Dat doe ik ook , maar ik heb standaard twee op het scherm staan , ene youtube en op de andere doe ik ook andere dingenquote:Op woensdag 15 september 2021 13:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ik ondertussen wat anders op m'n pc doen
Ik heb daarvoor juist eerdere schermen.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ik ondertussen wat anders op m'n pc doen
Weet niet wat scheren er mee te maken heeftquote:Op woensdag 15 september 2021 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor juist eerdere scheren.
Daarbij meerder scherm genot![]()
![]()
Als je meerdere schermen hebt dan kun je gewoon youtube op een scherm open laten staan en op een ander scherm iets anders doen. En daarbij hoef je dan niet constant te wisselen van tab's als je er meerdere nodig hebt.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet niet wat scheren er mee te maken heeft
Maar helaas heb ik niet de beschikking tot meerdere schermen
Maar je zei eerdere scheren.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je meerdere schermen hebt dan kun je gewoon youtube op een scherm open laten staan en op een ander scherm iets anders doen. En daarbij hoef je dan niet constant te wisselen van tab's als je er meerdere nodig hebt.
Ik ben gewoon extreem scherpquote:
Gauw ophangen danquote:Op woensdag 15 september 2021 15:21 schreef dud0r het volgende:
Zwembadmilf is er maar ik zit voor werk aan de telefoon![]()
![]()
Germquote:Op woensdag 15 september 2021 15:21 schreef dud0r het volgende:
Zwembadmilf is er maar ik zit voor werk aan de telefoon![]()
![]()
Nee dit was wel iets wat even geregeld moest worden helaas. En toen ik klaar was met bellen was ze uit de kantine verdwenen.quote:
Ahw zonde......quote:Op woensdag 15 september 2021 15:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dit was wel iets wat even geregeld moest worden helaas. En toen ik klaar was met bellen was ze uit de kantine verdwenen.
Maar alles gaat kut vandaag dus dit was wel te verwachten
Ik heb ook 'maar' 1 scherm , maar dat is een behoorlijk breed scherm. Is wel hendigquote:Op woensdag 15 september 2021 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet niet wat scheren er mee te maken heeft
Maar helaas heb ik niet de beschikking tot meerdere schermen
Blijkbaar niet alles, want anders had je die van de zwembadmilf wel gehosseldquote:Op woensdag 15 september 2021 15:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dit was wel iets wat even geregeld moest worden helaas. En toen ik klaar was met bellen was ze uit de kantine verdwenen.
Maar alles gaat kut vandaag dus dit was wel te verwachten
quote:
Zal ik doen meneer Konijntjequote:Op woensdag 15 september 2021 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]moonie. Houd jij de boel een beetje in de gaten terwijl ik naar huis fiets?
En ik ben weer veilig thuis aangekomenquote:
Goedzoquote:Op woensdag 15 september 2021 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik ben weer veilig thuis aangekomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |