quote:Op donderdag 9 september 2021 13:57 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ben er gisteren nog toevallig heel dichtbij in de buurt geweest
Gewoon alle Marokkanen terug naar Istanbul dan maar.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom zouden al die Turken en Marokkanen in de Randstad die zich niet laten vaccineren dat ineens wel doen als je zonder bewijs het theater of de kroeg niet meer in mag. Daar komen ze toch niet. En in hun 'eigen winkeltjes' gaan ze echt niet met QR-bewijzen werken, dan ben je wel heel naïef als je dat denkt.
O ja dan gaan we controleren. Tja, we weten allemaal wel weer hoe dat in praktijk uitpakt.
Er staat 29x niet 29 personen.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:57 schreef zoost het volgende:
Wat bedoel je hier? 29 personen minder dan nu? Daarom gaan we het paspoort invoeren?
We kunnen wel grapjes maken maar binnen die gemeenschappen zitten wel gewoon de 'problemen' als het gaat om niet vaccineren.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon alle Marokkanen terug naar Istanbul dan maar.
Marokkanen gaan naar de bioscoop, en Turken zitten op het terras, het zijn net mensen.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom zouden al die Turken en Marokkanen in de Randstad die zich niet laten vaccineren dat ineens wel doen als je zonder bewijs het theater of de kroeg niet meer in mag. Daar komen ze toch niet. En in hun 'eigen winkeltjes' gaan ze echt niet met QR-bewijzen werken, dan ben je wel heel naïef als je dat denkt.
O ja dan gaan we controleren. Tja, we weten allemaal wel weer hoe dat in praktijk uitpakt.
Ja, duh.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Marokkanen gaan naar de bioscoop, en Turken zitten op het terras, het zijn net mensen.
quote:Über 3000 Menschen zogen durch Bern
Auslöser der Demonstration war der Bundesratsentscheid vom Nachmittag, ab Montag die Zertifikatspflicht in Restaurants einzuführen.
14 september.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:07 schreef zalkc het volgende:
Wanneer komen Hugo en Mark ons weer vertellen dat alles nog een paar weken word opgerekt?
Ja, daar kan ik niets mee, hoeveel ziekenhuis opnames per maand hebben we het over?quote:Op donderdag 9 september 2021 14:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Er staat 29x niet 29 personen.
https://www.cnbc.com/2021(...)ized-with-covid.html
quote:Op donderdag 9 september 2021 14:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Misschien kun je beter op Geenstijl je latente vooroordelen plaatsen.
Kom jij maar eens met cijfers waarin de demografie van de bioscoopbezoeker is uitgesplitst naar etniciteit.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Misschien moet je de cijfers van de ongevaccineerde groepen in de ziekenhuizen er even bij pakken meneer de dominee.,
Ja, denk inderdaad dat de gemiddelde Turk of Marokkaan niet zonder horeca kan.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Misschien kun je beter op Geenstijl je latente vooroordelen plaatsen.
10% extra is 2/3e van de ongevaccineerden minder.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:10 schreef zoost het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik niets mee, hoeveel ziekenhuis opnames per maand hebben we het over?
Mits de gewonnen vaccinaties evenredig over de groep ongevaccineerden verspreid zijn. Het is maar de vraag of dat zo is.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:18 schreef zalkc het volgende:
[..]
10% extra is 2/3e van de ongevaccineerden minder.
Huidige impact op ziekenhuis is 90% ongevaccineerd. 2/3e minder is een reductie van 60% minus klein percentage dat alsnog na vaccin in ziekenhuis beland van 6%
Totale daling van 54% bezetting gaat naar 200 kliniek en 100 IC
instroom gaat van 60 naar 29 per dag.
En of die 'leuke uitjes' meewerken aan die plicht natuurlijk. Als dat op dezelfde manier gaat als het checken van klachten bij restaurants dan mogen ze van mij gerust die plicht invoeren.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is maar net de vraag of mensen door vaccinatieplicht zich laten vaccineren of zich leuke uitjes laten ontnemen. Ligt aan de persoon, situatie, etc.
Waarschijnlijk gewoon een QR checken.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:23 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
En of die 'leuke uitjes' meewerken aan die plicht natuurlijk. Als dat op dezelfde manier gaat als het checken van klachten bij restaurants dan mogen ze van mij gerust die plicht invoeren.
In andere landen werkt(e) het wel degelijk, dus ik denk dat Nederland daarin niet veel anders zal zijn.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is maar net de vraag of mensen door vaccinatieplicht zich laten vaccineren of zich leuke uitjes laten ontnemen. Ligt aan de persoon, situatie, etc.
'Dansen bij Jansen' was een studentendiscotheek in Amsterdam ooit.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:35 schreef christmastsunami het volgende:
Dansen met Jansen, kan ie niet zelf verzonnen hebben, zo'n domme uitspraak was , gescript, het is een ruttiaanse woordspeling.
Lijkt mij ook, maar er zullen altijd mensen volharden lijkt me. Maar iedere persoon winst is er in principe één. Even los van het morele aspect.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In andere landen werkt(e) het wel degelijk, dus ik denk dat Nederland daarin niet veel anders zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |