abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 22 september 2021 @ 10:23:07 #76
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201466227
quote:
5s.gif Op woensdag 22 september 2021 10:22 schreef Perrin het volgende:
Uber Tristram doe je vooral voor exp toch? En de torch? Ben nooit zover gekomen :@
Torch idd, die is vaak niet wat je wil dus doe je het opnieuw :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_201466394
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 17:19 schreef Rickocum het volgende:
Gaat iedereen weer lekker hetzelfde doen?

Het is immers slechts een grafische update, toch?
Mwah dat en een “update” voor de vrouwen.

Gaan een hoop mensen dit spel boycotten zo te lezen her en der.
pi_201466830
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 10:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Mwah dat en een “update” voor de vrouwen.

Gaan een hoop mensen dit spel boycotten zo te lezen her en der.
Ocharme, is Blizzard op de tere zieltjes van de internetrukkers gaan staan?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201467206
quote:
5s.gif Op woensdag 22 september 2021 10:22 schreef Perrin het volgende:
Uber Tristram doe je vooral voor exp toch? En de torch? Ben nooit zover gekomen :@
Heel wat exp runs gedaan ja. Twee hammerdins en zes spelers die van level 1 in notime 70+ waren door op een bepaalde plek te staan :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_201467221
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 10:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Mwah dat en een “update” voor de vrouwen.

Gaan een hoop mensen dit spel boycotten zo te lezen her en der.
Niet teveel op resetera zitten, die mensen komen van een andere planeet
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_201467251
Zelf geen pc, geen zin in console en ik vrees voor mijn vrije tijd. Ga ik weer een cursemancer naar hell brengen en zo (good times). Zelf geen enkele aanval, alleen curses en een iron golem met thorns. Baal nightmare duurde drie kwartier 😂

[ Bericht 1% gewijzigd door Pheno op 22-09-2021 12:08:57 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_201467333
quote:
7s.gif Op woensdag 22 september 2021 11:27 schreef Pheno het volgende:

[..]
Niet teveel op resetera zitten, die mensen komen van een andere planeet
Heeft er weinig mee te maken, die zijn juist voorstander van de doorgevoerde veranderingen.

Ik ben tegenstander.

De hetze tegen mooie sexy sterke vrouwen lijkt wel op wat we zien in de islamitische wereld.
pi_201467363
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 11:05 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ocharme, is Blizzard op de tere zieltjes van de internetrukkers gaan staan?
Och arme, wat hebt gij tegen mooie vrouwen?

Snap dat je liever naar half naakte onrealistisch sterke mannen kijkt, maar uh, de rest van de mannenwereld niet.. noch de vrouwen overigens die hier ook faliekant op tegen deze veranderingen zijn.
pi_201467480
Alvast een ieuwe NVidia driver met optimalisaties voor D2:R beschikbaar.
pi_201467557
quote:
14s.gif Op woensdag 22 september 2021 11:44 schreef STING het volgende:
Alvast een ieuwe NVidia driver met optimalisaties voor D2:R beschikbaar.
Dat heb je echt niet nodig voor dit wat je nauwelijks een “update” kan noemen, beetje 3D effecten en Thats about it.

Ook een veel gehoorde klacht overigens.
  woensdag 22 september 2021 @ 11:53:51 #86
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201467643
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 11:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Dat heb je echt niet nodig voor dit wat je nauwelijks een “update” kan noemen, beetje 3D effecten en Thats about it.

Ook een veel gehoorde klacht overigens.
De gameplay hoef je ook weinig aan te doen, die was al legendarisch. Dat het er nu ook leuk uitziet maakt het compleet.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201467737
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 11:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Och arme, wat hebt gij tegen mooie vrouwen?

Snap dat je liever naar half naakte onrealistisch sterke mannen kijkt, maar uh, de rest van de mannenwereld niet.. noch de vrouwen overigens die hier ook faliekant op tegen deze veranderingen zijn.
Nee, het feit dat je je druk maakt om dit soort zaken. Het zal mij echt een rotzorg zijn. Zoals Perrin al zegt gaat het gewoon om de gameplay. Zal mij een rotzorg zijn of dat met een halfnaakte vrouw of een harige trol is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201467816
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 11:59 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nee, het feit dat je je druk maakt om dit soort zaken. Het zal mij echt een rotzorg zijn. Zoals Perrin al zegt gaat het gewoon om de gameplay. Zal mij een rotzorg zijn of dat met een halfnaakte vrouw of een harige trol is.
Moet je zelf weten.

Andere meningen mogen er ook zijn zonder mensen meteen te verlagen naar “internetrukkerd”, wat een kneuzen argumenten zijn dat.
pi_201467845
Ik snap ook serieus niet waar mensen zich druk om kunnen maken als er eens een inkijk te zien is. Als er een man met een sixpack, bovenarmen met een omtrek van mijn lijf en een goedgevulde korte broek staat is er geen probleem, maar zo gauw er aan de vrouw wat onrealistisch wordt gedaan: OMG, brand!!!!

Maar goed, ik bedenk me dan dat ze voor de rest een zorgeloos leven hebben, als je je daar druk om moet maken. Gelukkig hebben die mensen geen last van klimaatverandering, armoede en een tekort aan toiletpapier.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_201467951
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 11:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Dat heb je echt niet nodig voor dit wat je nauwelijks een “update” kan noemen, beetje 3D effecten en Thats about it.

Ook een veel gehoorde klacht overigens.
Tijdens de Beta hadden ik en veel anderen issues met een zeer hoge GPU load, dus hoop wel dat dat nu opgelost is. Maar dat staat misschien los van de nieuwe driver.
pi_201468380
quote:
Ja die youtube filmpjes had ik al bekeken idd...maar er dan bekend mee raken en onthouden is weer een stap verder :) Veel spelen en het komt vanzelf. Zal ook wel veel vragen.
Heb er wel zin in! Maar ik zie overal sorc MF build...dus denk dat ik die dan ook maar als eerste ga maken :)
Vici, Vidi, Veni!
pi_201468413
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 10:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Mwah dat en een “update” voor de vrouwen.

Gaan een hoop mensen dit spel boycotten zo te lezen her en der.
Nog niks over gehoord. En ik volg zo'n beetje iedereen die van de week een echt SOJ heeft gekregen van Blizzard.
pi_201468526
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 12:48 schreef babylon het volgende:

[..]
Nog niks over gehoord. En ik volg zo'n beetje iedereen die van de week een echt SOJ heeft gekregen van Blizzard.
Ik denk dat die mensen de boel niet gaan boycotten nee :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_201468756
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 12:48 schreef babylon het volgende:

[..]
Nog niks over gehoord. En ik volg zo'n beetje iedereen die van de week een echt SOJ heeft gekregen van Blizzard.
Veel reacties worden ook domweg verwijderd, vooral Twitter heeft daar een handje van.

Edit : verder heeft zo'n beetje elke media out,et er aandacht aan besteed, incl blizzard zelf die zelfs een heel artikel er aan wijdde om uit te leggen waarom ze dingen veranderde.
pi_201468999
quote:
7s.gif Op woensdag 22 september 2021 12:08 schreef Pheno het volgende:
Ik snap ook serieus niet waar mensen zich druk om kunnen maken als er eens een inkijk te zien is. Als er een man met een sixpack, bovenarmen met een omtrek van mijn lijf en een goedgevulde korte broek staat is er geen probleem, maar zo gauw er aan de vrouw wat onrealistisch wordt gedaan: OMG, brand!!!!

Maar goed, ik bedenk me dan dat ze voor de rest een zorgeloos leven hebben, als je je daar druk om moet maken. Gelukkig hebben die mensen geen last van klimaatverandering, armoede en een tekort aan toiletpapier.
Daar hoor ik eigenlijk nauwelijks iemand over klagen. Wel over het feit dat een producen besluit om vrouwen eens een keer wat minder karikaturaal neer te zetten. Dan krijg je dus dit soort 'boycots'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201469075
quote:
10s.gif Op woensdag 22 september 2021 12:55 schreef Pheno het volgende:

[..]
Ik denk dat die mensen de boel niet gaan boycotten nee :P
Daar zitten zeer kritische mensen bij. Wat super is.
pi_201469322
Is boycot niet meer vanwege vrouwonvriendelijke gedrag op de kantoren bij Blizzard? Over de kleding of graphics heb ik ze niet gezien. Maar goed daar zoek ik ook niet echt naar.
pi_201469953
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 13:21 schreef Monolith het volgende:

[..]
Daar hoor ik eigenlijk nauwelijks iemand over klagen. Wel over het feit dat een producen besluit om vrouwen eens een keer wat minder karikaturaal neer te zetten. Dan krijg je dus dit soort 'boycots'.
Wat is karikaturaal?

Volgens mij vergis je je lelijk in 1 heel belangrijk ding.

De standaard wat betreft aantrekkelijkheid van vrouwen, word niet door mannen bepaald.
Maar door andere vrouwen.

Nogmaals, en de mannen dan? Super gespierd, half naakt in een speedo, geen enkel probleem hoe onrealistisch het is ook is.

De vrouw? Die moet het liefst als een halve vent eruit zien met nog net geen burka aan.

Daar moet je terecht tegen ageren.
  Moderator woensdag 22 september 2021 @ 14:42:44 #99
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201470078
Maar hey, volgens mij is dit het diablo topic en niet een 'Wat is er mis in de wereld, hoe kijken mannen naar vrouwen en andersom of een boehoe blizzard topic'.

Zullen we gewoon weer lekker ontopic gaan en over Diablo lullen zodat ik niet hoef te modden hier? Thanks kusje doei
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_201470137
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Wat is karikaturaal?

Volgens mij vergis je je lelijk in 1 heel belangrijk ding.

De standaard wat betreft aantrekkelijkheid van vrouwen, word niet door mannen bepaald.
Maar door andere vrouwen.

Nogmaals, en de mannen dan? Super gespierd, half naakt in een speedo, geen enkel probleem hoe onrealistisch het is ook is.

De vrouw? Die moet het liefst als een halve vent eruit zien met nog net geen burka aan.

Daar moet je terecht tegen ageren.
Nou ja, hier ga je al weer. Je maakt er zelf een karikatuur van. Is dit een halve vent met een boerka?





Nee, geen wespentaille met een gigantische cupmaat met een diep decolleté, maar ook nogal ver van jouw karikatuur verwijderd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')