Soww, laat maar weten wanneer het op tv isquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:28 schreef praadje het volgende:
Volgens mij zat zij in LLDL binnen 24 uur te bekken met die gast kan ik me vaag herinneren.
Is al een hele tijd geleden geweest.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:29 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Soww, laat maar weten wanneer het op tv is
Ja truste, sweat dreamsquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:29 schreef praadje het volgende:
Was weer een gezellig tv avondje @:Snowsquall Tot morgen en slaap lekker![]()
Zal wel loempia's aan het hamsteren zijnquote:Op woensdag 8 september 2021 18:02 schreef potjecreme het volgende:
Praadje in slaap gevallen in de zon?
quote:Op woensdag 8 september 2021 18:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zal wel loempia's aan het hamsteren zijn
Dat was hier een slowchatter die altijd kapotte plaatjes plaatste op Fok!quote:
quote:Op woensdag 8 september 2021 18:08 schreef praadje het volgende:
Dagelijks;
18.55; Lang leve de liefde SBS6
19.30: HLF 8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
22.00; De alarmcentrale RTL5
23.00; Voor de rechter RTL5
Diversen;
20.25; Boerderij van Dorst NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)even-op-de-boerderij
20.30; Five days inside RTL5 https://www.tvgids.nl/tv-(...)rzoek-naar-epilepsie
20.30; Steenrijk straatarm SBS6
20.35; Van onschatbare waarde NPO1
21.30; Restaurant misverstand SB6
Docu/Reportage;
21.15; Operatie Obesitas NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)-een-maagverkleining
Aktueel;
22.00; Jinek RTL4
22.35; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
Typefouten onder voorbehoud
quote:Op woensdag 8 september 2021 18:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Ben benieuwd naar Boerderij van Dorst. Vandaag 2 leuke gasten met Martien en Caroline.
Dat moet in je aard liggen hequote:Op woensdag 8 september 2021 18:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond WcGod![]()
Je was er vanochtend vroeg bij.
geen Schültenbrau?quote:
Ja. Lijkt mij ook wel leuk.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Ben benieuwd naar Boerderij van Dorst. Vandaag 2 leuke gasten met Martien en Caroline.
en die docu over maagoperatie. Maar die is makkelijk terug te kijkenquote:
Ja, die neem ik op. Is trouwens een driedelige docu.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:47 schreef Ole het volgende:
[..]
en die docu over maagoperatie. Maar die is makkelijk terug te kijken
jeweetzzz niet even een dingetjequote:Op woensdag 8 september 2021 18:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, die neem ik op. Is trouwens een driedelige docu.
Ik krijg de kriebelziekte als ik elke keer hetzelfde bier drinkquote:
ja jij wel jaquote:Op woensdag 8 september 2021 18:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebelziekte als ik elke keer hetzelfde bier drink
Dus jij wisselt steeds van biertje?quote:Op woensdag 8 september 2021 18:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebelziekte als ik elke keer hetzelfde bier drink
Welke?quote:Op woensdag 8 september 2021 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een geweldig programma
Een soort alternatief Villa Felderhof![]()
Heeft niks met techniek te maken, het is gewoon geen porum(+je was wordt vies van alles wat er door de straat komt)!quote:Op woensdag 8 september 2021 21:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die hebben daar een speciale techniek voor, heb ik ooit geleerd van een homo op Urk,
Jawel, ff opletten, zijn twee touwen gedraaid en hoe droger en lichter de was wordt hoe strakker die trekt.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:35 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Heeft niks met techniek te maken, het is gewoon geen porum(+je was wordt vies van alles wat er door de straat komt)!
Mevrouw Wortelboer, Emma, maakt me aan het lachen, jammer van het leeftijdsverschil, maar haar persoonlijkheid is bijna perfect.quote:Op woensdag 8 september 2021 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgende week met Van Rossem en Wortelboer
Jaaa en volgende week met oa Maarten van Rossemquote:Op woensdag 8 september 2021 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een geweldig programma
Een soort alternatief Villa Felderhof![]()
Mosterd erbij?quote:Op donderdag 9 september 2021 08:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Jaaa en volgende week met oa Maarten van Rossem
Neeheeequote:Op donderdag 9 september 2021 00:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jawel, ff opletten, zijn twee touwen gedraaid en hoe droger en lichter de was wordt hoe strakker die trekt.![]()
Zijn ze trots op op Urk.
Zou het zelf ook niet doen hoor, hop in de droger.
Hebben ze dan geen achtertuin?quote:Op donderdag 9 september 2021 10:58 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
NeeheeeDat heeft er niets mee te maken en daar gaat het niet om..... Het hoeft NIET IN DE VOORTUIN TE HANGEN !!!!
Hopelijk gaat de volgende aflevering over het edele ambacht van Pallets Sorterenquote:
Hoe burgerlijkquote:
Dat klinkt zó lekker.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Hoe burgerlijkIk stond vanmorgen om 7.30 cannelloni met gehakt, spinazie en geraspte kaas te maken.
Ook al zo burgerlijk. Kan kan straks zo de oven in. Geen omkijken meer naar
Mmmmm, lekker!!!!!quote:Op donderdag 9 september 2021 13:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Hoe burgerlijkIk stond vanmorgen om 7.30 cannelloni met gehakt, spinazie en geraspte kaas te maken.
Inderdaad. Wanneer is er een Eetmeet bij praadje?quote:Op donderdag 9 september 2021 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klinkt zó lekker.Mag ik aanschuiven?
Tuurlijk, ik kook toch altijd voor een weeshuis.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klinkt zó lekker.Mag ik aanschuiven?
Oh regel het maar hoor.. Ik kook en bak wel. Van het weekend voor een vriendin twee caken bakken en 5 liter groentesoep maken en 4 gevulde stokbroden voor haar verjaardagsvisite. Ik bied het trouwens zelf aan hoor, ze vraagt er niet om maar ik vind het heerlijk om te zorgen met lekker eten.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Inderdaad. Wanneer is er een Eetmeet bij praadje?
quote:Op donderdag 9 september 2021 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
19.30: HLF8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.25; Keuringsdienst van waarde NPO3 (nieuw seizoen)https://www.tvgids.nl/tv-(...)an-waarde-boterzacht
20.30; Chateau Meiland SBS6
21.30; Meester Frank Visser doet uitspraak SBS6 https://www.tvgids.nl/tv-(...)ak-geen-dierenvriend
21.35; Dit was het nieuws NPO1
Reportage/Docu/ Interview;
20.30; Zembla NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/zembla/116812401
21.05; Danny's wereld NPO2
21.20; 9/11 Life Under Attack Canvas https://www.tvgids.nl/tv/9-11-life-under-attack/116828051
Voor @:Van_Poppel;
21.25; De tijd van ons leven BE1 https://www.tvgids.nl/tv/de-tijd-van-ons-leven/116827441
Sport;
18.55; RTL 7 Darts: World cup of darts RTL7 https://www.tvgids.nl/tv/rtl-7-darts-world-cup-of-darts/116815581
Amusement;
20.30; Expeditie Robinson RTL4
20.35; Beste zangers NPO1
Aktueel;
22.00; Jinek RTL4
22.20; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster![]()
Bedankt voor de kijktipquote:Op donderdag 9 september 2021 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.25; Keuringsdienst van waarde NPO3 (nieuw seizoen)https://www.tvgids.nl/tv-(...)an-waarde-boterzacht
21.30; Meester Frank Visser doet uitspraak SBS6 https://www.tvgids.nl/tv-(...)ak-geen-dierenvriend
21.35; Dit was het nieuws NPO1
Reportage/Docu/ Interview;
20.30; Zembla NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/zembla/116812401
21.05; Danny's wereld NPO2
21.20; 9/11 Life Under Attack Canvas https://www.tvgids.nl/tv/9-11-life-under-attack/116828051
Voor @:Van_Poppel;
21.25; De tijd van ons leven BE1 https://www.tvgids.nl/tv/de-tijd-van-ons-leven/116827441
Sport;
18.55; RTL 7 Darts: World cup of darts RTL7 https://www.tvgids.nl/tv/rtl-7-darts-world-cup-of-darts/116815581
Amusement;
20.30; Expeditie Robinson RTL4
20.35; Beste zangers NPO1
Aktueel;
22.00; Jinek RTL4
22.20; OP1 NPO1
Ja, ik weet niet of het iets is voor je maar dat moet je zelf maar even bezien. Laat het nog even weten als je wil want dan blijf ik het in de gaten houden als het leuk is.quote:
Ik kijk, ik zie het welquote:Op donderdag 9 september 2021 18:46 schreef praadje het volgende:
@:Monkyyy , Danny's wereld vanavond. Ik weet niet of het een HH is, staat er in ieder geval niet bij.
Wat burgerlijk zeg.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverd. Het leek mij een nieuwe. Ik neem hem op want ik ga met @Snowsquall naar de Meilandjes kijken en dan door naar Frank Visser.quote:
Haha, nee vrouw. GTST ben ik 15 jaar geleden mee gestopt en voor thee is het te warm. Jouw breiwerkje ligt zeker al klaar voor je tv avondje. Blokjes kaas met een uitje en plakjes blikworst met augurk al gesneden?quote:Op donderdag 9 september 2021 19:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat burgerlijk zeg.Ga je zometeen ook in een huispak Goede Tijden Slechte Tijden kijken met een kopje bosvruchten thee?
Zaterdag gaan we eerst 's ochtends spontaan tuinieren en dan lenen we altijd even de heggenschaar van onze buren, Gerda en Hans. Dan gaan we 's middags lekker fietsen, over dijkweggetjes samen met Gerda en Hans, een ander spontaan koppel. We nemen ook altijd het pondje, daar zijn we altijd heel enthousiast over.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, nee vrouw. GTST ben ik 15 jaar geleden mee gestopt en voor thee is het te warm. Jouw breiwerkje ligt zeker al klaar voor je tv avondje. Blokjes kaas met een uitje en plakjes blikworst met augurk al gesneden?
quote:Op donderdag 9 september 2021 21:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zaterdag gaan we eerst 's ochtends spontaan tuinieren en dan lenen we altijd even de heggenschaar van onze buren, Gerda en Hans. Dan gaan we 's middags lekker fietsen, over dijkweggetjes samen met Gerda en Hans, een ander spontaan koppel. We nemen ook altijd het pondje, daar zijn we altijd heel enthousiast over.
En dan 's avonds lekker naar een gezellige kring verjaardag, dan doe ik altijd lekker gek en neem ik een tweede glas wijn.
Zondag ga ik met mijn partner en onze unisex-jassen op de unisex-fiets met hulpmotor fietsen 40 km fietsen en daarna op het terras cappuccino en appeltaart met slagroom bestellen en op de terug weg foto's maken van mooie bloemen in de berm die ik dan deel met in mijn vriendinnen-groepsapp.
Stiekem vind ik ouderwetse koffie ook veel lekkerder, maar cappuccino bestel ik want dat staat lekker hip op het terrasquote:Op donderdag 9 september 2021 21:16 schreef praadje het volgende:
[..]![]()
Trouwens, cappuccino? Durf je dat wel aan, is wel een beetje gek hoor. Al die nieuwigheid kun je beter laten en gewoon filterkoffie met een schepje Buisman, een wolkje melk en een suikerklontje nemen.
Oh ja, anders kom je zo burgerlijk over. Nee dan een cappuccino nemen. Doe je thuis maar weer gewoon uit een filtertje. Meid, wat ga jij een leuk weekend hebben. Zo enig.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stiekem vind ik ouderwetse koffie ook veel lekkerder, maar cappuccino bestel ik want dat staat lekker hip op het terras
Dolletjes!quote:Op donderdag 9 september 2021 21:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ja, anders kom je zo burgerlijk over. Nee dan een cappuccino nemen. Doe je thuis maar weer gewoon uit een filtertje. Meid, wat ga jij een leuk weekend hebben. Zo enig.
Dat is geluktquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen liefste. Fijne werkdag
quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.25; Vlaamse meiden die rijden NPO3
20.30; Hotter then my daughter (nieuw seizoen) RTL5
20.35; Flikken Maastricht NPO1
22.00; Overtreders VER
Docu/Reportage/Interview;
21.25; Mijn 9/11 NPO1 https://www.tvgids.nl/tv/mijn-9-11/116899931
Sport;
18.55; RTL 7 Darts: World cup of darts RTL7
20.30; Veronica Inside VER
Amusement;
20.00; The voice senior RTL4
20.30; Car Wars SBS6
Aktueel;
22.00; Jinek RTL4
22.25; OP1 NPO1
Goed bezigquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:25 schreef WcPot het volgende:
Vandaag weer ontelbaar veel positieve karma punten gescoord. Een reiziger was zijn tas vergeten in de trein met echt alles erin. Portemonnee met geld en heel veel sleutels en pasjes. Via de naam op één van de pasjes contact weten te krijgen via Facebook en nu is de tas weer terug bij de eigenaar.
Lekker bezigquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:25 schreef WcPot het volgende:
Vandaag weer ontelbaar veel positieve karma punten gescoord. Een reiziger was zijn tas vergeten in de trein met echt alles erin. Portemonnee met geld en heel veel sleutels en pasjes. Via de naam op één van de pasjes contact weten te krijgen via Facebook en nu is de tas weer terug bij de eigenaar.
Goed voor mijn managerquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:50 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Mercedes lekker bezig in de kwalificatie
Vergeten te wisselenquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:50 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Mercedes lekker bezig in de kwalificatie
quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wel meer punten binnengehaald dan jullie!!!
quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wel meer punten binnengehaald dan jullie!!!
Nog nietquote:Op vrijdag 10 september 2021 20:31 schreef praadje het volgende:
@:Van_Poppel heb je dat wielrenprogramma nog gekeken?
Ik keek het vanavond ook en vond het wel een gezellig programma. Het is niet zo urgent als het programma van Khalid en Sophie, maar dat is juist een pre.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:29 schreef praadje het volgende:
Ik vind die talkshow van Johnny best goed te pruimen. Kijkt lekker weg op de achtergrond als ik nog wat werk aan het doen ben en hij doet het goed.
Gelukkig, ik durfde het bijna niet te bekennen maar je ziet hem per uitzending beter worden. Nu heeft hij natuurlijk Pauw als coach dus dat zit ook wel snor. En ja, het is lekkere entertainment zonder geroddel en dergelijke. Ik ben trouwens benieuwd naar de show van Rob Kemps. Hopelijk weer eens een leuke gezellige zaterdagavond show.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik keek het vanavond ook en vond het wel een gezellig programma. Het is niet zo urgent als het programma van Khalid en Sophie, maar dat is juist een pre.
Nu al 4x binnen 30 secondenquote:Op vrijdag 10 september 2021 20:57 schreef praadje het volgende:
Ik ga volgende week eens turven hoe vaak die roze gvd zegt.
Twee uur bezig voor drie pallets goedverdomme he alez zotte kotquote:
Strontboerquote:Op vrijdag 10 september 2021 21:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
Twee uur bezig voor drie pallets goedverdomme he alez zotte kot
Ben ook blij dat ik dit niet meer hoef te doen.quote:
Yep gezien. Leuk programma blijft het, kijkt lekker weg.quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:55 schreef Dutch_view het volgende:
Straks om 22u weer een nieuwe Overtreders op Veronica
Praadje heeft vast nog wel een loempia overquote:Op zaterdag 11 september 2021 07:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Werd vanochtend gewekt door het alarm van mijn vriezer. De gehele inhoud bleek te zijn ontdooid.![]()
Straks maar even een retourverzoek indienen bij Coolblue…
Dit weekend dus lekker aan de kipfilet, tonijnsteak en biefstuk…![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2021 07:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Werd vanochtend gewekt door het alarm van mijn vriezer. De gehele inhoud bleek te zijn ontdooid.![]()
Goedemorgen Poppeltje, dat is best vervelend als je diepvries niet werkt zoals het hoort.quote:Op zaterdag 11 september 2021 07:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Morgen Potje. Nope, geen loempia maar er staat wel een grote pan soep te pruttelen dus over een uurtje of 3 kan er aangeschoven worden.quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Praadje heeft vast nog wel een loempia over
Morgen praadjequote:Op zaterdag 11 september 2021 08:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen Poppeltje, dat is best vervelend als je diepvries niet werkt zoals het hoort.
Gelukkig maar dan. Hopelijk is het snel opgelost.quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen praadje![]()
Dat was inderdaad een onaangename verrassing. Gelukkig was de garantieperiode nog niet voorbij. Dat scheelt weer.
Hier ookquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgende race toch echt afscheid van AT
Dat is wel een goeie.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:41 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Hier ook
Dan maar Aston Martin
quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:01 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag'
Diversen;
18.00; Emergency rescue VER
18.30 Border security VER
19.05; Kassa
Amusement;
20.00; Oh wat een jaar RTL4
20.00; Het jachtseizoen SBS6 https://www.tvgids.nl/tv-(...)-de-jacht-is-geopend
20.30; Spaanders NPO1 https://www.tvgids.nl/tv-vanavond/spaanders-satire-op-zaterdag
21.25; The Wheel SBS6 https://www.tvgids.nl/tv-vanavond/the-wheel-quizmaster-kemps
Sport;
18.00; RTL 7 Darts: World cup of darts RTL7
@:kree
Poppel_Godquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Avond
Vanavond weer Kassa
quote:
quote:
quote:
Goedenavondquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Avond
Vanavond weer Kassa
Nieuw of stond het al op YouTube?quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goedenavond
Jachtseizoen
Nee is nieuw. zijn nu duo's en op Youtube zijn alleen solo.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nieuw of stond het al op YouTube?
quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:11 schreef praadje het volgende:
Ja, ik ga ook kijken. Ik kende het niet maar lijkt me wel gaaf. Die gast van Stuk TV zat gisteren bij Shownieuws. Binnenkort Danny en Donny Roelvink en die schakelen hun Pa in met een vluchtauto. Lieten een voorstukje zien, dat wordt denk ik wel een hele goede aflevering.
Haha ja, ricky zingt nu genotquote:
Seizoenkaart van mn papa, anders was ik niet gegaan hoorquote:
Maakt toch niet uit, lekker even een avondje rellenquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Seizoenkaart van mn papa, anders was ik niet gegaan hoor
Ik ben ook wel benieuwd. Er zit een stukje cabaretteketet in; hopelijk keren de oude Kopspijkers-tijden weer terug.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:31 schreef praadje het volgende:
Dat nieuwe programma Spaanders lijkt me ook wel leuk. Een satireprogrogramma met Patrick Lodiers. Maar ik ben een beetje bang dat het te veel gaat lijken op Dit was het nieuws. Kijk het morgen wel terug, zullen zien.
Oh ja, dat zou leuk zijn. Thanks voor de link.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd. Er zit een stukje cabaretteketet in; hopelijk keren de oude Kopspijkers-tijden weer terug.
TV / [NPO 1] Spaanders #1 - Zaterdagavond 20:30
Ik zit er klaar voor.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:09 schreef praadje het volgende:
Oh foutje van mijn kant. Jachtseizoen begint om 20.30 ipv 20.00
Jaquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:31 schreef WcPot het volgende:
Is dit de eerste aflevering van het Jachtseizoen?
En hoe vaak ze net niet worden gepakt is ook wel opvallendquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:45 schreef potjecreme het volgende:
Totaal niet gescript. Britt met vliegangst regelt een helikopter.......
Ben weer thuis, 5-2 gewonnenquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, lekker even een avondje rellen
Thanks, heb de promo gezien, zag er leuk uit, ik ga die zeker kijkenquote:Op zaterdag 11 september 2021 23:44 schreef praadje het volgende:
@:Monkyyy morgen begint er een nieuwe serie op NPO1. Maud en Babs.
https://www.tvgids.nl/serie/maud-babs-mantelzorg-voor-moeder
Ja. zag er zeker leuk uit. Geniet van je sauna. Ik had er ook een maar dat was alleen maar opslagplaats voor handdoeken haha.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Thanks, heb de promo gezien, zag er leuk uit, ik ga die zeker kijken
Yep, lag er gisteravond vroeg in…om 11 uur wakker worden zat er dus niet in.quote:
Ja klopt vandaag een extra dagje dat moet ook in je aard liggen de één werkt tot aan zijn dood en de ander blijft thuis.quote:Op zondag 12 september 2021 06:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, lag er gisteravond vroeg in…om 11 uur wakker worden zat er dus niet in.
Moet jij straks werken?
quote:Op zondag 12 september 2021 06:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja klopt vandaag een extra dagje dat moet ook in je aard liggen de één werkt tot aan zijn dood en de ander blijft thuis.
Van 07:25 uur tot 14:55uur. Ik heb supersofts gemonteerd onder mijn Zweedse tank dus ik kijk mee vanaf 15:15-15:20uurquote:Op zondag 12 september 2021 06:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Werkze![]()
Hopelijk ben je op tijd thuis voor de race.
Mooi zoquote:Op zondag 12 september 2021 06:30 schreef WcPot het volgende:
[..]
Van 07:25 uur tot 14:55uur. Ik heb supersofts gemonteerd onder mijn Zweedse tank dus ik kijk mee vanaf 15:15-15:20uur
quote:Op zondag 12 september 2021 06:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja klopt vandaag een extra dagje dat moet ook in je aard liggen de één werkt tot aan zijn dood en de ander blijft thuis.
Neuh niks gemistquote:Op zondag 12 september 2021 15:26 schreef WcPot het volgende:
Waren de eerste 13 ronden nog spannend?
En Max als eerste gestart maar Ricciardo was net iets sneller?quote:
Ricciardo had een goeie startquote:Op zondag 12 september 2021 15:29 schreef WcPot het volgende:
[..]
En Max als eerste gestart maar Ricciardo was net iets sneller?
Jaquote:Op zondag 12 september 2021 15:46 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Had jij Hamilton niet in je manager
Zucht.....domme Max. Daar gaat mijn Hamilton in mijn managerquote:
Als ik toch Ferrari had gekocht of McLaren, had ik zo'n lekkere score gehad. Je kan beter Williams hebben dan AT.quote:Op zondag 12 september 2021 17:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zucht.....domme Max. Daar gaat mijn Hamilton in mijn manager
quote:Op zondag 12 september 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag'
Diversen;
18.00; Border security VER
20.25; Heel Holland bakt nog een keer NPO1
20.30; Kopen zonder kijken RTL5
Serie;
22.20' Maud en Babs NPO1 (Nieuw)https://www.tvgids.nl/serie/maud-babs-mantelzorg-voor-moeder
Sport;
18.00; RTL 7 Darts: World cup of darts RTL7
Amusement;
19.55; Postcode loterij miljoenenjacht SBS6
20.00; Expeditie Robinson RTL4
21.30; Wie van de drie SBS6
21.55; Promenade NPO3
Aktueel;
21.30; Humberto RTL4
@:kree
Zelfs die voor morgen alquote:Op zondag 12 september 2021 16:03 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Is de tvgids voor vanavond al klaar
Rip vriezerquote:Op zondag 12 september 2021 18:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen
Vandaag (noodgedwongen) tonijnsteak met patat
Heb hem vanochtend weer aangezet. Op de één of andere manier doet hij het weer, maar veel vertrouwen heb ik er niet meer in. Garantie technisch gezien had ik liever gehad dat hij morsdoos was.quote:
Stuk kan altijd nog. Jij bent toch wel handig met elektronica. Kan jij op een printplaatje net niet iets teveel stroom zetten.quote:Op zondag 12 september 2021 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb hem vanochtend weer aangezet. Op de één of andere manier doet hij het weer, maar veel vertrouwen heb ik er niet meer in. Garantie technisch gezien had ik liever gehad dat hij morsdoos was.
quote:Op zondag 12 september 2021 18:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Stuk kan altijd nog. Jij bent toch wel handig met elektronica. Kan jij op een printplaatje net niet iets teveel stroom zetten.
Naar plek 251 gestegenquote:Op zondag 12 september 2021 18:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wel oke. Ben wel gestegen. Hoe was jouw score?
quote:Op zondag 12 september 2021 18:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen
Vandaag (noodgedwongen) tonijnsteak met patat frites:@
Ik ga dit later terug kijken, ik kijk nu de finale van de US Openquote:Op zaterdag 11 september 2021 23:44 schreef praadje het volgende:
@:Monkyyy morgen begint er een nieuwe serie op NPO1. Maud en Babs.
https://www.tvgids.nl/serie/maud-babs-mantelzorg-voor-moeder
Ik laat morgen wel weten of het iets is. Trusten voor straksquote:Op zondag 12 september 2021 22:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga dit later terug kijken, ik kijk nu de finale van de US Open
Trusten alvastquote:Op zondag 12 september 2021 22:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik laat morgen wel weten of het iets is. Trusten voor straks![]()
Zeker de moeite waard. Goede acteurs. Humoristisch en triestig tegelijk. Zeker als je bekend bent met dementie.quote:
joepiequote:Op maandag 13 september 2021 17:49 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een kringverjaardag komende zondag
quote:Op maandag 13 september 2021 17:49 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een kringverjaardag komende zondag
quote:Op maandag 13 september 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; Kopen zonder kijken RTL4 https://www.tvgids.nl/tv-(...)oning-naar-droomhuis
20.30; De alarmcentrale: Pech onder de zon RTL5
20.35; Radar NPO1
21.15; Dream School NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)en-in-de-dreamschool
21.30; Het roer om SBS6 https://www.tvgids.nl/tv/het-roer-om/117083731
Docu/Reportage/Interview;
20.30; De Villamoord NPO2 (slot)
Sport;
18.55; RTL 7 Darts: World cup of darts RTL7
20.30; Veronica Inside VER
Aktueel;
22.00; Jinek RTL4