb uit.
pi_201497908
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Met de gele hesjes in Frankrijk zijn er ook honderden mensen ernstig geblesseerd geraakt en zelfs overleden door het optreden van de politie. Ogen kwijt, ledematen kwijt, gaten in hoofd, tanden kwijt, enzovoorts. Australi is nog aggresiever met die dingen aan het schieten, dus foto's zoals hieronder zullen wel in rap tempo volgen.

[ [url=https://cdn-s-www.dna.fr/images/dfa0bef(...)67398.jpg]afbeelding[/url] ]

[ afbeelding ]

Niet zo heel lang terug was ik zo naief om te denken dat je hooguit wat blauwe plekken kon krijgen als je geraakt word met een rubberen kogel , boy was I wrong

De agenten horen volgens de richtlijnen eerst op de grond te schieten om daarmee de impact van de kogel te minderen . Maar ze lijken bewust op de hoofd te schieten , met alle gevolgen van dien 8)7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201497975
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Niet zo heel lang terug was ik zo naief om te denken dat je hooguit wat blauwe plekken kon krijgen als je geraakt word met een rubberen kogel , boy was I wrong

De agenten horen volgens de richtlijnen eerst op de grond te schieten om daarmee de impact van de kogel te minderen . Maar ze lijken bewust op de hoofd te schieten , met alle gevolgen van dien 8)7
Precies, ze mogen in geen geval op het gezicht schieten, vanwege wat je hierboven ziet.

Het zijn projectielen van 4 cm doorsnee die op hoge snelheid op je worden afgevuurd. Is levensgevaarlijk.
  vrijdag 24 september 2021 @ 14:35:38 #47
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201497976
Schokkende toestanden daar down under. En dan zitten er hier leeghoofden in BNW te oreren dat we in een gezondheidscrisis zitten :')

Als dit een voorbode is voor de rest van de wereld..
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201497996
Ik heb dit in het verleden al eens langs zien komen. Ook tijdens een interview bij Oprah Winfrey van een lid van de Church of Satan die voor de CIA werkte, uit de jaren 80 geloof ik, die sprak over dit soort stralingswapens die voor crowd control worden gebruikt. Zal kijken of ik het kan terugvinden.





Ik weet niet of dit op die auto is bevestigd, volgens mij niet, het lijkt simpelweg een klep te zijn om uit het voertuig te klimmen. In het leger wordt zo een machinegeweer bestuurd.

Maar het bovenstaande is wel interessant.

Dit is dat interview dus.

Vanaf 8:50
De technologie om via radiogolven crowds te besturen wordt dus al tientallen jaren onderzocht.

quote:
#FairUse! It is clearly in the public interest to know about Satanists in the military by a man who co-wrote a book on how to use psyops and radiation to shred the minds of the enemy while innocent families in the US are screaming for help saying that exact thing is being done to them.

Aquino co-wrote a book describing exactly what's being done to families being tortured to death worldwide for Satanic transhumanist subjugation brain research worldwide. 10 pages long-
http://bit.ly/2FQL1WR

Michael Aquino, Former Mil Intel for US Army, and Satanist appeared on the Oprah Winfrey to Say basically that Satanism is ethical and positive and that the US Army doesn't have a problem with him being a Satanist at all. It's from 1988. The kind of Satanic Cult Aquino comes from appears to use notifications not easily identified in order to let you know what they're doing so they can say you were warned, but you did nothing to stop them. I believe this show was a notification of Mil Intel recruiting for Satanists. Here is the Reverse Speech I did on Aquino saying positive things about Satanism.


[ Bericht 13% gewijzigd door Ali_Kannibali op 24-09-2021 14:57:47 ]
pi_201498383
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb dit in het verleden al eens langs zien komen. Ook tijdens een interview bij Oprah Winfrey van een lid van de Church of Satan die voor de CIA werkte, uit de jaren 80 geloof ik, die sprak over dit soort stralingswapens die voor crowd control worden gebruikt. Zal kijken of ik het kan terugvinden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik weet niet of dit op die auto is bevestigd, volgens mij niet, het lijkt simpelweg een klep te zijn om uit het voertuig te klimmen. In het leger wordt zo een machinegeweer bestuurd.

Maar het bovenstaande is wel interessant.

Dit is dat interview dus.

Vanaf 8:50
De technologie om via radiogolven crowds te besturen wordt dus al tientallen jaren onderzocht.
[..]

Dit ding op het dak is gewoon een luik:


ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 24 september 2021 @ 15:11:29 #50
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201498477
Australi is ook wel echt een tokkieland met dito regering. Is maar goed dat het een eiland is
Huilen dan.
pi_201498515
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:11 schreef Isdatzo het volgende:
Australi is ook wel echt een tokkieland met dito regering. Is maar goed dat het een eiland is
Wel met prachtige natuur. Jammer wel dat de conservative regering aldaar liever de grondstoffen aan China verkoopt om ze vervolgens als vervuiling weer terug te krijgen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 24 september 2021 @ 15:17:10 #52
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201498556
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wel met prachtige natuur.
Geweest?
quote:
Jammer wel dat de conservative regering aldaar liever de grondstoffen aan China verkoopt om ze vervolgens als vervuiling weer terug te krijgen.
Gelukkig hebben ze straks nucleaire onderzeers om diezelfde Chinezen in de smiezen te houden
Huilen dan.
pi_201499099
Wat is het geluid dat je daar hoort in de eerste 5 a 6 sec? De politie loopt met geweren om iemand af maar ik zie niemand schieten

twitter


Weer word buitensporig veel geweld gebruikt. Eerst vloeren ze de man achterin, daarna schopt een van de politieagenten hem in zijn gezicht, zijn collega geeft hem een knietje op zijn beurt . En vervolgens word de uitloop van het geweer gebruikt om hem nog een keer te raken

Edit zie nu pas dat mijn post dubbel is

[ Bericht 1% gewijzigd door Ali_boo op 24-09-2021 16:25:38 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201499283
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Schokkende toestanden daar down under. En dan zitten er hier leeghoofden in BNW te oreren dat we in een gezondheidscrisis zitten :')

Als dit een voorbode is voor de rest van de wereld..
Net wanneer de NWO in Australi werd aangekondigd dreigt het helemaal uit de hand te lopen , zal wel toeval zijn
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201499502
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Laten we eens even naar de plaatjes kijken.

Je eerste plaatje zegt niet zoveel. Predator Security Company lijkt in Zuid Afrika te zitten zo te zien aan hun emailadres.

Het volgende plaatje dan. Je ziet daar een agent van de Victoria Police Special Operations Group . En zonder bron of context zegt dat plaatje ook niet zoveel.

De derde foto. Een agent met een patch van the Predator. Ook dat zegt weer niet zoveel omdat je die werkelijk overal kan kopen. Ik had gisteren trouwens een tshirt aan van The Predator. Ben ik nu ook verdacht?

Next. We zien een fototje met agenten waarvan de eerste al een wapen draagt dat niet gebruikt wordt door de eerder genoemde politieeenheid. Wederom geen bron of context.

Het laaste plaatje dan. Dit is weer een ander bedrijf dan die van het eerste plaatje. Dit bedrijf zit in de VS.

Dus ja. Al met al komt het een beetje paranoide over allemaal.
Ik geloof oprecht dat je in jouw beleving een inhoudelijke post hebt gemaakt maar de reden om die fotos te plaatsen was puur om de speculeren wie de speciale troepen nu zijn die daar worden ingezet

De rest van je post heeft een heel erg hoog ''must deboooonk'' gehalte waar ik verder weinig mee kan

En als je al een link plaats, geen facebook aub
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201499683
Bij de keel gepakt en gewurgd omdat ze geen masker buiten wilde dragen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201499856
twitter


twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201500137
Ook met https://twitter.com/hashtag/melbourne?src=hashtag_click krijg je veel beelden.

Komt hier iets over op het NOS?

Waarom niet?
pi_201500553
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 17:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ook met https://twitter.com/hashtag/melbourne?src=hashtag_click krijg je veel beelden.

Komt hier iets over op het NOS?

Waarom niet?
Nou ik moest lang zoeken maar heb uiteindelijk wel iets gevonden

twitter


En om de mensen tijd te besparen heb ik de meest relevante stuk uit het artikel gehaald

Extreemrechts en antivaxxers sluiten zich aan

Het besluit leidde tot grote woede en bouwvakkers blokkeerden een snelweg en een brug. Vervolgens is de bouw voor de komende twee weken stilgelegd, wat de protesten alleen maar aanwakkerde. Maar het zijn niet alleen bouwvakkers die de straat op gaan. Extreemrechts en antivaccinatiegroepen hebben zich aangesloten bij het protest en zijn zeer gewelddadig.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 24 september 2021 @ 17:50:43 #60
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201500762
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 23:28 schreef Ali_boo het volgende:
Speciale troepen en de bijbehorende symboliek

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Security die zich als politie uitgeeft? Kan dat zomaar?

https://predatorsecurityanddefense.com/
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201500799
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 17:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Security die zich als politie uitgeeft? Kan dat zomaar?

https://predatorsecurityanddefense.com/
Heb je je link ook bekeken? Want dan had je gezien dat ze eigenlijk alleen maar trainingen geven. In de VS.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 24 september 2021 @ 17:55:25 #62
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201500831
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 17:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Nou ik moest lang zoeken maar heb uiteindelijk wel iets gevonden

[ twitter ]

En om de mensen tijd te besparen heb ik de meest relevante stuk uit het artikel gehaald

Extreemrechts en antivaxxers sluiten zich aan

Het besluit leidde tot grote woede en bouwvakkers blokkeerden een snelweg en een brug. Vervolgens is de bouw voor de komende twee weken stilgelegd, wat de protesten alleen maar aanwakkerde. Maar het zijn niet alleen bouwvakkers die de straat op gaan. Extreemrechts en antivaccinatiegroepen hebben zich aangesloten bij het protest en zijn zeer gewelddadig.
Waarom is dat volgens jou meer relevant dan dit:

Klap op de tegels
De politie heeft de demonstraties hardhandig neergeslagen. In een filmpje op sociale media is bijvoorbeeld te zien hoe een agent een man die ogenschijnlijk rustig staat te praten van achteren benadert en hard tegen de grond slaat. Zijn hoofd klapt op de tegels en de man is een tijdje buiten bewustzijn. Het filmpje heeft grote verontwaardiging veroorzaakt en wordt onderzocht door de autoriteiten.

Het is onbekend hoeveel demonstranten gewond zijn geraakt. Bij de grote demonstratie gisteren raakten drie agenten gewond door geweld van demonstranten.

De explosie van woede komt niet uit de lucht vallen. Melbourne staat op het punt om de twijfelachtige eer te krijgen de stad te zijn die wereldwijd het langst in lockdown is geweest. Als de huidige lockdown zoals aangekondigd eind oktober ten einde komt, heeft Melbourne 267 dagen in lockdown doorgebracht sinds het begin van de coronapandemie.

'Geen alternatief voor vaccinatie'
De frustratie in deelstaat Victoria stapelt zich al maanden op. Volgens David Southwick, de plaatsvervangend oppositieleider, zijn veel mensen wanhopig. "We moeten vooruit, het kan zo niet langer", zegt hij in een interview met Sky News. "Maar er komt maar geen einde aan de lockdowns. Mensen willen hun leven terug."

De deelstaatregering en de vakbonden van de bouwvakkers wijzen erop dat extreemrechtse groepen de demonstraties hebben gekaapt voor hun eigen doeleinden. Op sociale media wordt het geweld door demonstranten en politie afgekeurd, maar er is ook begrip voor de woede. Toch is er volgens deelstaatpremier Andrews maar n oplossing: vaccineren. "Geweld werkt niet, alleen vaccinatie kan ons hierbij helpen. Er is geen alternatief."

Op dit moment zit meer dan de helft van de Australische bevolking in lockdown. De maatregelen gelden voor onder meer Sydney, Melbourne en de hoofdstad Canberra. De federale overheid heeft meer vrijheden beloofd zodra 70 tot 80 procent van alle volwassenen volledig gevaccineerd is. Nu heeft 49 procent van de Australische bevolking twee prikken gehad.


Al met al toch niet zo'n heel gek stuk van de NOS?
Huilen dan.
pi_201501037
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:56 schreef Ali_boo het volgende:
Wat is het geluid dat je daar hoort in de eerste 5 a 6 sec? De politie loopt met geweren om iemand af maar ik zie niemand schieten

Volgens mij is dat de 'sirene' van de auto
pi_201501303
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201501332
Australi bestaat niet volgens mij?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201501372
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 september 2021 17:55 schreef Isdatzo het volgende:

Al met al toch niet zo'n heel gek stuk van de NOS?
:') :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201501496
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 september 2021 17:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Heb je je link ook bekeken? Want dan had je gezien dat ze eigenlijk alleen maar trainingen geven. In de VS.
Volgens mij is de hoofdkantoor gelokaliseerd in de VS of ze nog ergens andere vestingen hebben kan ik er niet uithalen

Wat ze precies doen en waar ze actief zijn is niet echt duidelijk.

Ze hebben een twitteraccount maar de laatste post is van 2018
Ze zitten ook op youtube maar ook daar zie ik video van enkele jaren oud

Ondanks dat ze een website hebben , heb je er niet veel aan
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201501540
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 18:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Volgens mij is dat de 'sirene' van de auto
Heb nog nooit een sirene gehoord die klinkt alsof er een machinegeweer af gaat :D

Dacht zelf aan de ''sound active denial system'' maar heb geen idee of de dingen geluid produceren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 24 september 2021 @ 19:29:25 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201501937
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 september 2021 18:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
:') :')
Wat?
Huilen dan.
pi_201503838
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 september 2021 17:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom is dat volgens jou meer relevant dan dit:

Klap op de tegels
De politie heeft de demonstraties hardhandig neergeslagen. In een filmpje op sociale media is bijvoorbeeld te zien hoe een agent een man die ogenschijnlijk rustig staat te praten van achteren benadert en hard tegen de grond slaat. Zijn hoofd klapt op de tegels en de man is een tijdje buiten bewustzijn. Het filmpje heeft grote verontwaardiging veroorzaakt en wordt onderzocht door de autoriteiten.

Het is onbekend hoeveel demonstranten gewond zijn geraakt. Bij de grote demonstratie gisteren raakten drie agenten gewond door geweld van demonstranten.

De explosie van woede komt niet uit de lucht vallen. Melbourne staat op het punt om de twijfelachtige eer te krijgen de stad te zijn die wereldwijd het langst in lockdown is geweest. Als de huidige lockdown zoals aangekondigd eind oktober ten einde komt, heeft Melbourne 267 dagen in lockdown doorgebracht sinds het begin van de coronapandemie.

'Geen alternatief voor vaccinatie'
De frustratie in deelstaat Victoria stapelt zich al maanden op. Volgens David Southwick, de plaatsvervangend oppositieleider, zijn veel mensen wanhopig. "We moeten vooruit, het kan zo niet langer", zegt hij in een interview met Sky News. "Maar er komt maar geen einde aan de lockdowns. Mensen willen hun leven terug."

De deelstaatregering en de vakbonden van de bouwvakkers wijzen erop dat extreemrechtse groepen de demonstraties hebben gekaapt voor hun eigen doeleinden. Op sociale media wordt het geweld door demonstranten en politie afgekeurd, maar er is ook begrip voor de woede. Toch is er volgens deelstaatpremier Andrews maar n oplossing: vaccineren. "Geweld werkt niet, alleen vaccinatie kan ons hierbij helpen. Er is geen alternatief."

Op dit moment zit meer dan de helft van de Australische bevolking in lockdown. De maatregelen gelden voor onder meer Sydney, Melbourne en de hoofdstad Canberra. De federale overheid heeft meer vrijheden beloofd zodra 70 tot 80 procent van alle volwassenen volledig gevaccineerd is. Nu heeft 49 procent van de Australische bevolking twee prikken gehad.


Al met al toch niet zo'n heel gek stuk van de NOS?
Dit valt inderdaad mee, al heb ik grote twijfels bij dat 'extreem rechts'. Dat zeggen ze hier ook altijd in Frankrijk, maar is kolder. Het is nog vaker extreem links dat gewelddadig bezig is (anarchisten, communisten) dan extreem rechts, wat berhaupt nauwelijks voorkomt. Tenzij je alles wat anti-overheid of niet-links is extreem rechts of radicaal noemt natuurlijk, wat nergens op slaat. Zolang er geen bewijs wordt geleverd voor die claim, is dat voor mij quatsch, demonisering, laster, nepnieuws.

Verder zou men er ook kunnen berichten hoeveel gevallen en sterfgevallen er in Australi zijn geweest, dat zou wel zo eerlijk zijn, want aantonen dat die lockdown extreem en overdreven is.
pi_201503881
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 18:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Heb nog nooit een sirene gehoord die klinkt alsof er een machinegeweer af gaat :D

Dacht zelf aan de ''sound active denial system'' maar heb geen idee of de dingen geluid produceren
Ik weet het ook niet zeker, maar ik dacht aan een project wat ik ooit voor Brussel heb gedaan over de toekomst van de stad en dan in het bijzonder geluidsoverlast, het feit dat ze lawaai in steden sterk willen terugdringen, waaronder sirenes van ambulances en dergelijke. Dus dit zou weleens een nieuwe sirene kunnen zijn die daartoe behoort, aangezien dat soort 'groene' projecten overal wordt gedaan.
pi_201503920
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 18:50 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Volgens mij is de hoofdkantoor gelokaliseerd in de VS of ze nog ergens andere vestingen hebben kan ik er niet uithalen

Wat ze precies doen en waar ze actief zijn is niet echt duidelijk.

Ze hebben een twitteraccount maar de laatste post is van 2018
Ze zitten ook op youtube maar ook daar zie ik video van enkele jaren oud

Ondanks dat ze een website hebben , heb je er niet veel aan
Klinkt een beetje als dat priv-leger wat ze ook in Irak enzo inzetten, blackstone geloof ik.
pi_201505912
twitter

twitter

twitter

twitter


[ Bericht 11% gewijzigd door Akathisia op 25-09-2021 01:02:54 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201505981
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Zelfde filmpje iets langer.

https://twitter.com/i/status/1441362260320874497

Zo ziet fascisme er wmb uit.
Op deze zie je het stompen met het wapen wat beter:

twitter


Gaat best wel ver. Dit is wat ze waarschijnlijk in Afghanisten deden.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201506584
Deze is ook ziek :r

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201506639
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 21:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dit valt inderdaad mee, al heb ik grote twijfels bij dat 'extreem rechts'. Dat zeggen ze hier ook altijd in Frankrijk, maar is kolder. Het is nog vaker extreem links dat gewelddadig bezig is (anarchisten, communisten) dan extreem rechts, wat berhaupt nauwelijks voorkomt. Tenzij je alles wat anti-overheid of niet-links is extreem rechts of radicaal noemt natuurlijk, wat nergens op slaat. Zolang er geen bewijs wordt geleverd voor die claim, is dat voor mij quatsch, demonisering, laster, nepnieuws.

Verder zou men er ook kunnen berichten hoeveel gevallen en sterfgevallen er in Australi zijn geweest, dat zou wel zo eerlijk zijn, want aantonen dat die lockdown extreem en overdreven is.
Weekje of zo geleden was er vid over 'n 70-jarig 'vrouw' die heeft pepperspray van de Melbourne politie gekregen.
Heb ik 'n vid over gezien en het lijkt in scene gezet te zijn. De 'vrouw' (in 'n rode jas met zwarte wig) lijkt 'n gozer te zijn.

Beetje zelfde taktiek als de romeos/plain clothes agitators bij de demos in Amsterdam 'n tijdje terug die heeft ineens iemand uit t publiek gehaald en achter in de auto/wagen gegooid.
Let maar goed op - er is fake BS op alle kanten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 25 september 2021 @ 14:34:53 #78
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201511108
opvallend dat de normie's hier zich niet durven uit te spreken over deze dystopische
situatie in Australie en beginnen te kletsen over hoe mooi de natuur in dat land is of
over hoe eerlijk hun geliefde nos weer verslag heeft gedaan.

kansloos..
Huig
  zondag 26 september 2021 @ 00:20:57 #79
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201520785
Alles behalve een positie innemen tav de huidige australische "aanpak van de pandemie."

ik snap het dilemma ook wel.
Het nadenken erover verplicht jezelf tot het stellen van de vraag: "Waar ligt voor mij de grens?"
"Hoever moet het dan voor mij komen eer het een beetje freaky begint te worden..?"
"Hoe stel ik me op (in dit forum) als dit straks hier ook gaat gebeuren..."
etc.
Huig
pi_201520951
Zat blijkbaar al in de planning, eu/us stormtroopers in Australi… toevallig vorig jaar een wet aangepast, zodat de troepen onschendbaar zijn.
Maar h… het gaat echt om jouw en mijn gezondheid.

https://gumshoenews.com/2(...)troops-in-australia/
  zondag 26 september 2021 @ 01:05:32 #81
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201520989
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 00:20 schreef Orwell het volgende:
Alles behalve een positie innemen tav de huidige australische "aanpak van de pandemie."

ik snap het dilemma ook wel.
Het nadenken erover verplicht jezelf tot het stellen van de vraag: "Waar ligt voor mij de grens?"
"Hoever moet het dan voor mij komen eer het een beetje freaky begint te worden..?"
"Hoe stel ik me op (in dit forum) als dit straks hier ook gaat gebeuren..."
etc.
Neuh, geen dilemma hoor. Gezien de stand van de vaccinatiecampagne daar (en dat zou eigenlijk de grootste klacht van de Australirs moeten zijn) begrijp ik de maatregelen, maar de voorbeelden die hier voorbijkomen over hoe ze omgaan met demonstraties slaan natuurlijk nergens op. Ik snap ook heel goed dat de Australirs de falende aanpak beu zijn.
Huilen dan.
pi_201521001
quote:
7s.gif Op zondag 26 september 2021 01:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Neuh, geen dilemma hoor. Gezien de stand van de vaccinatiecampagne daar (en dat zou eigenlijk de grootste klacht van de Australirs moeten zijn) begrijp ik de maatregelen, maar de voorbeelden die hier voorbijkomen over hoe ze omgaan met demonstraties slaan natuurlijk nergens op. Ik snap ook heel goed dat de Australirs de falende aanpak beu zijn.
Er is praktisch niemand ziek geworden mind you. Waarom uberhaupt vaccineren.
  zondag 26 september 2021 @ 01:12:40 #83
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201521015
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 01:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Er is praktisch niemand ziek geworden mind you. Waarom uberhaupt vaccineren.
Wat denk je dat er gebeurt als je n niet vaccineert n je de boel op z'n beloop laat?
Huilen dan.
pi_201521061
Bill2020
pi_201521131
quote:
7s.gif Op zondag 26 september 2021 01:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat denk je dat er gebeurt als je n niet vaccineert n je de boel op z'n beloop laat?
Weinig tot niets. Kwetsbaren worden eventueel ziek en overlijden. Net als elk jaar bij een griepgolf. De rest bouwt immuniteit op.
  zondag 26 september 2021 @ 01:57:49 #86
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201521152
quote:
7s.gif Op zondag 26 september 2021 01:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Neuh, geen dilemma hoor. Gezien de stand van de vaccinatiecampagne daar (en dat zou eigenlijk de grootste klacht van de Australirs moeten zijn) begrijp ik de maatregelen, maar de voorbeelden die hier voorbijkomen over hoe ze omgaan met demonstraties slaan natuurlijk nergens op. Ik snap ook heel goed dat de Australirs de falende aanpak beu zijn.
nee hoor, men is niet boos om het medische verhaal.
om de zg "falende aanpak".
wat een smerige verdraaiing van de de volkswoede daar...
Het gaat om burgerrechten, spoor jij wel?
Huig
  zondag 26 september 2021 @ 09:13:12 #87
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201521927
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 01:57 schreef Orwell het volgende:

[..]
nee hoor, men is niet boos om het medische verhaal.
om de zg "falende aanpak".
wat een smerige verdraaiing van de de volkswoede daar...
Het gaat om burgerrechten, spoor jij wel?
Lees nou eens goed wat ik schrijf.
Huilen dan.
  zondag 26 september 2021 @ 09:14:09 #88
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201521937
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 01:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Weinig tot niets. Kwetsbaren worden eventueel ziek en overlijden. Net als elk jaar bij een griepgolf. De rest bouwt immuniteit op.
Ja, dat hebben we gezien in de landen waar ze dat geprobeerd hebben.
Huilen dan.
pi_201528359
quote:
81s.gif Op zondag 26 september 2021 09:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, dat hebben we gezien in de landen waar ze dat geprobeerd hebben.
Welke dan.
pi_201533744
quote:
5s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:48 schreef xpompompomx het volgende:
Over welke sta(a)t(en) van Australi hebben we het hier?
Dat quasi-intellectuele fake interesse simulerende commentaar altijd... Wat is daar nou precies de bedoeling van? Wat maakt het nou uit over welke (sta(a)t(en) het precies gaat? Kan het niet gewoon over Australi in het algemeen? Mijn indruk is dat het vooral verstorend bedoeld is te werken omdat het onderwerp niet bespreekbaar moet zijn en dat we het topic zo snel mogelijk moeten laten afwijken van het bedoelde onderwerp. Waarom toch? :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Bart2002 op 26-09-2021 21:28:41 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_201533908
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 september 2021 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
Gelukkig zijn ze wel lekker rechts in Australi.
En dit... Wat is nou de zin hiervan? En dan altijd met dat obligate duimpje omhoog... Stoort me echt. Temeer ook omdat er in een land niet enkel sprake is van "ZE". Dus het slaat als Kut op Dirk ook nog eens.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_201534047
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:34 schreef Orwell het volgende:
opvallend dat de normie's hier zich niet durven uit te spreken over deze dystopische
situatie in Australie en beginnen te kletsen over hoe mooi de natuur in dat land is of
over hoe eerlijk hun geliefde nos weer verslag heeft gedaan.

kansloos..
En dit dus.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_201534106
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:34 schreef Orwell het volgende:
opvallend dat de normie's hier zich niet durven uit te spreken over deze dystopische
situatie in Australie en beginnen te kletsen over hoe mooi de natuur in dat land is of
over hoe eerlijk hun geliefde nos weer verslag heeft gedaan.

kansloos..
Het is te confronterend voor die mensen dat zoiets in een westers land kan gebeuren in zo'n korte tijd.
Plaats hier uw advertentie
  zondag 26 september 2021 @ 21:54:55 #94
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201534318
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 15:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Welke dan.
Itali, Spanje, Iran, Brazili, Ecuador, Peru, etc.
Huilen dan.
  zondag 26 september 2021 @ 21:55:06 #95
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201534321
De VS :') .
Huilen dan.
  zondag 26 september 2021 @ 22:10:57 #96
476281 Butjekef
Put met keren
pi_201534567
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 21:23 schreef Bart2002 het volgende:

Kan het niet gewoon over Australi in het algemeen?
Niet in de context van dit topic omdat staten vergaande bevoegdheden hebben, nogal verschillende pandemie strategien hebben en de federale overheid in veel gevallen alleen maar kan toekijken. De rotzooi vindt plaats in Melbourne, niet in heel Australi.
  zondag 26 september 2021 @ 22:34:07 #97
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201534899
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 21:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Het is te confronterend voor die mensen dat zoiets in een westers land kan gebeuren in zo'n korte tijd.
waarschijnlijk heb je gelijk.
Mooi inzicht.
stemt gelijk ook mild tov de zg 'normies'.
'they can't help it'
En dat is ten diepste natuurlijk ook zo.
de een valt/ zwicht voor heroine, de ander voor kapsalons, de ander voor Random Runner, de ander voor tarot kaarten, de ander voor staats-propaganda.
waarschijnlijk voor een deel gewoon allemaal pre-wired..
Huig
  zondag 26 september 2021 @ 22:50:36 #98
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201535066
quote:
7s.gif Op zondag 26 september 2021 09:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Lees nou eens goed wat ik schrijf.
ik heb het opnieuw gelezen.
ik denk dat je een hele goede jurist of kartel-politicus zou kunnen zijn.
"falende aanpak."
Huig
  zondag 26 september 2021 @ 23:00:35 #99
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201535187
quote:
7s.gif Op zondag 26 september 2021 01:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat denk je dat er gebeurt als je n niet vaccineert n je de boel op z'n beloop laat?
dat blijft toch een beetje het argument van de regendanser die 25.000,- per jaar vraagt voor z'n regendansen (per provincie)..: "Wat gebeurt er als ik niet meer voor jullie dans en de boel op z'n beloop laat?" "DROOGTE!" "you 'r gonna die!"

people think they have a choice.
you have no choice.
Just Do It
Huig
pi_201535274
quote:
7s.gif Op zondag 26 september 2021 01:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat denk je dat er gebeurt als je n niet vaccineert n je de boel op z'n beloop laat?
de doemscenario's komen nooit uit, dat weet je toch inmiddels wel?
Plaats hier uw advertentie
pi_201535771
Zo, ik heb wel even meer walgelijk beeldmateriaal gezien hier dan me lief is. :{ Echt helemaal gek geworden daar.
Ik ben idd ook bang dat dit een voorbode is van wat de rest van de wereld ook gaat ervaren op termijn.

Ik heb nou niet zo veel op met allerlei ideen en angstdenken, complotten etc.
Maar wat hier nu te zien is, ik kan niet anders dan toegeven dat we nu werkelijke beelden zien ipv beelden uit films over mogelijke dystopische toekomstscenario's. Hiervoor is de afgelopen 15 jaar uitgebreid gewaarschuwd, en nu zien we de uitrol ervan: the new world order.....

Al geloof ik niet dat het 'ze' gaat lukken.
Eens kijken
pi_201535839
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 september 2021 01:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Deze is ook ziek

De tering.....
is dit politie of gewoon puur tuig?

Tuig in politiepakken... fascisme heet dat.
Eens kijken
pi_201536000
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_201536879
quote:
Ook hier hoor je idd nauwelijks ooit wat over. Het aantal zelfmoorden, scheidingen, mensen zonder werk etc. Als gevolg van de lockdowns.
pi_201536894
quote:
7s.gif Op zondag 26 september 2021 21:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Itali, Spanje, Iran, Brazili, Ecuador, Peru, etc.
Ehh Itali ging als eerste in lockdown in Europa.

Ik zie niets bijzonders aan die landen.
pi_201536907
quote:
10s.gif Op zondag 26 september 2021 21:55 schreef Isdatzo het volgende:
De VS :') .
De VS kampt met een obesitasepidemie. Als er iets is dat het grote aantal doden daar verklaart, is dat het wel.
pi_201537110
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 21:23 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Dat quasi-intellectuele fake interesse simulerende commentaar altijd... Wat is daar nou precies de bedoeling van? Wat maakt het nou uit over welke (sta(a)t(en) het precies gaat? Kan het niet gewoon over Australi in het algemeen? Mijn indruk is dat het vooral verstorend bedoeld is te werken omdat het onderwerp niet bespreekbaar moet zijn en dat we het topic zo snel mogelijk moeten laten afwijken van het bedoelde onderwerp. Waarom toch? :)
Tja, nuance en feiten helder krijgen moeten we inderdaad niet willen met z'n allen. :')
Hysterisch bang zijn dat het einde der tijden er aan zit te komen, daar gaat het kennelijk om in dit topic. :') :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201537128
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 22:10 schreef Butjekef het volgende:

[..]
Niet in de context van dit topic omdat staten vergaande bevoegdheden hebben, nogal verschillende pandemie strategien hebben en de federale overheid in veel gevallen alleen maar kan toekijken. De rotzooi vindt plaats in Melbourne, niet in heel Australi.
Ja, dit dus, goed verwoord.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 27 september 2021 @ 09:31:45 #109
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201537361
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 08:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ehh Itali ging als eerste in lockdown in Europa.
En waarom deden ze dat?
quote:
Ik zie niets bijzonders aan die landen.
Tja.
Huilen dan.
pi_201537789
quote:
7s.gif Op maandag 27 september 2021 09:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En waarom deden ze dat?
Waarom noemde jij Itali? Als voorbeeld van een land waar geen of nauwelijks maatregelen zijn genomen om te laten zien dat er daar veel doden waren? Terwijl Italie het eerste land in Europa was dat in lockdown ging. Leg dat eens uit?

quote:
Tja.
Nee, niet "tja". Je kunt geen willekeurig lijstje landen noemen en dan maar verwachten dat dat volstaat. Leg eens uit.

Sowieso is het onzinnig, want je kunt helemaal geen causaal verband aantonen tussen lockdowns en minder doden. Net zoals je vaak geen causaal verband kunt aantonen tussen doden en gehandicapten en vaccins. Het is multifactorieel en het aandeel van de lockdowns is voor zover ik weet nergens en door niemand wetenschappelijk onderbouwd.
  maandag 27 september 2021 @ 10:19:14 #111
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201537852
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Waarom noemde jij Itali? Als voorbeeld van een land waar geen of nauwelijks maatregelen zijn genomen om te laten zien dat er daar veel doden waren? Terwijl Italie het eerste land in Europa was dat in lockdown ging. Leg dat eens uit?
Om te laten zien wat er gebeurt wanneer je weinig of niks doet. Dus nogmaals: waarom gingen ze in lockdown?
quote:
[..]
Nee, niet "tja". Je kunt geen willekeurig lijstje landen noemen en dan maar verwachten dat dat volstaat. Leg eens uit.
Wanneer jij doet alsof het een rijtje willekeurige landen is dan denk ik niet dat het heel zinvol is om moeite te stoppen in een reactie.
Huilen dan.
  maandag 27 september 2021 @ 10:21:03 #112
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201537874
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Sowieso is het onzinnig, want je kunt helemaal geen causaal verband aantonen tussen lockdowns en minder doden. Net zoals je vaak geen causaal verband kunt aantonen tussen doden en gehandicapten en vaccins. Het is multifactorieel en het aandeel van de lockdowns is voor zover ik weet nergens en door niemand wetenschappelijk onderbouwd.

Ik heb dan ook niks anders beweerd. Maar een lockdown is in de meeste gevallen het gevolg van een te late reactie geweest op snel oplopende besmettingscijfers. Wanneer de zorg dan in de problemen dreigde te komen kwamen er stevige maatregelen, maar dan liep je al achter de feiten aan.
Huilen dan.
pi_201537898
quote:
7s.gif Op maandag 27 september 2021 10:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Om te laten zien wat er gebeurt wanneer je weinig of niks doet. Dus nogmaals: waarom gingen ze in lockdown?
Maar dat geldt helemaal niet voor Itali, voor de derde keer. Die dingen meteen in harde lockdown.

quote:
Wanneer jij doet alsof het een rijtje willekeurige landen is dan denk ik niet dat het heel zinvol is om moeite te stoppen in een reactie.
Prima.
pi_201537906
quote:
14s.gif Op maandag 27 september 2021 10:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik heb dan ook niks anders beweerd.
Jawel, want je beweert dat het in landen die geen of weinig maatregelen hebben ingevoerd veel slechter is gegaan. Door het gebrek aan lockdowns.
  maandag 27 september 2021 @ 10:25:16 #115
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201537925
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Maar dat geldt helemaal niet voor Itali, voor de derde keer. Die dingen meteen in harde lockdown.
Meteen?
Huilen dan.
  maandag 27 september 2021 @ 10:25:42 #116
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201537932
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Jawel, want je beweert dat het in landen die geen of weinig maatregelen hebben ingevoerd veel slechter is gegaan. Door het gebrek aan lockdowns.
Nee hoor, dat heb ik nergens gezegd.
Huilen dan.
pi_201537940
quote:
7s.gif Op maandag 27 september 2021 10:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Meteen?
Op 9 maart aan het begin van de pandemie in Europa ja.
pi_201537943
quote:
7s.gif Op maandag 27 september 2021 10:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee hoor, dat heb ik nergens gezegd.
Volgens mij heb je een ruttegeheugen.
  maandag 27 september 2021 @ 10:28:23 #119
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201537961
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Op 9 maart aan het begin van de pandemie in Europa ja.
Op het moment dat de situatie in de Italiaanse ziekenhuizen onhoudbaar werd ja. Dat is toch niet 'meteen'?
Huilen dan.
  maandag 27 september 2021 @ 10:30:03 #120
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201537986
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Volgens mij heb je een ruttegeheugen.
En volgens mij lees jij niet goed. Maar het staat je vrij om te citeren waar ik zeg dat landen die geen lockdown ingevoerd hebben het daardoor slechter gedaan hebben.

Ik zeg juist het tegendeel: een lockdown is meestal het resultaat van een te late reactie.
Huilen dan.
pi_201538008
quote:
7s.gif Op maandag 27 september 2021 10:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Op het moment dat de situatie in de Italiaanse ziekenhuizen onhoudbaar werd ja. Dat is toch niet 'meteen'?
Dit toont dus aan dat je dingen verzint wanneer dat goed uitkomt en dat er geen serieuze discussie met je te voeren is.

Following the outbreak of coronavirus disease 2019, the Italian government confirmed the country's first cases of the disease on 30 January 2020, when the virus was detected in two Chinese tourists visiting Italy.[4] A third case was confirmed on 7 February, with the patient being an Italian man evacuated from Wuhan.[5] The number of confirmed cases increased on 21 February, when sixteen people in Lombardy and Veneto were confirmed to be infected.[6] Following the first two deaths of people with the virus, several towns in Lombardy were placed on lockdown due to the large number of infected patients in the region.[7]

En op 9 maart dus het hele land. Ongeveer twee weken na de eerste doden.

Ik noem dat "meteen" en niet na een periode van uitrazen.
  maandag 27 september 2021 @ 10:37:48 #122
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201538066
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dit toont dus aan dat je dingen verzint wanneer dat goed uitkomt en dat er geen serieuze discussie met je te voeren is.

Following the outbreak of coronavirus disease 2019, the Italian government confirmed the country's first cases of the disease on 30 January 2020, when the virus was detected in two Chinese tourists visiting Italy.[4] A third case was confirmed on 7 February, with the patient being an Italian man evacuated from Wuhan.[5] The number of confirmed cases increased on 21 February, when sixteen people in Lombardy and Veneto were confirmed to be infected.[6] Following the first two deaths of people with the virus, several towns in Lombardy were placed on lockdown due to the large number of infected patients in the region.[7]

En op 9 maart dus het hele land. Ongeveer twee weken na de eerste doden.

Ik noem dat "meteen" en niet na een periode van uitrazen.
En wat was de situatie op 9 maart? Een week na de lockdown stierven er alleen in Lombardije 200 mensen per dag. Die mensen zijn dus ruim voor de lockdown besmet geraakt.

Je snapt toch zelf ook wel dat er op dat moment alleen getest werd wanneer je in het ziekenhuis terecht kwam.
Huilen dan.
  maandag 27 september 2021 @ 10:48:56 #123
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201538158
Huilen dan.
  maandag 27 september 2021 @ 12:01:40 #124
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201538996
Pigs in action

twitter


:N

Nog meer tirannie

twitter


[ Bericht 30% gewijzigd door controlaltdelete op 27-09-2021 12:12:29 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201540541
Nieuwe hobby van de regering : burgers verminken met rubberen kogels O+

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201540593
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Pigs in action

[ twitter ]

:N

Nog meer tirannie

[ twitter ]
De tweede video is van 2017/18

En de eerste video zit er behoorlijk fake uit. Iemand word gevloerd en uit het niets zijn daar 5 a 6 fotografen om het incident te filmen . Kan natuurlijk toeval zijn maar zelf vind ik het een tikje verdacht
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 27 september 2021 @ 14:48:51 #127
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201540665
Ja dit ben ik inmiddels ook al tegengekomen, op een andere clip van Australi was dit ook al te zien. Je wordt vanuit beide kampen gebombardeerd met valse info.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201540710
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 21:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik weet het ook niet zeker, maar ik dacht aan een project wat ik ooit voor Brussel heb gedaan over de toekomst van de stad en dan in het bijzonder geluidsoverlast, het feit dat ze lawaai in steden sterk willen terugdringen, waaronder sirenes van ambulances en dergelijke. Dus dit zou weleens een nieuwe sirene kunnen zijn die daartoe behoort, aangezien dat soort 'groene' projecten overal wordt gedaan.
In een van de vele compilatie videos die ik heb gezien afgelopen weekend hoor je hetzelfde geluid. Geen enkele politie auto was er in de beelden te bekennen

Maar goed heb geen trek om de topic te derailen , dus laat ik het ook hierbij
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 21:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Klinkt een beetje als dat priv-leger wat ze ook in Irak enzo inzetten, blackstone geloof ik.
Zou best kunnen idd maar dit soort scenario's hebben ze van te voren al goed ingecalculeerd, Wij zullen vast een Europeese variant van predator krijgen ;(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201540749
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 14:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja dit ben ik inmiddels ook al tegengekomen, op een andere clip van Australi was dit ook al te zien. Je wordt vanuit beide kampen gebombardeerd met valse info.
Kreeg meteen flashbacks van de mensen die dood op straat neervielen in China
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201540754
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 14:53 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[..]
Zou best kunnen idd maar dit soort scenario's hebben ze van te voren al goed ingecalculeerd, Wij zullen vast een Europeese variant van predator krijgen ;(
Nou, is er al waterdicht bewijs dat er een huurlingenleger actief is in Australi Melbourne?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201540778
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 00:13 schreef Maharski het volgende:
Zo, ik heb wel even meer walgelijk beeldmateriaal gezien hier dan me lief is. :{ Echt helemaal gek geworden daar.
Ik ben idd ook bang dat dit een voorbode is van wat de rest van de wereld ook gaat ervaren op termijn.

Ik heb nou niet zo veel op met allerlei ideen en angstdenken, complotten etc.
Maar wat hier nu te zien is, ik kan niet anders dan toegeven dat we nu werkelijke beelden zien ipv beelden uit films over mogelijke dystopische toekomstscenario's. Hiervoor is de afgelopen 15 jaar uitgebreid gewaarschuwd, en nu zien we de uitrol ervan: the new world order.....

Al geloof ik niet dat het 'ze' gaat lukken.
Zelfs al ben je iemand die nooit in bnw komt dan moet je toch wel intutief aanvoelen dat er iets niet klopt aan het verhaal wat je voorgeschoteld krijgt

We zitten idd in de hele vroege fase van de nwo al ben ik zelf minder potitief ingesteld en denk ik dat ze hun doelen ' gewoon' gaan halen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201540895
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201540986
quote:
Godwin=af.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201540995
quote:
2s.gif Op maandag 27 september 2021 15:21 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Godwin=af.
Geef je het even door aan Ezra Levant, wie dat ook moge zijn?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201541086
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 15:22 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Geef je het even door aan Ezra Levant, wie dat ook moge zijn?
Ok.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201541967


Beelden van enorme aantallen politie op straat.

https://www.bitchute.com/video/1UGkEWVZOIG8/

[ Bericht 3% gewijzigd door Ali_Kannibali op 27-09-2021 17:17:22 ]
pi_201542299
quote:
Wat heeft dat mens een kutkop. Omgebouwd zij?
pi_201542396
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 17:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Wat heeft dat mens een kutkop. Omgebouwd zij?
Goed argument. Hulde.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 27 september 2021 @ 17:42:07 #139
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201542447
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 17:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Wat heeft dat mens een kutkop. Omgebouwd zij?
Uit hetzelfde nest dan ons Marion, samen op de bezem. Al die experts zijn griezels.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 27 september 2021 @ 18:02:34 #140
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201542622
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 17:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Uit hetzelfde nest dan ons Marion, samen op de bezem. Al die experts zijn griezels.
Zeg, hoe staat het met de lichamelijke ontwikkeling van die griezels?
Huilen dan.
pi_201543239
quote:
2s.gif Op maandag 27 september 2021 17:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Goed argument. Hulde.
Sorry Wilde je niet beledigen.
  maandag 27 september 2021 @ 19:12:37 #142
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201543474
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 27 september 2021 @ 22:41:23 #143
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201546737
quote:
godzijdank greep de politie op tijd in.
extreem rechtse verpleegsters.. dat zijn de ergsten.
die zouden beter moeten weten!
Huig
  dinsdag 28 september 2021 @ 00:01:20 #144
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201547390
Geen maatregelen in Denemarken, volledig nazi-Duitsland totalitair in Australi.. leuk zo'n wereldwijd pandemie experiment. Ieder land een ander smaakje NWO
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201547665
twitter
Plaats hier uw advertentie
  dinsdag 28 september 2021 @ 05:11:21 #146
476281 Butjekef
Put met keren
pi_201547721
quote:
Wat erg zeg. Oh, The Babylon Bee, laat maar.
  dinsdag 28 september 2021 @ 05:16:52 #147
476281 Butjekef
Put met keren
pi_201547724
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 22:41 schreef Orwell het volgende:

[..]
godzijdank greep de politie op tijd in.
extreem rechtse verpleegsters.. dat zijn de ergsten.
die zouden beter moeten weten!
Als je je niet aan de huidige restricties houdt dan word er gehandhaafd. Kun je het wel of niet mee eens zijn, maar of je nu een verpleegster bent of niet, dat maakt niets uit.

quote:
90% of the people who are vaccinating are there because they want their freedoms back, and visit their families...
Zegt een verpleegster, dus moet het wel waar zijn.
pi_201589496
Vanaf 15 oktober moeten ALLE werknemers in Victoria zijn gevaccineerd om te mogen blijven werken en hun huis te verlaten.

https://www.bitchute.com/video/u1szP64F9uwW/
pi_201590229
“Vreemd” maar niet heus dat de msm hier geen aandacht aan besteed , is niet niks wat daar gaande is..

Erdogan hoeft maar een scheet te laten en het ia breaking news. Maar dit willen ze niet zien
pi_201600958
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:49:27 #152
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201604584
twitter


O+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201606783
quote:
Nou de steun heeft niet lang geduurd

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 18:19:07 #154
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201607505
quote:
18s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 17:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Nou de steun heeft niet lang geduurd

[ twitter ]
Ik had ook niet verwacht dat het gehele politiekorps hun verstand ging werken, iig wel mooi om te zien dat het niet allemaal opgefokte pitbulls zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201607969
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 11:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En ondertussen jaagt de politie op criminelen die KFC Auckland in proberen te smokkelen _O-

[ afbeelding ]

https://www.rtlnieuws.nl/(...)00000-dollar-contant
South park is futuristische satire.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_201608017
Well see what contact tracing will look like in the nyuoo wohd ohdah.

Rockefeller's erfenis. Een klassenkloof als men welles-nietus blijft doorspelen cq trollen, en de derde gaat ermee heen.

Lady de Rothschild's road to the Vatican
Introducing the Council for Inclusive Capitalism with the Vatican
https://www.reutersevents(...)schilds-road-vatican


quote:
lijkt op een kloon van Klaag.

[ Bericht 10% gewijzigd door Alarmonoff op 02-10-2021 19:13:42 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:05:06 #157
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201608761
Nog zo ene uit hetzelfde nest

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201616525
Deze mevrouw zegt dat er geforceerde vaccinaties plaatsvinden in rural NSW:

https://brandnewtube.com/(...)jWnk7ek7z6sqMMd.html
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201616875
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 20:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Nog zo ene uit hetzelfde nest

[ twitter ]
Ja ze is afgetreden, maar niet vanwege centjes die ze van Pfizer zou hebben gekregen. Zou het kunnen dat je in nepnieuws bent getrapt?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 3 oktober 2021 @ 21:47:57 #160
476281 Butjekef
Put met keren
pi_201626021
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 13:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Deze mevrouw zegt dat er geforceerde vaccinaties plaatsvinden in rural NSW:

https://brandnewtube.com/(...)jWnk7ek7z6sqMMd.html
En ik zeg dat dat niet zo is. Wat nu? In de comments staan trouwens zeer goede tips om veel geld te verdienen, aanrader.
pi_201626760
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 13:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Deze mevrouw zegt dat er geforceerde vaccinaties plaatsvinden in rural NSW:

https://brandnewtube.com/(...)jWnk7ek7z6sqMMd.html

quote:
"The problem with Australians is not that so many of them are descended from convicts," said Clive James, a famous Australian poet who spent most of his life overseas, "but that so many of them are descended from prison officers."
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_201631940
Oberfhrer van het ministerie van gezondheid is ingezet door Dan Andrews van Victoria om te garanderen dat iedereen met Kerstmis is gevaccineerd.



https://twitter.com/Berni(...)is_nightmode%3Dfalse

Als je voor 15 oktober nog niet minstens een keer bent gevaccineerd, mag je niet meer werken.

https://www.bitchute.com/video/LlbHfEMiZVhW/

Vraag: "If there's people that don't want this mandatory vaccine, how do you manage to ..."
Antwoord: "Well, then they won't be going to work. It's very very simple. It's very simple."

Nogmaals, er zijn in heel Australi iets meer dan 1000 mensen overleden aan Covid sinds het begin van de pandemie.

Volstrekt normaal allemaal.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ali_Kannibali op 04-10-2021 14:08:14 ]
pi_201638604
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 14:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Oberfhrer van het ministerie van gezondheid is ingezet door Dan Andrews van Victoria om te garanderen dat iedereen met Kerstmis is gevaccineerd.

[ afbeelding ]

https://twitter.com/Berni(...)is_nightmode%3Dfalse

Als je voor 15 oktober nog niet minstens een keer bent gevaccineerd, mag je niet meer werken.

https://www.bitchute.com/video/LlbHfEMiZVhW/

Vraag: "If there's people that don't want this mandatory vaccine, how do you manage to ..."
Antwoord: "Well, then they won't be going to work. It's very very simple. It's very simple."

Nogmaals, er zijn in heel Australi iets meer dan 1000 mensen overleden aan Covid sinds het begin van de pandemie.

Volstrekt normaal allemaal.
Waarom willen ze dat? Duidelijk niet om covid, lijkt eerder op 12 monkeys, om hun idolatrie van moeder aarde.
Eerste 4 horsemen misschien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_201638795
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 21:16 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Waarom willen ze dat? Duidelijk niet om covid, lijkt eerder op 12 monkeys, om hun idolatrie van moeder aarde.
Eerste 4 horsemen misschien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus, moeten de gekkies elk topic kapen om een bijbeltekst neer te pleuren?

De schrijver van het boekje had drugs op, vandaar zijn domme teksten over het lam, beesten etc... We zouden de boekjes van de rastafari nog serieuzer kunnen nemen.
pi_201639221
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 21:25 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Jezus, moeten de gekkies elk topic kapen om een bijbeltekst neer te pleuren?

De schrijver van het boekje had drugs op, vandaar zijn domme teksten over het lam, beesten etc... We zouden de boekjes van de rastafari nog serieuzer kunnen nemen.
Was aan Ali_kannibali gericht daarom in spoilers, die gelooft het zelfde als ik.
Rastafari's zijn nog extremer in hun bijbelgeloof, volgens ethiopische traditie.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_201639923
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:47 schreef Butjekef het volgende:

[..]
En ik zeg dat dat niet zo is. Wat nu? In de comments staan trouwens zeer goede tips om veel geld te verdienen, aanrader.
Ja, daar zeg je inderdaad wat. Beide zijden zijn geneigd tot trollen en liegen.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  maandag 4 oktober 2021 @ 22:40:00 #168
476281 Butjekef
Put met keren
pi_201640216
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 14:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Oberfhrer van het ministerie van gezondheid is ingezet door Dan Andrews van Victoria om te garanderen dat iedereen met Kerstmis is gevaccineerd.

[ afbeelding ]
Deze meneer werkte tijdelijk voor de federale overheid om de vaccin rollout te leiden, omdat diezelfde federale overheid dat grondig heeft verprutst. Die taak is bijna voltooid en deze meneer gaat binnenkort verder met zijn volgende klus: welk type nucleaire onderzeer gaat Australi kopen. Heeft niets met Victoria of Dan Andrews te maken.
quote:
https://twitter.com/Berni(...)is_nightmode%3Dfalse

Als je voor 15 oktober nog niet minstens een keer bent gevaccineerd, mag je niet meer werken.
Geldt voor "authorised workers" in Victoria, niet iedereen en niet heel Australi. En je mag best werken, alleen dan moet je dat vanuit huis doen. Kun je dat niet, dan heb je een probleem als je geen vaccin wilt.
quote:
https://www.bitchute.com/video/LlbHfEMiZVhW/

Vraag: "If there's people that don't want this mandatory vaccine, how do you manage to ..."
Antwoord: "Well, then they won't be going to work. It's very very simple. It's very simple."
Voor de lezer: dit zijn woorden van de Premier, niet die generaal hierboven. Het zou wel zo eerlijk zijn als je zou vermelden waarom Victoria dit doet.
quote:
Nogmaals, er zijn in heel Australi iets meer dan 1000 mensen overleden aan Covid sinds het begin van de pandemie.
En ondanks alle maatregelen staat de gehele gezondheidszorg zwaar onder druk, met name in Victoria.
quote:
Volstrekt normaal allemaal.
Net zoals selectief knippen en plakken van video en tekst.
  maandag 4 oktober 2021 @ 22:49:01 #169
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201640391
twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 07:51:32 #170
476281 Butjekef
Put met keren
pi_201642302
quote:
Het lijkt alsof ik de Australische overheid wil verdedigen, dat is niet zo. Maar de onzin die hier wordt gepost, man man man. Deze meneer is helemaal niet ontslagen. Dat gaat wellicht gebeuren afhankelijk van Qantas' vaccin beleid, maar niet omdat hij zijn mening uit.
pi_201642555
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 22:40 schreef Butjekef het volgende:

[..]
Deze meneer werkte tijdelijk voor de federale overheid om de vaccin rollout te leiden, omdat diezelfde federale overheid dat grondig heeft verprutst. Die taak is bijna voltooid en deze meneer gaat binnenkort verder met zijn volgende klus: welk type nucleaire onderzeer gaat Australi kopen. Heeft niets met Victoria of Dan Andrews te maken.
[..]
Geldt voor "authorised workers" in Victoria, niet iedereen en niet heel Australi. En je mag best werken, alleen dan moet je dat vanuit huis doen. Kun je dat niet, dan heb je een probleem als je geen vaccin wilt.
[..]
Voor de lezer: dit zijn woorden van de Premier, niet die generaal hierboven. Het zou wel zo eerlijk zijn als je zou vermelden waarom Victoria dit doet.
[..]
En ondanks alle maatregelen staat de gehele gezondheidszorg zwaar onder druk, met name in Victoria.
[..]
Net zoals selectief knippen en plakken van video en tekst.
Ik heb beide video's van de citaten gewoon eronder geplaatst hoor. Er is geen enkele sprake van poging tot misleiding.

De zorg onder druk? Dat zal wel ja.

Men wil iedereen vaccineren, en gaat steeds verder met dwingende maatregelen om dat voor elkaar te krijgen. In Australi en op andere plekken. Hoe moeten we de woorden van deze meneer interpreteren dat iedereen met kerst gevaccineerd is? Andrews zelf zegt duidelijk dat als het niet vrijwillig gebeurt, dan maar met verplichtingen.

"Authorized workers" is een hele waslijst van mensen die weer aan het werk mochten:

Any person who performs work that is essential for the continued operation of:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door Ali_Kannibali op 05-10-2021 12:15:04 ]
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:49:55 #172
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201652648
"In the coming days, weeks and months disturbing rumors concerning the governance of our country will begin to circulate."

AUSTRALIAONE LEADER RICCARDO BOSI HAS AN IMPORTANT MESSAGE FOR ALL AUSTRALIANS

Ferme woorden!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:37:25 #173
476281 Butjekef
Put met keren
pi_201653339
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:49 schreef controlaltdelete het volgende:
"In the coming days, weeks and months disturbing rumors concerning the governance of our country will begin to circulate."

AUSTRALIAONE LEADER RICCARDO BOSI HAS AN IMPORTANT MESSAGE FOR ALL AUSTRALIANS

Ferme woorden!
Oeh, oeh, voormalig special forces meneer, dit wordt super spannend.
pi_201654026
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:49 schreef controlaltdelete het volgende:
"In the coming days, weeks and months disturbing rumors concerning the governance of our country will begin to circulate."

AUSTRALIAONE LEADER RICCARDO BOSI HAS AN IMPORTANT MESSAGE FOR ALL AUSTRALIANS

Ferme woorden!
Klinkt een beetje als het Qanon verhaal; you have to show the truth, trust the plan, alles komt goed etc.
Al is er wel wat uitgekomen van die vrouwelijke politica.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 6 oktober 2021 @ 00:34:51 #175
476281 Butjekef
Put met keren
pi_201654243
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:40 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Klinkt een beetje als het Qanon verhaal; you have to show the truth, trust the plan, alles komt goed etc.
Al is er wel wat uitgekomen van die vrouwelijke politica.
Wat precies, en wie?
pi_201654263
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:34 schreef Butjekef het volgende:

[..]
Wat precies, en wie?
https://apnews.com/articl(...)6d99807d333bbd92c604

twitter
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 6 oktober 2021 @ 07:07:20 #177
476281 Butjekef
Put met keren
pi_201654716
quote:
Jij, en de twitteraar, hebt geen benul waar het om gaat. Wellicht een idee om je eigen bron eens te lezen.
pi_201656928
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:47 schreef Butjekef het volgende:

[..]
En ik zeg dat dat niet zo is. Wat nu? In de comments staan trouwens zeer goede tips om veel geld te verdienen, aanrader.
Wat nu? :')

Zij woont daar en jij niet. Jij bent een Nederlands pubertje _O-
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201657530
Nieuw in Victoria: mensen in quarantaine krijgen random telefoontjes, moeten een foto van zichzelf maken en deze terugsturen. Vervolgens wordt mbv geotracking vastgesteld of ze thuis zijn. Zo niet komt de politie aan de deur.

Een nieuw pilotprogramma van de overheid.

  woensdag 6 oktober 2021 @ 13:11:14 #180
476281 Butjekef
Put met keren
pi_201658051
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 11:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Wat nu? :')

Zij woont daar en jij niet. Jij bent een Nederlands pubertje _O-
Fout en fout. En nu?
  woensdag 6 oktober 2021 @ 13:15:29 #181
476281 Butjekef
Put met keren
pi_201658096
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nieuw in Victoria: mensen in quarantaine krijgen random telefoontjes, moeten een foto van zichzelf maken en deze terugsturen. Vervolgens wordt mbv geotracking vastgesteld of ze thuis zijn. Zo niet komt de politie aan de deur.

Een nieuw pilotprogramma van de overheid.

Tja, mensen moeten in thuis quarantine, zeggen dat ze netjes thuis blijven, maar gaan toch de deur uit. Je moet toch iets wanneer mensen gewoon schijt aan alles hebben. Permanent een agent voor iedere deur gaat niet. Allemaal in kampen in quarantine is ook ietwat drastisch. Quarantaine afschaffen is nog te vroeg gezien de vaccinatiegraad.
pi_201658224
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 13:15 schreef Butjekef het volgende:

[..]
Tja, mensen moeten in thuis quarantine, zeggen dat ze netjes thuis blijven, maar gaan toch de deur uit. Je moet toch iets wanneer mensen gewoon schijt aan alles hebben. Permanent een agent voor iedere deur gaat niet. Allemaal in kampen in quarantine is ook ietwat drastisch. Quarantaine afschaffen is nog te vroeg gezien de vaccinatiegraad.
eng
pi_201658389
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 13:15 schreef Butjekef het volgende:

[..]
Tja, mensen moeten in thuis quarantine, zeggen dat ze netjes thuis blijven, maar gaan toch de deur uit. Je moet toch iets wanneer mensen gewoon schijt aan alles hebben. Permanent een agent voor iedere deur gaat niet. Allemaal in kampen in quarantine is ook ietwat drastisch. Quarantaine afschaffen is nog te vroeg gezien de vaccinatiegraad.
Dus volgens jou staat dit in verhouding tot het risico?

Australia
Total cases
116K
+2.391

Deaths
1.357
+13

Praktisch iedereen die overlijdt is ouder dan 70 (1140 van de 1357 sterfgevallen sinds het begin van de crisis, 878 was boven de 80).

https://www.health.gov.au(...)mbers-and-statistics

[ Bericht 4% gewijzigd door Ali_Kannibali op 06-10-2021 13:51:52 ]
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:03:23 #184
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201658537
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nieuw in Victoria: mensen in quarantaine krijgen random telefoontjes, moeten een foto van zichzelf maken en deze terugsturen. Vervolgens wordt mbv geotracking vastgesteld of ze thuis zijn. Zo niet komt de politie aan de deur.

Een nieuw pilotprogramma van de overheid.

Je huis als het gevang.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201658847
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Je huis als het gevang.
Al ergens in 2004/2005 las ik hier (of in TRU, want BNW als subforum bestond toen nog niet) topics over dat ze in de toekomst mensen in hun huizen wilden opsluiten en dat ze het reizen moeilijker/verboden zouden maken. Vraag me af of er hier users zijn die zich die topics ook nog kunnen herinneren. Ik geloofde er zelf toen niks van: hoe kunnen ze honderden miljoenen burgers in hun eigen huizen opsluiten, dat zou niemand pikken, zoveel macht en controle hebben overheden niet. Maar het is toch uitgekomen.
pi_201658887
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:26 schreef SecretPass het volgende:

[..]
Al ergens in 2004/2005 las ik hier (of in TRU, want BNW als subforum bestond toen nog niet) topics over dat ze in de toekomst mensen in hun huizen wilden opsluiten en dat ze het reizen moeilijker/verboden zouden maken. Vraag me af of er hier users zijn die zich die topics ook nog kunnen herinneren. Ik geloofde er zelf toen niks van: hoe kunnen ze honderden miljoenen burgers in hun eigen huizen opsluiten, dat zou niemand pikken, zoveel macht en controle hebben overheden niet. Maar het is toch uitgekomen.
Dat specifieke topic kan ik me niet herinneren, maar heel veel van wat hier is gepost komt ondertussen uit, en in steeds sneller tempo.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 15:09:40 #187
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201659246
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:26 schreef SecretPass het volgende:

[..]
Al ergens in 2004/2005 las ik hier (of in TRU, want BNW als subforum bestond toen nog niet) topics over dat ze in de toekomst mensen in hun huizen wilden opsluiten en dat ze het reizen moeilijker/verboden zouden maken. Vraag me af of er hier users zijn die zich die topics ook nog kunnen herinneren. Ik geloofde er zelf toen niks van: hoe kunnen ze honderden miljoenen burgers in hun eigen huizen opsluiten, dat zou niemand pikken, zoveel macht en controle hebben overheden niet. Maar het is toch uitgekomen.
Beetje off topic, maar een poosje geleden onderstaande docu over slimme steden waarin ook voorbij komt de totale controle over de burger die eigenlijk in een panopticum leeft.

Slimme Steden
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201666217
Ziekenhuizen liggen vol met gevaccineerden.

https://www.bitchute.com/video/QYEASGwovfN0/

Opvallend dat sinds de vaccinatiedwangmaatregelen het aantal covidgevallen in Australie ook sterk is gestegen.
pi_201670891
De overheid van Australie heeft het beste met de samenleving voor!

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201671583
Het valt me op dat er geen of nauwelijks beelden meer naar buiten lijken te komen van protesten en quarantainekampen.
pi_201671941
twitter
Plaats hier uw advertentie
  zondag 10 oktober 2021 @ 10:57:17 #194
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201701988
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201703051
Had ze niet moeten doen. We hebben dat soort goede mensen nodig binnen de machtsinstellingen, zodat ze hun invloed kunnen gebruiken om het draconisch beleid van binnenuit tegen te gaan/te veranderen. Nu zal haar positie ws ingevuld worden door een engnek zonder geweten. Haar keus natuurlijk, maar stoppen met je werk in deze tijden is niet de oplossing (denk ik).
  zondag 10 oktober 2021 @ 14:06:26 #196
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201703982
twitter


:N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 10 oktober 2021 @ 14:23:09 #197
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201704265
Best wel erg hoor, dat de politie met uitgeprinte foto's van social media aan je deur komt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201708439
twitter


_O_
Plaats hier uw advertentie
pi_201711248
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  maandag 11 oktober 2021 @ 19:27:49 #201
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201719669
Klare taal

twitter


laten we het hopen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 11 oktober 2021 @ 19:51:52 #202
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201720122
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Je huis als het gevang.
Nja het is Australi.
Als je daar een walkabout gaat doen.
Is ook niet zonder risico.

Probleem van Australi is dat het gross van de populatie in grote steden woont.
70% in grote steden en in totaal 85 in kleinere plaatsen.

Dat betekent dat maar 15% de rest van Australi bevolkt en het land is enorm.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201747257
https://www.bitchute.com/video/HN12Ql6Bl4A8/

Vaccin of je mag niet werken.
pi_201747443
een bedrijf bezit alles in australie? post,ziekenhuizen, tolwegen. politieke partijen , media bedrijven etc..


https://www.aubiz.net/company/pecker-maroo-pty-ltd-000576492/
pi_201747915

Australie zit vol met mensen die het volste vertrouwen hebben in de overheid (net als hier op het forum).
Plaats hier uw advertentie
pi_201753730
Winkel in Adelaide verbiedt toegang voor gevaccineerden.

https://www.bitchute.com/video/KNAtgqIzL309/
pi_201756621
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201759940
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_201795245
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201799321
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201826509
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 20:28 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
'wellness centre'
Plaats hier uw advertentie
pi_201853118
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201893641
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201896739
De wereld is echt knettergek geworden.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 02:23:32 #216
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_201904999
Zijweggetje:

https://www.zdnet.com/art(...)om-gaming-platforms/

Australian Online Privacy Bill to make social media age verification mandatory for tech giants, Reddit, Zoom, gaming platforms

Nog zo'n Chinees idee.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_201913678
twitter
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 27 oktober 2021 @ 17:04:00 #218
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201921857
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nogal een naar filmpje
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_201935818
Het gaat lekker daarzo :|W

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201935923
Altijd jammer dat dergelijke tweet-accounts vaak geen bron meegeven, maar het is echt:

quote:
https://www.afr.com/polic(...)mned-20211026-p59383

Those found guilty of “intentionally and recklessly” breaching public health orders face two years in jail or a $90,000 fine, under the proposed laws.

The Victorian opposition called the laws “draconian” and warned they were a “dangerous overreach” that placed ultimate power in the premier with no oversight.

“This bill is a very dangerous overreach, placing all power – all power – in the premier, with no oversight, a massive threat to an Australian democracy, Opposition Leader Matthew Guy said.

But Mr Andrews and Health Minister Martin Foley told parliament that these pandemic-specific laws – ahead of the current state of emergency powers expiring on December 15 – were sought by the opposition and cross-bench MPs.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201937789
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_201937823
quote:
99s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 17:04 schreef greysbones het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nogal een naar filmpje
En die agent al ontslagen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201937828
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
De wereld is echt knettergek geworden.
Big reset.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201937847
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 20:28 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Soort D66 sick fuck.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201937856
quote:
The fuckkk
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201940967
twitter
pi_201946306
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_201948216
quote:
Dat zijn doodnormale heropvoedingskampen, heel normaal in China. Dat hoort nou eenmaal bij een social credit system. Ik denk al zien mensen dat ze hier gebouwd worden, dat ze het dan nog niet snappen.. maja, al staan de eerste heipalen al in de grond, dan is het natuurlijk al veels te laat. Dat troost mij.. dat die hardste schreeuwers die overal een QR code willen, straks heel erg verdrietig zullen zijn.. en dat de rest van hun leven. Die kunnen straks niet eens meer hun kinderen in de ogen kijken

[ Bericht 0% gewijzigd door Ondskapt op 29-10-2021 21:22:37 ]
pi_201948284
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 00:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
En die agent al ontslagen?
Ik denk dat ie gepromoveerd is naar sturmscharfhrer… deze mensen hebben ze straks nodig in het nieuwe Australi.
pi_201948359
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 21:14 schreef Ondskapt het volgende:

[..]
Dat zijn doodnormale heropvoedingskampen, heel normaal in China. Dat hoort nou eenmaal bij een social credit system. Ik denk al zien mensen dat ze hier gebouwd worden, dat ze het dan nog niet snappen.. maja, al staan de eerste heipalen al in de grond, dan is het natuurlijk al veels te laat. Dat troost mij.. dat die hardste schreeuwers die overal een QR code willen, straks heel erg verdrietig zullen zijn.. en dat de rest voor hun leven. Die kunnen straks niet eens meer hun kinderen in de ogen kijken
Worden die kampen in Europa al gebouwd eigenlijk? In de VS heb je de FEMA kampen.
Plaats hier uw advertentie
pi_201948465
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 21:21 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Worden die kampen in Europa al gebouwd eigenlijk? In de VS heb je de FEMA kampen.
Van die 2 van die 5.1 miljard euro die Hugootje verloren heeft, zou je wat aardigs mooi kunnen bouwen.
Er zijn toch al “Quarantaine” kampen in Europa.. ze moeten er toch wat mee gaan doen, mocht het Coronavirus ooit weg gaan.
pi_201948836
Maar uiteraard hoop ik dat dat vls te ver gezocht is .
pi_201949329
quote:
99s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 17:04 schreef greysbones het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nogal een naar filmpje
Dit is niet zomaar iemand. De man van iemand, of een vader van kinderen, of misschien zelfs de opa van kleinkinderen… Dit is een staats terrorist, die levensgevaarlijk is voor de samenleving. Die moeten gelimineerd worden.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:17:07 #234
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201949339
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 22:16 schreef Ondskapt het volgende:

[..]
Dit is niet zomaar iemand. De man van iemand, of een vader van kinderen, of misschien zelfs de opa van kleinkinderen… Dit is een staats terrorist, die levensgevaarlijk is voor de samenleving. Die moeten gelimineerd worden.
ik kan dit soort filmpjes niet aan zien
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_201949410
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 22:17 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik kan dit soort filmpjes niet aan zien
Het is helaas de harde waarheid die zich aan het uitrollen is… maar het boeit menig mens geen zak. Die kunnen aantonen dat ze deugen. Het was mooier geweest als de teks IK DEUG, door de app rolde ipv zo’n stom vinkje en kleine kleuter poppetjes
pi_201949665
In Australi komen meer mensen in het ziekenhuis door politiegeweld, dan door Corona (uit mijn duim gezogen voor 100%, voordat de Vaxxnazi’s weer om een bron vragen). De druk op de zorg wordt te hoog.. Owh ja joh? Kap eens een maand met je eigen mensen kapotslaan.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 00:14:34 #237
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201950667
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 22:43 schreef Ondskapt het volgende:
In Australi komen meer mensen in het ziekenhuis door politiegeweld, dan door Corona (uit mijn duim gezogen voor 100%, voordat de Vaxxnazi’s weer om een bron vragen). De druk op de zorg wordt te hoog.. Owh ja joh? Kap eens een maand met je eigen mensen kapotslaan.
we hebben wel te maken met een Pandemie, ja
Huig
pi_201950818
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 00:14 schreef Orwell het volgende:

[..]
we hebben wel te maken met een Pandemie, ja
Van mij mag de politie er tijdens een normaal griepseizoen ook wel wat vaker op los rammen.
Plaats hier uw advertentie
pi_201996957
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202013992
Shit is getting real

We have VERY bad news from the land down under. I'm talking horrific. They are going to send the unvaccinated to Quarantine camps. Oh god.

Australia is officially getting quarantine camps for the unvaccinated.

I cropped the part...


The original broadcast.


Edit

This woman is trying to escape from one. People want to get OUT!


Mickleham, Australia Quarantine camp in construction. Barbwire and guards to keep you in.


On the bright side though NYC is now rebelling en masse. This shit is getting real.

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202025268
Plaats hier uw advertentie
pi_202093994
Meer slecht nieuws uit Australie.

https://hetanderenieuws.n(...)erlands-ondertiteld/
pi_202094022
quote:
Zelfs mensen die daar wonen hebben niks in de gaten. of willen t niet zien.
Plaats hier uw advertentie
pi_202094056
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:44 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ja mensen dit willen sommigen hier en ze denken dat ze normaal zijn maar ze zijn inderdaad gewoon kwaadaardig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 9 november 2021 @ 11:32:25 #245
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202096919
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:44 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Mooi verhaal

https://leadstories.com/h(...)to-door-attacks.html

Maar dat mag de pret niet drukken : complotten willen we zien :9
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202097040
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2021 11:32 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Mooi verhaal

https://leadstories.com/h(...)to-door-attacks.html

Maar dat mag de pret niet drukken : complotten willen we zien :9
twitter

ze komen ieder geval bij je langs en duwen die spuit door je strot. ook een complot?
Plaats hier uw advertentie
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 9 november 2021 @ 11:44:16 #247
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202097106
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 11:39 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
[ twitter ]
ze komen ieder geval bij je langs en duwen die spuit door je strot. ook een complot?
Nog zo'n dramaqueen :D

Logisch nadenken zit er niet meer in ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202097124
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 11:44 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Nog zo'n dramaqueen :D

Logisch nadenken zit er niet meer in ;(
logisch denken? dat vaccins nodig zijn?
Plaats hier uw advertentie
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 9 november 2021 @ 11:51:02 #249
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202097185
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 11:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
logisch denken? dat vaccins nodig zijn?
Oh nu ga je mij wegzetten als ' dom schaap' ?
Waar heb ik gezegd dat ik vind dat vaccins nodig zijn :?
Nergens :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202295157
Full blown fascisme op komst.

https://www.bitchute.com/video/ILfb6oqY6HB4/
pi_202295243
quote:
Nazi kop die politicus. wel meer politici hebben zo'n kop trouwens..
Plaats hier uw advertentie
pi_202295285
quote:
Ondanks dat dit natuurlijk behoorlijk schrikbarend is, kun je feitelijk gezien niet spreken van 'concentratiekampen'. Dat is echt een hyperbool.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202295300
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 17:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ondanks dat dit natuurlijk behoorlijk schrikbarend is, kun je feitelijk gezien niet spreken van 'concentratiekampen'. Dat is echt een hyperbool.
Dat is een kleine stap natuurlijk. waarom zouden we nog 1 ding voor waarheid aannemen van die criminelen?
Plaats hier uw advertentie
pi_202295317
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 17:49 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dat is een kleine stap natuurlijk. waarom zouden we nog 1 ding voor waarheid aannemen van die criminelen?
Ik geloof er persoonlijk niet zo in. Maar hoe zie jij dat precies voor je dan, wat zou bijvoorbeeld de volgende stap zijn?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202295351
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 17:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik geloof er persoonlijk niet zo in. Maar hoe zie jij dat precies voor je dan, wat zou bijvoorbeeld de volgende stap zijn?
in Australie of hier? het gaat toch continu een stap verder?
Plaats hier uw advertentie
pi_202295446
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 17:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ondanks dat dit natuurlijk behoorlijk schrikbarend is, kun je feitelijk gezien niet spreken van 'concentratiekampen'. Dat is echt een hyperbool.
Het is maar een masker.

Het is maar een quarantainekamp.

Het is maar een massagraf.

Tja.

Je kan ondertussen wel zien waar dit heengaat.

Ik weet dat dit moeilijk te verkroppen is, maar het is wel de realiteit.

Je gaat dood, of je eindigt als slaaf. Dat is zoals ik de toekomst op dit moment voor me zie. En niemand die eraan ontkomt. Door je rechten in privileges te veranderen, op voorwaarde van een pasje op basis van een vaccin, ben je in wezen al tot slaaf gereduceerd, want een slaaf heeft geen rechten, alleen privileges die door de slavendrijver worden toegekend en ingetrokken op basis van gedrag en/of willekeur.
pi_202296099
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 17:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik geloof er persoonlijk niet zo in. Maar hoe zie jij dat precies voor je dan, wat zou bijvoorbeeld de volgende stap zijn?
Het leger inzetten om de ongewenste in een detentiekamp te stoppen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202298302
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 18:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Het is maar een masker.

Het is maar een quarantainekamp.

Het is maar een massagraf.

Tja.

Je kan ondertussen wel zien waar dit heengaat.

Ik weet dat dit moeilijk te verkroppen is, maar het is wel de realiteit.

Je gaat dood, of je eindigt als slaaf. Dat is zoals ik de toekomst op dit moment voor me zie. En niemand die eraan ontkomt. Door je rechten in privileges te veranderen, op voorwaarde van een pasje op basis van een vaccin, ben je in wezen al tot slaaf gereduceerd, want een slaaf heeft geen rechten, alleen privileges die door de slavendrijver worden toegekend en ingetrokken op basis van gedrag en/of willekeur.
Vaccineren van gezonde mensen onder de 60 gaat ook zoveel helpen tegen het zorginfarct... En dan ga je dat nog mensen hun strot doorduwen ook, fundamenteel mensenrecht offer je op voor netto helemaal geen effect, gek is dat.

Collectivisten.... meedoen zal je anders tel je niet mee.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202299258
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vaccineren van gezonde mensen onder de 60 gaat ook zoveel helpen tegen het zorginfarct... En dan ga je dat nog mensen hun strot doorduwen ook, fundamenteel mensenrecht offer je op voor netto helemaal geen effect, gek is dat.

Collectivisten.... meedoen zal je anders tel je niet mee.
Precies, dan ben je een egoist en een onmens dat het niet verdient om te leven.
pi_202299303
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 22:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Precies, dan ben je een egoist en een onmens dat het niet verdient om te leven.
Je mag op een andere partij stemmen. Maar als je het doet gaan we je wel vierendelen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202301887
Voor degenen die de filmpjes niet kunnen/willen kijken: In de Northern Territories is een harde lockdown ingevoerd voor iedereen.Je mag alleen naar buiten:

- Voor noodgevallen
- Voor medische redenen
- Als de overheid je daartoe oproept.

Mensen met een positieve PCR-testen worden letterlijk verwijderd, op een vrachtwagen gezet en naar een "quarantainekamp" gebracht, waar ze afhankelijk van de omstandigheden weken kunnen blijven zitten.
  dinsdag 23 november 2021 @ 14:43:54 #264
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202305120
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Voor degenen die de filmpjes niet kunnen/willen kijken: In de Northern Territories is een harde lockdown ingevoerd voor iedereen.Je mag alleen naar buiten:

- Voor noodgevallen
- Voor medische redenen
- Als de overheid je daartoe oproept.

Mensen met een positieve PCR-testen worden letterlijk verwijderd, op een vrachtwagen gezet en naar een "quarantainekamp" gebracht, waar ze afhankelijk van de omstandigheden weken kunnen blijven zitten.
Boeit haast niemand want het zal wel onzin wezen en het is ver van huis.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 23 november 2021 @ 14:52:00 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202305214
Hoeveel protesten zijn er eigenlijk in Australi geweest tegen de maatregelen?

Nevermind al gevonden.
https://www.nu.nl/coronav(...)en-coronabeleid.html
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202305859
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:52 schreef theguyver het volgende:
Hoeveel protesten zijn er eigenlijk

Veeeeel te weinig ... overal :(

Er gaat een moment komen dat er geen weg terug meer zal zijn.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 23 november 2021 @ 17:51:28 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202307463
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Veeeeel te weinig ... overal :(

Er gaat een moment komen dat er geen weg terug meer zal zijn.
Protesten prima, maar houd andermans spul heel.
En hoeveel heb je zelf aan meegedaan?
Ik al 1 al leek dat meer op dikke party :D
https://www.tubantia.nl/e(...)lat-leggen~a7e9339f/
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202441098
Video van iemand uit het kamp.

  vrijdag 3 december 2021 @ 17:14:48 #271
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202452010
cross the line 5000 fine, life inside australia's concentratie-camp

https://brandnewtube.com/(...)5OY9UTXlXwkHfGV.html
There is only one religion
pi_202539810
twitter
pi_202638982
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 16:19 schreef Mylene het volgende:
[ twitter ]
Snap hem niet helemaal... Wil de pomphouder checken of iemand gevaccineerd is of niet?
(Wauw, ik lees 'recording contact details'...)

*edit*

Heb het al gevonden...
https://www.nsw.gov.au/co(...)check-in-obligations (track and trace geval bij besmetting)

Die jonge krijgt het op het eind wel voor elkaar... :D

[ Bericht 7% gewijzigd door Bocaj op 15-12-2021 21:50:07 ]
  donderdag 16 december 2021 @ 01:07:10 #275
476281 Butjekef
Put met keren
pi_202642130
quote:
Serieuze vraag: wat wil je hier nu mee bereiken? Geldt voor iedereen die hier videos en tweets dumpt.
pi_202643139
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 01:07 schreef Butjekef het volgende:

[..]
Serieuze vraag: wat wil je hier nu mee bereiken? Geldt voor iedereen die hier videos en tweets dumpt.
Ik kan er niets aan doen dat jij geen Engels kan...
Zij zegt precies wat er aan de hand is met Australi!
  donderdag 16 december 2021 @ 09:28:12 #277
476281 Butjekef
Put met keren
pi_202643327
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 09:06 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ik kan er niets aan doen dat jij geen Engels kan...
Zij zegt precies wat er aan de hand is met Australi!
Misschien kun je mijn vraag beantwoorden? Haar verhaal zit vol gaten en ze laat relevante informatie gemakshalve achterwege. En mijn Engels is dik in orde.

Wat wil je nu bereiken? Waarom ben je zo begaan met Australi?
pi_202643569
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 09:28 schreef Butjekef het volgende:
Waarom ben je zo begaan met Australi?
Australi en ook Nieuw Zeeland doen raarrrr op Coronagebied! (Overdreven hard tegen hun eigen bevolking!)
  donderdag 16 december 2021 @ 10:51:32 #279
476281 Butjekef
Put met keren
pi_202644233
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 09:52 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Australi en ook Nieuw Zeeland doen raarrrr op Coronagebied! (Overdreven hard tegen hun eigen bevolking!)
Hoe weet je dat? Door al die vage filmpjes en tweets zonder context en met weglating van relevante feiten? Als je werkelijk denkt dat ze een weerspiegeling zijn van hoe het er daar werkelijk aan toe gaat, dan heb je het ernstig mis.

En dan nog(maals): wat denk je te bereiken?
pi_202644332
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 10:51 schreef Butjekef het volgende:

[..]
Hoe weet je dat? Door al die vage filmpjes en tweets zonder context en met weglating van relevante feiten? Als je werkelijk denkt dat ze een weerspiegeling zijn van hoe het er daar werkelijk aan toe gaat, dan heb je het ernstig mis.

En dan nog(maals): wat denk je te bereiken?
Bereiken, bereiken? Exposen van ondemocratische toestanden daar!
Dit is verder mijn mening en daar zul je het toch cht mee moeten doen! :W
pi_202644351
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 10:51 schreef Butjekef het volgende:

[..]

En dan nog(maals): wat denk je te bereiken?
En wat probeer jij te bereiken in BNW?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 16 december 2021 @ 11:17:25 #282
476281 Butjekef
Put met keren
pi_202644574
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 10:59 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
En wat probeer jij te bereiken in BNW?
Begrijpen wat de mensen hier proberen te bereiken met link dumps.
  donderdag 16 december 2021 @ 11:22:46 #283
476281 Butjekef
Put met keren
pi_202644642
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 10:57 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Bereiken, bereiken? Exposen van ondemocratische toestanden daar
Veel succes!
pi_202644684
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 11:17 schreef Butjekef het volgende:

[..]
Begrijpen wat de mensen hier proberen te bereiken met link dumps.
Als je niet te moeilijk ga na denken dan is dat gewoon heel simpel.

Bepaalde onderwerpen en ideen aankaarten en onder de ogen van anderen brengen.

Het is niet zo ingewikkeld, de meesten maken BNW voor zichzelf erg ingewikkeld omdat ze de ander via een aparte manier willen begrijpen.

Je kan ook tot de conclusie komen dat BNW niet weggelegd is voor iedereen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 17 december 2021 @ 02:51:00 #285
476281 Butjekef
Put met keren
pi_202659227
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 11:25 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Als je niet te moeilijk ga na denken dan is dat gewoon heel simpel.

Bepaalde onderwerpen en ideen aankaarten en onder de ogen van anderen brengen.

Het is niet zo ingewikkeld, de meesten maken BNW voor zichzelf erg ingewikkeld omdat ze de ander via een aparte manier willen begrijpen.

Je kan ook tot de conclusie komen dat BNW niet weggelegd is voor iedereen.
Onderwerpen aankaarten (bij wie dan?) door links te dumpen en ze, waarschijnlijk, niet eens (begrijpend) te lezen maar slechts bij de titel blijven steken. Mijn conclusie is dat sommigen niet bijster slim zijn.
pi_202661730
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 02:51 schreef Butjekef het volgende:

[..]
Onderwerpen aankaarten (bij wie dan?) door links te dumpen en ze, waarschijnlijk, niet eens (begrijpend) te lezen maar slechts bij de titel blijven steken. Mijn conclusie is dat sommigen niet bijster slim zijn.
En met die conclusie heb jij jezelf in n zin uitgeschakeld.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:11:49 #287
476281 Butjekef
Put met keren
pi_203181884
Rustig hier. Ik heb gehoord dat ze sinds deze week van deur tot deur gaan om pasgeborenen gedwongen te vaccineren. Weet iemand of dat waar is? Dat is toch verschrikkelijk!
pi_203400592
In Nieuw Zeeland doen ze ook mee met kampen bouwen.

Je mag zelf betalen voor je eigen opsluiting (meer dan 3000 dollar voor 14 dagen).

Het wordt steeds gekker.

https://www.bitchute.com/video/kQzcj6S67Q9i/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')