WTF een scene moet dat zijn geweest... was het onderdeel van een spel of ....?quote:Op woensdag 8 september 2021 03:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand die strandschepjes op zijn rug aan het binden was.Een ander die compleet aan het out gaan was en niet meer kon praten,en de derde die wartaal als een malle deed.
Ik ben maar weg gegaan.
Nee,dit was gewoon echt,ik had het eigenlijk moeten filmen.Vooral die met die met zijn schepjes.Net een Ninja Turtle.quote:Op woensdag 8 september 2021 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF een scene moet dat zijn geweest... was het onderdeel van een spel of ....?
Moest je daar koken?quote:Op woensdag 8 september 2021 03:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand die strandschepjes op zijn rug aan het binden was.Een ander die compleet aan het out gaan was en niet meer kon praten,en de derde die wartaal als een malle deed.
Ik ben maar weg gegaan.
Nee,ik ging vragen waarom die kabel voor mijn deur hangt.quote:
Sneller internet?quote:Op woensdag 8 september 2021 03:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,ik ging vragen waarom die kabel voor mijn deur hangt.
Hoe op.quote:
Dus Soul is baas?quote:Op woensdag 8 september 2021 03:32 schreef FreshFruit het volgende:
Ik mag de plissie niet bellen van Soul.
Had je anders verwacht?quote:
Als je het zo wil noemen.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2021 03:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben maar weg gegaan.
Ik snap niet dat je niet gebleven bent, het moet toch als een soort van thuis voelen. Een soort FOK! ?quote:Op woensdag 8 september 2021 03:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben maar weg gegaan.
Nee hoorquote:
Morguh Pullupquote:
Ga wegquote:
Een fraaielibellequote:
Lekker geniet er van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |