Ja, om jou op te zoeken en over de Urkcoin te praten.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben jij daar wel eens geweest?
er was wel een geertcoinquote:Op donderdag 9 september 2021 12:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, om jou op te zoeken en over de Urkcoin te praten.
Geniet ervan maat.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:coco @:ggmm @:onlogisch @:scrummie @:maxi-mus @:buitendam @:madame_paon @:knetterkrankjorum @:yvonne
Geniet er lekker van makkerquote:Op donderdag 9 september 2021 12:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:coco @:ggmm @:onlogisch @:scrummie @:maxi-mus @:buitendam @:madame_paon @:knetterkrankjorum @:yvonne
Lekker hoor.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Smakelijk ouwe reus.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dus nadat GGMM zijn vissen liet verhongeren laat hij nu ook jou aan je lot overquote:Op donderdag 9 september 2021 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen bericht gezien van @:GGMM
goed bezigquote:Op donderdag 9 september 2021 12:32 schreef Oriente het volgende:
Ik pak zo 300 gram kip met doperwtjes.
niek wil niet oud wordenquote:
Ja, daar komt het eigenlijk wel op neer.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dus nadat GGMM zijn vissen liet verhongeren laat hij nu ook jou aan je lot over
Ik ben zeer benieuwd naar zijn verweer.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, daar komt het eigenlijk wel op neer.
Ik niet, ik ga even lunchen!quote:Op donderdag 9 september 2021 12:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar zijn verweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |