quote:Op woensdag 8 september 2021 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben NU nieuwe tennis shirts aan het uitzoeken.
Wat zijn er toch ontzettend veel lelijke shirts.
Waar koop jij ze meestal?
@Lenny_Leonard komt op mij helemaal niet over als een proleetquote:Op woensdag 8 september 2021 14:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Willem II shirt aantrekken. Gewoon.
Heb liever shirts dan polo's. Maar ik zit wel in dezelfde stijl.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.tennis-point.(...)-00445553295000.html
Gewoon zoiets doen.
Keiharde like gegevenquote:Op woensdag 8 september 2021 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen met mouwloze shirts zijn zonder uitzondering altijd tokkies.
Ik heb inderdaad een pittige mening over tennissers in voetbalshirts.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
@:lenny_leonard komt op mij helemaal niet over als een proleet
Behalve dat hij uit Tilburg komt dan
overalquote:Op woensdag 8 september 2021 14:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:monkyyy tennist altijd in een overal.
Daar hou ik wel van.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu begint het weer ongemakkelijk te worden.
Allemaal een stadionverbod geven.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu begint het weer ongemakkelijk te worden.
Die man heeft natuurlijk wel gewoon een of andere stoornis. En dat is altijd heel leuk totdat het niet meer leuk is zeg maar.quote:
Ja het is een megalomane gek maar als hij presteert en ontzettend vervelende types als Valentijn aanpakt neemt iedereen dat voor lief. Ik vind het vooral geweldige tv, al die oude VI fragmentjes over Louis kijk ik nog graag. Je merkt ook wel aan die spelers dat ze weten dat het een idioot is maar het werkt wel.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Die man heeft natuurlijk wel gewoon een of andere stoornis. En dat is altijd heel leuk totdat het niet meer leuk is zeg maar.
Al moet ik zeggen dat men het volgens mij steeds beter pruimt onder het mom van ach die gekke Louis toch
De tijd is om.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Willem voor je.
https://www.business-class.nl/
Nietusquote:Op woensdag 8 september 2021 14:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:monkyyy tennist altijd in een overal.
Intersport.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben NU nieuwe tennis shirts aan het uitzoeken.
Wat zijn er toch ontzettend veel lelijke shirts.
Waar koop jij ze meestal?
Was vergeten dat-ie ooit voetballer was. Zo slecht wellicht.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:31 schreef Caland het volgende:
Nooit geweten dat die kutvoetballer een eigen intersport heeft
Zeer degelijke cvquote:Op woensdag 8 september 2021 16:31 schreef Caland het volgende:
Nooit geweten dat die kutvoetballer een eigen intersport heeft
Ik ga wat bestellen, maar ben er nog niet over uit wat.quote:Op woensdag 8 september 2021 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |