Verdrietig om zo te lezen dat je vader ons gaat verlaten. Sterkte daarmee!quote:Op woensdag 8 september 2021 11:41 schreef Kluun1985 het volgende:
En mijn vader is 65 en werkt ook nog gewoon en gaat zeker niet thuiszitten en ouder worden.
Waarom wil je seks met een seniele bejaarde en niet met de 30cm fokstok van @Doug-Heffernan ?quote:Op woensdag 8 september 2021 11:41 schreef Kluun1985 het volgende:
en ik hem nog steeds in me wil hebben. Ik ga ervan uit dat dit nog gewoon kan zonder hulpmiddelen.
Hoog tijd om iets aan je leven te veranderen, TS!quote:Op woensdag 8 september 2021 11:41 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik geloof oprecht dat je van thuis zitten en nietsnutten sneller ouder wordt en achteruit gaat.
"Van Gaal die heeft een feestneus, Van Gaal die heeft een neus, Waar is zijn neusje gebleven?"quote:
Wij mogen blij zijn dat we een persoon zoals Louis hebben mogen meemaken!quote:Op woensdag 8 september 2021 11:41 schreef Kluun1985 het volgende:
Die klootzakken die Mooie Louis oud noemen, omdat hij 70 is. Als ik mijn pensioenleeftijd bereken kom ik uit op 71,4 jaar. Volgens de Nederlandse wetgevende en uitvoerende macht ben ik dus niet te oud dan, maar mooie Louis is dat wel.
LEEFTIJDSDISCRIMINATIE.
En mijn vader is 65 en werkt ook nog gewoon en gaat zeker niet thuiszitten en ouder worden.
Ik geloof oprecht dat je van thuis zitten en nietsnutten sneller ouder wordt en achteruit gaat.
Nu heeft mooie Louis nooit echt thuis gezeten:
Wat verklaart dat hij nog steeds een lekker ding is, die mijn hart dat tot Abid behoorde zelfs heeft terug veroverd, en ik hem nog steeds in me wil hebben. Ik ga ervan uit dat dit nog gewoon kan zonder hulpmiddelen.
Louis 😍😘
Met 65 al naar de eeuwige busvelden. Zo jong….quote:Op woensdag 8 september 2021 11:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Verdrietig om zo te lezen dat je vader ons gaat verlaten. Sterkte daarmee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |