Uit die link:quote:Op woensdag 8 september 2021 23:33 schreef chratnox het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-voor-coronatestlabs
Ik lees dit als: Voor 1 januari stoppen we niet met tvt. 1 november was een grapje van ons.
Is dat raar?
We zitten nu op 1/5 daarvan. En dat vind ik al fors.quote:Op donderdag 9 september 2021 00:52 schreef Za het volgende:
[..]
Uit die link:
Met de garantie houdt Nederland voorlopig de mogelijkheid om maximaal 120.700 coronatests per dag te laten analyseren.
Hmz...
Je zal waarschijnlijk dingen gelezen hebben over peak viral load.quote:Op donderdag 9 september 2021 00:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is geen desinformatie, zal morgen even artikelen zoeken, nu mobiel. Ga gerust je eigen dingen geloven overigens.
Dat is vast voor brexit bootvluchtelingenquote:Op donderdag 9 september 2021 01:07 schreef Za het volgende:
Wat zou hier precies de gedachte achter zijn:
UK Government gaat over tot het realiseren van de bouw van constructies van extra lichaamsopslagfaciliteiten om overledenen op te kunnen slaan in geval van een overmaat aan sterfgevallen waarbij de huidige opslagcapaciteit van lokale lichamen moet worden vergroot.
https://www.government-on(...)dy-storage-services/
In gebruik eind deze maand.
Ik weet mijn god niet hoe jij steeds op dit soort verhalen en filmpjes uit komtquote:Op donderdag 9 september 2021 01:07 schreef Za het volgende:
Wat zou hier precies de gedachte achter zijn:
UK Government gaat over tot het realiseren van de bouw van constructies van extra lichaamsopslagfaciliteiten om overledenen op te kunnen slaan in geval van een overmaat aan sterfgevallen waarbij de huidige opslagcapaciteit van lokale lichamen moet worden vergroot.
https://www.government-on(...)dy-storage-services/
In gebruik eind deze maand.
Creatieve mindset denk ikquote:Op donderdag 9 september 2021 01:15 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik weet mijn god niet hoe jij steeds op dit soort verhalen en filmpjes uit komt
1 seconde google geeft al een antwoord op je vraag.
Fact Check-UK tender for a ‘body storage service’ replaces an existing contract; it is not related to the vaccine or the pandemic
Dat is juist de vraag, wat zal de gedachte erachter zijn, een link met covid, de vrees voor een enorme uitbraak met een nieuwe variant, er moet een reden zijn uiteraard.quote:
Daar ga je de fout in je moet natuurlijk niet de eerste hit pakken op google... Bij hit 500 komt pas echt de waarheid op tafel snap dat nauw.quote:Op donderdag 9 september 2021 01:15 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Fact Check-UK tender for a ‘body storage service’ replaces an existing contract; it is not related to the vaccine or the pandemic
Nergens wordt ontkend dat er nieuwe facilities gerealiseerd gaan worden.quote:Op donderdag 9 september 2021 01:15 schreef _serial_ het volgende:
Ben jij bekent met de infrastructuur van Engeland? Zo ja. dan snap je wel dat ze is een keer iets vernieuwen. Zo nee dan adviseer ik je een keer om naar Engeland te gaan.quote:Op donderdag 9 september 2021 01:20 schreef Za het volgende:
[..]
Nergens wordt ontkend dat er nieuwe facilities gerealiseerd gaan worden.
De link is van de UK govt, dat bevestigd ook Reuters.
Het betreft geen vernieuwing maar uitbreiding van de bestaande capaciteit.quote:Op donderdag 9 september 2021 01:25 schreef ipa84 het volgende:
Ben jij bekent met de infrastructuur van Engeland? Zo ja. dan snap je wel dat ze is een keer iets vernieuwen. Zo nee dan adviseer ik je een keer om naar Engeland te gaan.
Je weet het beter dan de gemeenteraad van Londen?quote:Op donderdag 9 september 2021 01:26 schreef Za het volgende:
[..]
Het betreft geen vernieuwing maar uitbreiding van de bestaande capaciteit.
quote:“This procurement process will replace an existing contingency planning contract which is due to expire, and is not a response to specific circumstances.”
Een van de aller aardigste mensen die ik op het internet tegen kwam heette Ian, Ian uit Manchester.quote:Op donderdag 9 september 2021 01:25 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ben jij bekent met de infrastructuur van Engeland? Zo ja. dan snap je wel dat ze is een keer iets vernieuwen. Zo nee dan adviseer ik je een keer om naar Engeland te gaan.
Dan nog daar hebben ze ook te maken met de vergrijzing of hebben ze stiekem toch de fountain of youth ontdekt tijdens hun koloniale periode? Want in Engeland worden mensen namelijk niet binnen een week begraven/gecremeerd wat in Nederland gebeurt daar kan maanden overheen gaan.quote:Op donderdag 9 september 2021 01:26 schreef Za het volgende:
[..]
Het betreft geen vernieuwing maar uitbreiding van de bestaande capaciteit.
Niet dat ik weet. Hoe zo?quote:Op donderdag 9 september 2021 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:Topicpointer Is Salina in het blauw gestoken?
Serieus?quote:Op donderdag 9 september 2021 01:29 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dan nog daar hebben ze ook te maken met de vergrijzing of hebben ze stiekem toch de fountain of youth ontdekt tijdens hun koloniale periode? Want in Engeland worden mensen namelijk niet binnen een week begraven/gecremeerd wat in Nederland gebeurt daar kan maanden overheen gaan.
Klopt ik heb er familie wonen voor de gekste dingen zijn daar wachtlijsten. 1 van me familieleden had pijn in de rug en moest een rntgen foto laten maken 3 maanden wacht tijd. Haar werkgever had het betaald zodat ze er achter kwamen dat zijn rug gebroken was. Toen kon de behandeling wel gestart worden en dat was ver voor corona.quote:Op donderdag 9 september 2021 01:29 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Een van de aller aardigste mensen die ik op het internet tegen kwam heette Ian, Ian uit Manchester.
Hij omschreef hoe het ziekenhuis in Manchester was, derde wereld taferelen, zo armzalig.
quote:Op donderdag 9 september 2021 01:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je weet het beter dan de gemeenteraad van Londen?
[..]
Was geen off topic palaver en is al rechtgezet op inhoud ipv vormquote:
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1415 Deedeetee lette niet opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |