Evenementen zijn natuurlijk gewoon slachtoffer gemaakt hoewel daar het probleem niet lag. Zal wel geweest zijn om urgentie uit te stralen.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar hebben al die zomerfestivals nu geen reet meer aan natuurlijk. Dikke faal van Hugo was Dansen met Janssen, als je dat gewoon goed had aangepakt (14 dagen hanteren ipv 1 uur na prik de disco in) dan had je met coronacheck al die festivals prima kunnen doen.
En dan hadden wij die pas wellicht ook snel(ler) kunnen afschaffen, ipv er nu eind september/begin oktober nog mee aan te komen zetten voor de bioscoop en het theater.
had dat zo'n grote invloed dan?quote:Op donderdag 9 september 2021 12:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dikke faal van Hugo was Dansen met Janssen, als je dat gewoon goed had aangepakt (14 dagen hanteren ipv 1 uur na prik de disco in) dan had je met coronacheck al die festivals prima kunnen doen.
100x dit inderdaad. Als ze een paar randvoorwaarden hadden aangepast: Direct dansen met Janssen, en de wachttijd voor overige vaccins, en max 24 uur geldig, had het hele festivalseizoen gered kunnen worden.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar hebben al die zomerfestivals nu geen reet meer aan natuurlijk. Dikke faal van Hugo was Dansen met Janssen, als je dat gewoon goed had aangepakt (14 dagen hanteren ipv 1 uur na prik de disco in) dan had je met coronacheck al die festivals prima kunnen doen.
En dan hadden wij die pas wellicht ook snel(ler) kunnen afschaffen, ipv er nu eind september/begin oktober nog mee aan te komen zetten voor de bioscoop en het theater.
Yep, coronapas hier dus ook invoeren in de horeca, zodat de laatste tien procent zich ook laat vaccineren en hier ook alles open kan.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:23 schreef Shaar12 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)an-gemaakt~a77e0012/
In Denemarken doen ze niet zo moeilijk en vanaf morgen kan alles daar weer normaal open. De coronapas wordt daar gezien als een prima tussenoplossing.
ik vind dat nogal een aanname, niet dat ik het geen blunder vind van De Jonge maar dat het allemaal in de soep is gelopen door zijn dansen met Janssen uitspraak geloof ik helemaal niets van, eerder te weinig gevaccineerden, teveel gesjoemel zowel met tvt als aan de deurquote:Op donderdag 9 september 2021 13:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
100x dit inderdaad. Als ze een paar randvoorwaarden hadden aangepast: Direct dansen met Janssen, en de wachttijd voor overige vaccins, en max 24 uur geldig, had het hele festivalseizoen gered kunnen worden.
Desnoods met Co2 meters in de testen en 3 kanten open.
Dan had waarschijnlijk de rest van het evenementenseizoen gered kunnen worden, was wellicht de vaccinatiegraad al hoger geweest, en hadden we minder krampachtig gedaan richting de herfst.
Maar dat is de spreekwoordelijke koe in de kont kijken, dus dat doen we maar niet, neemt niet weg dat ik het ze nog steeds kwalijk neem.
Het is een combinatie van dit allemaal.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat nogal een aanname, niet dat ik het geen blunder vind van De Jonge maar dat het allemaal in de soep is gelopen door zijn dansen met Janssen uitspraak geloof ik helemaal niets van, eerder te weinig gevaccineerden, teveel gesjoemel zowel met tvt als aan de deur
Die laatste 10 procent gaat zich niet laten vaccineren omdat ze dan de horeca in kunnen hoor.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Yep, coronapas hier dus ook invoeren in de horeca, zodat de laatste tien procent zich ook laat vaccineren en hier ook alles open kan.
Dat laatste moet je incalculeren, het is niet goed te praten, maar het hele plan rammelde ook gewoon aan alle kanten.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat nogal een aanname, niet dat ik het geen blunder vind van De Jonge maar dat het allemaal in de soep is gelopen door zijn dansen met Janssen uitspraak geloof ik helemaal niets van, eerder te weinig gevaccineerden, teveel gesjoemel zowel met tvt als aan de deur
Dansen met Jansen, kan ie niet zelf verzonnen hebben, zo'n domme uitspraak was , gescript, het is een ruttiaanse woordspeling.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier zitten zoveel aannames in. Vertel eens, hoeveel maandelijkse ziekenhuis opnames scheelt de laatste 10%?quote:Op donderdag 9 september 2021 13:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Yep, coronapas hier dus ook invoeren in de horeca, zodat de laatste tien procent zich ook laat vaccineren en hier ook alles open kan.
Dat is allang niet meer rullevant, alles draait nu om jongeren met een snotneus.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:36 schreef zoost het volgende:
[..]
Hier zitten zoveel aannames in. Vertel eens, hoeveel maandelijkse ziekenhuis opnames scheelt de laatste 10%?
In Frankrijk en Denemarken wel.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die laatste 10 procent gaat zich niet laten vaccineren omdat ze dan de horeca in kunnen hoor.
29x minder dan nu (binnen de 10% die van ongevaccineerd naar gevaccineerd gaat).quote:Op donderdag 9 september 2021 13:36 schreef zoost het volgende:
[..]
Hier zitten zoveel aannames in. Vertel eens, hoeveel maandelijkse ziekenhuis opnames scheelt de laatste 10%?
Op welke percentages zitten die landen dan?quote:Op donderdag 9 september 2021 13:43 schreef speknek het volgende:
[..]
In Frankrijk en Denemarken wel.
[..]
29x minder dan nu (binnen de 10% die van ongevaccineerd naar gevaccineerd gaat).
De Denen zitten zo'n 10% hoger dan ons en de Fransen lagen heel ver achter, maar door de invoering van die coronapas daar zijn ze daar nu met een flinke inhaalslag bezig met vaccineren. Dus blijkbaar werkt het wel voor de vaccinatiegraad.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op welke percentages zitten die landen dan?
Urk.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat in Urk verplicht vaccineren helpt!
In Urk helpt niets meer, ben ik bang.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat in Urk verplicht vaccineren helpt!
Ben er gisteren nog toevallig heel dichtbij in de buurt geweestquote:Op donderdag 9 september 2021 13:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Urk.![]()
Bedoel. Als je daar niet woont, dan kom je daar toch nooit
Wat bedoel je hier? 29 personen minder dan nu? Daarom gaan we het paspoort invoeren?quote:Op donderdag 9 september 2021 13:43 schreef speknek het volgende:
29x minder dan nu (binnen de 10% die van ongevaccineerd naar gevaccineerd gaat).
Door wie wordt dat gezien als prima tussenoplossing en heb je daar een goede bron van? Dat Telegraaf artikel, als dat al een goede bron is, is een betaald artikel en kan ik niet lezen.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:23 schreef Shaar12 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)an-gemaakt~a77e0012/
In Denemarken doen ze niet zo moeilijk en vanaf morgen kan alles daar weer normaal open. De coronapas wordt daar gezien als een prima tussenoplossing.
Dit was na het invoeren van de coronapas in Frankrijk:quote:Op donderdag 9 september 2021 13:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op welke percentages zitten die landen dan?
Ik geloof er geen drol van dat ze in de streng-religieuze gemeenschappen overstag gaan voor een kroeg- of een bioscoopbezoek. Sowieso komen die niet-westerse immigrantengroepen daar zelden of nooit, en in die groep zitten nog heel veel ongevaccineerden.
True Faith en Bizarre Love Triangle zijn wel lekkere nummertjes hoor.quote:
Wat is er mis met het Australische model? Even 2 weken een harde lockdown is altijd beter dan aan blijven modderen.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Denemarken is pas echt een gidsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |