SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Handrem vergeten?quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:08 schreef bitterbal het volgende:
voertuig te water geraakt in den haag, Omstanders hebben het zien gebeuren maar niemand is bij de auto aangetroffen?
https://regio15.nl/nieuws(...)xwD0fp-vA85tq-6xUUsI
weer op die plek. Ook niet de eerste keer daar in die buurt.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:08 schreef bitterbal het volgende:
voertuig te water geraakt in den haag, Omstanders hebben het zien gebeuren maar niemand is bij de auto aangetroffen?
https://regio15.nl/nieuws(...)xwD0fp-vA85tq-6xUUsI
ja misschien maar ze hebben dus gezocht naar iemand in het water. Misschien is die persoon er vandoor gesneaktquote:
BRRRRquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Per ongeluk iets opgeschept met lever
quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk met een lepel.quote:
Goed voor je bloed, rauw?quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Kaartje niet goed gelezen: Beef stew Budapest style. En eronder in kleine lettertjes: with liverquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kaartje niet goed gelezen: Beef stew Budapest style. En eronder in kleine lettertjes: with liver
Altijd de kleine lettertjes lezenquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kaartje niet goed gelezen: Beef stew Budapest style. En eronder in kleine lettertjes: with liver
Ja, ik ben er ook helemaal klaar meequote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Wat een raar autistisch wijf is die Kaag toch ook
quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje pompiedompiedom doen op haar telefoontje terwijl het over haar woorden gaat.
Ik zeg dit ook wel eens tijdens meetings als het me te weinig boeit wat iemand zegtquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Soms zeg ik dit letterlijk bij akward situaties.
Post vaak in KAK.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:31 schreef bitterbal het volgende:
wat zegt ze? misschien is ze ook een fokker?
Zeg je dit dan keihard en met je vingers in je oren ?quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg dit ook wel eens tijdens meetings als het me te weinig boeit wat iemand zegt
Kom je daar nu achter?quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Wat een raar autistisch wijf is die Kaag toch ook
je kan hetquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik ben nog niet eens bij de desserts aanbeland
Meestal pompiedompiedom ik tot iemand stopt met brabbelen en me aanstaart en dan zeg ik "Nou Carla dat was weer heel erg boeiend, be-dankt Carla"quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg je dit dan keihard en met je vingers in je oren ?
https://nos.nl/artikel/23(...)-worden-gepubliceerdquote:Aanleiding voor het onderzoek van de inspectie was een artikel in de NRC, waarin oud-leerlingen vertellen dat ze gedwongen werden om voor hun homoseksuele gevoelens uit te komen tegenover hun ouders, terwijl ze daar zelf niet aan toe waren. De streng gereformeerde school wijst op Bijbelse gronden het praktiseren van homoseksualiteit af.
Nog zo eentje ...quote:
Ja, voor over het paard getilde mensen met een hete aardappelquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we een speciaal gerrieforum?
Zo'n hete aardappel kan wel wat hebben.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, voor over het paard getilde mensen met een hete aardappel
Zo’n paard ook blijkbaarquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n hete aardappel kan wel wat hebben.
Ok.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:46 schreef Haags het volgende:
Ik heb zo nog een online vergadering. Om 19.00
KAPPEN!!
Klagen bij de baas.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:46 schreef Haags het volgende:
Ik heb zo nog een online vergadering. Om 19.00
KAPPEN!!
Noem je me nu geen Nederlanderquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Hongaren zijn net Nederlanders: klokslag zes uur eten en een kwartiertje later zijn ze klaar
had je het nou laatst over deze?quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Hongaren zijn net Nederlanders: klokslag zes uur eten en een kwartiertje later zijn ze klaar
Mensen die Carla heten.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal pompiedompiedom ik tot iemand stopt met brabbelen en me aanstaart en dan zeg ik "Nou Carla dat was weer heel erg boeiend, be-dankt Carla"
Allemaal aan het BBQ'en zekerquote:
Als mijn verrichtingen zo mogen heten van al die culinaire wonderkinderen hier, dan jaquote:
wat heb je er allemaal op?quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als mijn verrichtingen zo mogen heten van al die culinaire wonderkinderen hier, dan ja
Euhm. Over de Queen Mary toch?quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je het nou laatst over deze?
[ afbeelding ]
Gaan jullie eens herfstenquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oehhh, morgen even de bbq aansteken, goed idee
Mijn voorouders komen hoofdzakelijk bij jou uit de regio hoor, zit maar bar weinig Brabants in hierquote:
ik weet het niet meer :pquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Euhm. Over de Queen Mary toch?
quote:
Die van mij uit Rotterdam. Hoewel de ouders van mijn grootouders uit Brabant kwamenquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn voorouders komen hoofdzakelijk bij jou uit de regio hoor, zit maar bar weinig Brabants in hier
Dat is al beterquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Marshmellows roosteren bij het vuur met een kopje warme chocolademelk ?
Pumpkin spice meukquote:
Morgen nog warmerquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Onbetamelijk gedrag voor vrouwelijk fruit
Een echt Brabants bosquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zover ik weet woont mijn familie al generaties in Brabant..
Nooit echt een stamboomonderzoek oid gedaan. Ik weet wie mijn grootouders zijn, maar weet eigenlijk niks over hun ouders en verder. Ik heb ooit wel naar de grootouders van mijn ouders gevraagd. Maar volgens mij was hun antwoord dat ze die alle 8 nooit hebben gekend.
Misschien is ze stiekem gewoon aan die pikke vogel verwantquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ben baldadig vandaag.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Beter dan een droog kaakjequote:Op dinsdag 7 september 2021 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, liever een speculaasje dan
Boks ouwequote:Op dinsdag 7 september 2021 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn achternaam komt vooral voor op de Veluwe
Hier morgen al zo ongeveer. Daarna zakt het een beetje inquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier wordt het 29 graden in het weekend
quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dan een droog kaakje
Mijn achternaam voorl hier in de regio, maar ook veel in België. Toen ik net op het HBO zat. kreeg ik veel rare toevoegingen op MSN. Bleken naderhand Vlaamse kinderen (jaar of 11) te zijn die bij iemand in de klas zat, die ) dezelfde naam had als ik...quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een echt Brabants bos
Mijn achternaam komt vooral voor op de Veluwe
Mijn familienaam is in ieder geval Zuid-Hollandsquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij uit Rotterdam. Hoewel de ouders van mijn grootouders uit Brabant kwamen
Ben je een beschermd stukje fruit?quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
Mijn achternaam komt vooral in Limburg voor. Zijn geloof ik maar iets van 70 mensen met die achternaam.
een Miemel?quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je een beschermd stukje fruit?
'Twentuuuuhhhhhquote:
Stukje wandelend rollend cultureel erfgoed.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je een beschermd stukje fruit?
waar zie je dat?quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn familienaam is in ieder geval Zuid-HollandsQua genealogie komt dat ook allemaal uit de regio tussen de Merwede en Den Haag zeg maar.
Denk dat ik voor de laatste zin gaquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze deurmat
Leuke deurmattenquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze deurmat
Die laatste zin is voor schoonmoeder dearestquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat ik voor de laatste zin ga
quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stukje wandelend rollend cultureel erfgoed.
Internetquote:
Dankquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zullen zo’n monumentenschildje op je prikken
In dit huis ...quote:
Oeh, goed idee.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:36 schreef datismijnmening het volgende:
De enige reden voor een deurmat is om een valluik te verbergen.
Ik ben ouderwets, veeg m'n voeten eraanquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:36 schreef datismijnmening het volgende:
De enige reden voor een deurmat is om een valluik te verbergen.
Of voor een tunnel naar de kelder waar je ledematen op sterk water kunt zetten.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, goed idee.
Ik doe hier nog eens inspiratie op.
Zo'n valkuil met superscherpe punten of hongerige krokodillen erin.
Oke, dat is misschien net een stapje te ver, maar ik zal er over nadenken.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of voor een tunnel naar de kelder waar je ledematen op sterk water kunt zetten.
That escalated quicklyquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
echte kwiwi's weten..quote:
hebben we dat?quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stukje wandelend rollend cultureel erfgoed.
Ben je van oorsprong ook Limburgs fruit?quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
Mijn achternaam komt vooral in Limburg voor. Zijn geloof ik maar iets van 70 mensen met die achternaam.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik niet, maar de rest van de familie wel. Dit stukje fruit is Zuid-Hollands.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je van oorsprong ook Limburgs fruit?
3 kip-ui spiezen van de Picnic. En die bak Turbosaladequote:
Ik ook en buiten heb ik nog een deurmat.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb geen echte deurmat, heb gewoon een verzonken droogloopmat ter breedte van de gang en dan een meter of 1,5 diep ofzo.
is het een mooie fiets?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:13 schreef kwiwi het volgende:
Hier staat al weken een rode fiets aan een hek bij de rivier vastgemaakt. Begin bijna te denken dat iemand is gaan zwemmen en niet meer teruggekomen is
Klinkt sadquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:13 schreef kwiwi het volgende:
Hier staat al weken een rode fiets aan een hek bij de rivier vastgemaakt. Begin bijna te denken dat iemand is gaan zwemmen en niet meer teruggekomen is
je vindt het zeker te warm?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:18 schreef mschol het volgende:
vanavond maar salade eten.. niet echt zin in wat anders.
Er gaan daar juist best veel naar het onderwijs. Probleem is dat het niet op de juiste plekken terecht komt of dat de docenten Social Justice belangrijker vinden dan leren rekenen en schrijven.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is wel vrij stuitend ja. Kennelijk gaat er al heel erg lang geen cent meer naar onderwijs daar.
Wat moet Harry de huisspin nu eten?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:28 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn kat heeft een zilvervisje gevangen![]()
Ben de vliegquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moet Harry de huisspin nu eten?
Die wordt ook opgegeten door de kat, dus dat boeit niet.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Harry ook op eetquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of andersom.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die wordt ook opgegeten door de kat, dus dat boeit niet.
Deze tekst komt 100% uit Australië.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of andersom.
How do I know if my cat got bit by a spider?
Look for the following symptoms that your cat has been bitten by a spider:
Limping or holding one leg off of the floor.
Swelling, redness or frequent scratching.
"Bulls Eye" mark or blister.
Weakness, lethargy or increased heart rate.
Diarrhea or vomiting.
Screaming.
I sure do hope soquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze tekst komt 100% uit Australië.
hmm morgen is het vast te warmquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, binnen is het lekker koelmaar buiten ook niet te warm
Dat ze Nina niet te grazen nemen, dat zou sneu zijn.quote:
Poekie kan zelfs hongerige wilde krokodillen aanquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ze Nina niet te grazen nemen, dat zou sneu zijn.
Ah, dan is het niet erg als ze in mijn valkuil valt, die voor schoonloeder bedoeld is.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poekie kan zelfs hongerige wilde krokodillen aan
quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, dan is het niet erg als ze in mijn valkuil valt, die voor schoonloeder bedoeld is.
Ontloop je haar nog steeds? Een ietwat vreemde relatie heb je alsof jeje schoonfamilie intens haat.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, dan is het niet erg als ze in mijn valkuil valt, die voor schoonloeder bedoeld is.
Ik had allang gezegd... Tineke, ZOEK EEN ANDERE HOBBY IK WIL JE HIER NIET OM DE HAVERKLAP ONAANGEKONDIGD ZIEN!!! JA!quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ontloop je haar nog steeds? Een ietwat vreemde relatie heb je alsof jeje schoonfamilie intens haat.
Goede wijzigingquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ontloop je haar nog steeds? Een ietwat vreemde relatie heb je alsof jeje schoonfamilie intens haat.
Of is dat die Brabantse hartigheid?![]()
Dan gaat ze janken.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had allang gezegd... Tineke, ZOEK EEN ANDERE HOBBY IK WIL JE HIER NIET OM DE HAVERKLAP ONAANGEKONDIGD ZIEN!!! JA!
En dat vinkje dat je 'm niet wil heb je ook gedaan?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
Echt werkelijk waar.![]()
Ik heb nog steeds die kut fotobalk onderin en tot mijn afgrijzen staat daar ranzig der ranzigheden een foto van 2 ingegroeide teennagels.
Danny... hoe krijg je het voor elkaar dat na 3x refreshen uitgerekend die walgelijke foto tot drie keer toe blijft staan![]()
Nou. ff kotsen dan maar.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of is dat die Brabantse hartigheid?![]()
Uh, dat kan je wel wegkrijgen in je instellingen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb nog steeds die kut fotobalk onderin en tot mijn afgrijzen staat daar ranzig der ranzigheden een foto van 2 ingegroeide teennagels.
Danny... hoe krijg je het voor elkaar dat na 3x refreshen uitgerekend die walgelijke foto tot drie keer toe blijft staan![]()
Nou. ff kotsen dan maar.
Jup. Als je je schoonfamilie haat heb je de verkeerde partner.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is wel flink zoeken. Maar je kunt het uitzetten ja.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, dat kan je wel wegkrijgen in je instellingen.
En wat nou als je partner ook niet zoveel met je schoonfamilie heeft?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jup. Als je je schoonfamilie haat heb je de verkeerde partner.
Ik haat ze niet, ik wil ze alleen nooit zien.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*emmers vol gekotst.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan haar man haar weer laten schaterlachen met woeste vochtige goedmaakseks.
Dan hoef je ze ook niet te zien toch?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En wat nou als je partner ook niet zoveel met je schoonfamilie heeft?
Hoho schoonmoeders zijn de meest gehate objecten in elke relatie.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben visueel ingesteld.quote:
Ja.... waarom dit is... geen ideequote:Op dinsdag 7 september 2021 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat vinkje dat je 'm niet wil heb je ook gedaan?
Vrede bewaren ditdat. Je weet 't niet.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan hoef je ze ook niet te zien toch?
Zou jij je schoonmoeder of schoonvader doen?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou jij je schoonmoeder of schoonvader doen?
booohhh mensenkennis zeg!quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dimmy wel hoor.quote:
Ja dat zei ooit iemand tegen me, dat je daar naar moest kijken maar als ik zo het rijtje af gaquote:
waarom zet je die niet uit in je instellingen dan? had je al gedaanquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
Nou. ff kotsen dan maar.
Nou ja. Weet wie je partner heeft opgevoed en wat de genen zijn en bepaal of je met iemand met die pedigree de rest van je leven wilt samenzijn.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrede bewaren ditdat. Je weet 't niet.
Wtfquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou jij je schoonmoeder of schoonvader doen?
Gelukkig heeft mr. 4E geen broers of zussen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar als de hele schoonfamilie ruk is dan ren snel weg voordat je eigen leven ruk is.
Vuige kroegpraat.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zei ooit iemand tegen me, dat je daar naar moest kijken maar als ik zo het rijtje af ga
Godsamme, "pedigree". Het is geen paard.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja. Weet wie je partner heeft opgevoed en wat de genen zijn en bepaal of je met iemand met die pedigree de rest van je leven wilt samenzijn.
aan vinken, refreshen en uit vinken?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja.... waarom dit is... geen idee
Aanvinken is de goeie instelling.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
aan vinken, refreshen en uit vinken?
Je hebt een relatie achter de rug dus je weet hier niet zo heel veel van.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja. Weet wie je partner heeft opgevoed en wat de genen zijn en bepaal of je met iemand met die pedigree de rest van je leven wilt samenzijn.
Oh enig kind, dan wordt die sowieso gepamperd en net als zijn ouder later.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mr. 4E geen broers of zussen.
Althans, niet dat we weten.
Opdagen vind ik wel een harde eis om iemand te betalen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn schoonvader begint hard te verzuren. Hij heeft onlangs 5 glazenwassers aangenomen en weer ontslagen omdat ze niet precies volgens zijn afspraak appten en op kwamen dagen.
De laatste flikte het om een tikkie te sturen 5 min voordat hij klaar was.ongekend.
Ja, nou niet door mij. Ze doen zelf hun pampers maar aanquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh enig kind, dan wordt die sowieso gepamperd en net als zijn ouder later.
Of ze betalen er iemand voor.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou niet door mij. Ze doen zelf hun pampers maar aan
quote:
Het Monster van de Rijnhaven wordt steeds brutaler
ma 6 sep 2021, 15:33 • 10390 keer gelezen
Rotterdam - Rijnie lijkt steeds brutaler te worden en laat zich steeds vaker zien. Dat is grappig. Maar ook eng...
Toen we een paar weken geleden het eerste filmpje van het Monster van de Rijnhaven binnenkregen, moesten we nog lachen. Want hoewel niemand wist wat het nou was dat daar ‘zwom’, zou er vast een logische verklaring opduiken. Én het zou waarschijnlijk wel bij eenmalige beelden blijven, die over een paar jaar nog slechts in de archieven van dehavenloods.nl terug te vinden zouden zijn. Maar we krijgen nu dus nog steeds beelden binnen! Langs de oever staan mensen klaar met camera’s, we kennen omwonenden die de hele dag een verrekijker op de vensterbank paraat hebben en de toeristen vragen hun kapitein op de watertaxi inmiddels allemaal om even door de Rijnhaven te varen.
Ondertussen speelt ‘Rijnie’ met onze gevoelens. Hij of zij is lang niet altijd te zien, heeft slechts af en toe zin om zich aan Rotterdam te vertonen. En het enge is: nog stééds heeft niemand een verklaring en hebben allerlei zoektochten niets opgeleverd! Is het iets dat losgeraakt is uit de bodem (bijvoorbeeld tijdens het baggeren waarmee de Rijnhaven sinds enkele weken klaar wordt gemaakt voor een stadsstrand) en soms boven water komt? Is het een gigantische vis of sadistische zeehond die ons bang wil maken? Is het een truc om de Rotterdamse toeristenindustrie een boost te geven na schrale tijden? Of is het die onderwaterdino uit Noord-Schotland die vakantie viert in onze stad?
We weten het niet... en dat maakt het eng.
Het meest recente bewijsmateriaal kregen we van Michel Elshoff: ‘Ik reed langs de Rijnhaven en zo’n 30 meter uit de kant zag ik wat borrelen’, schrijft hij aan De Havenloods. ‘Snel pakte ik mijn camera. Ik keek even om me heen of dat ik iemand met een afstandsbediening zag. Maar dat bleek niet het geval. Wat het wel is....ik heb geen idee...’
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh enig kind, dan wordt die sowieso gepamperd en net als zijn ouder later.
oh okequote:Op dinsdag 7 september 2021 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aanvinken is de goeie instelling.
Ja, iemand die daarvoor gekozen heeft.quote:
Kinderen gaan op hun ouders lijken.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godsamme, "pedigree". Het is geen paard.
Ja maar hij ontsloeg hem meteen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Opdagen vind ik wel een harde eis om iemand te betalen.
Tot op zekere hoogte. Er zijn ook gewoon mensen die zich ontwikkelen tot hun eigen persoon.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kinderen gaan op hun ouders lijken.
Nee noooit!quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Er zijn ook gewoon mensen die zich ontwikkelen tot hun eigen persoon.
Mijn ex schoonvader heeft akelig wat shit voor Philips uitgevonden, zijn dochter was een tochtige sloer.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kinderen gaan op hun ouders lijken.
als je er zo moeilijk overdoet moet je het gewoon zelf doen en niet zeikenquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar hij ontsloeg hem meteen.
Je kunt ook wachten tot die klaar is en dan dat tikkie pas betalen toch?
Sowieso je druk maken om de onderkant van de samenleving, dan word je druk hoor.
Zie je wel. Papa doet nieuwe stofzuigers uitvinden, dochter zuigt alles wat ze tegen komt.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ex schoonvader heeft akelig wat shit voor Philips uitgevonden, zijn dochter was een tochtige sloer.
Verpepen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:07 schreef Ama het volgende:
Ik ben op de bank gaan liggen maar ik durf niet op te staan. Auwie
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:08 schreef Ama het volgende:
Probeer te bedenken hoe ik dit ga doen zonder mijn hoofd op te tillen.
? klinkt nie goed...quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:07 schreef Ama het volgende:
Ik ben op de bank gaan liggen maar ik durf niet op te staan. Auwie
Ja mijn nek zit al de hele dag op slot en alles doet pijn nu rondom mijn nek. Als ik mijn hoofd op til voel ik gewoon alles pijn doen in mijn nek en hoofd.quote:
Gewoon laten liggen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:08 schreef Ama het volgende:
Probeer te bedenken hoe ik dit ga doen zonder mijn hoofd op te tillen.
Moet ik wel eerst overeind komen he.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oei... dat worden dus klappen
Misschien leidt het af van de pijn in je nek.quote:
aww kut..quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja mijn nek zit al de hele dag op slot en alles doet pijn nu rondom mijn nek. Als ik mijn hoofd op til voel ik gewoon alles pijn doen in mijn nek en hoofd.
Ja cute, benadert de knuffelbaarheid van balliebal een beetjequote:
Hahahah ik moet te hard lachen nu.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien leidt het af van de pijn in je nek.
Jan Sloot?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ex schoonvader heeft akelig wat shit voor Philips uitgevonden, zijn dochter was een tochtige sloer.
Headbangen gaat ook moeilijk nu.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou nu geen headbang festivals bezoeken.
Ik ga niet dood ofzo, klein beetje maar.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom komt Solo je niet verzorgen?
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja cute, benadert de knuffelbaarheid van balliebal een beetje
Geen excuusquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga niet dood ofzo, klein beetje maar.
Neuh hahaquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen excuus![]()
Ik zou hem maar een boze app sturen.
Dat was een vermeende oplichter die beweerde enorme films op 1kb op te kunnen slaan toch?quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ballie hoe was het op het strand?
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:21 schreef Ama het volgende:
Opsporing Verzocht kijken, even kijken wie uit deze SC ze zoeken.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:21 schreef Ama het volgende:
A uit Equote:Op dinsdag 7 september 2021 21:21 schreef Ama het volgende:
ach man. niet in woorden uit te drukkenquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ballie hoe was het op het strand?
Je rookt weer.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach man. niet in woorden uit te drukken
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach man. niet in woorden uit te drukken
Ignorance is bliss.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft wel iets dat low maintenance, gillen voor een kwartje
Ja, leuk boek over geschreven ook. Of hij had een revolutionaire techniekquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was een vermeende oplichter die beweerde enorme films op 1kb op te kunnen slaan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |