quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Eindhoven voor een werkbezoek. Ik werd ontvangen door een oude man die ik amper kon verstaan. De hele tijd zat ik na te denken of die man goed kon articuleren of dat hij Brabants tegen mij sprak.
Voordat ik de terugreis ging maken vroeg ik aan hem of hij goed was in Brabants. Toen veranderde hij zijn stem en sprak ABN![]()
![]()
Dat bleek maar weer jaquote:Op zaterdag 11 september 2021 17:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Brabants staat áltijd boven ABN!!![]()
Dat denken jullie onder de rivieren wel.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Brabants staat áltijd boven ABN!!![]()
Ja preciesquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat denken jullie onder de rivieren wel.![]()
Beetje jezelf onverstaanbaar maken en dan net doen alsof de rest te dom is om het begrijpen
Dit eigenlijkquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat denken jullie onder de rivieren wel.![]()
Beetje jezelf onverstaanbaar maken en dan net doen alsof de rest te dom is om het begrijpen
Lekker weekend aan het hebben?quote:
quote:
Had je dan niet beter daar kunnen blijvenquote:Op zondag 12 september 2021 10:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik had vannacht bij mijn kinderen geslapen, nu thuis en vanmiddag ga ik weer terug om een stuk met kleindochter te wandelen
Ze vonden het leuk als ik bleef slapen , dus dat heb ik gedaanquote:Op zondag 12 september 2021 10:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had je dan niet beter daar kunnen blijven
ja, niet geweldig geslapen en best wel heel hard getraind begin van de middagquote:
quote:Op maandag 13 september 2021 20:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja, niet geweldig geslapen en best wel heel hard getraind begin van de middag
quote:
Ik ben nog moequote:
ook een beetje moe, kleine maakte me vannacht wakker. lekker zo'n gebroken nacht.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben nog moe![]()
Maar verder voel ik me lekker![]()
Hoest met jou?
Ben je lang wakker geweest vannacht?quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ook een beetje moe, kleine maakte me vannacht wakker. lekker zo'n gebroken nacht.
verder wel prima.
straks naar de sportschool, even knallen.
denk dat ik een uurtje wakker heb gelegen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ben je lang wakker geweest vannacht?
Hopelijk kan je na het sporten wat rust pakken
Dat is wel ff minderquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
denk dat ik een uurtje wakker heb gelegen.
Ja ik was er ook niet echt blij mee maar ja kan er weinig aan veranderenquote:
Nee Ik weetquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik was er ook niet echt blij mee maar ja kan er weinig aan veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |