SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Als ik je voorbij zie zoeven, zal ik proberen te zwaaien.quote:
Ben jij zo klein of lijkt de fiets zo klein?quote:
mag het ook zonder soep?quote:
Ja hoor, het is slechts een aanbevelingquote:
welke soep is het?quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, het is slechts een aanbeveling
Biologische champignonsoepquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Biologische champignonsoep
hmm, dan wil ik toch wel soepquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Biologische champignonsoep
is een L hoorquote:Op dinsdag 7 september 2021 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben jij zo klein of lijkt de fiets zo klein?
Ik wilde gewone champignonsoep, maar blijkbaar hadden ze alleen dezequote:
kleur matcht wel met mn autoquote:Op dinsdag 7 september 2021 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik je voorbij zie zoeven, zal ik proberen te zwaaien.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is een L hoorzadel staat alleen nog te laag.
Is jouw auto ook een L-maat ?quote:
met de mijne ook. Kopen?quote:
oordeel zelfquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is jouw auto ook een L-maat ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oordeel zelfNice, geen klein gebakje in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
that's what she saidquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice, geen klein gebakje in ieder geval
inb4 wat je wel wil horen dit dat..quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice, geen klein gebakje in ieder geval
Welkom binnenquote:
[..]
oordeel zelfMee nen dubbele pijp kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ja en dan overal tussen door en om heen vouwen enzo.. Alsof ze met een motor op pad zijnquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die met van die kleine gebakjes + 145 km/h gaan. Vraag me altijd af of die mensen vroegtijdig uit het leven willen stappen.
Dan is het een leasebak zekerquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat was me serieus nog niet eens opgevallen
Ga je dan ook harder? Ooit een aygo met een dubbele dichte sieruitlaat gezienquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat was me serieus nog niet eens opgevallen
Zekerquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je dan ook harder? Ooit een aygo met een dubbele dichte sieruitlaat gezien
Levensverachting, die luiquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja en dan overal tussen door en om heen vouwen enzo.. Alsof ze met een motor op pad zijn
Dan heb jij gewonnenquote:
Je hebt de auto niet bekeken voor je hem kocht?quote:
165quote:
Heb ik weleens gedaan.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt de auto niet bekeken voor je hem kocht?
jawel, maar of ie een enkele of dubbele uitlaatsierstuk heeft, heeft zich niet permanent geregistreerd iigquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt de auto niet bekeken voor je hem kocht?
Goed blijven drinkenquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Een goeie gerrie zou wel fijn zijn
[..]
oordeel zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuke auto
Ik denk dat het mij wel zou opvallenquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jawel, maar of ie een enkele of dubbele uitlaatsierstuk heeft, heeft zich niet permanent geregistreerd iig
Vezelsssssquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En fruit eten wil ook nog wel eens helpen
Dat kan ook helpenquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was de hoogste tijd voor een kopje koffie
dan gaan de bommen luiken ook wel rammelen jaquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was de hoogste tijd voor een kopje koffie
Staat me vaag iets van bijquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan ook helpenOf een sigaar
Groetjes van Jeroentje
Ken je die aflevering met die sigaar nog? Samen met de opa van Catootjes
Ehehehequote:Op dinsdag 7 september 2021 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Groetjes van Jeroentje
Of gewoon goulash die niet helemaal meer goed isquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En fruit eten wil ook nog wel eens helpen
quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan gaan de bommen luiken ook wel rammelen ja
Misschien vanavondquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon goulash die niet helemaal meer goed is
Iets met een vieze broekquote:
Uit welk tijdperk is dit?quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Groetjes van Jeroentje
Tijdperk Buda en 4Equote:
Ik ook niet, wel van water en meer bewegingquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:
Koffie merk ik trouwens meestal vrij weinig van betreffende de stoelgang
huehuehuequote:Op dinsdag 7 september 2021 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Help, de vulling van mijn worstenbroodje ontsnapt
quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
deze is 200kg lichter dan mn Peugeot 307quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die accu-auto van mij heeft vast ook wel zoiets; maar dan 1000 kilo zwaarder.
Toen de 3210 nog helemaal hip en happening wasquote:
Piepjong is andersquote:
Beetje zo'n hondenpiemeleffect.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:17 schreef UitStraling het volgende:
Zoooooooo ik was aan het zwemmen en toen dacht ik, tijd voor een ijsje![]()
Helemaal geen ijs in huis, bijna janken ik![]()
Ik den pk's aangetrapt en ik heb net geteld, 180 ijsjes nu in de vriezer, de moord ermee
Ik ben klaar met eten.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zo'n hondenpiemeleffect.
IJs is toch voor kinderen en zwakbegaafden?quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:17 schreef UitStraling het volgende:
Zoooooooo ik was aan het zwemmen en toen dacht ik, tijd voor een ijsje![]()
Helemaal geen ijs in huis, bijna janken ik![]()
Ik den pk's aangetrapt en ik heb net geteld, 180 ijsjes nu in de vriezer, de moord ermee
Oiquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
IJs is toch voor kinderen en zwakbegaafden?
Het is warm hoor in tropisch Brabant.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
IJs is toch voor kinderen en zwakbegaafden?
hue ... hue?quote:
Jij was toch een stoere mannelijke man? Die eten geen ijs.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is warm hoor in tropisch Brabant.
Hoe warm dan? Hier nu 27 gradenquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
US slikt zo een calippo weg.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij was toch een stoere mannelijke man? Die eten geen ijs.
Ik zit zonder shirtje te smekken, dan kan het wel vind ikquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij was toch een stoere mannelijke man? Die eten geen ijs.
Hier ookquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe warm dan? Hier nu 27 graden
Ze zijn al opquote:
Oeh lekker, 26 hier nu.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit zonder shirtje te smekken, dan kan het wel vind ik
Nog even en er groeien palmbomen in Brabant.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt toch weer 1 graad met het zuidelijkere Eindhoven.quote:
Ik vond het gisteren ook een beetje tegenvallen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel niet zo'n goed weer om te boksen vanavond, achja. Zag dat we al van 9 naar 6 mensen in de les gegaan zijn.
Dan ga ik me Guilhermo noemen, kan wel hč?quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog even en er groeien palmbomen in Brabant.
Bij normale temperaturen zweet ik al meer dan genoegquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren ook een beetje tegenvallen.Zelfs m'n shirt een eind heen geflikkerd, veel te plakkerig.
Van het lokale weerstation hierquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:High Temperature
27.6°C at 14:19
Low Temperature
13.8°C at 7:05
Hawaii-shirt aanquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ga ik me Guilhermo noemen, kan wel hč?
Serieus? Ik eet ze het hele jaar doorquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind worstenbroodjes wel een beetje een winterse versnapering.
quote:
Het was gisteren ook gewoon vochtig, het regende nog net niet.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij normale temperaturen zweet ik al meer dan genoeg
een echte brabander eet toch elke dag worstenbroodjes?quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Serieus? Ik eet ze het hele jaar door
Al aan het bier?quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier is het totaal niet benauwd
huehuequote:
Hier ook niet, maar ik moet wel zeggen dat de airco aan staatquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier is het totaal niet benauwd
Geen cornetto?quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net twee frambozenwaterijsjes en nu een sinaasappelwaterijsje.
Een cornetto is zo'n deceptie... alleen de bovenste stukjes met chocolade zijn lekker en daarna is het saai tot aan het einde met de extra chocolade in de punt van het hoorntje.quote:
Mag ik jouw saaie stukje dan?quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een cornetto is zo'n deceptie... alleen de bovenste stukjes met chocolade zijn lekker en daarna is het saai tot aan het einde met de extra chocolade in de punt van jet hoorntje.
Helemaal als ze er al net iets te lang liggen en dat hoorntje taai is gewordenquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een cornetto is zo'n deceptie... alleen de bovenste stukjes met chocolade zijn lekker en daarna is het saai tot aan het einde met de extra chocolade in de punt van het hoorntje.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een klein kwartiertje pak ik die een denk ik
quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een cornetto is zo'n deceptie... alleen de bovenste stukjes met chocolade zijn lekker en daarna is het saai tot aan het einde met de extra chocolade in de punt van het hoorntje.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moet ik niet in huis halen. Vreet er dan ook een paar van op.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:40 schreef UitStraling het volgende:
Cornetto's hadden ze volgens mij in de middeleeuwen al.
"Het verpakken van consumptie-ijs in een oubliehoorntje is waarschijnlijk in het begin van de 17e eeuw bedacht. IJs werd daarvoor al op wafeltjes aangeboden. In 1659 kwam de Napolitaanse ijsmaker Spica met een oplossing voor het feit dat een hoorntje snel zacht en oudbakken werd. Hij bekleedde de binnenkant met een mengsel van suiker en chocolade. Het ijsje werd zo langer houdbaar. De vinding werd geregistreerd onder de naam Cornetto. Het was geen onmiddellijk succes, maar in 1976 kocht Unilever het concept en de naam en ging ermee de wereldmarkt op"quote:
Plausibel.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Het verpakken van consumptie-ijs in een oubliehoorntje is waarschijnlijk in het begin van de 17e eeuw bedacht. IJs werd daarvoor al op wafeltjes aangeboden. In 1659 kwam de Napolitaanse ijsmaker Spica met een oplossing voor het feit dat een hoorntje snel zacht en oudbakken werd. Hij bekleedde de binnenkant met een mengsel van suiker en chocolade. Het ijsje werd zo langer houdbaar. De vinding werd geregistreerd onder de naam Cornetto. Het was geen onmiddellijk succes, maar in 1976 kocht Unilever het concept en de naam en ging ermee de wereldmarkt op"
Goed om af en toe even na te denken hoe Den Bosch in de Middeleeuwen was.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:40 schreef UitStraling het volgende:
Cornetto's hadden ze volgens mij in de middeleeuwen al.
Floating Gerrys.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed om af en toe even na te denken hoe Den Bosch in de Middeleeuwen was.
Ja m’n was wil ook voor geen meter drogenquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was gisteren ook gewoon vochtig, het regende nog net niet.
Women’s problams.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja m’n was wil ook voor geen meter drogen
in 't Brabantse land,quote:
Niet vergeten af en toe om te draaienquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:16 schreef bitterbal het volgende:
Kom nooit meer naar huis. Blijf hier liggen
We zetten in de herfst wel een partytent over je heen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:16 schreef bitterbal het volgende:
Als een kaboutertje achter de duinen straks "sushi" roept dan ren je er als een dol paard naar toe.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:16 schreef bitterbal het volgende:
Okequote:Op dinsdag 7 september 2021 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een kaboutertje achter de duinen straks "sushi" roept dan ren je er als een dol paard naar toe.
83 keerquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:26 schreef Ama het volgende:
Poging doen tot stofzuigen. Ben benieuwd hoe vaak ik auw ga roepen.
Hmm zou dag wat zijn?quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker een sushi-ijsje eten in het zonnetje.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe groot jouw woonkamer is en hoe snel je bentquote:
Stofzuigen en auw roepen?quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als droge dierlijke seks.
Ben alweer klaar, klein huisje he.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot jouw woonkamer is en hoe snel je bent
Ja dat zou zeker wat zijn. Dat zou om precies te zijn KONJOSMERIG zijnquote:
Heb je weleens ijs op van buffelmelk?quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens paardenmelkijs op, proefde dat zoete weeīge drie dagen later nog, alsof je gummibeertjes op zat te boeren.
Ik wel van deze:quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je weleens ijs op van buffelmelk?
Iedereen wil de kwinventarisquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:01 schreef kwiwi het volgende:
Oh shit, m'n kledingkast was wat te snel verkocht.. dacht dat duurt wel even, maar was binnen een dag weg en ze komen 'm vandaag gelijk al ophalen. Nu ligt m'n kleding voor een paar weken op de eettafel
Dit jaquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
uurtje nog welMeestal kom ik er na een half uurtje wel even uit hoor
Lekker in de zon liggen en als ik weer warm ben terug de plomp in
Na ja, gezwommen, even in de sauna gezeten, beetje gelezen, nog een beetje gezwommen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
uurtje nog welMeestal kom ik er na een half uurtje wel even uit hoor
Lekker in de zon liggen en als ik weer warm ben terug de plomp in
Heel swaar leefuuuuuuhhhhhhquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na ja, gezwommen, even in de sauna gezeten, beetje gelezen, nog een beetje gezwommen.
Oehhh mozzarellaquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wel van deze:
https://www.destoerderij.nl
Jaloersquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na ja, gezwommen, even in de sauna gezeten, beetje gelezen, nog een beetje gezwommen.
Aan dit soort teksten zie je dat je hier met een propere bourgondiër te maken hebtquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:15 schreef bitterbal het volgende:
K wilde zwemmen maar echt koud water en een grote krab deed een grijp naar mijn teen
Lekkerquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Toblerone is toch een tikje overrated
quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]US met zijn duikbril en snorkel?
Oneensquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat zonder vluchtelingen je kinderen niet veel sneller aan de beurt waren gekomen :pquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:19 schreef Koen66 het volgende:
Of is dit een te politiek incorrecte mening
Hoe eet je zoiets zonder je gehemelte open te halen ?quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat is inderdaad een dingetjequote:Op dinsdag 7 september 2021 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe eet je zoiets zonder je gehemelte open te halen ?
Uit de verpakking halen eerst.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe eet je zoiets zonder je gehemelte open te halen ?
Nou, valt best mee. Niet veel langzamer dan gewoon bouwen iig. Volgens mij zelfs sneller...quote:
#lifeHacksquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uit de verpakking halen eerst.
Wil je net je huis printen, is die cartridge weer leegquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou, valt best mee. Niet veel langzamer dan gewoon bouwen iig. Volgens mij zelfs sneller...
zE PakKen aL onZe HuIzeN en wErk en WijVeN aF.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:21 schreef bitterbal het volgende:
Buiten dat. Er staat alleen dat ze het willen. Ze zijn er niet en toch krijgen ze al de schuld van tekort aan woningen:p
Ze zijn er nog niet eens maar zijn al verantwoordelijk. Dat begrijp k niet :pquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
zE PakKen aL onZe HuIzeN en wErk en WijVeN aF.
Haha, vuige introvert !quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Vond die drie dagen met mijn pa leuk en waardevol, maar ben toch ook wel blij dat ik weer alleen ben
Over 30 jaar als alle boomers deaud zijn, zal er wel weer genoeg ruimte zijn op de woningmarkt...quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
Woningnood komt onder andere door te veel singles. Te veel ouderen zie zelfstandig blijven wonen en dat er te weinig wordt gebouwd
Denk dat vluchtelingen een minimaal aandeel hier in hebben
Is hij nu alleen daar in Buda mansion?quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Vond die drie dagen met mijn pa leuk en waardevol, maar ben toch ook wel blij dat ik weer alleen ben
Dan pas ?quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over 30 jaar als alle boomers deaud zijn, zal er wel weer genoeg ruimte zijn op de woningmarkt...![]()
Misschien wel eerder hoor. Was een grove schatting..quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is hij nu alleen daar in Buda mansion?
Weet niet of de kinderen van koen dan 40 zijn :pquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over 30 jaar als alle boomers deaud zijn, zal er wel weer genoeg ruimte zijn op de woningmarkt...![]()
Klimaat hebben ze ook al kapot gemaakt die verduivelde Afghanen, en de Titanic laten zinken.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zijn er nog niet eens maar zijn al verantwoordelijk. Dat begrijp k niet :p
Ja. de jongste is sws 10+ Wellicht zijn zijn kleinkinderen dan nog geen 10..quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet of de kinderen van koen dan 40 zijn :p
Nah klimaat zijn wij geweest denk k :p of nee. De Chinezenquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klimaat hebben je ook al kapot gemaakt die verduivelde Afghanen, en de Titanic laten zinken.
WeG mEt De ChineeZeN.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah klimaat zijn wij geweest denk k :p of nee. De Chinezen
Jij vanavondquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:30 schreef bitterbal het volgende:
K ga zo 15 liter cola drinken als k thuis ben.
Ja JIJ wilt niet datenquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
Woningnood komt onder andere door te veel singles.
Die elektrische metquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:32 schreef bitterbal het volgende:
Heb trouwens nog dat containerschip zien vertrekken
quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ach, het is niet anders dan andere groepen. Het aantal mensen die op "vakantie" waren in Afghanistan was ook vrij groot. Maar zo zijn er ook veel mensen op "vakantie" in Marokko en Turkije en vergeten dan wat huizen/vermogen aan te geven.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:19 schreef Koen66 het volgende:
21512 Afghanen willen naar Nederland. Tuurlijk joh, van harte welkom, mijn kinderen blijven gewoon tot hun 40e thuis wonen, alles voor de vluchtelingen
Die elektrische ligt nu hier in de havenquote:
Maar deze mensen zijn niet de oorzaak van de woningnood he.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ach, het is niet anders dan andere groepen. Het aantal mensen die op "vakantie" waren in Afghanistan was ook vrij groot. Maar zo zijn er ook veel mensen op "vakantie" in Marokko en Turkije en vergeten dan wat huizen/vermogen aan te geven.
quote:
Luister je welles naar thievery corporation?quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:43 schreef Karzai het volgende:
ze hebben allemaal minimaal 5 kinderen
zelden, op yt komt het soms voorbijquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Luister je welles naar thievery corporation?
Nee, zijn veel meer oorzaken aan te wijzen. Sowieso de huurhuizen die meerdere maanden leegstaan helpt ook niet mee.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar deze mensen zijn niet de oorzaak van de woningnood he.
Huis boven mij stond vorig jaar ook lange tijd gewoon leeg, begreep daar niks van.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sowieso de huurhuizen die meerdere maanden leegstaan helpt ook niet mee.
Das ook denk k minimaal aandeel.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, zijn veel meer oorzaken aan te wijzen. Sowieso de huurhuizen die meerdere maanden leegstaan helpt ook niet mee.
De snelste manier waar de struktuur niet verneukt wordt, is het versneld ontdooien in een waterdicht plastic zakje in een grote hoeveelheid water.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:55 schreef Karzai het volgende:
Honger, ik hoop dat die hamburgers een beetje snel ontdooien
Volgens mij ook veel meer alleenstaanden/alleenwonenden dan pakweg 15 jaar geleden.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, zijn veel meer oorzaken aan te wijzen. Sowieso de huurhuizen die meerdere maanden leegstaan helpt ook niet mee.
Er is al 20 jaar ofzo een huizen tekort, het zou normaal moeten zijn om zo 1 2 3 te kunnen verhuizen, maar het is al minimaal 20 jaar onmogelijk, tenzij je geld hebt en kan kopen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij ook veel meer alleenstaanden/alleenwonenden dan pakweg 15 jaar geleden.
Bron is Speld zeker??quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
In het Dolfinarium in Harderwijk zijn vandaag dertig vrachtwagens vol plastic afval leeggestort in het dolfijnen- en vissenverblijf. Daarmee hoopt het zeezoogdierenpark zowel de dieren als de bezoekers een natuurlijke, realistische ervaring te bieden.
Voor sommige dieren is het even wennen, al dat plastic. Want niet elk dier in het dolfinarium is in zee geboren. "Klopt, de dieren die hier zijn geboren, die kennen dat eigenlijk niet, maar ze gaan er eigenlijk net zo goed en ervaren mee om als de dieren die het plastic al wel kenden. Binnen no-time zat er ook in hun spuitgat een flesje Spa.
Absoluut niet, maar iedere asielzoeker die mag blijven werkt ook niet mee aan een oplossing.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar deze mensen zijn niet de oorzaak van de woningnood he.
Spa in je spuitgatquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
In het Dolfinarium in Harderwijk zijn vandaag dertig vrachtwagens vol plastic afval leeggestort in het dolfijnen- en vissenverblijf. Daarmee hoopt het zeezoogdierenpark zowel de dieren als de bezoekers een natuurlijke, realistische ervaring te bieden.
Voor sommige dieren is het even wennen, al dat plastic. Want niet elk dier in het dolfinarium is in zee geboren. "Klopt, de dieren die hier zijn geboren, die kennen dat eigenlijk niet, maar ze gaan er eigenlijk net zo goed en ervaren mee om als de dieren die het plastic al wel kenden. Binnen no-time zat er ook in hun spuitgat een flesje Spa.
Ja waarom zeg je daar dan niet wat over dan?quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar iedere asielzoeker die mag blijven werkt ook niet mee aan een oplossing.
Huizenprobleem ligt aan vele andere oorzaken.
Voor koophuizen zouden we als eerste moeten verbieden dat het een verdienmodel is. Die verhalen gisteren bij Kassa waren te gek voor woorden.
Waarom vraag je dat nou aan hem?quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:46 schreef Ama het volgende:
Etto ik heb last van mijn nek. Moet ik mijn nek eraf hakken?
Zou eens tijd worden.quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
misschien zo die kassa aflevering kijken. niet gezien. overigens las ik in ad dat er binnenkort een proef komt waar je eerlijker kan bieden op woningen
Die was er toch al af?quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:46 schreef Ama het volgende:
Etto ik heb last van mijn nek. Moet ik mijn nek eraf hakken?
En dan kom ik als toetje nog even langs.quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
Man man man deze dag jongens. Wat een genot [ afbeelding ]
ja klopt en oudere die langer thuis blijven wonenquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij ook veel meer alleenstaanden/alleenwonenden dan pakweg 15 jaar geleden.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:49 schreef Haags het volgende:
[..]
En dan kom ik als toetje nog even langs.
G E N O T
Oh, dit was wel heel snel voorbijquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, hier ga ik even voor zitten met een wijntje. Koken met Fles
Don't blink or you'll miss itquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, hier ga ik even voor zitten met een wijntje. Koken met Fles
dressingquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dit was wel heel snel voorbijEn wat een hoeveelheid saus man
Hey ik moet hier af en toe een paar stereotypes waarmaken he, ik sta toch al te boek als een racistische xenofoobquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja waarom zeg je daar dan niet wat over dan?Die afghaan die hier naar toe wilt heeft echt geen aandeel in de oorzaak . Heeft niks met een politiek incorrecte mening te maken
ja tegen de slakken. En motorolie.quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flikker je nou zout in je salade?
jijquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey ik moet hier af en toe een paar stereotypes waarmaken he, ik sta toch al te boek als een racistische xenofoob.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja tegen de slakken. En motorolie.
Oke dan laat ik je voortaan gaan :pquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey ik moet hier af en toe een paar stereotypes waarmaken he, ik sta toch al te boek als een racistische xenofoob.
Ja hiermee ontslak je wel.quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja tegen de slakken. En motorolie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |