Douchen is lekker ontspannendquote:Op woensdag 15 september 2021 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet alleen nog douchen maar heb geen zin om met mijn luie reet van de bank af te komen
Ja, maar languit op de bank liggen zonder muis ookquote:Op woensdag 15 september 2021 20:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Douchen is lekker ontspannend
Hahaha met muis is vast leukerquote:Op woensdag 15 september 2021 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar languit op de bank liggen zonder muis ook
Ja, maar ik heb nog paar minuutjes rust voor ze thuis komt van sporten.quote:Op woensdag 15 september 2021 20:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hahaha met muis is vast leuker
Dan ga je douchen als ze thuis komtquote:Op woensdag 15 september 2021 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog paar minuutjes rust voor ze thuis komt van sporten.
Samen douchenquote:Op woensdag 15 september 2021 20:13 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dan ga je douchen als ze thuis komt
lekker samen douchenquote:Op woensdag 15 september 2021 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog paar minuutjes rust voor ze thuis komt van sporten.
Met kokosmelk? Daar had ik nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 16 september 2021 09:41 schreef dud0r het volgende:
ik heb warme chocolademelk met kokosmelk gemaakt.
je hebt nog nooit van kokosmelk gehoord? of dat je daar ook warme chocolademelk mee kan maken?quote:Op donderdag 16 september 2021 12:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met kokosmelk? Daar had ik nog nooit van gehoord![]()
DIKKIE DIKquote:Op donderdag 16 september 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
je hebt nog nooit van kokosmelk gehoord? of dat je daar ook warme chocolademelk mee kan maken?
Ik gebruik heel veel kokosmelk in gerechten , niet in chocolademelkquote:Op donderdag 16 september 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
je hebt nog nooit van kokosmelk gehoord? of dat je daar ook warme chocolademelk mee kan maken?
Vetje kroketjequote:
uit zo'n blik of uit pak? voor recepten gebruik ik zo'n blik. dit is uit pak en dus ook bedoeld om te drinkenquote:Op donderdag 16 september 2021 12:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik gebruik heel veel kokosmelk in gerechten , niet in chocolademelk
Uit blik en pak maar dan voor in gerechten.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
uit zo'n blik of uit pak? voor recepten gebruik ik zo'n blik. dit is uit pak en dus ook bedoeld om te drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |