Ja, ik weet niet precies hoe de wetgeving daarzo is. Maar toen me moeder overleed was de Engelse kant behoorlijk aan het morren dat ze zo snel over moesten komen naar Nederland voor de uitvaart. Bij hun kan het gerust 1 a 2 maanden duren als iemand overleden is wordt er gewoon een datum geprikt wanneer de meeste mensen tijd hebben. (geen idee of dat tijdens corona veranderd is want dit was wel daarvoor.)quote:
Oepsquote:Op donderdag 9 september 2021 01:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1415 Deedeetee lette niet op
Dat staat er al sinds 6 februari
Vervanging of niet, het betreft een uitbreiding van de capaciteit.quote:Op donderdag 9 september 2021 01:29 schreef Tijn het volgende:
Je weet het beter dan de gemeenteraad van Londen?
Je feitelijke onjuistheden zijn nu wel uitgebreid genoeg weerlegd. We zitten hier niet te wachten op dit soort onruststokerij, wat mij betreft is het gewoon een vorm van fakenews.quote:Op donderdag 9 september 2021 01:38 schreef Za het volgende:
[..]
Vervanging of niet, het betreft een uitbreiding van de capaciteit.
Zie ook link The Guardian.
Molo heeft buienquote:Op donderdag 9 september 2021 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap geloof ik niet geheel wat jouw standpunt is![]()
De ene keer vind ik je redelijk wetenschappelijk, de andere keer vind ik je juist bijna het tegenovergestelde![]()
*confused*
De hele discussie is dat ook wel eigenlijk dus dat klopt ook welquote:Op donderdag 9 september 2021 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap geloof ik niet geheel wat jouw standpunt is![]()
De ene keer vind ik je redelijk wetenschappelijk, de andere keer vind ik je juist bijna het tegenovergestelde![]()
*confused*
Ok, helder(der). Thanks!quote:Op donderdag 9 september 2021 01:40 schreef Molo het volgende:
[..]
De hele discussie is dat ook wel eigenlijk dus dat klopt ook wel
De medische situatie wordt hevig beïnvloed door wetenschap én politiek e.d.
En andersom.
Het ligt genuanceerd en staat niet vast. Daarnaast is er megaveel sociaalmaatschappelijke en financiële impact. Dan hebben we ongeveer alle aspecten van de samenleving gehad. Plus de pandemie van nu is niet meer diegene zoals die was een jaar terug.
Oftewel: zat te overdenken, bespreken en standpunten zijn niet zo vast of zwart wit. Nuance en complexiteit
Weet je zeker dat je dit in het juiste topic mikt?quote:Op donderdag 9 september 2021 01:41 schreef christmastsunami het volgende:
koptelefoon op en naar wat luister je nu sectie, es ff luisteren wat ze mooi vinden
Verbazingwekkend.quote:Op donderdag 9 september 2021 01:37 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet precies hoe de wetgeving daarzo is. Maar toen me moeder overleed was de Engelse kant behoorlijk aan het morren dat ze zo snel over moesten komen naar Nederland voor de uitvaart. Bij hun kan het gerust 1 a 2 maanden duren als iemand overleden is wordt er gewoon een datum geprikt wanneer de meeste mensen tijd hebben. (geen idee of dat tijdens corona veranderd is want dit was wel daarvoor.)
Iemand post een link naar de garantie die Nederland houdt om maximaal 120.700 coronatests per dag te laten analyseren.quote:Op donderdag 9 september 2021 01:39 schreef trein2000 het volgende:
Je feitelijke onjuistheden zijn nu wel uitgebreid genoeg weerlegd. We zitten hier niet te wachten op dit soort onruststokerij, wat mij betreft is het gewoon een vorm van fakenews.
eh nee, ik eh, je hebt gelijkquote:Op donderdag 9 september 2021 01:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dit in het juiste topic mikt?
Nopequote:Op donderdag 9 september 2021 01:47 schreef Za het volgende:
[..]
Iemand post een link naar de garantie die Nederland houdt om maximaal 120.700 coronatests per dag te laten analyseren.
Dat is opmerkelijk, en roept vragen op.
De post uit de UK sluit daar in zekere zin op aan, zonder fake news te zijn.
Ik vond het anders best een goeie suggestie!quote:Op donderdag 9 september 2021 01:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
eh nee, ik eh, je hebt gelijk
Geen idee heb het even opgezocht maar het gemiddelde is daar tussen 10 dagen en 3 weken na overlijden. Het heeft te maken of er speciale wensen zijn van de overleden zelf. de familie en of de begrafenisondernemer tijd heeft (wat ik zelf een komisch toevoeging vond).quote:Op donderdag 9 september 2021 01:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Verbazingwekkend.![]()
En hier wordt het per uitzondering uitgesteld juist om familie te laten overkomen.
Vraagt ook wel om andere koeltechnieken dan hier, neem ik aan.
Over offtopic palaver.![]()
Balsemen ze daar ofzo, net als in de VS? Want anders..quote:Op donderdag 9 september 2021 01:52 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Geen idee heb het even opgezocht maar het gemiddelde is daar tussen 10 dagen en 3 weken na overlijden. Het heeft te maken of er speciale wensen zijn van de overleden zelf. de familie en of de begrafenisondernemer tijd heeft (wat ik zelf een komisch toevoeging vond).
met die redenatie kan ik het uitkopen van veehouders ook wel hier aan linken.quote:Op donderdag 9 september 2021 01:47 schreef Za het volgende:
[..]
Iemand post een link naar de garantie die Nederland houdt om maximaal 120.700 coronatests per dag te laten analyseren.
Dat is opmerkelijk, en roept vragen op.
De post uit de UK sluit daar in zekere zin op aan, zonder fake news te zijn.
Beetje Old Spice eroverheenquote:Op donderdag 9 september 2021 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Balsemen ze daar ofzo, net als in de VS? Want anders..
Dat maakt 2 van ons!quote:Op donderdag 9 september 2021 01:52 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Geen idee heb het even opgezocht maar het gemiddelde is daar tussen 10 dagen en 3 weken na overlijden. Het heeft te maken of er speciale wensen zijn van de overleden zelf. de familie en of de begrafenisondernemer tijd heeft (wat ik zelf een komisch toevoeging vond).
Dat helpt niet tegen ontbindingsgeurquote:
Dat is een veel voorkomende eigenschap van complotdenkers cq BNW gangers.quote:Op donderdag 9 september 2021 01:54 schreef Molo het volgende:
[..]
met die redenatie kan ik het uitkopen van veehouders ook wel hier aan linken.
Nee je brein bedenkt hier toch echt patronen/relaties die er niet echt zijn vrees ik
Ik weet het, vaak genoeg geroken. Die lucht plakt ook de hele dag nog aan je. Lekker zwaar en goorquote:Op donderdag 9 september 2021 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat helpt niet tegen ontbindingsgeur
Geen idee het enige wat ik je kan vertellen dat het gebruikelijk is om na de uitvaart kneiter lam te worden (scottish funeral).quote:Op donderdag 9 september 2021 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Balsemen ze daar ofzo, net als in de VS? Want anders..
Ik ga erover ophouden.quote:Op donderdag 9 september 2021 01:54 schreef Molo het volgende:
met die redenatie kan ik het uitkopen van veehouders ook wel hier aan linken.
Nee je brein bedenkt hier toch echt patronen/relaties die er niet echt zijn vrees ik
Jij vreest maar een eind raak..quote:Op donderdag 9 september 2021 02:00 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ga erover ophouden.
Al wat ik concludeer is dat de overheden al sedert maart 2020 bovenmatig vrezen, en nu wellicht dit najaar vrezen voor de een of andere variant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |