abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204275542
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:41 schreef kree het volgende:

[..]
Ja ik heb in feite gewoon weer een standaard rijbewijs, alleen hij is nu maar 1 jaar geldig.
Dus volgend jaar heb ik weer zo'n CBR onderzoek.
Gezien hun traagheid moet ik dat denk wel echt 4 maanden van te voren gaan regelen.
Verwacht daar verder geen problemen mee en geloof dat de standaard is dat ie dan geldig is voor 2 jaar. Daarna nog een keer en dan is ie 5 jaar geldig en geloof dat het daarna zeg maar weer gewoon is.
Al met al ga ik een goeie klant worden van het CBR of iig rijbewijsbelang die de onderzoeken uitvoert.

Had vandaag even gebeld met m'n nieuwe werk want moest natuurlijk 1 april beginnen.
Maar het is allemaal goed georganiseerd, vrijdag pikt iemand me op en dan gaan we mijn (elektrische) auto ophalen en laptop pasje telefoon etc.

Maandag dan ergens meelopen en nog een introductie op het hoofdkantoor en vanaf daar zien we het allemaal wel. Ik heb er wel zin in :)
Zet hem op Kree!
pi_204291533
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:19 schreef stokj het volgende:

[..]
Zet hem op Kree!
Nou ik ben er helemaal klaar voor. Even wachten nog voor ik opgehaald word.

Ben benieuwd :)
Do what you love, love what you do!
pi_204292230
Succes @kree . Klinkt allemaal supergoed geregeld. You go en veel plezier. Wat een heerlijk voldaan gevoel zal jij hebben na je eerste werkdag. Zoveel overwonnen en zoveel gewonnen. Ik zeg het nog maar een keer, trots op jou _O_
pi_204297767
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 april 2022 09:46 schreef praadje het volgende:
Succes @:Kree . Klinkt allemaal supergoed geregeld. You go en veel plezier. Wat een heerlijk voldaan gevoel zal jij hebben na je eerste werkdag. Zoveel overwonnen en zoveel gewonnen. Ik zeg het nog maar een keer, trots op jou _O_
Nou ben net terug met auto nu. :)
Was een heel interessant dagje wel. Ik denk dat ik het wel naar me zin ga krijgen daarzo.

Toch wel wat bereikt als ik het vergelijk met 1,5 jaar terug. Haha
pi_204297933
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 19:10 schreef kree het volgende:

[..]
Was een heel interessant dagje wel. Ik denk dat ik het wel naar me zin ga krijgen daarzo.

Wat leuk om te horen. En fijn dat je zelf ook inziet dat je heel wat bereikt hebt en hoe hard je daarvoor gewerkt hebt. Laat dat niet meer door je vingers glippen en wees trots op jezelf O+
pi_204298082
quote:

[..]

Klinkt goed. ^O^ En je kunt inderdaad trots op jezelf zijn. Dat heb je toch maar mooi voor elkaar gekregen allemaal! *O*

En nu genieten na je eerste werkdag. *O*
  Spellchecker vrijdag 1 april 2022 @ 20:22:56 #207
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204298947
quote:

[..]

*O* _O_
pi_204335331
Ok dat vroege opstaan is wel weer even wennen.
Afgezien van heel veel nieuwe informatie is het wel leuk. :)
pi_204335347
Goed om te horen dat het allemaal loopt, Kree! Je hebt het maar mooi helemaal zelf zo ver gebracht, respect! _O_
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 07:42:46 #210
388664 crew  Dotteke
pi_204335434
quote:

[..]

Fijn te lezen dat het allemaal zo goed is afgelopen Kree. Nogmaals je mag supertrots op jezelf zijn
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 07:43:27 #211
388664 crew  Dotteke
pi_204335439
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 06:52 schreef kree het volgende:
Dat went ook wel weer. Je hebt altijd nog de weekenden dat je uit kan slapen :D
pi_204335762
quote:
Fijn dat het bevalt en het is inderdaad weer even in het ritme komen. Maar dat moment dat je eerste salaris bijgeschreven staat en je in de weekenden met een voldaan gevoel zit, onbetaalbaar O+
  Spellchecker dinsdag 5 april 2022 @ 11:07:28 #213
197773 crew  maily
pi_204336850
quote:
Weet je hoe bevoorrecht je bent dat je zover bent gekomen?
En wat een doorzettingsvermogen heb je! ^O^ *O*
pi_204434786
Nou maar eens een update na twee weekjes weer full-time aan het werk.
Heb natuurlijk de vorige periode wel bij een kringloop gewerkt part-time.
Maar ondanks dat dat ook wel leuk was. Was het meer bezigheidstherapie ;)

Wilde toch nog even melden dat ik het onwijs naar mijn zin heb nu.
En zou graag nog in detail gaan over hoe, wat en waar. Maar wil dat toch niet echt openbaar zetten zo hier. (Evt mocht iemand het boeien. Vraag maar even via dm ofzo.)

Dus ok wat werk betreft gaat het helemaal goed. Proeftijd wordt geen probleem.
September via hun nog een extra opleiding. Hoorde al je moet ook een presentatie geven. Brrrrr dat is niet mijn favorite hobby.

Met muziek ook weer lekker bezig. (Filmpjes via DM voor wie tegen christelijke muziek kan ;) )

Dus al met al. Gaat allemaal best goed met me ;)
pi_204434834
Super om te lezen kree! ^O^ *O*
pi_204434909
Oja en was ook nog steeds bezig met gitaar spelen.
Had wel wat leuks zelf verzonnen en dacht moet ik eens posten hier, maar heb het nog niet opgenomen.

Mss van het weekend ff hier posten. ;)
  Moderator donderdag 14 april 2022 @ 17:50:26 #217
388664 crew  Dotteke
pi_204434911
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 17:31 schreef kree het volgende:

En zou graag nog in detail gaan over hoe, wat en waar. Maar wil dat toch niet echt openbaar zetten zo hier. (Evt mocht iemand het boeien. Vraag maar even via dm ofzo.)

September via hun nog een extra opleiding. Hoorde al je moet ook een presentatie geven. Brrrrr dat is niet mijn favorite hobby.

Met muziek ook weer lekker bezig. (Filmpjes via DM voor wie tegen christelijke muziek kan ;) )

Wat intzettend fijn om te lezen allemaal Kree. Groot gelijk dat je hiet niets neerzet over je werk. Persoonlijk zou ik het ook niet in DM vertellen. Je weet maar nooit.
pi_204434927
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 17:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat intzettend fijn om te lezen allemaal Kree. Groot gelijk dat je hiet niets neerzet over je werk. Persoonlijk zou ik het ook niet in DM vertellen. Je weet maar nooit.
Nou kijk wel wie het vraagt natuurlijk. Ben daar opzich niet zo bang voor. Maar wil het niet 50 jaar in google hebben om terug te vinden, vandaar dat ik er openbaar niet zoveel over kwijt wil ;) tis wel een beetje weer een redelijk specifiek beroep.

Maarja wil graag vertellen omdat ik zo enthousiast ben ;) Maar moet me bedwingen erin :D
  Spellchecker donderdag 14 april 2022 @ 18:04:17 #219
197773 crew  maily
pi_204435014
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 17:52 schreef kree het volgende:

[..]
Nou kijk wel wie het vraagt natuurlijk. Ben daar opzich niet zo bang voor. Maar wil het niet 50 jaar in google hebben om terug te vinden, vandaar dat ik er openbaar niet zoveel over kwijt wil ;) tis wel een beetje weer een redelijk specifiek beroep.

Maarja wil graag vertellen omdat ik zo enthousiast ben ;) Maar moet me bedwingen erin :D
Ik snap het heel goed, maar misschien toch beter van niet.

^O^
pi_204450648
Is dit kree van fernandes sc?
pi_204508772
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 17:31 schreef kree het volgende:

Wat een fijne en positieve updat Kree. Leuk dat je het naar je zin hebt en dat ze zelfs in je willen investeren door je een extra opleiding aan te bieden. En die presentatie komt ook vast goed.

Lekker dat je weer plezier hebt in je hobby muziek maken. Al met al heb ik het idee dat je je draai goed gevonden hebt, super om dit vanaf de zijlijn mee te mogen maken. Je bent een kanjer. En wie weet zijn je topics wel een goede inspiratie voor anderen die ook strugglen met een verslaving.

Lekker bezig man :*
pi_204511515
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:00 schreef praadje het volgende:

[..]
Wat een fijne en positieve updat Kree. Leuk dat je het naar je zin hebt en dat ze zelfs in je willen investeren door je een extra opleiding aan te bieden. En die presentatie komt ook vast goed.

Lekker dat je weer plezier hebt in je hobby muziek maken. Al met al heb ik het idee dat je je draai goed gevonden hebt, super om dit vanaf de zijlijn mee te mogen maken. Je bent een kanjer. En wie weet zijn je topics wel een goede inspiratie voor anderen die ook strugglen met een verslaving.

Lekker bezig man :*
Nou @praadje ik hoop dat dus echt, vooral daarom post ik dit allemaal en om jullie nog een beetje op de hoogte te houden ook natuurlijk.
Maar het zou het mooiste zijn natuurlijk als iemand dit leest en zo eens dit hele complete verhaal doorleest van eigenlijk in de meest fucked up situatie zitten en eigenlijk (wss het wel) hoe de fuck kom je er dan weer uit. Weg niet weten hoe en waar en bij welke instantie zoek je hulp enzo? Want in je eentje is dat toch lastig denk ik wel?

Nou bij deze, mocht iemand zich herkennen in dit verhaal en waar start je met zoeken nasr hulp. DM me ;)

Net bbq gehad en ok ken nog niet alle collega's maar begint beetje te komen.
Ook een ding je voelt je dan, dat je je onwijs moet (over)bewijzen ofzo, maar is helemaal niet zo, verslaafden krijgen een veels te negatief zelfbeeld over zichzelf erdoor (ik incl.) Maar je bent wss nuchter net zo leuk of leuker als met 10 borrels op.

Die wilde ik nog even meegeven voor iemand die mss ook wel wat te -verslaafd- denkt te zijn. Dat leer je bij de hulpverlening dus en het is echt waar toch wel ;)
pi_204511615
Ik ben nog steeds wel van plan om ff mijn gitaar spelen update hier te posten enzo, haha staat los beetje van de hele rest . Maar heb toch van een hulpverlener ff les erin gekregen die net ff de meer motivatie was die er nodig was om die al gekochte gitaar echt te gebruiken dus.

Wel leuk denk?
pi_204511698
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 21:35 schreef kree het volgende:

[..]
Nou @:praadje ik hoop dat dus echt, vooral daarom post ik dit allemaal en om jullie nog een beetje op de hoogte te houden ook natuurlijk.
Maar het zou het mooiste zijn natuurlijk als iemand dit leest en zo eens dit hele complete verhaal doorleest van eigenlijk in de meest fucked up situatie zitten en eigenlijk (wss het wel) hoe de fuck kom je er dan weer uit. Weg niet weten hoe en waar en bij welke instantie zoek je hulp enzo? Want in je eentje is dat toch lastig denk ik wel?

Nou bij deze, mocht iemand zich herkennen in dit verhaal en waar start je met zoeken nasr hulp. DM me ;)

Net bbq gehad en ok ken nog niet alle collega's maar begint beetje te komen.
Ook een ding je voelt je dan, dat je je onwijs moet (over)bewijzen ofzo, maar is helemaal niet zo, verslaafden krijgen een veels te negatief zelfbeeld over zichzelf erdoor (ik incl.) Maar je bent wss nuchter net zo leuk of leuker als met 10 borrels op.

Die wilde ik nog even meegeven voor iemand die mss ook wel wat te -verslaafd- denkt te zijn. Dat leer je bij de hulpverlening dus en het is echt waar toch wel ;)
Wat een mooie en lieve post. En leuk dat je een bbq hebt gehad. Hoe beter het gaat hoe beter je zelfbeeld wordt, gewoon je koppie omhoog houden en gaan. En zonder drank is het ook gewoon leuk al sta je dan op een gegeven moment met stomme verbazing hoe maf dronken mensen kunnen doen.
pi_204511815
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 april 2022 21:50 schreef praadje het volgende:

[..]
Wat een mooie en lieve post. En leuk dat je een bbq hebt gehad. Hoe beter het gaat hoe beter je zelfbeeld wordt, gewoon je koppie omhoog houden en gaan. En zonder drank is het ook gewoon leuk al sta je dan op een gegeven moment met stomme verbazing hoe maf dronken mensen kunnen doen.
Ja inderdaad, nu is dit bedrijf toch wel wat minder van -bbq is feest en zuipen etc- alsdat ik gewend was tot nu toe.

Haha je wil niet weten hoe het daar ging nl...
dus ok grotere organisatie is het met meer als 30 werknemers en nu 500+ ofzo dus het is iets meer als in de regels als ik gewend was van meer locale bedrijven. Toch nog ook gezellig ook zonder veel dramk.

Hoewel, heb daar van het verleden niet echt slechte herinneringen aan hoor, maar er is een andere manier ook dus....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')