Ik ben al lvl 6, daarna werd ik gekickt.quote:Op donderdag 23 september 2021 18:02 schreef Perrin het volgende:
Ik krijg nog geen game gestart, wel met moeite een character aangemaakt
Hoort bij de authentieke launch-experience, dit.
Lekker bezig man! Ging hier ook goed hard tot iedereen uit de game getrapt werdquote:Op donderdag 23 september 2021 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij mij gaat het best aardig, level 13 op weg naar Andy.
Chat valt wel steeds uit
Ik probeer te joinen maar het lukt niet zo goedquote:Op donderdag 23 september 2021 18:10 schreef Jimbo het volgende:
game is stuk qua connecten, mocht iemand het willen ik zit in: esk1 (gamenaam) geen pw.
Gezien alle servers stuk liggen weet ik niet ofj e er in kan komen, maar hij werkt hier iig wel dus ik durf er ook niet uit te gaan
Haha ik heb geen.idee waar ik heen moet lol...quote:Op donderdag 23 september 2021 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij mij gaat het best aardig, level 13 op weg naar Andy.
Chat valt wel steeds uit
Cutequote:Op donderdag 23 september 2021 18:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Haha ik heb geen.idee waar ik heen moet lol
Gewoon alle grotten paden volgenquote:Op donderdag 23 september 2021 18:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Haha ik heb geen.idee waar ik heen moet lol
Haha grappig hè...liep net echt beetje te dolen....quote:
Geen last vanquote:Op donderdag 23 september 2021 18:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik krijg geen spel gestart, alleen offline kan ik wat doen.
Lukt het jullie wel?
Wat ik wel merk is dat ook offline op sommige momenten mijn geluid begint te kraken en het spel wat lastiger loopt en paar seconden later is het weer beter....meer mensen ervaring mee?
Dat staat alles al hahahaquote:Op donderdag 23 september 2021 18:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen last van
Wellicht kan je de graphics op laag zetten?
Dacht even dat het aan mijn internetverbinding zou zijnquote:Op donderdag 23 september 2021 18:55 schreef Ferdii het volgende:
hier start ook games niet,kan ook niks joinen.,
blizz weet de launch weer te verpesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |