Moet je twee keer verhuizen in twee jaar maar daarna wel voorrang toch op iets moois?quote:Op woensdag 8 september 2021 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatst een mooie,ze wilde een woningruil vanuit Heechterp.Die flats worden binnen 2 jaar afgebroken.
Dat is alleen mooi als je er al woont, krijg je een nieuwe woning aangeboden + verhuispremie.quote:Op woensdag 8 september 2021 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatst een mooie,ze wilde een woningruil vanuit Heechterp.Die flats worden binnen 2 jaar afgebroken.
Ik zit hier verder best hoor,maar Drakin woont in nog een leukere buurt.quote:Op woensdag 8 september 2021 12:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet je twee keer verhuizen in twee jaar maar daarna wel voorrang toch op iets moois?
Je hebt geen idee wat ik heb meegemaaktquote:Op woensdag 8 september 2021 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
Wappie ruzie.![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
@:Mazaru
Het mooiste was dat ze ontkende K lijers te hebben geroepen.Terwijl dat op haar eigen stream stond.quote:Op woensdag 8 september 2021 12:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat ik heb meegemaakt
Hola.quote:
Hey chufiquote:
Ik 14 keer.quote:Op woensdag 8 september 2021 12:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben nog maar 1 keer verhuisd.
Op mezelf gaan wonen in 2002.
(Psychiatrie telt niet mee)
Tijd om te verhuizen weer dusquote:
Hoe op met me.quote:
Hoe op?quote:
Sorry,is een uitspraak van Mario.quote:
Wie is Mario? Is dat je bovenbuurman?quote:Op woensdag 8 september 2021 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,is een uitspraak van Mario.
Ken je @mario390 niet?quote:Op woensdag 8 september 2021 13:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie is Mario? Is dat je bovenbuurman?
Ik wist niet dat die altijd Hoe zegt.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken je @:Mario390 niet?
Onze vriend uit Oostenrijk.
Mutti?quote:Op woensdag 8 september 2021 13:06 schreef chufi het volgende:
Is ie al wakker? Ah etenstijd .. ben benieuwd wat Mutti serveert
Het klinkt wel leuk vind ik.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die altijd Hoe zegt.
Maar waarom wil je het overnemen?
Woensdag meestal nudlen mit fleish.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:06 schreef chufi het volgende:
Jessie.quote:
Oh ja daar was iets meequote:
Dit is Muttiquote:Op woensdag 8 september 2021 13:06 schreef chufi het volgende:
Ik zeg dat nu hier thuis ook zelfsquote:
Hier ook Prishquote:Op woensdag 8 september 2021 13:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zeg dat nu hier thuis ook zelfs
Heer Sode.quote:
Heel lekker, zo een stukje fietsenquote:
Hoe op hoorquote:
Jij bent toch vrijgezel, praat je tegen je cavia?quote:Op woensdag 8 september 2021 13:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zeg dat nu hier thuis ook zelfs
quote:
Nu wel zalig weer voor. Lig zelf nu met een mooie Doerak in de haven van Harlingen te chillen.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel lekker, zo een stukje fietsen
Die snap ik niet... ben je dan ook mod voor 40+?quote:Op woensdag 8 september 2021 09:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's het na-/voordeel* als je iets in je actieve topics hebt staan als moderator en topics ineens van kleur veranderen...
* = Doorhalen wat niet van toepassing is.
En Muttiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |